DISKUZE K ČLÁNKU Grosjean: Lotus na začátku sezony připravený nebude
Romain Grosjean připustil, že Lotus je zpět v přípravě na sezonu 2014. Podle Francouze nebude jeho tým v úvodní části sezony připravený. Loňské překvapení sezony usedlo do vozu v rámci druhého bahrajnského testu dnes poprvé. Na konto si Romain připsal 33 kol, avšak se dvěma velmi dlouhými přerušeními.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Grosjean: Lotus na začátku sezony připravený nebude
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Kapor
10:18 03.03.2014 194.160.178.XXXÁno, riadiaci SW je alfou a omegou,... ...a u pohonnej jednotky Renaultu, ktorý si zvolil svoju ídeu už v r. 2013 a pretavil ju do filozofie, ktorá nevie riešiť všetky prípady, ktoré vznikajú pri využívaní všetkých variácií pri riadení na dráhe tak, aby bola s ňou spokojnosť, lebo závisí nielen od charakteru trate, nastavení auta, pohonnej jednotky a hlavne od jazdeckého štýlu a rozhodovania v jednotlivých situáciách, čo je proces veľmi zložitý a preto výrobca to nemohol všetko odskúšať na dynamometri, lebo o tom nemal ani duns. Že je to také pracné je aj tým, že Renault si dosť nešťastne zvolil svoju filozofiu radenia pohonnej jednotky, na rozdiel od Ferrari, ktoré to urobilo o čosi lepšie, no a nakoniec hviezdi v nej Mercedes, ktorý ako vidieť sa trafil presne do čierneho a presne do 10. -
JaroB
21:37 01.03.2014 88.212.40.XXXčlánok o motoroch Mimo tému. Vedela by redakcia napísať článok o obmedzeniach HW častiach na sezónu 2014...o motoroch, prevodovkách, turbe a iných obmedzených častiach áut. Od kedy sa ráta tých 5 motorov? Od piatka pred Austráliou alebo až od prvého závodu? Koľko túrb je povolené vymeniť a čo je brané ako nové turbo? Dá sa repasovať a použiť znova?
DIK -
-
-
Jake HorseRadisher
19:33 01.03.2014 85.207.90.XXXnevím, byly by jim ty první testy k čemu, stejně tam týmy s Renaultem dohromady ujely 20 kol, z toho 15 Caterham... a funkčnost auta si potom vyzkoušeli na filmovacím dni, kdy ujeli skoro 100km...
-
-
erdedy
20:19 01.03.2014 195.91.4.XXXNo, niesom si isty na 100%, ci KERS v dnesnej specifikacii/integracii v pohone, sa da "len tak" jendoducho odstavit ako u V8...(?) Jednak u V8 to bol "len" opcia/doplnok (teraz je to nedelitelna, velmi previazana sucast pohonu) a (pokial "viem") je to "trosku inak***" aj aj namontovane/nabijane/pouzivane apod.
Za druhe, aj keby v Jereze jazdili, zrejme by moc rychlejsie (ako na film. dnoch) nemohli skusat - to bol prilis "surovy" soft (a s tym suvisiace problemy). Nikto v testoch (vtedy) nesiel! naplno.
Takze suma-sumarum toho tak vela nestratili.
*** "inak" = myslene ako ine casy/prudy/casovanie/priebehy... proste cokolvek + nezabudat neni to len doplnok. Určité "vypnutie" je urcite mozne, ale nie tak ako si predstavujes zrejme - "ON/OFF" a je to...-
eR
21:37 01.03.2014 62.245.107.XXXNo nevím. Když z dvanácti dnů předsezónních testů 4 odepíšete, tak dle mého ztratíte strašně moc i kdybyste moc nejezdili. Mohli přijít na problémy, na které přišli až v Bahrajnu a odstranit je. Jak ukazuje Caterham, tak i s motory Renault lze ujet slušné vzdálenosti, ale Lotus brzdí problémy, které by už třeba měl vyřešené, kdyby se v Jerezu ukázal. Filmovací dny jsou něco úplně jiného, to se k testovacímu dnu nedá ani vzdáleně přirovnat. Připravit se o 1/3 testovacího času, je dle mého blbost v každém případě a v každém roce. A v tom, kdy se tak radikálně mění technika, o to větší.-
erdedy
21:52 01.03.2014 195.91.4.XXXKed to beries z cisto tech./casovej stranky, ano! Je to tak, za ten cas sa da vyriesit kopec vselijakych problemov.
Ale stejne - na tie problemy by sa prislo aj tak a aj sa tak stalo (sice u RB je trosku ina situacia), ale problem/y su +/- spolocne.
Preto Lopez sice by nemusel to vyhlasovat s takou "razanciou" (asi chyba Boulier, ten väcsinou krotil tieto kecy), ale v podstate ma pravdu.
S... ci su to dva-tri tyzdne, problem Renaultu je zavaznejsi - zladit tie systemy dohromady, v realnom aute, je u nich tazky amaterizmus!!! Toto sa nemalo stat, ako som uz pisal - nakopat ich do pr....e! Tot jiesu prve zmeny pravidiel pre nich! Treba vymenit niekoho vo vedeni, najjednodussie vratit posl. funkcne zmeny!
Příspěvek byl redakčně upraven.
-
-
-
-
-
-
Aktuálně
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek