DISKUZE K ČLÁNKU Lauda: Mercedes byl proti posunutí homologace motorů, "pravidla platí pro všechny"

Bývalý šampion Formule 1 a nevýkonný ředitel Mercedesu Niki Lauda se vrací k pátečnímu zasedání Strategické skupiny F1 a rozruchu kolem homologace nových motorů, jejíž termín byl stanoven na 28. února 2014.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Lauda: Mercedes byl proti posunutí homologace motorů, "pravidla platí pro všechny"

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 38, poslední 03.03.2014 21:15 Vložte komentář

Nejlepší názory

» FantomasMan (Hlasovalo 28 lidí) 03.03.2014 09:50
Ironia Je irónia osudu, že práve Renault trval… »
» enzo (Hlasovalo 26 lidí) 03.03.2014 09:51
Když se přestanou dodržovat pravidla, tak už… »
» odin (Hlasovalo 15 lidí) 03.03.2014 10:04
Souhlas, ale... Jednoznačně souhlasím s Laudou.… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

      • anonym

        178.143.243.XXX
        Osobne by som bol za vyvoj motorov. Rozhodne je to zaujimavejsia oblast ako aerodynamika. Ked uz ma tim investovat stovky milionov, tak radsej do motorov, z toho bude vacsi prospech, ako z ,,dokonalej´´ aerodynamiky.

        + 9 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • enzo

    enzo

    89.177.132.XXX
    Souhlas s Laudou Bylo evidentní, že Renault to hraje na výjimku, se kterou tak nějak počítal. To se mi nelíbilo a jsem rád, že jim to zamítli.
    Na druhou stranu by bylo jen dobře, kdyby motory nerozdělili v dalších sezónách startovní pole na tři části a po RB nedominoval pro změnu jiný tým. Byla by to zase nuda a stejně by museli nějakými výjimkami/změnami pravidel výkonnosti srovnat.

    + 12 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000635

    uzivatel000635

    88.101.0.XXX
    Mercedes x Renault Jednoznačně správné rozhodnutí, ale pikantní je na tom to, že v současné době tyto dva výrobci spolu úzce spolupracují v oblasti sériové produkce. Mají společnou dodávku Kangoo x Citan a MB osazuje do svých malých "kompaktů" francouzské motory.

    + 8 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • anonym

    178.143.243.XXX
    Takze Ferrari straca udajne 75 HP, a cital som ze Renault straca az 175 HP. Aspon to povedal Helmut (osobne jemu neverim ani nos medzi ocami). Ma niekto nejake ine informacie?

    + 5 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      109.81.245.XXX
      To je blbost. Možná tak v Jerezu, kdy jezdili s omezeným výkonem.

      + 4 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • anonym

        178.143.243.XXX
        Pretoze ak by skutocne stracali 175 HP tu nie je riesenie, aj tych 75 Hp co udajne straca Ferrari sa mi zda privela.

        + 4 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • anonym

          109.81.245.XXX
          Ale závody budou kvůli možnosti natankovat max. 100 kg benzínu spíše o efektivitě, takže to nemusí být zas tak strašný handicap.

          + 7 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • anonym

            82.119.113.XXX
            skôr si myslím, že obmedzenie, kde sa môže asi prejaviť nejaký handicap, je maximálny hodinový prietok.

            + 2 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • anonym

              109.81.245.XXX
              To (omezení průtoku) se ale bude projevovat spíše v kvalifikaci než v závodě.

              + 4 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • anonym

              178.143.243.XXX
              presne tak, cize kvalifikacia :)

              + 1 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • anonym

                109.81.245.XXX
                Body se ale udělují v závodech, kvalifikace navíc letos nebude tak důležitá jako v minulých letech. Takže to bude opravdu spíše o té efektivitě než o max. výkonu (pomineme-li spolehlivost).

                + 5 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
              • Libor

                89.190.61.XXX
                V kvalifikaci zase budou pěkně nabitý baterky, tak to možná trochu paliva pošetří.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
        • Libor

          89.190.61.XXX
          Těch 75 koní se mně taky nezdá, když mělo ferrari v testech tak vysokou max. rychlost.

          + 4 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • anonym

            78.136.146.XXX
            Teď jde o to, jestli ztrácí výkon samotného spalovacího motoru, nebo celého kompletu. To jsem se nikde ještě nedočetl. Teoreticky, pokud by ztrácel na výkonu např. Renault 175koní, a měli by výkon v elektrické části, tak by součet mohl být vyrovnaný s ostatními. Něco mi říká, že přesně o to se Renault pokouší, viz to zahřívání.
            Le je to jen myšlenka. Nic za co bych dal prsty do ohně.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama