DISKUZE K ČLÁNKU Montoya: Ferrari se dařilo jen se Schumacherem

Podle bývalého kolumbijského jezdce F1 je Michael Schumacher tím chybějícím elementem Ferrari pro dosažení úspěchů.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Montoya: Ferrari se dařilo jen se Schumacherem

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 16, poslední 24.03.2014 23:09 Vložte komentář

Nejlepší názory

» odin (Hlasovalo 14 lidí) 24.03.2014 12:39
Montoya Názor Montoyi mi silně připomíná názory… »
» Lucas (Hlasovalo 8 lidí) 24.03.2014 12:29
F2007 bylo vyvíjené za Schumachera (navíc on ho… »
» Pepan (Hlasovalo 6 lidí) 24.03.2014 10:48
Takže podle Montoyi byl zisk titulu s Kimim za… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • anonym

    91.148.41.XXX
    otrubA och montoya ta smiesna nula co nikdynic poriadne nevyhrala a nevedela jazdit. Ked bolo treba zatocit tak bol mimo !! Ako tak jazdil len na rovnych povrchoch (preto aj odisiel tam kde je ) na technickej trati bol mimmo

    + 4 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • blejdy

    46.23.52.XXX
    ... houby se schumacherem... houby se schumacherem...dyž neumí sestavit auto jako dřív tak se endivte...jsem fanosuek alonsa a myslím si že alonso je lepší jezdej jak schumacher i jak vettel...vettel dostal tituly jen diky redbullu
    Příspěvek byl redakčně upraven.

    + 4 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Nasir

    188.175.189.XXX
    Montoya to už dlouho nesleduje :) Montoya to říká, jako by Ferrari vyhrálo tituly jen za Schumiho. 03 A jaksi už zapomněl, že se Schumim také několik sezon prohrálo. Naopak Kimi s ním vyhrál i po Schumiho éře, protože dostal stejně dobrý vůz od stejného týmu lidí. Jakmile inženýři, kteří vyvíjeli vůz a stáli za úspěchy Ferrari, skončili, a odešli Todt a Brawn, skončila i éra Ferrari.
    Ale se závěrem souhlasím. Montoya už F1 dlouho nesleduje. 03

    + 7 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • AAA

    147.229.208.XXX
    Bola to kombinácia Schumi, Todt a rozpočet. Teraz Ferrari chýba všetko.
    Alonso nemá tímového ducha. Stefano nemá nič a je doba keď technická myšlienka a vychytávka má väčšiu váhu. Vtedajšie Ferrari nemal žiadnu určujúcu výhodu oproti ostatným monopostom. Oni len do každej súčiastky vrazili 3x toľko peňazí, vylepšili ju o 0,001% a keď dali celý balík do kopy tak z toho bolo 5% navýšenie výkonu. Toyota mala síce v tom čase tiež vysoký rozpočet avšak oni nemali schopný management ktorý by ten potenciál pretavil na výsledky.

    + 7 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • odin

    odin

    77.240.96.XXX
    Montoya Názor Montoyi mi silně připomíná názory pravověrných schumiboys. "Ferrari vítězilo díky Schumacherovi a Schumacher jezdil po návratu prd kvůli Mercedesu."02 Tak to není a nikdy nebylo a Montoya to vidí hodně zjednodušeně. A nejspíše si "přihřívá svoji polívčičku".
    Vždy záleželo a záleží na tom, v jakých podmínkách se ten, který pilot pohyboval. Co mu bylo a je dovoleno a co si mohla dovolit stáj za kterou jezdil. A zrovna na Schumacherovi se dají krásně ukázat rozdíly v jeho "první" a "druhé" kariéře. Ať už jde třeba o testování, stejné pneumatiky pro všechny, vztah k druhému pilotu, posuzování incidentů atd.
    Schumi se podle mne musel ve své druhé kariéře vyrovnávat s mnohými "výzvami" a vítězit pro něho bylo prakticky nemožné. Už mu jeho dvojka nebyla povinna uhýbat z cesty a pouštět ho. Už neměl nejlepší pneu, ale měl stejné "šmejdy" jako ostatní. Už nemohl najezdit se svým vozem statisíce km na testovací dráze (na rozdíl od většiny ostatních). Už dostával tvrdé tresty (diskvalifikace) za své přestupky.
    A to Mercedes měl a má veliký potenciál, jak finanční, tak i lidský, mozkový. (Stejně jako mělo Ferrari v jeho první kariéře). I u Mercedesu byl obklopen "svými" lidmi, přesto mu to nebylo k ničemu. S autem, které není dominantní se vítězí mnohem hůř... Zjistil to Schumacher, Alonso, Hamilton... A časem to zjistí i Vettel.03

    + 14 / − 11

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000968

    uzivatel000968

    91.127.246.XXX
    „On nezapomněl jezdit, jezdil tak, jak vždy.“ ... s týmto sa nedá nesúhlasiť ...

    ... 04 03 04 ...

    + 6 / − 8

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • kakaa

    85.71.39.XXX
    no všichni jen melou o tom jak kdo k titulu přišel a vyčítaj všechno možný, je to o tom co bylo možný v tý který době, ale pořád to nejni jen o jednom, porazit šumáka bylo v jeho době snem každýho jako asi poslední léta fetla, vždycky tu někdo byl a bude, letos zřejmě dýdjej a borgberg, protože ač bo77as jezdil ty nejrychlejší kola a massa by možná jezdil rychlejc, tak mercedes neukázal karty, rb, moje trapný ferrari a ještě trapnější lotus asi nehrozí, řikal jsem si jestli náhodou ta jejich nová aerodynamika vytvářející dobrej přítlak hlavně v rychlejch zatáčkách jak si pochvaloval domesticali trochu nebrzdí auto díky velkému odporu, ale když člověk vidí alonsa za hulkenbergem na rovince kde příchází o přítlak na předku a vzadu má otevřený křídlo a na konci roviny je dál než na začátku, tak ten motor asi nebude ok bych řekl

    + 9 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      46.135.93.XXX
      Ferrari ma spis problem se spolehlivosti pohone jednotky...on ten motor silnej je,kdyz muze vyuzit sto procent vykonu...a s tim meli velky problem v australii...jinak v testech snad meli nejvyssi maximalku..ale bohuzel ji nemuzou dokazovat porad,jen parkrat jeli na plno.Je to znat kdyz treba z ers misto sto sedesati koni navic vyuziji jen sto nebo osmdesat...Snad to daji do kupy a budou moc vyuzivat cely vykon.

      + 2 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Pepan

    Pepan

    89.24.157.XXX
    Takže podle Montoyi byl zisk titulu s Kimim za volantem vlastně propadák.12

    + 6 / − 11

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Lucas

      Lucas

      89.176.74.XXX
      F2007 bylo vyvíjené za Schumachera (navíc on ho v roce 2007 i testoval). Kimi měl tak trochu štěstí, že přišel ještě když se dařilo. Dalo by se říct, že to byly dozvuky slavné éry Ferrari, F2008 byla ta poslední tečka za úspěšnou kapitolou.

      + 8 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • FWMonty

      80.82.145.XXX
      asi jsi zapomněl,že Schumi i když už ne závodil za Ferrari,tak tam byl jako poradce03

      + 4 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • ja

        158.195.4.XXX
        Hej bol! Ale tu sa ukázal ako neskutočný babrák a nie profík !12 Veď napokon tam ani dlho nevydržal!03 13

        + 8 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Ferrari sa darilo nie kôli tomu,.. ...že tam bol v tom čase Michael, ale preto, že Ferrari najviac testovalo preto, lebo mali vlastnú trať a každá novinka mohla byť 100% overená, nakoľko nielen skúšobní jazdci, ale aj Michael mali záujem toho najazdiť v testoch čo najviac a preto auto bolo vždy 100% pripravené a Michael vyjazdený, ale aj výrobca pneumatík im vyšiel v ústrety s tým, že im vyrobil pneumatiky na mieru tak, aby im sedeli ako nikomu. Tieto časy sú už tam, lebo nastúpili nové technológie, ktoré umožňujú pripraviť auto F1 ale ak dôjde k tak závažným zmenám, vidieť, že testy nemôže nič nahradiť (viď. tohto roku Lotus). Je to len dobrá pomoc, elbo sú to len hračky za veľké peniaze, ale realita je v testoch a poznatky z nich aj vychodzí bod, pre potrebné korelácie k tomu, aby aj tieto metódy, ako tak fungovali a konvergovali k skutočnosti. 01

    + 18 / − 15

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Slimák

    194.213.42.XXX
    Montoya Nelze než souhlasit.

    + 14 / − 10

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama