DISKUZE K ČLÁNKU Herbert: Red Bull zřejmě udělal chybu ve vnitřním uspořádání vozu
Bývalý pilot F1 Johnny Herbert (161 startů za týmy Benetton, Tyrrell, Lotus, Ligier, Sauber, Stewart a Jaguar) se pro britský deník Express vyjádřil k nadcházející sezoně.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Herbert: Red Bull zřejmě udělal chybu ve vnitřním uspořádání vozu
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel001447
(Hlasovalo 9 lidí)
07.03.2014 16:25
toto si myslel vazne alebo si nepochopil o com… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
Nasir
18:40 08.03.2014 188.175.189.XXXPodle všeho budou mít v Austrálii provizorní řešení vozu. Oni teď potřebují zajistit, že to uchladí a dojedou do cíle. K tomu, co původně navrhl AN, se možná už nevrátí, takže vůbec není jisté, že to jejich designéři "jen" doladí. Třeba přijdou s něčím jiným a to může a nemusí na špici stačit.
Jim by se teď hlavně nehodila dominance nějakého soupeře. Pokud si budou Williams, Merc a Ferko vzájemně ubírat body, bude to voda na mlýn RB, aby jim nikdo na začátku moc neutekl.
-
-
-
-
Kapor
14:43 07.03.2014 194.160.178.XXXJohhnny asi rád rozpráva,... ...a nepočuva, čo hovorí na to Garry A., ktorý je expert v oblasti F1 a ten jasne povedal, že Catherham má zlé jazdné vlastnosti, ktorému chýba prítlak, čo vidieť pri preklzovaní zadných kolies, pri výjazde zo zátačky, lebo jeho auto nie je navrhnuté agresívne, ako RB10 a jeho pohonná jednotka nefunguje u Red Bullu tak dokonale ako u Caterhamu a jeto v tom, že Renault napísal riadiaci SW pre všetky tímy, ako otvorený produkt s tým, že dal k dispozícii aj celý zdrojový program, ktorí si odberatelia mohli upraviť podľa svojho gusta a interných požiadaviek toho, ktorého tímu, ich softwarovými špecialistami. Že niekonu vyhovoval viac a druhému menej nie je náhoda, ale fakt, že tam Red Bull vniesol niektoré podprogrami, ktoré vytvárali nečakané kolízie v riadiacom SW a riadiaca jednotka na to odpovedala svojsky, že auto jednoducho odstavila. Nie je to však problém Renaultu, ale Red Bullu a Helmut Marko sa konečne zobudil, keď mu to Niki Lauda objasnil a Helmut ihneď poslal svojich softwaérových špecialistov do Renaultu, aby spoločne problém vyriešili, čo je povzbudivé, aj keď po funuse, lebo už žiadne testovanie nebude, len tri tréningy, aby všetko na RB10 fungovalo tak, ako fungovať má.-
JaroB
15:11 07.03.2014 88.212.40.XXXpíšeš o úplne niečom inom...on povedal, že je Catherham spoľahlivejší...o prítlaku a iných veciach nehovoril ani slovo...zo začiatku možno nazbierajú viac bodov ako RB aj keď budú o poznanie pomalší ale dôjdu do cieľa...to bude podstatné a najpodstatnejšie v prvých VC...dôjsť do cieľa. Aj mercedes sa iba toho obáva...motor je super,auto tiež a sú najrýchlejší ale musia dôjsť do cieľa ...najprv... -
-
uzivatel001447
16:25 07.03.2014 188.123.100.XXXtoto si myslel vazne alebo si nepochopil o com je clanok? ci len tak narychlo si potreboval z oseba dostat 235 slov -
Pikaso
17:30 07.03.2014 178.17.100.XXXVím, že je to zbytečné, ale přesto se znovu zeptám. To jsou tvé názory jako odborníka, který se v F1 pohybuje nebo jenom tak tlacháš ??? Minule jsi mi na dotaz neodpověděl. Docela by mě to zajímalo, protože tu zde všechno prezentuješ jako svatou pravdu. S pozdravem Pikaso.-
-
Arnoux
19:24 07.03.2014 217.66.164.XXXTak to bych zase netvrdil.Jeho výklady o fázování algoritmů SW pro spolupráci systému jsou přesný a tak to funguje.Renault není schopen momentálně vše naprogramovat,tak sedí ve Viry ajtáci od Redbullu a programují jak steklý.
Někdy má Kapr úlety, ale jste na foru dost zaslepený.Myslíte,že když to nenapíše inženýr z F1 nemůže tomu nikdo rozumnět.A jak je někde Kapra podpis znamená to napálit hned tak sto mínusů.
Pravda je,že je Kapr dost cholerickej,neumí diskutovat a komentuje uplně všechno,asi proto si vysloužil tenhle stav, ale když srovnám jeho postřehy třeba s nablblým Gary Andersonem je to zlatý.(děkuji redakci za ignorování komentářů tohoto odborníka na F1).
Trošku se zamyslete nad tím že i třeba pilot F1 může plácat blbosti a prd tomu rozumí.Příklad komik Kobajaši "Renault má strašně slabý motor a nemůže vůbec soutěžit s Mercedesem" a pak má Caterham čtvrté nejrychlejší auto na rovince-přitom s absolutně nejhorší aerodynamikou v poli!
Chce to trochu pozorovat a číst mezi řádky-proč má Redbull vývody vzduchu tak nízko oproti ostatním? Proč má téměř utěsněnou díru na výfuk proti ostatním? proč v jediném dvacetikolovém stintu jezdil časy 1:39-1:41 což je nejlepší a nejkonzistentnější stint v testech? Proč může Redbull předjíždět v zatáčce 11 venkem? (Button prohlásil, že jiné auto toho není schopno),proč Mercedesu a Williamsu zdechly motory a převodovky,když měli ještě vydržet? a mnoho dalších otázek.
Diskuse je proto aby jsme se něco dozvěděli a popřípadě přišli na něco, čeho si ostatní nevšimli.Proč myslíte,že lidé z týmů F1 procházejí denně všechna známá fora? Asi nemají co na práci......
-
Pikaso
11:02 08.03.2014 178.17.100.XXXMusím se trochu zastat, tebe i Kapra. Je pravdou, že jeho postřehy jsou poměrně dost fundované, ale ta omáčka kolem a některé závěry se mě osobně zdají trochu mimo. Kromě toho opravdu často hovoří o úplně něčem jiném než je podstata článku. Co mě rozčiluje nejvíce je to, že dodnes nevím s kým se bavím a hlavně to zda prezentuje názory někde načtené bez udání zdroje (což je vlastně plagiátorství) nebo zda jsou to skutečně jeho postřehy, protože se v prostředí F1 pohybuje. Co se kopírování týče je to na mě trochu moc a nemám to rád a bohužel si myslím, že Kapor dělá právě to, protože nikdy nebyl schopen opravdu diskutovat a nějak si svá tvrzení obhájit. No ani ne tak obhájit jako vysvětlit jak se k nim dostal, nebo proč si to myslí. A malé doplnění. Co se týče tebou uvedených údajů o délce a konzistenci časů, nejsem si jisty jestli jsou tak zcela pravdivé. Nevím přesně počet kol, ale FA jel s F minimálně 15 kol a v této době jezdil časy ne v tebou udávaném rozmezí, ale dokonce zcela konsistentně přesně kolem 1.39.-
Nasir
00:06 09.03.2014 188.175.189.XXXS tím kopírováním můžeš mít pravdu, protože hodně jeho příspěvků je chaotická změť, která se vágně týká tématu (ten, který napsal tady, je mezi ně zrovna nepatří).
Časy - ano, to jsem Arnouxovi už před časem psal. Stejný stint na 10-20 kol jel i Mercedes.
-
-
zeto
19:28 07.03.2014 89.102.65.XXXO to nejde. Jde hlavně o to, že to vždycky napíše tak, jako by na jeho rady v týměch všichni čekali a bez něj by nebyli schopni se pohnout z místa. On má vždy ve všem absolutně jasno, evidentně na rozdíl od skutečných inženýrů F1. To je podle mne ten důvod, proč dostává tolik mínusů. -
uzivatel001447
20:01 07.03.2014 188.123.100.XXXon pise casto dobre a k veci, bohuzial ako uplny *uj, tak to asi preto
-
-
-
-
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek