DISKUZE K ČLÁNKU Prohlášení týmů po závodě v Malajsii: U Williamsu to vře, mohl Bottas předjet Buttona?

Jak hodnotí piloti a hlavní zástupci týmů Velkou cenu Malajsie?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Prohlášení týmů po závodě v Malajsii: U Williamsu to vře, mohl Bottas předjet Buttona?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 28, poslední 02.04.2014 12:58 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mike17 (Hlasovalo 14 lidí) 30.03.2014 13:17
Pánové to jim nemáte šanci vysvětlit. Jde o… »
» uzivatel001465 (Hlasovalo 10 lidí) 30.03.2014 12:35
Proc? Misto na auto tam v pohode bylo... »
» odin (Hlasovalo 9 lidí) 30.03.2014 12:41
To v případě Schumiho natlačení Barika na zeď… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Pepan

    Pepan

    89.24.157.XXX
    Je zarážející tvrzení Grosjeana. Po loňsku, kdy se pral o pódia, letos tvrdí že jedenácté místo je dobré.

    + 2 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • odin

      odin

      77.240.96.XXX
      Prohlášení Grosjeana lze pochopit. Každý slušný pilot ví, na co má a na co nemá potenciál jeho auta. A podle toho může hodnotit svůj výkon.
      Mě zaráží prohlášení Vettela, který ani neví, jak odstartoval. Nejdříve si myslel, že dobře a pak, když se vedle něho objevil Nico, tak to přehodnotil na špatně?
      Přeci solidní pilot musí poznat jak odstartoval. A to bez ohledu na ostatní. Prostě musí vědět zda měl ještě rezervy a kde. A nebo zda už tam žádný prostor pro zlepšení nebyl.
      S dominantním autem je lehké zvítězit i pro nemehlo. Tak jsem zvědav, co bude předvádět, když nebude mít v rukou auto o 2 sec. rychlejší, než ostatní.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Chasnik

    217.117.213.XXX
    Claire to řekla diplomaticky, Není třeba eskalovat napětí v týmu. Přece jen šlo o 7. a 8. místo, loni se TR projevila jak v boji o vítězství, tak 3. místo, tam šlo o víc.
    U Merglu myslím, že Nicovo auto nastavili spíše na mokré podmínky, aby měl Mercedes možnost bojovat o vítězství, i kdyby více zapršelo. Ale přiznávám, že to je jen moje domněnka... ;)

    + 2 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • miro

      188.195.191.XXX
      chasnik - williamsu vzdy islo hlavne o body do pohara konstrukterov...

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Bango

    194.228.13.XXX
    Vettel Vettel: "Start nebyl moc dobrý a byl jsem celkem překvapený, když jsem uviděl Nica po mé pravé straně."

    Neni mi jasný, proč byl překvapenej, když sám v první části věty sám uvádí, že se mu start moc nepoved... Každopádně Roseberga u tý zdi skřípnul pěkně po Schumacherovsku.

    + 20 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      178.143.140.XXX
      Neprijemne ho vytlacil.

      + 11 / − 6

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • uzivatel001465

      uzivatel001465

      195.113.40.XXX
      Proc? Misto na auto tam v pohode bylo...

      + 10 / − 12

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • anonym

        212.79.110.XXX
        Kde bylo místo? Na trati? 12 Ještě měli Nica potrestat, že výjezdem mimo trať získal výhodu. 02

        + 13 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • odin

        odin

        77.240.96.XXX
        To v případě Schumiho natlačení Barika na zeď bylo místo také. Kdyby nebylo, tak to skončí kolizí. Jde o to, že za naprosto stejný manévr dostal Grosjean diskvalifikaci v příštím závodě, jen proto, že to tehdá kolizí skončilo. Bohužel se často v F1 trestají důsledky a nikoliv příčiny.

        + 9 / − 7

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • uzivatel001465

          uzivatel001465

          195.113.40.XXX
          Jenze Romain tam to misto nenechal a sejmul ho... V tom je ten rozdil si myslim. Tady bylo mista dost, urcite vic, nez u Rubense tenkrat - tam uz to bylo moc...

          + 8 / − 7

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • odin

            odin

            77.240.96.XXX
            Jak píše anonym výše. Na trati nenechal místo nikdo z trojice Vettel, Grosjean, Schumacher. Nico i Rubbens byli nuceni vyjet mimo trať, aby odvrátili nebezpečí srážky. Zatímco Hamilton v Belgii vůbec mimo trať nevyjel (až když se srazil s Grosjeanem). Tak že naopak Grosjean nechal místa Hamíkovi mnohem více, než zmínění dva. Navíc vybočoval protože se vyhýbal jednomu Sauberu, nikoliv proto že by chtěl někoho blokovat.
            Jinak souhlas, že lze srovnávat postartovní incidenty s postartovními (bere se to jinak) a podobné manévry v závodě s podobnými...
            Chtěl jsem jen říci, že se trestají následky a nikoliv příčiny. Protože toho místa na dráze (ohraničené bílými čarami) nechal Grosjean zdaleka nejvíce. Bohužel Hamík mu neuhnul, tak jako to udělali Nico a Rubbens, došlo ke kontaktu a pak k havárii. Čímž neomlouvám Grosjeana (byla to jednoznačně jeho vina), ale stejně tak by měly být posuzovány manévry Schumachera a Vettela. Byly stejné, ne-li horší.

            + 8 / − 3

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • anonym

              77.234.40.XXX
              Hamilton kdyby vyjel mimo trať ve Spa, tak by vyjel na trávu, Rosberg vyjel jen za čáru a Grosjean se tehdy NIKOMU neuhýbal, prostě šel k lajně jako smyslů zbavený, jako by vedle něj nikdo nebyl. Ale jinak souhlas....04

              + 5 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Nasir

                188.175.189.XXX
                Hamilton skutečně nějaké místo na uhnutí měl, ale zhoršil by si následný průjezd zatáčkou. S Grosjeanem máš pravdu, ten si vybral stopu bez ohledu na Hamáče.

                + 2 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
              • odin

                odin

                77.240.96.XXX
                Možná jsem to špatně napsal. Ale z vrchního pohledu je vidět, jak Grosjean ve snaze předjet jeden ze Sauberů uhýbá hodně vpravo a naraží do Hama. Jinak cos napsal je fakt. Lewis, kdyby chtěl uhnout tak tam měl cca půl metru a pak trávu.
                Jen jsem srovnal stejné počínání pilotů, kdy to jedněm projde bez povšimnutí (díky lépe zvládnutému manévru soupeře) a druhým díky kolizi totéž neprojde.

                + 1 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • anonym

                  85.237.224.XXX
                  Prosím tebe...Grosjean startoval z levé straně šrotu a Hamilton z pravé, přičemž Grosjean jel jak šílenec přes celou šířku vozovky k Hamiltonovi.Ten i kdyby vyjel na trávu, tak by to možná nestačilo. Vyhledej si ten start z pohledu na který se odvoláváš....a najdi si kde byl Sauber14
                  [odkaz na stránku]

                  + 6 / − 2

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • odin

                    odin

                    77.240.96.XXX
                    Tak jsem si Belgii 2012 pustil, abych se přesvědčil, jak si vše pamatuji. On totiž obrázek ještě nemusí být vypovídající.
                    Kobajaši se Sauberem měl na startu problémy. Startoval také z levé strany, za ním Peréz na druhém Sauberu a na nimi Maldonado a Grosjean. Po startu odjížděl Kobajaši hodně pomalu, zprava ho předjel Maldonado a pak udělal to samé Peréz. Grosjean chtěl nejspíše následovat Peréze, ale nestihl to.
                    To, že na tvém obrázku jsou oba Saubery v momentě kontaktu dost vpředu, ještě nevypovídá o rychlostech jednotlivců. Po havárii, Grosjean skalpoval Perézovi zadní křídlo a Kobajaši projížděl "vrakovištěm" později s poškozeným předkem.
                    Vůbec se nedohaduji o tom, čí to byla vina. V tom se asi shodneme. Hamilton také neměl žádným pravidlem nařizeno uhýbat magorovi. Opět ale podotýkám. V případě Vettela dnes to bylo hodně podobné, jen s jiným výsledkem. Mně se tyhle přejezdy napříč trati nezamlouvají ani trochu a připadají mi nebezpečné i když se nic nestane. Posuzování je však silně ovlivněno důsledky, zda se stane, nebo nestane kolize.02

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
        • Fanda.LH

          194.228.13.XXX
          Ale houby... Po startu se takovéhle věci berou jinak... Uvědom si, že je tam pohromadě spoustu aut a všechny se snaží dostat dopředu... Vettel se po startu snažil dostat před Hamiltona, který zvolil defenzivní stopu a zajel ke zdi... Seb. se ho snažil následovat, ale překvapil ho Noco, který se tam stihl nacpat... To je celé...

          + 11 / − 6

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            93.99.87.XXX
            Pánové to jim nemáte šanci vysvětlit. Jde o Vettela (RB). Být to naopak, psalo by se, že se tam Rosbergovi neměl cpát. Viz Monza 2011. 12

            + 14 / − 4

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Nasir

              188.175.189.XXX
              Jistě. Jde o Vettela a proto mu podle Mika všichni křivdí, protože Vettel nikdy nic neprovedl. 03

              A co bylo v Monze 2011 s Rosbergem? Můžeš nám osvěžit paměť?

              + 5 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprintu v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama