DISKUZE K ČLÁNKU Přehled nejrychlejších sektorů a maximálních rychlostí australské kvalifikace

MELBOURNE - NEJRYCHLEJŠÍ SEKTORY A MAXIMÁLNÍ RYCHLOSTI; Kdo byl nejrychlejší v jednotlivých sektorech městského okruhu v Albert Parku a jakých maximálních rychlostí piloti dosahovali?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Přehled nejrychlejších sektorů a maximálních rychlostí australské kvalifikace

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 7, poslední 15.03.2014 18:29 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Petr (Hlasovalo 6 lidí) 15.03.2014 14:08
To je předpoklad Pirelli založený na výkonnosti… »
» Petr (Hlasovali 4 lidé) 15.03.2014 14:59
Když se šetří, tak vydrží, tak Pirellky vydrží.… »
» Jake HorseRadisher (Hlasovali 4 lidé) 15.03.2014 15:05
Tak Bernd Mayländer se pořádně povozí, to je… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Jake HorseRadisher

    Jake HorseRadisher

    85.207.90.XXX
    Pit stopy? Chápu tedy dobře, že celý závod se odjede měkčí směsi a na tvrdší se přezuje jen na 7 kol? To je drsné, asi bude docela dost markantní rozdíl mezi směsmi, když tohle bude nejrychlejší strategie, ale je to jen dobře, protože někdo to může risknout a jet jen na jednu zastávku, což si myslím, že by někomu vyšlo ;)

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      78.157.160.XXX
      To je předpoklad Pirelli založený na výkonnosti jejich pneu a propočtu palivové strategie. Jenže zítra stejně bude pršet, takže to bude jinak. Nějakou část závodu to budou muset šetřit, protože Melbourne je z pohledu spotřeby druhým nejnáročnějším okruhem šampionátu.

      + 6 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Jake HorseRadisher

        Jake HorseRadisher

        85.207.90.XXX
        Jako jo, jen mně udivuje, že letošní Pirellky tolik vydrží, a nepamatuju se, že by loni jeli na tvrdší směsi jen protože museli, spíš to bylo v některých závodech naopak...
        Na spotřebu bude asi nejnáročnější Monza, že?11

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Petr

          Petr

          78.157.160.XXX
          Když se šetří, tak vydrží, tak Pirellky vydrží. Vypadá to, že všichni budou šetřit síly na ostrou koncovku (pokud tedy nějaké zbydou, ale kvůli dešti a SC by to podle mě neměl být problém).

          Co se tyče Monzy, nemáš tak úplně pravdu - tam je spotřeba paradoxně jen průměrná: jezdí se s nejnižším přítlakem a hodně času na plný plyn, vozy se však pohybují mnohem rychleji, proto tu vzdálenost (a celý závod) zvládnou velmi rychle. Z pohledu efektivity nejlepší okruh kalendáře.

          + 4 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Jake HorseRadisher

            Jake HorseRadisher

            85.207.90.XXX
            Tak Bernd Mayländer se pořádně povozí, to je jisté 11
            Který je tedy nejnáročenější okruh na spotřebu? A který naopak nejméně náročným? 04

            + 4 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Chasnik

              217.117.213.XXX
              Když už jsi to nakousl, tak doufám, že Berndovi do to mergla taky nestrčili jedna-šestku s elektromotorkem. To by ještě chybělo, aby na trati zdechl motor SC
              03

              + 6 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Jake HorseRadisher

                Jake HorseRadisher

                85.207.90.XXX
                Ne! tam dali 0,9 3-válec diesel, FIA původně chtěla tyto motory nasadit do formulí, ale nakonec ustoupila, a stačil jí letos do Safetycaru a za 4 roky až do formulí 11

                Pokud vím, tak SLSko má 21 nejsilnější atmosferický osmiválec 21 , teda alespoň to Jennifer Clarkson tvrdil 11

                + 3 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: Přehodnotil jsem své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama