DISKUZE K ČLÁNKU Prohlášení týmů po závodě v Malajsii: U Williamsu to vře, mohl Bottas předjet Buttona?
Jak hodnotí piloti a hlavní zástupci týmů Velkou cenu Malajsie?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Prohlášení týmů po závodě v Malajsii: U Williamsu to vře, mohl Bottas předjet Buttona?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
odin
12:58 02.04.2014 77.240.96.XXXProhlášení Grosjeana lze pochopit. Každý slušný pilot ví, na co má a na co nemá potenciál jeho auta. A podle toho může hodnotit svůj výkon.
Mě zaráží prohlášení Vettela, který ani neví, jak odstartoval. Nejdříve si myslel, že dobře a pak, když se vedle něho objevil Nico, tak to přehodnotil na špatně?
Přeci solidní pilot musí poznat jak odstartoval. A to bez ohledu na ostatní. Prostě musí vědět zda měl ještě rezervy a kde. A nebo zda už tam žádný prostor pro zlepšení nebyl.
S dominantním autem je lehké zvítězit i pro nemehlo. Tak jsem zvědav, co bude předvádět, když nebude mít v rukou auto o 2 sec. rychlejší, než ostatní.
-
-
Chasnik
13:48 30.03.2014 217.117.213.XXXClaire to řekla diplomaticky, Není třeba eskalovat napětí v týmu. Přece jen šlo o 7. a 8. místo, loni se TR projevila jak v boji o vítězství, tak 3. místo, tam šlo o víc.
U Merglu myslím, že Nicovo auto nastavili spíše na mokré podmínky, aby měl Mercedes možnost bojovat o vítězství, i kdyby více zapršelo. Ale přiznávám, že to je jen moje domněnka... ;) -
Bango
12:29 30.03.2014 194.228.13.XXXVettel Vettel: "Start nebyl moc dobrý a byl jsem celkem překvapený, když jsem uviděl Nica po mé pravé straně."
Neni mi jasný, proč byl překvapenej, když sám v první části věty sám uvádí, že se mu start moc nepoved... Každopádně Roseberga u tý zdi skřípnul pěkně po Schumacherovsku.-
-
-
uzivatel001465
12:42 30.03.2014 195.113.40.XXXNeprehanel bych to... :-) Misto tam bylo, penalizace z obou stran zbytecna...
-
-
odin
12:41 30.03.2014 77.240.96.XXXTo v případě Schumiho natlačení Barika na zeď bylo místo také. Kdyby nebylo, tak to skončí kolizí. Jde o to, že za naprosto stejný manévr dostal Grosjean diskvalifikaci v příštím závodě, jen proto, že to tehdá kolizí skončilo. Bohužel se často v F1 trestají důsledky a nikoliv příčiny.-
uzivatel001465
12:43 30.03.2014 195.113.40.XXXJenze Romain tam to misto nenechal a sejmul ho... V tom je ten rozdil si myslim. Tady bylo mista dost, urcite vic, nez u Rubense tenkrat - tam uz to bylo moc...-
odin
14:13 30.03.2014 77.240.96.XXXJak píše anonym výše. Na trati nenechal místo nikdo z trojice Vettel, Grosjean, Schumacher. Nico i Rubbens byli nuceni vyjet mimo trať, aby odvrátili nebezpečí srážky. Zatímco Hamilton v Belgii vůbec mimo trať nevyjel (až když se srazil s Grosjeanem). Tak že naopak Grosjean nechal místa Hamíkovi mnohem více, než zmínění dva. Navíc vybočoval protože se vyhýbal jednomu Sauberu, nikoliv proto že by chtěl někoho blokovat.
Jinak souhlas, že lze srovnávat postartovní incidenty s postartovními (bere se to jinak) a podobné manévry v závodě s podobnými...
Chtěl jsem jen říci, že se trestají následky a nikoliv příčiny. Protože toho místa na dráze (ohraničené bílými čarami) nechal Grosjean zdaleka nejvíce. Bohužel Hamík mu neuhnul, tak jako to udělali Nico a Rubbens, došlo ke kontaktu a pak k havárii. Čímž neomlouvám Grosjeana (byla to jednoznačně jeho vina), ale stejně tak by měly být posuzovány manévry Schumachera a Vettela. Byly stejné, ne-li horší.-
-
odin
18:29 30.03.2014 77.240.96.XXXMožná jsem to špatně napsal. Ale z vrchního pohledu je vidět, jak Grosjean ve snaze předjet jeden ze Sauberů uhýbá hodně vpravo a naraží do Hama. Jinak cos napsal je fakt. Lewis, kdyby chtěl uhnout tak tam měl cca půl metru a pak trávu.
Jen jsem srovnal stejné počínání pilotů, kdy to jedněm projde bez povšimnutí (díky lépe zvládnutému manévru soupeře) a druhým díky kolizi totéž neprojde.-
anonym
22:06 30.03.2014 85.237.224.XXXProsím tebe...Grosjean startoval z levé straně šrotu a Hamilton z pravé, přičemž Grosjean jel jak šílenec přes celou šířku vozovky k Hamiltonovi.Ten i kdyby vyjel na trávu, tak by to možná nestačilo. Vyhledej si ten start z pohledu na který se odvoláváš....a najdi si kde byl Sauber
[odkaz na stránku]-
odin
23:21 30.03.2014 77.240.96.XXXTak jsem si Belgii 2012 pustil, abych se přesvědčil, jak si vše pamatuji. On totiž obrázek ještě nemusí být vypovídající.
Kobajaši se Sauberem měl na startu problémy. Startoval také z levé strany, za ním Peréz na druhém Sauberu a na nimi Maldonado a Grosjean. Po startu odjížděl Kobajaši hodně pomalu, zprava ho předjel Maldonado a pak udělal to samé Peréz. Grosjean chtěl nejspíše následovat Peréze, ale nestihl to.
To, že na tvém obrázku jsou oba Saubery v momentě kontaktu dost vpředu, ještě nevypovídá o rychlostech jednotlivců. Po havárii, Grosjean skalpoval Perézovi zadní křídlo a Kobajaši projížděl "vrakovištěm" později s poškozeným předkem.
Vůbec se nedohaduji o tom, čí to byla vina. V tom se asi shodneme. Hamilton také neměl žádným pravidlem nařizeno uhýbat magorovi. Opět ale podotýkám. V případě Vettela dnes to bylo hodně podobné, jen s jiným výsledkem. Mně se tyhle přejezdy napříč trati nezamlouvají ani trochu a připadají mi nebezpečné i když se nic nestane. Posuzování je však silně ovlivněno důsledky, zda se stane, nebo nestane kolize.
-
-
-
-
-
Fanda.LH
12:46 30.03.2014 194.228.13.XXXAle houby... Po startu se takovéhle věci berou jinak... Uvědom si, že je tam pohromadě spoustu aut a všechny se snaží dostat dopředu... Vettel se po startu snažil dostat před Hamiltona, který zvolil defenzivní stopu a zajel ke zdi... Seb. se ho snažil následovat, ale překvapil ho Noco, který se tam stihl nacpat... To je celé... -
-
-
Aktuálně
Poslední závod 21.4.2024
GP ?íny56 kol (305.066 km)
Shanghai International Circuit
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 05.05.2024
GP Miami 57 kol (308.326 km)
Miami International Autodromední | hod | min | sek