DISKUZE K ČLÁNKU Grosjean: Lotus na začátku sezony připravený nebude

Romain Grosjean připustil, že Lotus je zpět v přípravě na sezonu 2014. Podle Francouze nebude jeho tým v úvodní části sezony připravený. Loňské překvapení sezony usedlo do vozu v rámci druhého bahrajnského testu dnes poprvé. Na konto si Romain připsal 33 kol, avšak se dvěma velmi dlouhými přerušeními.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Grosjean: Lotus na začátku sezony připravený nebude

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 13, poslední 03.03.2014 10:18 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Ferda (Hlasovalo 19 lidí) 01.03.2014 18:25
Hlavně že ušetřili.... ...za první testy. … »
» Ferda (Hlasovalo 9 lidí) 01.03.2014 19:41
Filmovací den je zcela jiná liga, kde třeba… »
» uzivatel001447 (Hlasovalo 6 lidí) 01.03.2014 18:31
kvoli tymto pridrbanym reciam im to prajem. »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Áno, riadiaci SW je alfou a omegou,... ...a u pohonnej jednotky Renaultu, ktorý si zvolil svoju ídeu už v r. 2013 a pretavil ju do filozofie, ktorá nevie riešiť všetky prípady, ktoré vznikajú pri využívaní všetkých variácií pri riadení na dráhe tak, aby bola s ňou spokojnosť, lebo závisí nielen od charakteru trate, nastavení auta, pohonnej jednotky a hlavne od jazdeckého štýlu a rozhodovania v jednotlivých situáciách, čo je proces veľmi zložitý a preto výrobca to nemohol všetko odskúšať na dynamometri, lebo o tom nemal ani duns. Že je to také pracné je aj tým, že Renault si dosť nešťastne zvolil svoju filozofiu radenia pohonnej jednotky, na rozdiel od Ferrari, ktoré to urobilo o čosi lepšie, no a nakoniec hviezdi v nej Mercedes, ktorý ako vidieť sa trafil presne do čierneho a presne do 10. 01 01 01

    + 4 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • JaroB

    88.212.40.XXX
    článok o motoroch Mimo tému. Vedela by redakcia napísať článok o obmedzeniach HW častiach na sezónu 2014...o motoroch, prevodovkách, turbe a iných obmedzených častiach áut. Od kedy sa ráta tých 5 motorov? Od piatka pred Austráliou alebo až od prvého závodu? Koľko túrb je povolené vymeniť a čo je brané ako nové turbo? Dá sa repasovať a použiť znova?

    DIK

    + 0 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    Hlavně že ušetřili.... ...za první testy.
    Další komentář zřejmě netřeba.

    + 19 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel001447

      uzivatel001447

      188.123.100.XXX
      kvoli tymto pridrbanym reciam im to prajem.

      + 6 / − 6

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • anonym

      213.220.242.XXX
      Přesně tak. I kdyby tam ujeli každý den jen jedno kolo, tak by jim to pomohlo... Lotusu jsem fandil, ale po těch řečech mají co si zasloužili.

      + 5 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Jake HorseRadisher

      Jake HorseRadisher

      85.207.90.XXX
      nevím, byly by jim ty první testy k čemu, stejně tam týmy s Renaultem dohromady ujely 20 kol, z toho 15 Caterham... a funkčnost auta si potom vyzkoušeli na filmovacím dni, kdy ujeli skoro 100km...

      + 1 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Ferda

        Ferda

        46.47.176.XXX
        Filmovací den je zcela jiná liga, kde třeba vůbec nemuseli použít ERS, který všem Renaultům dělá největší problémy. Nehledě na to, že filmovací dny mohou použít všechny týmy, tak ani v tomto případě žádnou výhodu nenacházím.

        + 9 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • erdedy

          erdedy

          195.91.4.XXX
          No, niesom si isty na 100%, ci KERS v dnesnej specifikacii/integracii v pohone, sa da "len tak" jendoducho odstavit ako u V8...(?) Jednak u V8 to bol "len" opcia/doplnok (teraz je to nedelitelna, velmi previazana sucast pohonu) a (pokial "viem") je to "trosku inak***" aj aj namontovane/nabijane/pouzivane apod.

          Za druhe, aj keby v Jereze jazdili, zrejme by moc rychlejsie (ako na film. dnoch) nemohli skusat - to bol prilis "surovy" soft (a s tym suvisiace problemy). Nikto v testoch (vtedy) nesiel! naplno.

          Takze suma-sumarum toho tak vela nestratili.

          *** "inak" = myslene ako ine casy/prudy/casovanie/priebehy... proste cokolvek + nezabudat neni to len doplnok. Určité "vypnutie" je urcite mozne, ale nie tak ako si predstavujes zrejme - "ON/OFF" a je to...03

          + 2 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • eR

            62.245.107.XXX
            No nevím. Když z dvanácti dnů předsezónních testů 4 odepíšete, tak dle mého ztratíte strašně moc i kdybyste moc nejezdili. Mohli přijít na problémy, na které přišli až v Bahrajnu a odstranit je. Jak ukazuje Caterham, tak i s motory Renault lze ujet slušné vzdálenosti, ale Lotus brzdí problémy, které by už třeba měl vyřešené, kdyby se v Jerezu ukázal. Filmovací dny jsou něco úplně jiného, to se k testovacímu dnu nedá ani vzdáleně přirovnat. Připravit se o 1/3 testovacího času, je dle mého blbost v každém případě a v každém roce. A v tom, kdy se tak radikálně mění technika, o to větší.

            + 2 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • erdedy

              erdedy

              195.91.4.XXX
              Ked to beries z cisto tech./casovej stranky, ano! Je to tak, za ten cas sa da vyriesit kopec vselijakych problemov.
              Ale stejne - na tie problemy by sa prislo aj tak a aj sa tak stalo (sice u RB je trosku ina situacia), ale problem/y su +/- spolocne.
              Preto Lopez sice by nemusel to vyhlasovat s takou "razanciou" (asi chyba Boulier, ten väcsinou krotil tieto kecy), ale v podstate ma pravdu.

              S... ci su to dva-tri tyzdne, problem Renaultu je zavaznejsi - zladit tie systemy dohromady, v realnom aute, je u nich tazky amaterizmus!!! Toto sa nemalo stat, ako som uz pisal - nakopat ich do pr....e! Tot jiesu prve zmeny pravidiel pre nich! Treba vymenit niekoho vo vedeni, najjednodussie vratit posl. funkcne zmeny! 03
              Příspěvek byl redakčně upraven.

              + 2 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
  • Slimák

    188.75.128.XXX
    Lotus Ty woe to bylo keců o super autě 14

    + 18 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Carlos Sainz se v druhém tréninku dostal do TOP5 (ilustrační foto)

GP BELGIE: V druhém tréninku McLareny vrací úder

Alpine opouští po roce další šéf

Bruno Famin končí v Alpine, Ocon už má nové angažmá

Esteban Ocon se v prvním tréninku svezl pouze v jediném instalačním kole

GP BELGIE - v prvním tréninku s převahou vítězí Verstappen, překvapil Albon

Lewis Hamilton po úspěšné Velké ceně Maďarska

Hamilton Verstappenovi řekl, jak se má mistr světa chovat. Zápis komisařů o kolizi ho šokoval

Mattia Binotto do roku 2022 šéfoval Ferrari

Binotto znovu na scéně, stává se šéfem F1 projektu Audi. Seidl končí

Oscar Piastri a Lando Norris slaví po závodě v Maďarsku

FOTO: Double McLarenu v Maďarsku, bronzový Hamilton a tápající Red Bull

Max Verstappen

"Nemám se za co omlouvat! Tohle byla poslední kapka," varuje naštvaný Verstappen. Komisaře by nechal vyšetřit + VIDEO

Tým Mclaren působí navenek jako pohodový tým. Ale bude si muset poněkud uspořádat poměry

Přepis radiokomunikace týmu McLaren v závěru GP Maďarska

Nakolik myslel Lando Norris své prohlášení upřímně? (Ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po GP Maďarska: Vítězové se plácají po zádech, týmy ze suterénu loví optimismus

Oscar Piastri je dalším jménem ve Zlaté knize vítězů F1, ovšem spíš než vybojované získal darované vítězství

GP MAĎARSKA: Vítězná komedie McLarenu, rozzuřený Verstappen, jubilující Hamilton

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama