DISKUZE K ČLÁNKU Räikkönen: Mé problémy nezpůsobuje elektronickým brzdový systém BBW

Kimi Räikkönen popírá, že by za jeho problémy při jízdě s vozem F14 T stály pouze problémy s elektronickým brzdovým systémem na zadní nápravě.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Räikkönen: Mé problémy nezpůsobuje elektronickým brzdový systém BBW

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 14, poslední 27.03.2014 23:08 Vložte komentář

Nejlepší názory

» skejpa (Hlasovalo 11 lidí) 27.03.2014 12:03
On na simulátoru pracoval před sezónou. Dokonce… »
» uzivatel001481 (Hlasovalo 10 lidí) 27.03.2014 10:14
Starého psa novým kouskům nenaučíš Podle… »
» uzivatel001481 (Hlasovalo 6 lidí) 27.03.2014 10:50
To nevím. Napadlo to tebe, tak se neptej mě. »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • kakaa

    85.71.39.XXX
    no chápu že pro místní závodníky nejsou brzdy vlastně nic, a ač se říká že je důležitější výjezd ze zatáčky nebo ne já potřebuju hlavně dobrej nájezd od kterýho se odvíjí dobrej průjezd a výjezd a k dobýmu nájezdu potřebuju vědět co mi to auto bude dělat(takhle ňák to tam pošlu vo trochu líp než před chvílí) a ne že jednou tak a podruhý jinak, brzdíš skoro do každý zatáčky takže vliv na časy velkej plus chyby z nejistoty kde vlastně hledat hranice když se měněj

    + 3 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Je to úplne jasné,.. ...systém musia naladiť, ako ho potrebuje. Pre odborníkov, ktorí to robia denno-denne, by to nemal byť problém. Len treba chcieť. 11

    + 4 / − 16

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • kronos

      93.185.2.XXX
      Máš pravdu . Není nic triviálnějšího než ideální nastavení monopostu pro závod jen by nesměli být líní jako vši jestli jsem tě dobře pochopil 18 .

      + 12 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • dannak

        193.245.34.XXX
        tak si někdy říkám, jestli by Ferrari neudělalo nejlíp, kdyby přijali Kapra jako konzultanta, nebo technického ředitele, nebo ředitele vývoje, nebo závodního inženýra :) vždyť je to všechno přeci tak snadné, jak nás o tom mnohdy přesvědčuje.

        + 11 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Kapor

          194.160.178.XXX
          Máš pravdu,.. ...už na rok by sme boli pod mojim vedením majstri sveta v jednotlivcoch aj tímoch ! Ja by som robil za dvoch a jedol za polovičného Mata Fry, ktorý sa ledva hýbe a váži raz toľko, ako keď do Ferrari prišiel a Ferrari je stále za jeho účinkovania mimo dosah titulu. 11 18

          + 4 / − 5

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • Kapor

        194.160.178.XXX
        Áno presne si ma pochopil,.. ...a tak ti ďakujem, že zdieľaš ten istý názor ! 01

        + 3 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001481

    uzivatel001481

    83.240.94.XXX
    Starého psa novým kouskům nenaučíš Podle očekávání má problémy hned po prvním závodě, ale trochu mě překvapilo, že nijak nezměnil svůj přístup a dál tvrdohlavě odmítá práci na simulátoru.

    + 10 / − 12

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • enzo

      enzo

      89.177.132.XXX
      Jaký by to mělo smysl poblít simulátor? 04

      + 4 / − 11

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • skejpa

      skejpa

      88.146.158.XXX
      On na simulátoru pracoval před sezónou. Dokonce tím byli v maranelu zaskočeni, že tam byl více času, než musel. Teď to asi nepovažuje za nutné, respektive, že by mu to v řešení žádného problému nepomohlo. Na simulátoru to může být OK ale v reálu ne. Takže hledat problém na simulátoru je pak zbytečné.

      + 11 / − 6

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • kronos

      93.185.2.XXX
      Jsi si jist že by simulátor něco změnil ? Alonso také nepředvedl žádný zázrak i když zajel líp než Kimi . Byl to první závod tak bych nic neřešil a Kimi se aspoň na nic a na nikoho nevymlouvá , budiž mu to ke cti.

      + 9 / − 7

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • eR

    62.245.107.XXX
    Raikonnen se do toho dostane. Když začínal u Lotusu tak mu taky trvalo asi 6 závodů, než byl spokojenej s nastavením volantu. Takže jde jen o to, aby si ke své spokojenosti nastavil i Ferrari.

    + 14 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      90.177.148.XXX
      Jenže Lotus jel "na" Kimiho... U Ferka si tím nejsem jistý.

      + 10 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • skejpa

        skejpa

        88.146.158.XXX
        Nadruhou stranu má Ferrari větší prostředky pro pomoc a myslím, že jim to za to stojí.

        + 6 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: Přehodnotil jsem své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama