DISKUZE K ČLÁNKU Montoya: Ferrari se dařilo jen se Schumacherem
Podle bývalého kolumbijského jezdce F1 je Michael Schumacher tím chybějícím elementem Ferrari pro dosažení úspěchů.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Montoya: Ferrari se dařilo jen se Schumacherem
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
blejdy
21:50 24.03.2014 46.23.52.XXX... houby se schumacherem... houby se schumacherem...dyž neumí sestavit auto jako dřív tak se endivte...jsem fanosuek alonsa a myslím si že alonso je lepší jezdej jak schumacher i jak vettel...vettel dostal tituly jen diky redbullu
Příspěvek byl redakčně upraven. -
Nasir
19:32 24.03.2014 188.175.189.XXXMontoya to už dlouho nesleduje :) Montoya to říká, jako by Ferrari vyhrálo tituly jen za Schumiho. A jaksi už zapomněl, že se Schumim také několik sezon prohrálo. Naopak Kimi s ním vyhrál i po Schumiho éře, protože dostal stejně dobrý vůz od stejného týmu lidí. Jakmile inženýři, kteří vyvíjeli vůz a stáli za úspěchy Ferrari, skončili, a odešli Todt a Brawn, skončila i éra Ferrari.
Ale se závěrem souhlasím. Montoya už F1 dlouho nesleduje. -
AAA
15:41 24.03.2014 147.229.208.XXXBola to kombinácia Schumi, Todt a rozpočet. Teraz Ferrari chýba všetko.
Alonso nemá tímového ducha. Stefano nemá nič a je doba keď technická myšlienka a vychytávka má väčšiu váhu. Vtedajšie Ferrari nemal žiadnu určujúcu výhodu oproti ostatným monopostom. Oni len do každej súčiastky vrazili 3x toľko peňazí, vylepšili ju o 0,001% a keď dali celý balík do kopy tak z toho bolo 5% navýšenie výkonu. Toyota mala síce v tom čase tiež vysoký rozpočet avšak oni nemali schopný management ktorý by ten potenciál pretavil na výsledky. -
odin
12:39 24.03.2014 77.240.96.XXXMontoya Názor Montoyi mi silně připomíná názory pravověrných schumiboys. "Ferrari vítězilo díky Schumacherovi a Schumacher jezdil po návratu prd kvůli Mercedesu." Tak to není a nikdy nebylo a Montoya to vidí hodně zjednodušeně. A nejspíše si "přihřívá svoji polívčičku".
Vždy záleželo a záleží na tom, v jakých podmínkách se ten, který pilot pohyboval. Co mu bylo a je dovoleno a co si mohla dovolit stáj za kterou jezdil. A zrovna na Schumacherovi se dají krásně ukázat rozdíly v jeho "první" a "druhé" kariéře. Ať už jde třeba o testování, stejné pneumatiky pro všechny, vztah k druhému pilotu, posuzování incidentů atd.
Schumi se podle mne musel ve své druhé kariéře vyrovnávat s mnohými "výzvami" a vítězit pro něho bylo prakticky nemožné. Už mu jeho dvojka nebyla povinna uhýbat z cesty a pouštět ho. Už neměl nejlepší pneu, ale měl stejné "šmejdy" jako ostatní. Už nemohl najezdit se svým vozem statisíce km na testovací dráze (na rozdíl od většiny ostatních). Už dostával tvrdé tresty (diskvalifikace) za své přestupky.
A to Mercedes měl a má veliký potenciál, jak finanční, tak i lidský, mozkový. (Stejně jako mělo Ferrari v jeho první kariéře). I u Mercedesu byl obklopen "svými" lidmi, přesto mu to nebylo k ničemu. S autem, které není dominantní se vítězí mnohem hůř... Zjistil to Schumacher, Alonso, Hamilton... A časem to zjistí i Vettel. -
uzivatel000968
12:12 24.03.2014 91.127.246.XXX„On nezapomněl jezdit, jezdil tak, jak vždy.“ ... s týmto sa nedá nesúhlasiť ...
... ... -
kakaa
11:34 24.03.2014 85.71.39.XXXno všichni jen melou o tom jak kdo k titulu přišel a vyčítaj všechno možný, je to o tom co bylo možný v tý který době, ale pořád to nejni jen o jednom, porazit šumáka bylo v jeho době snem každýho jako asi poslední léta fetla, vždycky tu někdo byl a bude, letos zřejmě dýdjej a borgberg, protože ač bo77as jezdil ty nejrychlejší kola a massa by možná jezdil rychlejc, tak mercedes neukázal karty, rb, moje trapný ferrari a ještě trapnější lotus asi nehrozí, řikal jsem si jestli náhodou ta jejich nová aerodynamika vytvářející dobrej přítlak hlavně v rychlejch zatáčkách jak si pochvaloval domesticali trochu nebrzdí auto díky velkému odporu, ale když člověk vidí alonsa za hulkenbergem na rovince kde příchází o přítlak na předku a vzadu má otevřený křídlo a na konci roviny je dál než na začátku, tak ten motor asi nebude ok bych řekl-
anonym
12:10 24.03.2014 46.135.93.XXXFerrari ma spis problem se spolehlivosti pohone jednotky...on ten motor silnej je,kdyz muze vyuzit sto procent vykonu...a s tim meli velky problem v australii...jinak v testech snad meli nejvyssi maximalku..ale bohuzel ji nemuzou dokazovat porad,jen parkrat jeli na plno.Je to znat kdyz treba z ers misto sto sedesati koni navic vyuziji jen sto nebo osmdesat...Snad to daji do kupy a budou moc vyuzivat cely vykon.
-
-
-
-
Kapor
09:14 24.03.2014 194.160.178.XXXFerrari sa darilo nie kôli tomu,.. ...že tam bol v tom čase Michael, ale preto, že Ferrari najviac testovalo preto, lebo mali vlastnú trať a každá novinka mohla byť 100% overená, nakoľko nielen skúšobní jazdci, ale aj Michael mali záujem toho najazdiť v testoch čo najviac a preto auto bolo vždy 100% pripravené a Michael vyjazdený, ale aj výrobca pneumatík im vyšiel v ústrety s tým, že im vyrobil pneumatiky na mieru tak, aby im sedeli ako nikomu. Tieto časy sú už tam, lebo nastúpili nové technológie, ktoré umožňujú pripraviť auto F1 ale ak dôjde k tak závažným zmenám, vidieť, že testy nemôže nič nahradiť (viď. tohto roku Lotus). Je to len dobrá pomoc, elbo sú to len hračky za veľké peniaze, ale realita je v testoch a poznatky z nich aj vychodzí bod, pre potrebné korelácie k tomu, aby aj tieto metódy, ako tak fungovali a konvergovali k skutočnosti.
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek