DISKUZE K ČLÁNKU Lauda: Mercedes byl proti posunutí homologace motorů, "pravidla platí pro všechny"
Bývalý šampion Formule 1 a nevýkonný ředitel Mercedesu Niki Lauda se vrací k pátečnímu zasedání Strategické skupiny F1 a rozruchu kolem homologace nových motorů, jejíž termín byl stanoven na 28. února 2014.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Lauda: Mercedes byl proti posunutí homologace motorů, "pravidla platí pro všechny"
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» FantomasMan
(Hlasovalo 28 lidí)
03.03.2014 09:50
Ironia Je irónia osudu, že práve Renault trval… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
Jake HorseRadisher
21:15 03.03.2014 94.113.104.XXX
ale zase ty tři značky budou mít motory rok v provozu a vychytají na nich mouchy a budou vědět mnohem lépe kde je ten problém, než Honda, která bude vědět jen, že třeba Mercedes měl problémy s bateriemi, ale nebudou vědět co přesně....
Má to pro i proti
Má to pro i proti
uzivatel001447
20:17 03.03.2014 188.123.100.XXX
neviem preco si myslis ze ferrari bude v strede to poprve a podruhe mercedes zasobuje dost aut na to aby to bol fantasticky zaujimavy vyrovnany a vzrusujuci priebeh majstrovstiev..ja prezijem ze lotus a bully zadymia po 20 kolach (aj sa od srdca zasmejem) ak to bude vpredu zaujimave
anonym
17:15 03.03.2014 78.136.146.XXX
Teď jde o to, jestli ztrácí výkon samotného spalovacího motoru, nebo celého kompletu. To jsem se nikde ještě nedočetl. Teoreticky, pokud by ztrácel na výkonu např. Renault 175koní, a měli by výkon v elektrické části, tak by součet mohl být vyrovnaný s ostatními. Něco mi říká, že přesně o to se Renault pokouší, viz to zahřívání.
Le je to jen myšlenka. Nic za co bych dal prsty do ohně.
Le je to jen myšlenka. Nic za co bych dal prsty do ohně.
viking
13:05 03.03.2014 93.153.124.XXX
zmrazeni ja bych nechal vzdy prvni sezonu po zmene motoru otevrenou, nekteri vyrobci muzou v prubehu sezony zjisitit velke nedostatky svyho motoru v oblastech kam nemuzou zasahnout a je podle me trochu skoda nenechat je to napravit (ted teda nevim, kam az muzou sahnout diky pravidlum povolenym v ramci vychytavani spolehlivosti, nekde tusim byla tabulka, ktera rikala, ceho vseho se tyka zmrazeni a postupne se to kazdou sezonu sprisnuje a dal omezuje, tak snad tuhle prvni sezonu to bude dost na to aby vse vychytali a v ramci uprav spolehlivosti posunuli celej motor dopredu), prijde mi trosku hloupy pravidlo, ktery zakazuje pracovat na motoru, kdyz vite, ze neni jeste vychytanej - ja bych aspon tu prvni sezonu vsem dal a zmrazil bych az po ni...
tom
12:16 03.03.2014 85.237.227.XXX
suhlasim s tym, že to Renaulltu nepovolili na druhu stranu nebudem prekvapeny, ak RB spravi testy s Ren.(na tajnasa) a ak sa to nahodov prevali zvalia to na Ren. a na bezpecnost - zasadne FIA urobia bubu a umoznia spravit testy aj inym ( ako trest).
nerealne či? ??
nerealne či? ??
Kapor
11:03 03.03.2014 194.160.178.XXX
Pravidla sú na to, aby sa porušovali,.. ...a tak je to nielen v prípade pohonných jednotiek od Renaultu, ale aj v tvojom prípade, ak je ohrozená tvoja existencia, určite porušíš všetko, čo máš, aby si si zachoval svoju dôstojnosť a postavenie.
Aktuálně
Poslední závod 21.4.2024
GP ?íny56 kol (305.066 km)
Shanghai International Circuit
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 05.05.2024
GP Miami 57 kol (308.326 km)
Miami International Autodromední | hod | min | sek