DISKUZE K ČLÁNKU Ve druhém tréninku Mercedes opět neporažen, třetí Alonso ztrácí více než sekundu

BAHRAJN - 2.TRÉNINK; Mercedes opět neporažen, Hamilton a Rosberg mají náskok na nejlepšího ze zbytku pole, třetího Alonsa, více než sekundu. Ostatní rozestupy jsou mnohem menší.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Ve druhém tréninku Mercedes opět neporažen, třetí Alonso ztrácí více než sekundu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 36, poslední 08.04.2014 15:03 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel001112 (Hlasovalo 14 lidí) 04.04.2014 20:03
https://www.youtube.com/watch?v=BSyOF_bLktY … »
» uzivatel001447 (Hlasovalo 9 lidí) 04.04.2014 18:51
namiesto toho aby si bol rad, ze je treti sa… »
» Pepan (Hlasovalo 6 lidí) 04.04.2014 20:45
Kimi si pustil od Zagorové "Já se vznáším,… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Kapor

194.160.178.XXX
Ve Ferrari šetří ! 11 Kto šetří, ma za tři ! 11

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Kapor

194.160.178.XXX
Dobre, že si sa omluvil,.. ...Daniel urobil závod ! 01

+ 4 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

tom

85.135.240.XXX
Áno určite tankujú podľa toho ako si veria :-)

To Maldonádo má vždy plnú nádrž nie?

+ 3 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Jake HorseRadisher

Jake HorseRadisher

85.207.90.XXX
Máš hodně zaslepené oči Vettelem, že? A nechceš si namluvit, že tím, že třeba Vettel použil už třetí řidíci elektroniku motoru, to taky svědčí o kvalitě motoru, to že ostatní týmy bojují s Renaultem ještě hůře, krom Grosjeana... To svědčí o kvalitě motoru, Hamovi selhala jen nějaká hloupá hadička a byla to jen mega smůla, že mu to prasklo, ale je rozdíl vyměnit hadičky než vyměnit motor, baterie apod.

Jinak nevím jestli si včera sledoval tréningy, ale komentátoři SkySportu si všimli, že Vettel zařadil narozdíl od Mercedesů nebo Ferrari jezdil na nejdelší rovince 8 převodový stupeň, což znamená kratší zpřevodování, takže nechci vidět co budou dělat v Monze nebo ve Spa :/

Jinak odmítám s tebou dále komunikovat, až nebudeš mluvit jako zaslepenec, ale trošku objektivně tak se ozvi... :/

+ 4 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Arnoux

217.66.164.XXX
No tak v globale máš samozřejmě pravdu,ale jestli ti připadá fer srovnávat Ekipu Mercedesu,která má MCL,WIL,FI s Renaultem který má mimo RB na slušné finanční urovni jen TR. Lotus + CAT jsou týmy finančně na suchu téměř před krachem.

Všechny tyhle a podobný propočty jsou k ničemu.Každý si je překroutí tak jak potřebuje.Fakta jsou jasná.Po testech kdy jste mysleli,že se Renault nebude kvalifikovat do závodů má k dnešku 2x první řadu při startu + 2x podium.Po Mercedesu nejúspěšnější výrobce motoru.Tečka-konec diskuse.

I progres TR je obrovský i když první desítku vyklidil Lotus.Je tam ale zase Wil, takže sázka TR na Renault je výhra.

A pokud jde o spolehlivosti motoru jednou to zdechlo Lewisovi a jednou Sebovi,tak nevím kde je ten problém?Podle Lotusu nebo Caterhamu nejde soudit kvalitu motoru.Nemaj peníze tak ojebá... všechno co jde a pak se nemůžou divit,že pořád stojí.
Jaktože Ferrari nemá s motorem problém a zbylé týmy s jejich motorem víc stojí než jezdí?

A nech těhle prognoz ohledně motorů Renaultu.Vzpomen si na svoje komentáře po testech a přitom dneska bude Vettel na PP zatímco Williams horko těžko do desítky. 12 12

+ 1 / − 5

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Chasnik

217.117.213.XXX
v průběhu sezóny očekávám postupné prodloužení životnosti komponent, jak se budou postupně systémy dolaďovat. Každopádně třeba Cati to už mají špatný, Kamujovi do první penalizace chybí 2 baterky a už jenom 1 řídící elektronika, s tím asi zbytek sezóny nedojezdí.

A to, že někdo nasadil druhej motor, ještě na 100% neznamená, že ten první je kaput. Je možné, že v závěru sezóny bude ještě v závodu znovu nasazen, až inženýři budou mít více dat a budou schopni přesněji odhadnout možnosti toho konkrétního motoru.

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel001465

uzivatel001465

62.168.11.XXX
Myslím, že to je jen kvůli tomu sprostýmu slovíčku. Minule dostali taky upozornění, když tak mluvili na podiu. Jinak o nic nejde IMHO. Je to trochu trapný, ale na F1 přece koukají i děti! :-D

+ 4 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Jake HorseRadisher

Jake HorseRadisher

85.207.90.XXX
Ty kvaldy bych nebral v potaz, upřímně byly obě dvě tak trochu extrémní a vypovídající spíše o aerodynamice a stabilitě vozu, než o výkonu motoru... Já neříkám, že Renaulty jsou úplné šmejdy, například rychlost Torro Rosso není ohledně údajů maximální rychlosti moc daleko od aut poháněných Mercedesem, takže si myslím, že deklarovaných 80 koni je blbosti, ale já tady spíš pokazuju na spolehlivost, protože s takovou by to mohlo skončit tak, že od půlky sezóny budou Renaultem poháněné monoposty startovat z boxové uličky, protože použijou součást navíc...Navíc RedBull je tam kde je jen díky asi nejlepší aerodynamice(myslím, že jsou na tom stejně s Mercedesem, možná jsou na tom aerodynamicky o chloupek lépe)...Jinak o všem hovoři tohle:
Body získané výrobci motorů za první 2 závody:
Mercedes 150
Ferrari 30
Renault 22
Takže tak :)

+ 3 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Arnoux

217.66.164.XXX
To máš Kubíku naprostou pravdu.Ten motor od Renaultu je hroznej,poruchovej a strašně slabej.
Proto byl asi ve dvou kvaldách v první řadě před jedním z medvědů a v závodě dvakrát na podiu.11 11 11

+ 2 / − 8

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Arnoux

217.66.164.XXX
A jaký myslíš Tome,že je ve druhym treninku při závodní simulaci mezi týmy rozdíl ve váze paliva? Čim víc si tým věří-tím víc má naloženo, ale jinak plus minus všichni podobně.Co by asi malým množstvím získali neviš?

+ 3 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Nasir

188.175.189.XXX
Myslíš chvíli po startu, než ho Alo předjede? 03
Jako zpestření bych viděl spíš to, kdyby se Massa opět ocitl před Bottasem. 03

+ 5 / − 7

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Jake HorseRadisher

Jake HorseRadisher

85.207.90.XXX
Tak ze srandy jsem si spočítal, kolik měnil jednotlivý výrobce motorů dílů v poměru na jedno auto.
Renault: 3,125
Ferrari: 1,83
Mercedes: 0,25
Musím uznat, že Renaultu a Ferrari dělají ostudu hlavně "novější týmy" tedy Caterham a Marrusia, takže bez nich to vychází:
Renault: 2, 66
Ferrari: 0,75
Takže to zatím vypadá, že Renault nejen, že postavil nejméně výkonný, ale i nejméně spolehlivý agregát, a podle dat ze Sepangu o spotřebě, tak to vypadá, že i nejžíznivější motor...
Renault byl můj předsezóní typ na nejlepší motor, ale opět jsem se mýlil :)

+ 5 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Jake HorseRadisher

Jake HorseRadisher

85.207.90.XXX
sám jsem zvědav kolikátí skončí v suché kvaldě, Valterimu fandím, společně s Hulkem asi nejlepší jezdec co není v top týmu, ještě bych tam dal i Romaina, ten kluk taky ukázal, že umí, a docela nědějný mi příjde i Julek, jen ten zatím nemá nástroj, aby se nějak více ukázal :(

+ 2 / − 5

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Jake HorseRadisher

Jake HorseRadisher

85.207.90.XXX
aha, tak to se omlouvám :) poslouchal jsem tréninky na skysportu tak jedním uchem a vím, že něco mluvili o williamsu a pak ukazovali, jak do něj Massa sedá, ale auto bylo trošku rozložené, tak jsem myslel, že měli nějakou menší poruchu :)

+ 2 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

PC

46.13.21.XXX
Vypadá to, že je Jean Todt buď dost urážlivý a vztahovačný nebo dokonce přímo mstivý. Zvát si na kobereček Vettela za jeho kritiku zvuku nových motorů, když sám problém zvuku celou dobu úmyslně zlehčuje a zesměšňuje mi příjde docela pokrytecké až hloupé. Postupně u mě J.T. docela začíná ztrácet......

+ 6 / − 10

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel000677

uzivatel000677

95.105.184.XXX
Valtteri Bottas, Williams, 11. miesto: "Pre mňa to bol dosť krátky deň, ale čo už. V závere sme odjazdili pár dobrých jázd. Čakali sme na zlepšenie stavu okruhu. Absolvovali sme tu množstvo testov a máme veľmi veľa dát, takže to bolo len o vyladení nastavenia. Večer sú tu viacmenej rovnaké podmienky a nevideli sme zmysel v tom, aby sme jazdili len tak pre nič. Ohľadom nastavenia auta si veríme, je dobré. Potrebujeme ho len doladiť. Myslím si, že zajtra si za cieľ môžeme dávať top 6 v kvalifikácii. Ak zvládneme všetko správne, tak je to možné."

+ 2 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel000677

uzivatel000677

95.105.184.XXX
ziadne problemy nemali, maju najviac natestovane v bahrajne tak proste im bolo zbytocne jazdit a nic nove by sa nedozvedeli a iba by opotrebovavali auto. To povedal Bottas. Vyjeli az uplne na konci ked trat bola rychla. kedy sa zamerali na nastavenie nejake jemne.

+ 2 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Petr

Petr

78.157.160.XXX
[odkaz na stránku]

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Jake HorseRadisher

Jake HorseRadisher

85.207.90.XXX
Jo kvalifikačním časům z loňska se hodně přibližili, ale těm závodním se zdaleka tak bohužel nepřiblíží 05

+ 2 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Jake HorseRadisher

Jake HorseRadisher

85.207.90.XXX
Tak v prvním tréniku dali ve Williamsu šanci Filipemu Nasrovi (doufám, že jsem to nezkomolil :D) a v druhém měli nějaké problémy s oběma vozy, ale to nevím jaké :)

+ 1 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Zavřít reklamu