DISKUZE K ČLÁNKU Herbert: Red Bull zřejmě udělal chybu ve vnitřním uspořádání vozu

Bývalý pilot F1 Johnny Herbert (161 startů za týmy Benetton, Tyrrell, Lotus, Ligier, Sauber, Stewart a Jaguar) se pro britský deník Express vyjádřil k nadcházející sezoně.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Herbert: Red Bull zřejmě udělal chybu ve vnitřním uspořádání vozu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 42, poslední 11.03.2014 02:10 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Pikaso (Hlasovalo 9 lidí) 07.03.2014 15:56
Uvidíme No nevím. Určitě nejsem odborník a k… »
» uzivatel001447 (Hlasovalo 9 lidí) 07.03.2014 16:25
toto si myslel vazne alebo si nepochopil o com… »
» Pikaso (Hlasovalo 8 lidí) 07.03.2014 17:30
Vím, že je to zbytečné, ale přesto se znovu… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

        • anonym

          188.120.195.XXX
          Co to je bite? Já znám jenom byte (B) a bit (b). 03

          + 0 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • Nasir

          188.175.189.XXX
          Podle všeho budou mít v Austrálii provizorní řešení vozu. Oni teď potřebují zajistit, že to uchladí a dojedou do cíle. K tomu, co původně navrhl AN, se možná už nevrátí, takže vůbec není jisté, že to jejich designéři "jen" doladí. Třeba přijdou s něčím jiným a to může a nemusí na špici stačit.
          Jim by se teď hlavně nehodila dominance nějakého soupeře. Pokud si budou Williams, Merc a Ferko vzájemně ubírat body, bude to voda na mlýn RB, aby jim nikdo na začátku moc neutekl.

          + 1 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Johhnny asi rád rozpráva,... ...a nepočuva, čo hovorí na to Garry A., ktorý je expert v oblasti F1 a ten jasne povedal, že Catherham má zlé jazdné vlastnosti, ktorému chýba prítlak, čo vidieť pri preklzovaní zadných kolies, pri výjazde zo zátačky, lebo jeho auto nie je navrhnuté agresívne, ako RB10 a jeho pohonná jednotka nefunguje u Red Bullu tak dokonale ako u Caterhamu a jeto v tom, že Renault napísal riadiaci SW pre všetky tímy, ako otvorený produkt s tým, že dal k dispozícii aj celý zdrojový program, ktorí si odberatelia mohli upraviť podľa svojho gusta a interných požiadaviek toho, ktorého tímu, ich softwarovými špecialistami. Že niekonu vyhovoval viac a druhému menej nie je náhoda, ale fakt, že tam Red Bull vniesol niektoré podprogrami, ktoré vytvárali nečakané kolízie v riadiacom SW a riadiaca jednotka na to odpovedala svojsky, že auto jednoducho odstavila. Nie je to však problém Renaultu, ale Red Bullu a Helmut Marko sa konečne zobudil, keď mu to Niki Lauda objasnil a Helmut ihneď poslal svojich softwaérových špecialistov do Renaultu, aby spoločne problém vyriešili, čo je povzbudivé, aj keď po funuse, lebo už žiadne testovanie nebude, len tri tréningy, aby všetko na RB10 fungovalo tak, ako fungovať má. 01

    + 3 / − 30

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • JaroB

      88.212.40.XXX
      píšeš o úplne niečom inom...on povedal, že je Catherham spoľahlivejší...o prítlaku a iných veciach nehovoril ani slovo...zo začiatku možno nazbierajú viac bodov ako RB aj keď budú o poznanie pomalší ale dôjdu do cieľa...to bude podstatné a najpodstatnejšie v prvých VC...dôjsť do cieľa. Aj mercedes sa iba toho obáva...motor je super,auto tiež a sú najrýchlejší ale musia dôjsť do cieľa ...najprv...

      + 13 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • uzivatel001447

      uzivatel001447

      188.123.100.XXX
      toto si myslel vazne alebo si nepochopil o com je clanok? ci len tak narychlo si potreboval z oseba dostat 235 slov

      + 9 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Pikaso

      Pikaso

      178.17.100.XXX
      Vím, že je to zbytečné, ale přesto se znovu zeptám. To jsou tvé názory jako odborníka, který se v F1 pohybuje nebo jenom tak tlacháš ??? Minule jsi mi na dotaz neodpověděl. Docela by mě to zajímalo, protože tu zde všechno prezentuješ jako svatou pravdu. S pozdravem Pikaso.

      + 8 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Kimi

        94.113.22.XXX
        Samozřejmě jen tlachá a nerozumí tomu ani za mák. 03

        + 9 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Arnoux

          217.66.164.XXX
          Tak to bych zase netvrdil.Jeho výklady o fázování algoritmů SW pro spolupráci systému jsou přesný a tak to funguje.Renault není schopen momentálně vše naprogramovat,tak sedí ve Viry ajtáci od Redbullu a programují jak steklý.

          Někdy má Kapr úlety, ale jste na foru dost zaslepený.Myslíte,že když to nenapíše inženýr z F1 nemůže tomu nikdo rozumnět.A jak je někde Kapra podpis znamená to napálit hned tak sto mínusů.
          Pravda je,že je Kapr dost cholerickej,neumí diskutovat a komentuje uplně všechno,asi proto si vysloužil tenhle stav, ale když srovnám jeho postřehy třeba s nablblým Gary Andersonem je to zlatý.(děkuji redakci za ignorování komentářů tohoto odborníka na F1).

          Trošku se zamyslete nad tím že i třeba pilot F1 může plácat blbosti a prd tomu rozumí.Příklad komik Kobajaši "Renault má strašně slabý motor a nemůže vůbec soutěžit s Mercedesem" a pak má Caterham čtvrté nejrychlejší auto na rovince-přitom s absolutně nejhorší aerodynamikou v poli!

          Chce to trochu pozorovat a číst mezi řádky-proč má Redbull vývody vzduchu tak nízko oproti ostatním? Proč má téměř utěsněnou díru na výfuk proti ostatním? proč v jediném dvacetikolovém stintu jezdil časy 1:39-1:41 což je nejlepší a nejkonzistentnější stint v testech? Proč může Redbull předjíždět v zatáčce 11 venkem? (Button prohlásil, že jiné auto toho není schopno),proč Mercedesu a Williamsu zdechly motory a převodovky,když měli ještě vydržet? a mnoho dalších otázek.

          Diskuse je proto aby jsme se něco dozvěděli a popřípadě přišli na něco, čeho si ostatní nevšimli.Proč myslíte,že lidé z týmů F1 procházejí denně všechna známá fora? Asi nemají co na práci......03





          + 6 / − 14

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Pikaso

            Pikaso

            178.17.100.XXX
            Musím se trochu zastat, tebe i Kapra. Je pravdou, že jeho postřehy jsou poměrně dost fundované, ale ta omáčka kolem a některé závěry se mě osobně zdají trochu mimo. Kromě toho opravdu často hovoří o úplně něčem jiném než je podstata článku. Co mě rozčiluje nejvíce je to, že dodnes nevím s kým se bavím a hlavně to zda prezentuje názory někde načtené bez udání zdroje (což je vlastně plagiátorství) nebo zda jsou to skutečně jeho postřehy, protože se v prostředí F1 pohybuje. Co se kopírování týče je to na mě trochu moc a nemám to rád a bohužel si myslím, že Kapor dělá právě to, protože nikdy nebyl schopen opravdu diskutovat a nějak si svá tvrzení obhájit. No ani ne tak obhájit jako vysvětlit jak se k nim dostal, nebo proč si to myslí. A malé doplnění. Co se týče tebou uvedených údajů o délce a konzistenci časů, nejsem si jisty jestli jsou tak zcela pravdivé. Nevím přesně počet kol, ale FA jel s F minimálně 15 kol a v této době jezdil časy ne v tebou udávaném rozmezí, ale dokonce zcela konsistentně přesně kolem 1.39.

            + 3 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Nasir

              188.175.189.XXX
              S tím kopírováním můžeš mít pravdu, protože hodně jeho příspěvků je chaotická změť, která se vágně týká tématu (ten, který napsal tady, je mezi ně zrovna nepatří).
              Časy - ano, to jsem Arnouxovi už před časem psal. Stejný stint na 10-20 kol jel i Mercedes.

              + 1 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
          • zeto

            89.102.65.XXX
            O to nejde. Jde hlavně o to, že to vždycky napíše tak, jako by na jeho rady v týměch všichni čekali a bez něj by nebyli schopni se pohnout z místa. On má vždy ve všem absolutně jasno, evidentně na rozdíl od skutečných inženýrů F1. To je podle mne ten důvod, proč dostává tolik mínusů.

            + 8 / − 3

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • uzivatel001447

            uzivatel001447

            188.123.100.XXX
            on pise casto dobre a k veci, bohuzial ako uplny *uj, tak to asi preto

            + 5 / − 5

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Vozy Alpine by dosavadní průběh Grand Prix v ulicích Baku vymazaly (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ PO KVALIFIKACI: Všichni čekají nepředvídatelný závod

Sergio Pérez v letošní sezóně poprvé v kvalifikaci porazil svého kolegu (ilustrační foto)

Leclercovi Baku svědčí zajel tu čtvrté pole-position v řadě, Norris fatálně propadl

Alexander Albon stejně jako jeho nový týmový kolega v Baku překvapili (ilustrační foto)

Třetí trénink plný dramat: dvě červené vlajky a výborný Williams, těsně triumfoval Russell

George Russell téměř celou první polovinu prostál v boxech (ilustrační foto)

Leclerc těsně pokořil Péreze v druhém tréninku, smůlu měl Norris

Max Verstappen v závodě v Monaku

První trénink v Baku ovládl Verstappen. Leclerc a Colapinto bourali

Newey nastupuje k Aston Martinu

Newey přechází k Aston Martinu. S Alonsem a Hondou očekává opět úspěšné partnerství

Model monpostu McLarenu v aerodynamickém tunelu

Proč McLaren stále nenasadil to největší vylepšení a díky čemu předčí při vývoji své soupeře?

Oscar Piastri slaví vítězství po závodě v Maďarsku

"Norris mistrem světa? Poslední věc, která by Piastriho nadchla." Brundle chválí jeho zabijácký instinkt + VIDEO

Adrian Newey už asi dumá, co mu nové angažmá přinese

Oficiální oznámení nového působiště Adriana Neweye je podle médií otázkou dní

Adrian Newey s trofejí pro vítězný tým

"Newey by nám pomohl se z toho dostat," lituje Marko. Ale už nepomůže, z auta je monstrum

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama