DISKUZE K ČLÁNKU Horner: Senzor byl nespolehlivý, naše měření ukazuje, že jsme pravidla neporušili
Christian Horner, šéf Red Bullu, komentuje diskvalifikování Daniela Ricciarda ze závodu v Austrálii kvůli porušování limitu pro průtok paliva v RB10. Senzor byl prý problematický a podle jejich měření pravidla nijak neporušili.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Horner: Senzor byl nespolehlivý, naše měření ukazuje, že jsme pravidla neporušili
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel001447
(Hlasovalo 15 lidí)
16.03.2014 17:18
lebo to by nemohli spravit tento maly p-o-d-v-o… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
anonym
17:07 16.03.2014 93.181.73.XXXNO TO ALE NENÍ ZASE TAK ÚPLNĚ PRAVDA
1) na závod se smí použít 100kg paliva-to zkontrolovat jde jednoduše ,prostě se do nádrže natankuje pouze těch 100 kg paliva a pokud dojde tak je to jasný
2) je taky ještě druhé omezení a to je max. průtok 100kg za hodinu a to ovlivňuje okamžitý výkon motoru protože pokud se tam pošle více paliva je jasný že dá motor více výkonu ,ale toto žáným odečtením zbytku paliva v nádrži nikdo nespočítá protože tato hodnota se bude neustále měnit,někdy bere motor těch 100kg za hodinu a jindy zase třeba jen 30kg za hodinu v závislosti na sešlápnutí pedálu atd......
Přestože RB nefandím tak Ricciarda mi je líto,jel dobrý závod a toto je chyba týmu
-
Jens
17:15 16.03.2014 78.157.160.XXXNemáš pravdu, není to tak jednoduché. Nestačí natankovat jen 100 kg paliva - zapomínáš na zaváděcí a dojezdová kola. Takže oni před tím musí do auta nacpat více paliva - proto to nejde tak snadno zkontrolovat. Na startu mají všichni více než 100 kg paliva a je to legální, po dojezdu do cíle jim stále ještě zbývá něco na cestu do boxů. Takže jestli někdo nespotřeboval více než 100 kg během závodu, to se taky FIA dozví až po dojezdu do cíle na základě prozkoumání údajů z těch čidel. -
-
-
Jake HorseRadisher
16:03 16.03.2014 85.207.90.XXXRed Bull Nevím, takový tým jako Red Bull by si tohle měl pohlídat jestli to funguje, několik předešlých let působili nejvíce profesionálně, a teď dělají takové kiksy...
Zajímavé, že pokud jím to ukazovalo naměřené hodnoty menší, než hodnoty průtoku ve skutečnosti, tak jak je možné, že jim nedošlo palivo? Možná jim to blbě ukazovalo na obě strany, ale i tak potom buď měli sakra štěstí, že Ric dojel do cíle anebo o tom museli vědět a mysleli si, že jim to projde ;)-
seven
00:32 17.03.2014 85.160.35.XXXAniž bych se chtěl zastávat rozhodnutí RB neuposlechnout FIA, fakt je ten, že F1 je technický sport pohybující se dost na hraně. A jde tu především o výsledek. Problémy s funkcí/přesností senzoru měl nominovaný dodavatel už dlouho předtím, jakž takž to dali dohromady, ale zdá se že asi ne úplně. RB prostě svým postupem zariskoval aby zajel výsledek a uvidí se zda uspěje a dokáže že oficiální průtokoměr ukazoval špatně. Pokud tomu tak opravdu bude, jsem zvědavý jak se k tomu FIA postaví, bez ohledu na všechny argumenty ohledně nezpochybnitelnosti funkce homologovaného zařízení. Takže počkáme si na pokračování ... -
-
Jake HorseRadisher
16:39 16.03.2014 85.207.90.XXXNějak tě nechápu... vyšší průtok = vyšší spotřeba paliva, ono ten ten průtokoměr měří spotřebu paliva, nebo si myslíš, že to palivo které tím protéká teče i někam jinam, než do motoru?-
Ferda
16:52 16.03.2014 46.47.176.XXXTen vyšší průtok vůbec neznamená, že museli spotřebovat více paliva než ostatní. Pod plným plynem se přece nejede celý závod vkuse.
Taky převodovka může mít jiné odstupňování a v ten moment vznikají ve spotřebě rozdíly. Stylem jízdy se taky dá nějaké palivo ušetřit a v neposlední řadě rozhoduje i provoz na trati a osobní souboje.
Prostě momentální průtok paliva je v koncovém důsledku zcela něco jiného, než celková spotřeba paliva. -
-
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek