DISKUZE K ČLÁNKU Villeneuve: Vettel letos pátý titul nezíská, Red Bull je v háji a nepomůže mu ani nové auto
Sebastian Vettel se letos podle Jacquese Villeneuva letos pátého titulu určitě nedočká, Red Bull je podle něj zcela v háji a kvůli motoru Renault mu nepomůže ani nové auto. Motor je naopak trumfem Williamsu, jehož auto je jinak nic moc, stejně jako výkony Felipeho Massy.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Villeneuve: Vettel letos pátý titul nezíská, Red Bull je v háji a nepomůže mu ani nové auto
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel000733
(Hlasovalo 11 lidí)
10.03.2014 13:16
Villeneuve a ty jeho keci O jeho výkonech hlavně… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
Duncan66
15:19 10.03.2014 89.29.32.XXXVilleneuve a jeho bulvar ten vzdycky alespon rozesmeje, jak ma o vsem zcela jasno a vi jak to bude. Nepsalo se tady v minulosti, ze ho F1 uz vubec nezajima? Beztak nesledoval ani jeden test, mrknul na nejakou celkovou tabluku a vycucal si ty svoje hypotezy. -
Kapor
14:18 10.03.2014 194.160.178.XXXJa si však na rozdiel od Jequsa myslím,.. ...že v motore1,6 V6 turbo Renault a Mercedes, nie je väčší rozdiel, ako 10 kW, ale gro je vo filozofii spolupráce, ktorý ústi do hlavného riadiaceho programu, jednosmerného trakčného motora s týmto turbomotorom a hlavne na tom, ako sú napísané užívateľské podprogramy užívateľskými tímami odberateľa, teda ich softwerovými špecialistami, kedy sa má trakčný jednosmerný motor okamžite spustiť, pri zošľapnutí plynu pri výjazde z pomalej zátačky, koľko sekúnd má bežať a vypnúť pri koľkých otáčkach turbomotora, ak jeho moment už dosahuje maximum (čiže nezrýchľuje) a treba preradiť na vyšší stupeň. To isté na rovinke, alebo v zóne DRS, kedy už treba zapnúť jednosmerný trakčný elektromotor, aby pracoval x.. sekúnd na to, aby auto dostalo impulz sily a zrýchlilo na maximálnu rýchlosť aj za pomoci otvoreného DRS, čo je impulz sily naviac, čo sa prejaví zvýšením hybnosti telesa, lebo zvýšenie rýchlosti bez zrýchlenia nie je možné. Tomuto musí byť dobre dimenzovaná inštalácia a ochrana pred prehriatím, kde Siemmens ako tvorca programov pre Mercedes, má navrch, lebo ak vie uregulovať atomové elektrárne, pre ktorých riadenie dodáva HW aj SW, tak vie urobiť riadiaci SW pre automobily F1, pre ktoré je to malina, čo Renault samozrejme nevie a preto je Mercedes tam, kde je a Ferrari na tom lepšie ako Rrenault, lebo na La Ferrari tieto módy tento tím už vyskúšal sice s atmosferickým 12 valcom, ale nik ho nemôže upodozrievať, že porušil kódex a odskúšal to s motorom 1,6 V6 Turbo a Renauult zatiaľ nie, lebo to nemal kde namontovať a dokonca brzdil motor bez prevodovky, nad čím ostáva rozum stáť, preto je pozadu a bude dobiehať a nakoniec sa mu to určite podarí. Bude záležať od ich špecialistoch a Red Bullu, či si spolu sadnú, čo už podľ Marka urobili a napíšu niečo zmysluplného, čo bude určite fungovať a ja sa tomu osobne poteším, nech je to čim prv. -
skejpa
14:12 10.03.2014 88.146.158.XXXVilleneuve opět mele... Villeneuve už mě docela štve. Pořád dělá chytrého a zajímavého, přitom jen kydá smyšlené domněnky a jeho osobní dojmy, které jsou čistě subjektivní, hlavně ale že je zajímavej a je to v médiích (ty přeci jen otisknou každou špínu, ať už je to pravda nebo ne). Už je horší jak Lauda s Markem. -
-
uzivatel000733
13:16 10.03.2014 194.228.198.XXXVilleneuve a ty jeho keci O jeho výkonech hlavně ke konci v F1 ani nemluvě
prostě když nejsu dost dobrej abych tam jezdil, tak je aspoň všechny pomluvím
Tatík to byl borec, on je jen jeho stín! -
FWMonty
12:57 10.03.2014 80.82.145.XXXVilleneuve: Motor je naopak trumfem Williamsu, jehož auto je jinak nic moc
Villeneuve Villeneuve,kdybys více četl názory inženýrů, tak bys pochopil že Williams se poslední léta trápil z ofukováním aero prvku od vyfukových plynů.Já Patovy Symondsovy věřím má za sebou nějaké úspěchy a navíc posílil tým o další inženýry.Je jasné že spolehlivost je základ pro začátek potom se bude vylepšovat vůz i když auto je sirové určitě má potenciál na zlepšovaní -
Kubyk002
12:33 10.03.2014 147.251.190.XXXNerado odepisovat Myslím si, že Red Bull neradno odepisovat, ano zatím Red Bull ani Renault nevypadá, že ujednou polovinu závodu, ale jak je vidět, tak Renault není zase tak nespolehlivý, například v Caterhamu odjezdili docela dost kol, takže pokud Renault pracovat hlavně na spotřebě a ne na výkonu, což se může projevit v závodech a můžou jet celý závod na 90% výkonu, zatímco Ferrari či Mercedes pojedou na 80% výkonu (otázka je jestli těch 80% výkonu nebude víc než 90% výkonu Renaultu )... Prvních několik závodů budou monoposty trápit dětské nemoci, to je jasné, ale myslí, že od 5 závodu uvidíme, jak na tom skutečně jednotlivé pohonné jednotky jsou
Ale zatím bych v žádném případě Red Bull neodepisoval, bohužel
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek