DISKUZE K ČLÁNKU Lauda: Mercedes byl proti posunutí homologace motorů, "pravidla platí pro všechny"

Bývalý šampion Formule 1 a nevýkonný ředitel Mercedesu Niki Lauda se vrací k pátečnímu zasedání Strategické skupiny F1 a rozruchu kolem homologace nových motorů, jejíž termín byl stanoven na 28. února 2014.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Lauda: Mercedes byl proti posunutí homologace motorů, "pravidla platí pro všechny"

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 38, poslední 03.03.2014 21:15 Vložte komentář

Nejlepší názory

» FantomasMan (Hlasovalo 28 lidí) 03.03.2014 09:50
Ironia Je irónia osudu, že práve Renault trval… »
» enzo (Hlasovalo 26 lidí) 03.03.2014 09:51
Když se přestanou dodržovat pravidla, tak už… »
» odin (Hlasovalo 15 lidí) 03.03.2014 10:04
Souhlas, ale... Jednoznačně souhlasím s Laudou.… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

      • anonym

        178.143.243.XXX
        Osobne by som bol za vyvoj motorov. Rozhodne je to zaujimavejsia oblast ako aerodynamika. Ked uz ma tim investovat stovky milionov, tak radsej do motorov, z toho bude vacsi prospech, ako z ,,dokonalej´´ aerodynamiky.

        + 9 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • enzo

    enzo

    89.177.132.XXX
    Souhlas s Laudou Bylo evidentní, že Renault to hraje na výjimku, se kterou tak nějak počítal. To se mi nelíbilo a jsem rád, že jim to zamítli.
    Na druhou stranu by bylo jen dobře, kdyby motory nerozdělili v dalších sezónách startovní pole na tři části a po RB nedominoval pro změnu jiný tým. Byla by to zase nuda a stejně by museli nějakými výjimkami/změnami pravidel výkonnosti srovnat.

    + 12 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000635

    uzivatel000635

    88.101.0.XXX
    Mercedes x Renault Jednoznačně správné rozhodnutí, ale pikantní je na tom to, že v současné době tyto dva výrobci spolu úzce spolupracují v oblasti sériové produkce. Mají společnou dodávku Kangoo x Citan a MB osazuje do svých malých "kompaktů" francouzské motory.

    + 8 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • anonym

    178.143.243.XXX
    Takze Ferrari straca udajne 75 HP, a cital som ze Renault straca az 175 HP. Aspon to povedal Helmut (osobne jemu neverim ani nos medzi ocami). Ma niekto nejake ine informacie?

    + 5 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      109.81.245.XXX
      To je blbost. Možná tak v Jerezu, kdy jezdili s omezeným výkonem.

      + 4 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • anonym

        178.143.243.XXX
        Pretoze ak by skutocne stracali 175 HP tu nie je riesenie, aj tych 75 Hp co udajne straca Ferrari sa mi zda privela.

        + 4 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • anonym

          109.81.245.XXX
          Ale závody budou kvůli možnosti natankovat max. 100 kg benzínu spíše o efektivitě, takže to nemusí být zas tak strašný handicap.

          + 7 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • anonym

            82.119.113.XXX
            skôr si myslím, že obmedzenie, kde sa môže asi prejaviť nejaký handicap, je maximálny hodinový prietok.

            + 2 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • anonym

              109.81.245.XXX
              To (omezení průtoku) se ale bude projevovat spíše v kvalifikaci než v závodě.

              + 4 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • anonym

              178.143.243.XXX
              presne tak, cize kvalifikacia :)

              + 1 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • anonym

                109.81.245.XXX
                Body se ale udělují v závodech, kvalifikace navíc letos nebude tak důležitá jako v minulých letech. Takže to bude opravdu spíše o té efektivitě než o max. výkonu (pomineme-li spolehlivost).

                + 5 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
              • Libor

                89.190.61.XXX
                V kvalifikaci zase budou pěkně nabitý baterky, tak to možná trochu paliva pošetří.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
        • Libor

          89.190.61.XXX
          Těch 75 koní se mně taky nezdá, když mělo ferrari v testech tak vysokou max. rychlost.

          + 4 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • anonym

            78.136.146.XXX
            Teď jde o to, jestli ztrácí výkon samotného spalovacího motoru, nebo celého kompletu. To jsem se nikde ještě nedočetl. Teoreticky, pokud by ztrácel na výkonu např. Renault 175koní, a měli by výkon v elektrické části, tak by součet mohl být vyrovnaný s ostatními. Něco mi říká, že přesně o to se Renault pokouší, viz to zahřívání.
            Le je to jen myšlenka. Nic za co bych dal prsty do ohně.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Sprint ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama