DISKUZE K ČLÁNKU Marko: Schází nám 80 koní, nebýt Renaultu, byli bychom opět na špici

Helmut Marko přiznává, že momentálně u Red Bullu uvažují o novém dodavateli motorů. Aktuálně ale samozřejmě změna dodavatele motorů není žádným horkým tématem, protože celé auto je postaveno kolem agregátu Renault.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Marko: Schází nám 80 koní, nebýt Renaultu, byli bychom opět na špici

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 43, poslední 31.03.2014 09:23 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Hr3bec (Hlasovalo 37 lidí) 29.03.2014 19:51
Už vidím jak budou žádat o motor u Mercedesu :… »
» uzivatel001447 (Hlasovalo 28 lidí) 29.03.2014 20:27
80 koni??? je tu este niekto komu sa zda toto… »
» Frciiik (Hlasovalo 25 lidí) 29.03.2014 22:10
Jako malé děti Snad nikdo normální nemůže… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Marko je hovnivál,.. ...ak to tvrdí, lebo pri tom, aby autu chýbalo 80 koní, by Sebastian nemohol stíhať Nica R., ale priškrtené motory, lebo ak by nebol v závere zvolnil, tak do cieľa jednoducho nedôjde preto, lebo by mal suchú nádrž. Ani Mercedes si nemôže dovoliť ísť naplno celý závod a dôkazom toho bol závod v Malajzii, kde aj Fernando išiel na konci závodu o 2 sekundy rýchlejšie ako Mercedesy, ale po predbehnutí Nica H. musel zvolniť a tešiť sa tým, že už veľa vody do konca závodu nenamúti, lebo by skončil tak isto s prázdnou nádržou. 11 Ak by sa zdvihla spotreba na 125 kg/hod., bolo by to optimálne a F1 by nebola nuda. 02 To by si mali tí vyhulení komisári FIA konečne uvedomiť. 08

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • erdedy

    erdedy

    178.41.107.XXX
    Helmut je fakt na palicu... :-) Toto jema s partnrdtvom nic spolocne... 02 02 02

    (Uz sa budem opakovat) Ked teda vo Viry makaju ich (RB) SW specialisti aby dali ten "chudacky" motor dohromady, preco hned nepripomenu, ako prisli v RedBulle k tym zazracnym mapam, este za ery V8? 03

    + 5 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • odin

    odin

    77.240.96.XXX
    Marko Mediální kampaň Red Bullu nabírá na intenzitě. Konečně nasadili největší kalibr žvástů, lží a pomluv. Dr.Marka!!!11 11 11
    Po vydírání a výhružkách Mateschitze, nám to konečně vše objasnil odborník nad odborníky Helmut Marko. Nebýt Renaultu, Gillu, Pirelli a soupeřů, tak RedBull opět slavně vítězí.11 18 18 18

    + 9 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      194.228.13.XXX
      To co RB dokázal v Australii i Malajsii je zázrak... Těžko to hodnotit jinak v kontrastu s tím jsou u Renaultu úplní amatéři, protože pohřbívají vítězné auto...

      A Mateschitz má pravdu... Tohle není F1... Není to úplně nezajímavé, ale jezdí se jen na 90 %, neustále se sleduje spolehlivost, spotřeba atd... Všechno řídí SW... A holt ten Renaultu nefunguje vždy spolehlivě... A tady je ten kontrast... RB přesto všechno dokáže bojovat o podium a PP...

      + 4 / − 8

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mr.B

        Mr.B

        85.193.24.XXX
        Vždycky se dá o směrování F1 hovořit, diskutovat. Nakonec RBR je jeden z vlivných týmů a má v F1 své slovo. Proč se nejdřív nepokusí směřování F1 změnit ještě předtím, než začnou vyhrožovat odchodem?
        Vsadím se, že až budou zase na špici, bude ticho. Ale takové chování, alespoň u mě, nemá obdiv, naopak.

        + 4 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      93.99.87.XXX
      Je 6 částí pohonných jednotek co se může měnit jen 4x za sezonu. U všech motorů Mercedes se měnily 2, u Ferrari 3, u Renaultů 18. K tomu evidentně slabší výkon, no fakt se divím, že Renault kritizují. 12 03

      + 1 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • odin

        odin

        77.240.96.XXX
        Mně zase tato kritika připadá hodně laciná a hloupá. Něco jako byly obdobné kritiky Pirelli na začátku sezóny. Vždy se našlo dostatek hlupáků,kteří jim to žrali. A kteří tu psali jak je to závod v šetření pneu. Jejich názor podporovaly 4-5 pit stopů. Ale když týmy (včetně toho nejposlednějšího) pneu vyřešily a auta přizpůsobily, už se jezdilo na jediný povinný pitstop.
        Stejně tak považuji tuto kritiku za účelovou. Motory jsou zmrazeny a tak jediné, co se dá měnit je software a šasi. Řekneme si to na konci sezóny, jak špatný motor Renault opravdu měl.03

        + 4 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          93.99.87.XXX
          Někdo kritizoval pneumatiky Pirelli na začátku sezony, někdo na konci, já celou sezonu. Kritizovat Pirelli jsem nepřestal ani po změně a trvám pořád na tom, že to byly celou sezony závody o šetrnosti ke gumám. I přesto, že Vettel vyhrál o parník, loni jen dokázal, že je nejlepší šetřič gum. Se závodama v rychlosti to mělo málo společného a je jedno, kolik těch pitstopů bylo. Princip zůstal.
          Jasně, že je kritika účelová. Jde o to, aby Renault udělal motory rychlejší a spolehlivější. Dá se s tím něco udělat pomocí SW? Asi jo. Jestli se to na konci zlepší, pak kritika RB zabrala. A o to jde. Není to první ani poslední stáj, co své motory kritizuje. Ale jistě, u Ferrari a Mercedesu to nebude, když si je dělají sami. 03

          + 1 / − 4

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • odin

            odin

            77.240.96.XXX
            Miku, kritikou to nebude. Jsem přesvědčen, že i bez kritiky RedBullu se Renault zlepší. Stejně jako se budou zlepšovat ostatní, kteří své dodavatele nekritizují, ale spolupracují s nimi na postupném zlepšování.
            Trocha pokory a méně arogance by rozhodně Red Bullu slušela víc.

            + 3 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • Mr.B

    Mr.B

    194.228.32.XXX
    V Renaultu mají jistě radost. V Renaultu mají jistě radost z takového loajálního partnera.11

    + 14 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      194.228.13.XXX
      Pokud ty si nestěžuješ, když koupíš něco co nefunguje tak ok...

      + 5 / − 8

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mr.B

        Mr.B

        194.228.32.XXX
        Chápal bych to, kdyby se jednalo o nějaké dlouhodobé problémy, přes polovinu sezony, ale nebývá zvykem pomlouvat partnery při první příležitosti a už vůbec ne jim vyhrožovat odchodem, zdůrazňuji, při prvním problému!

        Bohužel RBR se chová přesně naopak, než jak se choval při vstupu do F1, kdy bral všechno s určitou lehkostí v tom jejich časopise si ze všeho dělali srandu, atd. Dnes se chovají spíš trapně, nedodržujou pravidla, stěžujou si na dlouhodobé partnery, vydírají F1 odchodem, pokud se nevyhový jejich požadavkům, co ještě přijde příště?

        + 15 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Fanda.LH

          194.228.13.XXX
          Na těch motorech mohli dělat více než 2 roky a díky problémům prakticky nemohli testovat a do sezóny díky tomu nastupovali nepřipravení... To ti nestačí??

          + 5 / − 8

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Mr.B

            Mr.B

            194.228.32.XXX
            Tohle jde řešit interně a ne přes media. Chování, které letos předvádí RBR nebývalo v F1 zvykem.

            + 9 / − 4

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Fanda.LH

              194.228.13.XXX
              Interně se dá řešit ledacos, ale všichni jsme to sledovali online... A oni utopili spoustu peněz do vývoje auta, které nemohlo pořádně ani vyjet... Spousta hejtrů se do nich pouštěla, když teď 4 roky neměli pořádně příležitost...

              + 1 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
          • anonym

            212.79.110.XXX
            Nestačí, vždyť sám RedBull přiznal, že problémy měli i kvůli svým chybám. 02

            + 5 / − 4

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Fanda.LH

              194.228.13.XXX
              To bylo od nich velice solidární, potom co předvedli v prvních závodech, že mají 2. nejlepší auto... Zastínili tak Ferrari, Williams i Mclaren, kteří v testech najezdili spoustu km... Nikdy to není vina jen jedné strany, ale s Renaultem mají problémy všechny týmy...

              + 1 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
  • anonym

    80.82.146.XXX
    Zapoměl na to, že Renault jim pomohl ke 4 titulům. To je hnus, hned urážet, když se nedaří. Chová se jak nadčlověk. A´t si vezmou jinej motor, protože já věřím tomu, že Renault se opět zlepší...Vždycky byli v F1 dobří...01

    + 13 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: Přehodnotil jsem své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama