DISKUZE K ČLÁNKU Marko varuje: Pokud se Renault do 3 měsíců nezlepší, Red Bull se poohlédne po jiném řešení

Red Bull dává Renaultu ultimátum: buď udělá velký pokrok, nebo přejdou na jiné pohonné jednotky.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Marko varuje: Pokud se Renault do 3 měsíců nezlepší, Red Bull se poohlédne po jiném řešení

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 43, poslední 04.04.2014 09:58 Vložte komentář

Nejlepší názory

» enzo (Hlasovalo 35 lidí) 03.04.2014 08:13
Jiné řešení Co takhle odchod z F1? Nejlépe i s… »
» odin (Hlasovalo 23 lidí) 03.04.2014 09:53
Typický Marko K pomluvám, výhružkám a vydírání… »
» Adi (Hlasovalo 18 lidí) 03.04.2014 10:24
Vykašlat se na ně. Mít Red Bull o 80 koní více,… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

    • Liborrr

      78.156.157.XXX
      Je tu ještě jedna alternativa, která se zdá být nejpravděpodobnější, kdyby se RedBull opravdu rozhodl přestat spolupracovat s Renaultem. Výrobce motorů Cosworth prý připravoval motor podle specifikací letošních pravidel, měli by mít proto motor už v pokročilé fázi vývoje, protože přestup Marussie k Ferrari byl oznámen dlouho poté, co musel vývoj motorů pro novou sezónu započnout.
      Proto bych se nedivil, pokud by se RedBull rozhodl pro spolupráci s Cosworthem, či odkoupil jejich vývoj motorů a dokončil ho vlastními silami.

      Ale to je jen úvaha... Osobně si myslím, že je to jenom mediální kampaň pro vytvoření tlaku na Renault a částěčně i ospravedlnění všech potíží RedBullu.

      + 8 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel001447

        uzivatel001447

        188.123.100.XXX
        nejak sa mi ale nechce verit, ze by bolo vyhodnejsie dat zbohom renaultu a ist do este vacsieho risku s cosworhtom..aj ked im samosebou mozu vydatne pomoct pomocou know-how renaultu04

        + 5 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • uzivatel000548

          uzivatel000548

          78.156.157.XXX
          Tak to mě taky ne... Jen mě to tak napadlo, ale jak jsem říkal, podle mě je to jenom mediální masáž 03
          Kdyby si motor vyvíjeli sami, mohli by ho šít na míru přímo sobě, ale to i Renault dělá, takže v tomto by asi výhoda nepramenila. Spíše nezkušenosti s vývojem motorů by vedly k ještě horším výsledkům... Ale ještě nereálnější mi přijde přestup k jinému dodavateli motorů. Mercedes a Ferrari určitě nebude vyvíjet motor k jejim potřebám a Honda už předem řekla, že jejich "mateřská" stáj bude McLaren...
          Z toho mi prostě vychází, že RedBull stejně nemá na výběr, takže zůstane s Renaultem.

          + 7 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • anonym

          178.40.192.XXX
          myslis s tym know-how s ktorym jazdi maldonado?
          alebo mas na mysli know-how s ktorym jazdi STR a ktore dostal grosjean na sekeru?
          alebo je to know-how s ktorym jazdi RB?

          renault postavil motor ale jeho ovladanie absolutne nezvladol a museli tam nabehnut ludia s RB aby sa s tym motorom dalo jazdit
          preto su tie velke rozdiely medzi motormi RB a Lotusu, lebo lotus nema prachy na to aby mu RB predal software na ovladanie motora a ten od renaultu je totalny nepodarok

          to ze grosjean dokoncil pretek je vdaka tomu ze dostal software ktory pouziva STR
          maldonado jazdil so zakladnym softwarom od renaultu a motor to nevydrzal

          + 4 / − 6

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Adi

            Adi

            81.19.5.XXX
            Zajímavé bludy, o problémech Renautlo toho bylo napsáno již mraky. Hlavní vina je v podfinancování Renault Sport F1 automobilkou a tristní komunikaci mezi Renaultem a jejich odběrateli. Mercedes a Ferrari mají tovární stáje a to jim poskytnulo (záměrně používám minulý čas) výhodu, momentálně se zdá, že Renault už je jako celek výkonější a ovladatelnější, jak Ferrari a velmi brzy dožene Mercedes. Závod o tomto víkendu nám opět napoví. A jestli si myslíš, že do továrny Renaultu museli napochodovat inženýří RB a STR aby frantikum ukázali, jak na to, tak se pleteš. RB a STR udělali pouze to, co měli udělat (společně s Lotusem a Caterhamem) už dávno před touto sezónou, tedy s Renaultem komunikovat a úzce spolupracovat...

            + 7 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • anonym

              178.40.192.XXX
              ale ved to je uz verejne znama vec ze RB po tych katastrofalnych testoch tam poslal svoje zdroje(prachy+ludia) a preto sa tak razantne motor v ich autach zlepsil
              a preto je na tom lotus s motormi tak biedne lebo software za ktorym su zdroje redbullu renault nemoze bez dovolenia RB dodavat dalsim timom a lotus nema prachy na to aby si to od RB kupil

              + 1 / − 5

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
      • Adi

        Adi

        81.19.5.XXX
        Motor Cosworth byl nejhorší v atmosferické éře, za ostatními zaostával ve spotřebě, výkonu, měl vyšší degradaci, poruchovost. Opravdu si myslíš, že nedodělané V6 od Cosworthu bude lepší, než to dnešní fázi nevyladěné, avšak plně funkční V6 od Renaultu?! Jen ať Red Bull táhne, velmi rád se podívám na jejich výkony s Cosworthem.

        + 8 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • uzivatel000548

          uzivatel000548

          78.156.157.XXX
          Jak jsem psal, je to pro mě nejpravděpodobnější scénář, pokud by opravdu RedBull přerušil spolupráci s Renaultem... Ale myslím si, že stále zůstane u Renaultu, prakticky nemá na výběr (viz podvlákno o jedno výše)

          + 5 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • kronos

            93.185.2.XXX
            Na přerušení spolupráce s Renaultem ani náhodou nevěřím . Domníváš se že RB poruší všechny smlouvy a zahodí celou sezónu když mají šanci na slušné umístění ??? Cosworth ? Prosím , když si na to troufnou , ale pokud by jsi měl s tou spekulací pravdu určitě by od Rencka neodcházeli a vyvíjeli motor souběžně . Osobně na to nevěřím vyvinout konkurence schopný motor není žádná legrace viz Rencek který motory stavět umí.

            + 2 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • uzivatel000548

              uzivatel000548

              213.226.238.XXX
              Tak znova: Ani já si nemyslím, že s Renaultem skončí!!!

              Jen jsem vyjádřil myšlenku, že pokud opravdu by od Renaultu odešli (opět upozorňuji, že si to nemyslím!), tak by byla možnost, kterou jsem popsal dříve. A samozřejmě by tato změna byla až od příští sezony...

              Doufám, že jsem to tentokrát napsal jasně a srozumitelně!

              + 2 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
    • anonym

      82.144.130.XXX
      Už dříve se tu psalo, že ve smlouvě s Renaultem mají klauzuli o výkonnosti, takže odstoupit teoreticky můžou, pokud se situace nezlepší.

      A proč by jim nemohl dodávat motor někdo jiný? Ona by to nebyla zas tak velká překážka jak si fanoušci Mercedesu nebo Ferrari myslí... a v případě Hondy tam není žádná překážka, nemají v F1 vlastní tým a už říkali, že chtějí získat další týmy, tak proč by neměli chtít zrovna RB?

      + 2 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • JaroB

        88.212.40.XXX
        Lebo HONDA má EXKLUZIVITU pre rok 2015 s Mclarenom...v roku 2016 si RB môže HONDU zaviazať....ale sú to 2 roky a za 2 roky bude aj renclík niekde inde...PRETO

        + 7 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • anonym

    89.190.37.XXX
    To jsem zvědavý, kde chtějí v rozjeté sezóně shánět motor. A proč by jim ho měli ostatní dva výrobci motorů poskytovat. Marko je fakt kret..

    + 7 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Napätie je v každom tíme,.. ...nielen v Mercedese, ale aj vo Ferrari a Lotuse, dokonca aj vo Williamse a to omnoho výraznejšie, lebo Nico a Lewis sú nielen rýchli, ale aj inteligentní piloti, ktorí vedia, že nové pohonné jednotky svojimi detskými chorobami ponúknu, jednému, alebo druhému šancu, sa lepšie kvalifikovať a odjazdiť závod bez toho, aby došlo medzi nimi ku konfrontácii a stratégiu v tíme rozhodne robia tak, aby to maximálne eliminovali. Lewis aj Nico dobre vedia, že ak má ten, čo je vpredu, lepšie nastavené auto a je rýchlejší, je zbytočné na neho útočiť, lebo ho môže dotiahnúť, ale ak na bezpečné predbehnutie nebude mať, tak tím mu určite zakáže predbiehať v sezóne svojho kolegu v tíme, kde je iste hlavná stratégia, nazbierať, čo najviac bodov pre tím Mercedes a až potom na konci sezóny, je úplne jedno, kto s tých dvoch získa titul, ak obhája aj 1. miesto v tímoch. 01

    + 5 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Liborrr

      78.156.157.XXX
      V zásadě souhlasím... Ale nevím, proč to píšeš zrovna pod tento článek, který se zabývá RedBullem a motorem Renault...

      + 7 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Kapor

        194.160.178.XXX
        Ja si myslím,... ...že je zbytočné na Renault kydať, ak v Mercedese prišli na nejakú vychytávku, ktorá im pomáha a Renaul tam ešte nedorazil. Ak aj zmenia dodávateľa, tak si moc nepomôžu, lebo Mercedes im motory asi odmiente, ak nebude mať jasný náskok a na rok Honda, je tiež riziko, nakoľko musí zvládnuť všetko to, čo si museli užiť títo traja dodávatelia a bez toho, aby mohla Honda neobmedzene testovať už koncom tohto roka. Vyvíjať totiž vlastný motor, kde s tým nie sú skúsenosti je veľké riziko a Marko len tára, aby uchlácholiť Vettela, ktorý je ako vlčiak na reťazi a hryzie okolo seba ako besný, lebo je nervózny z toho, že nevyhráva, lebo aj Daniel to odsral v Austrálii iba o preto, že skončil pred nim a on do cieľa nedošiel. 02

        + 5 / − 6

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Tomas77

    89.173.16.XXX
    Myslim, ze by RB lepsie spravil ak by toto ultimatum dostal Marko. Mylim, ze moze za vacsinu negativnej reklamy teamu.

    + 22 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • enzo

    enzo

    89.177.132.XXX
    Jiné řešení Co takhle odchod z F1? Nejlépe i s Vettelem. 03

    + 35 / − 19

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      82.119.113.XXX
      ... som pripravený na negatívne hodnotenie. A komu by Vettel chýbal? 12

      + 7 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Tomas77

        89.173.16.XXX
        Iste majstrovstvo sa Vetelovi upriet neda. A pomaly dospieva. Bola by ho skoda, co sa o Markovi podla mna povedat neda 14

        + 0 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Na podobnou pozici nebývá Max Verstappen zvyklý, proto jeho reakce po závodě byla značně rozladěná (ilustrační foto)

GP ITÁLIE: Prohlášení po kvalifikaci - Red Bull nechce podléhat panice, ale situaci musí řešit

McLareny na své spanilé cestě nijak nepolevily (ilustrační snímek)

GP ITÁLIE: McLaren ovládl v Itálii první řadu, Norris po sedmi dnech zajel další pole-position

Lewis Hamilton s Toto Wolff se mohli usmívat i po třetím tréninku

GP ITÁLIE: Red Bull dál tápe, trénink ovládl Mercedes

Kevin Magnussen způsobil svým kolegům jedenáctiminutovou pauzu

Druhý trénink opět provázela červená vlajka, nejvýš vyskočil Hamilton + VIDEO

Max Verstappen slaví své 60. vítězství po zádově v Kanadě

První trénink pro Verstappena. Antonelli tvrdě boural + VIDEO

Logan Sargeant v F1 končí

Williamsu došla se Sargeantem trpělivost, už v Monze jej nahradí nováček Colapinto

Dominance Red Bullu se vytrácí

Přijde Red Bull o vedení? Marko označil výsledek GP Holandska za alarmující, reaguje na to i Max

Charles Leclerc byl svým umístěním příjemně překvapen

PROHLÁŠENÍ po závodě: Nadšení, zpytování a odhodlání se zlepšit

Lewis Hamilton se pokoušel minimalizovat ztrátu, nakonec mu nejrychlejší kolo nevydrželo

GP HOLANDSKA: Norris topí pod kotlem, domácímu idolu nedal šanci

Lewis Hamilton určitě cítí obrovské rozčarování

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Špička čeká tuhý boj, ostatní se chtějí poprat o body

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama