DISKUZE K ČLÁNKU Marko: Schází nám 80 koní, nebýt Renaultu, byli bychom opět na špici
Helmut Marko přiznává, že momentálně u Red Bullu uvažují o novém dodavateli motorů. Aktuálně ale samozřejmě změna dodavatele motorů není žádným horkým tématem, protože celé auto je postaveno kolem agregátu Renault.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Marko: Schází nám 80 koní, nebýt Renaultu, byli bychom opět na špici
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel001447
(Hlasovalo 28 lidí)
29.03.2014 20:27
80 koni??? je tu este niekto komu sa zda toto… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Kapor
09:23 31.03.2014 194.160.178.XXXMarko je hovnivál,.. ...ak to tvrdí, lebo pri tom, aby autu chýbalo 80 koní, by Sebastian nemohol stíhať Nica R., ale priškrtené motory, lebo ak by nebol v závere zvolnil, tak do cieľa jednoducho nedôjde preto, lebo by mal suchú nádrž. Ani Mercedes si nemôže dovoliť ísť naplno celý závod a dôkazom toho bol závod v Malajzii, kde aj Fernando išiel na konci závodu o 2 sekundy rýchlejšie ako Mercedesy, ale po predbehnutí Nica H. musel zvolniť a tešiť sa tým, že už veľa vody do konca závodu nenamúti, lebo by skončil tak isto s prázdnou nádržou. Ak by sa zdvihla spotreba na 125 kg/hod., bolo by to optimálne a F1 by nebola nuda. To by si mali tí vyhulení komisári FIA konečne uvedomiť. -
erdedy
17:49 30.03.2014 178.41.107.XXXHelmut je fakt na palicu... :-) Toto jema s partnrdtvom nic spolocne...
(Uz sa budem opakovat) Ked teda vo Viry makaju ich (RB) SW specialisti aby dali ten "chudacky" motor dohromady, preco hned nepripomenu, ako prisli v RedBulle k tym zazracnym mapam, este za ery V8? -
odin
13:38 30.03.2014 77.240.96.XXXMarko Mediální kampaň Red Bullu nabírá na intenzitě. Konečně nasadili největší kalibr žvástů, lží a pomluv. Dr.Marka!!!
Po vydírání a výhružkách Mateschitze, nám to konečně vše objasnil odborník nad odborníky Helmut Marko. Nebýt Renaultu, Gillu, Pirelli a soupeřů, tak RedBull opět slavně vítězí.-
Fanda.LH
15:19 30.03.2014 194.228.13.XXXTo co RB dokázal v Australii i Malajsii je zázrak... Těžko to hodnotit jinak v kontrastu s tím jsou u Renaultu úplní amatéři, protože pohřbívají vítězné auto...
A Mateschitz má pravdu... Tohle není F1... Není to úplně nezajímavé, ale jezdí se jen na 90 %, neustále se sleduje spolehlivost, spotřeba atd... Všechno řídí SW... A holt ten Renaultu nefunguje vždy spolehlivě... A tady je ten kontrast... RB přesto všechno dokáže bojovat o podium a PP...-
Mr.B
07:56 31.03.2014 85.193.24.XXXVždycky se dá o směrování F1 hovořit, diskutovat. Nakonec RBR je jeden z vlivných týmů a má v F1 své slovo. Proč se nejdřív nepokusí směřování F1 změnit ještě předtím, než začnou vyhrožovat odchodem?
Vsadím se, že až budou zase na špici, bude ticho. Ale takové chování, alespoň u mě, nemá obdiv, naopak.
-
-
-
odin
18:39 30.03.2014 77.240.96.XXXMně zase tato kritika připadá hodně laciná a hloupá. Něco jako byly obdobné kritiky Pirelli na začátku sezóny. Vždy se našlo dostatek hlupáků,kteří jim to žrali. A kteří tu psali jak je to závod v šetření pneu. Jejich názor podporovaly 4-5 pit stopů. Ale když týmy (včetně toho nejposlednějšího) pneu vyřešily a auta přizpůsobily, už se jezdilo na jediný povinný pitstop.
Stejně tak považuji tuto kritiku za účelovou. Motory jsou zmrazeny a tak jediné, co se dá měnit je software a šasi. Řekneme si to na konci sezóny, jak špatný motor Renault opravdu měl.-
Mike17
19:19 30.03.2014 93.99.87.XXXNěkdo kritizoval pneumatiky Pirelli na začátku sezony, někdo na konci, já celou sezonu. Kritizovat Pirelli jsem nepřestal ani po změně a trvám pořád na tom, že to byly celou sezony závody o šetrnosti ke gumám. I přesto, že Vettel vyhrál o parník, loni jen dokázal, že je nejlepší šetřič gum. Se závodama v rychlosti to mělo málo společného a je jedno, kolik těch pitstopů bylo. Princip zůstal.
Jasně, že je kritika účelová. Jde o to, aby Renault udělal motory rychlejší a spolehlivější. Dá se s tím něco udělat pomocí SW? Asi jo. Jestli se to na konci zlepší, pak kritika RB zabrala. A o to jde. Není to první ani poslední stáj, co své motory kritizuje. Ale jistě, u Ferrari a Mercedesu to nebude, když si je dělají sami.-
odin
20:12 30.03.2014 77.240.96.XXXMiku, kritikou to nebude. Jsem přesvědčen, že i bez kritiky RedBullu se Renault zlepší. Stejně jako se budou zlepšovat ostatní, kteří své dodavatele nekritizují, ale spolupracují s nimi na postupném zlepšování.
Trocha pokory a méně arogance by rozhodně Red Bullu slušela víc.
-
-
-
-
-
-
-
Mr.B
10:58 30.03.2014 194.228.32.XXXChápal bych to, kdyby se jednalo o nějaké dlouhodobé problémy, přes polovinu sezony, ale nebývá zvykem pomlouvat partnery při první příležitosti a už vůbec ne jim vyhrožovat odchodem, zdůrazňuji, při prvním problému!
Bohužel RBR se chová přesně naopak, než jak se choval při vstupu do F1, kdy bral všechno s určitou lehkostí v tom jejich časopise si ze všeho dělali srandu, atd. Dnes se chovají spíš trapně, nedodržujou pravidla, stěžujou si na dlouhodobé partnery, vydírají F1 odchodem, pokud se nevyhový jejich požadavkům, co ještě přijde příště?-
-
-
-
Fanda.LH
15:15 30.03.2014 194.228.13.XXXTo bylo od nich velice solidární, potom co předvedli v prvních závodech, že mají 2. nejlepší auto... Zastínili tak Ferrari, Williams i Mclaren, kteří v testech najezdili spoustu km... Nikdy to není vina jen jedné strany, ale s Renaultem mají problémy všechny týmy...
-
-
-
-
-
-
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek