DISKUZE K ČLÁNKU Herbert: Red Bull zřejmě udělal chybu ve vnitřním uspořádání vozu

Bývalý pilot F1 Johnny Herbert (161 startů za týmy Benetton, Tyrrell, Lotus, Ligier, Sauber, Stewart a Jaguar) se pro britský deník Express vyjádřil k nadcházející sezoně.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Herbert: Red Bull zřejmě udělal chybu ve vnitřním uspořádání vozu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 42, poslední 11.03.2014 02:10 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Pikaso (Hlasovalo 9 lidí) 07.03.2014 15:56
Uvidíme No nevím. Určitě nejsem odborník a k… »
» uzivatel001447 (Hlasovalo 9 lidí) 07.03.2014 16:25
toto si myslel vazne alebo si nepochopil o com… »
» Pikaso (Hlasovalo 8 lidí) 07.03.2014 17:30
Vím, že je to zbytečné, ale přesto se znovu… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Bruno je jemnejšia povaha,... ...trochu zženštilá, ktorá lepšie komunikuje ako jazdí závody, preto mu miesto komentátora bude sedieť a Johny ho aspoň naučí dobre anglicky, aby to aspoň ako komentátor dotiahol ďalej ako jazdec F1. Ak mu to pôjde, strýco Ayrton bude na neho hrdý ! 01

    + 6 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • sony

    188.120.209.XXX
    předpovědi ješte nebyl ujet jediný závidní kilometr a spousta odborníkú ví naprosto jasně jak na tom RB je a jak budou v zadní části těla04 a té radosti,uvidíme na konci sezony,abychom se nedivily jak se RB zvedne,možná první tři závody to nebude nic moc ale od evropských závodů to může být lepší a po letní přestávce mají úplně nové auto,jako fanoušek Renaultu od roku 1989 věřím že se ztoho dostanou,možná má mercedes nejlepší motor ale to titulul ještě nevyhrává,ještě je tu Ferrari04

    + 3 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel000792

      uzivatel000792

      88.212.36.XXX
      A preco by nemal vediet? Je jedno, ze nebol odjazdeny ani jeden pretekarsky kilometer, ked ich bolo odjazdeno plno testovacich. Aj ked v pripade Red Bullu ani tych zas tak vela nebolo...03

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Mr.B

      Mr.B

      194.228.32.XXX
      Hodnocení platí v daném okamžiku. Herbert ani neříká, jak to bude vypadat za půl roku, nebo třeba po prvním závodě. Aktuálně je RBR bez debat v řiti. Jak dlouho tam budou záleží hlavně na nich a na Renaultu. Klidně můžou šampionát zase vyhrát, ale taky se můžou celou sezonu plácat na chvostu.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001449

    uzivatel001449

    94.113.28.XXX
    OT: Prosba/dotaz Zdravím,
    neví někdo, prosím, zda-li se někde dají sehnat detailní časy kol např. v kvalifikacích i volných trénincích? Mistrovství světa motocyklů má tyto údaje komplet na oficiálním stránkách, u formulí nemohu nic najít. Díky.

    /omlouvám se za příspěvek mimo téma/

    + 3 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • erdedy

      erdedy

      178.41.82.XXX
      Sorry, pisem z mobilu tak neviem ci to funguje este (a mobilna verzia stranky je "trochu" ocesana/divna...)

      Skus sa pohrabat - ak mas na mysli toto: [odkaz na stránku] a v "event & timing information".

      Ak ide o LiveTiming, tak ten je dostupny na ofocialnej stranke (po zaregistrovani), alebo cez app. do mobilu/tabletu...

      + 4 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel001449

        uzivatel001449

        94.113.28.XXX
        Obrovské díky posílám..! 04 Jsem na té stránce i byl, ale tak daleko jsem to neproklikal. Děkuji moc, mám mnohem lepší náladu 04

        + 3 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • erdedy

          erdedy

          178.41.82.XXX
          Neni zac.
          Ale inak to väcsinou byva aj tu, v clankoch z/po kazdej "session", redakcia "pribali" tie dokumenty (spravidla na konci clanku). Takze potom sa netreba hrabat v tej "vynovenej" (chaotickej) FIA-stranke...03

          + 4 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      78.157.160.XXX
      Můžeš tam, jinak to vždy přikládáme k článkům k dané session.

      + 4 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • erdedy

        erdedy

        178.41.82.XXX
        Ahoj sefe 04
        Ako som uz minule niekde nacal - FIA na tej ich stranke naozaj "zamakala"... Mam fakt pocit, ze oni "nechcu" aby tam kde-kto obsmrdal a cital tie zaznamy...(?) jeden cas to tam (nejaku chvilu) tusim ani nebolo dostupne (mozno len pre Vas/media/akreditovanych), teraz to maju pekne zasite (ci zda sa len mne?), ze je to lahsie zadat to do googlu, alebo chvilu pockat a je to "tu", skor ako by som to tam prekutrat.
        Co im to hrabe?04

        Alebo este jedna moznost - niekto si nepraje, aby sme my bezni smrtelnici citali tie (casto) nezmyselne "stewards decisions" tusim uz mam dojem...02

        Posledna moznost - web im navrhoval nejaky vyvojar spriateleny s nasou vladou - tam byva tiez pozasivane kadeco tak, ze "len aby sme splnili literu zakona/je to na webe", ale klikajte cez 45 podstranok...03

        + 5 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Petr

          Petr

          78.157.160.XXX
          Dobré postřehy. Jak už se tam dostaneš, tak to je zpracovano hezky, lépe než před 2 roky. Ale vypadá to, jakoby nechtěli, aby se tam z homepage nikdo nedostal.

          + 5 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • uzivatel001449

        uzivatel001449

        94.113.28.XXX
        Jojo, díky moc za pomoc 03

        + 4 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • anonym

    89.102.65.XXX
    Tvl ty nikdy nezklameš.12 Ty to vždycky píšeš, jako kdyby v těch týmech byli samí trotlové a amatéři, kteří čekají na tvoje geniální rady. Je až neuvěřitelné, že ty svoje plky nejspíš myslíš vážně.20

    + 6 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • zeto

      89.102.65.XXX
      Sorry, to patřilo kapříkovi.03

      + 6 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Biblbrox

    94.138.104.XXX
    Taky jsem si všiml, že přední kola dal dozadu a zadní dopředu.

    + 3 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Pikaso

    Pikaso

    178.17.100.XXX
    Uvidíme No nevím. Určitě nejsem odborník a k formuli 1 mám na rozdíl od JH velmi daleko, ale to co si pamatuju, moc nekoresponduje s jeho názorem. Osobně si myslím, že to bude jako vždy v případě AN. Jeho auto bude zase to nej. Akorát si jako vždy musí projít obdobím "dětských nemocí". B\lo to tak v roce 2009 u RBR, stejně jako v roce 1991 u Wil. a stejně jako v 1997 u McL. Pokaždé postavl hned to nejrychlejší auto, ale vždy a podle mě i vědomě na hranici poruchovosti a často i za ní. Podle mého názoru opět vymyslel něco nej..., ale prostě díky nesmyslnosti omezení testů to bude tak 5, 6 závodů dolaďovat. Možná i trochu déle, ale na konci sezony už bude mít zase to nej... auto. No a i s veškerým respektem, úplně z cesty mi přijde srovnání s Catr. V těchto týmech je díky penězům zcela jiný potenciál a asi nikdy je nebude možno srovnávat, leda by AN přešel k nim. No ale jako vždy, je to jenom můj názor. Mějte se fajn.

    + 9 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Coehoorn

      194.228.20.XXX
      Všetky tieto radostné a optimistické predvodede o RB, nepočítajú zo základnými obmedzeniami použitia motora a prevodovky. Máme len 5 motorov na sezónu a dokonca len 3 prevodovky. Čo keď za tých 5 GB odídu u jedného jazdca RB 2 prevodovky a zostatok 12 GB bude musieť prejsť na tejto jednej, u motorov to je to isté. Pokial budú šetriť a prídu mimo bodov tak je to to isté strata po 5 GB može byť i 75 bodov na prvého atď... Po sezóne sa zase otvorí vývoj motorov a pokiaľ R neurobí niečo výrazne lepšie môžu strácať zase i ďalšiu sezónu. Navyše čo keď je riešenie RB fyzikálne nemožné?Ťo tu nikdo nepovedal. Už sa to raz Adrianovi stalo. To ,že auto prebudújú to nepochybujem,ale neverím,že bude mať rovnaké areo vlastnosti ako to auto čo mali v testoch.

      + 1 / − 8

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Jens

        78.157.160.XXX
        Jde vidět, že tomu prd rozumíš. Nemáme 3 převodovky. Máme pravidlo, že převodovka musí vydržet 6 závodů po sobě (ale pokud máš poruchu či havárii, můžeš samozřejmě měnit). A i kdybych už šel do těch hloupých počtů, tak 19/6 = více než 3. 03
        Jinak je zajímavé, co si představujš pod zkratkou GB.. 04

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Nasir

          188.175.189.XXX
          GB - asi myslel Great Boredom - veká nuda. Takový expresivní ekvivalent GP. 12

          + 1 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • Pikaso

        Pikaso

        178.17.100.XXX
        Podle stylu psaní a vyjadřování bych odhadl, že jsi převlečený Kapor. I přesto ti odpovím. Šasí je homologované a po celou sezonu jej měnit nemohou. Kryty motoru, přední i zadní křídlo a mnoho dalších aero dílů jsou díly, které se mění ne jenom během sezony, ale i mezi jednotlivými závody. Prostě jsou to věci, které jsou již dávno naplánované a nemají s celkovým doladěním vozu jako celku nic společného. Žádný tým a tedy ani RBR nevyvíjí jedno auto na celou sezonu. Už od prvopočátku vývoje se kalkuluje s různými variantami s ohledem na jednotlivé závody. Navíc, AN a RBR za sebou mají 4 tituly (můžeme pochybovat o tom jak oprávněné) a podle mého názoru klidně i s DM v čele tuto sezonu obětují na to, aby za rok nastoupili novou třeba ještě delší šňůru vítězných sezon. (to se ale podle mě nestane a třebaže by letos nevyhráli, určitě na konci sezony budou vítězit.) Další postřeh je ten, že jsi si mě zařadil mezi fandy RBR. Tak znovu opravuji, každý kdo sem chodí pravidelně dobře ví jak je to s mým favoritem, ale RBR ani SV to nejsou a nikdy nebudou, ale i přesto jsem schopen ocenit nepopiratelné schopnosti AN-to že to každý ví je mimochodem způsobeno tím, že jsem registrovaný, nepoužívám jiný nick a za své názory se nestydím. No a za poslední, osobně nevím co je GB (u nás v čechách to znamená např. Gigabite), možná ve slovenštině se tak zkracují VC(po česku), nebo GP (po anglicku). Tak se měj ať jsi Kapor nebo Coehoorn.

        + 4 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama