DISKUZE K ČLÁNKU Druhý den na čele opět Pérez, Red Bull stále hledá formu, Lotus a Mercedes předčasně skončili (+foto)
TESTOVÁNÍ V BAHRAJNU II. - DEN DRUHÝ; V pátek pokračovalo druhým dnem poslední předsezónní testování týmů Formule 1. Opět nechyběly technické potíže, nejvíce kol najelo Ferrari. Nejrychlejší byl znovu Sergio Pérez.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Druhý den na čele opět Pérez, Red Bull stále hledá formu, Lotus a Mercedes předčasně skončili (+foto)
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
dannak
09:48 28.02.2014 193.245.34.XXXnicmene mi to cele prijde ujete. vsechno narposto nove, k otestovani 3 seance a pak zmrazeni ? sice mi v urcitem smyslu muze byt sympaticke, ze maji problemy a tedy je ma i RB... ale pro sport to neni dobre. FIA klidne homologaci mohla nechat az po nekolika malo GPs, kdy tymy vyladi prvni problemy a myslim si, ze by to bylo vyrazne spravedlivejsi.
Takhle bud bude Renault v nevyhode po celou nebo velkou cast sezony, pokud vyjimka neprojde, a pokud ano, je to nefer vuci Ferrari a Mercedesu, ze jejich motory jsou v poradku. Je to cirkus, ktery FIA vytvari :( nikdo na tom nevydela, nic se neusetri
-
-
uzivatel000046
09:53 28.02.2014 194.228.216.XXXA čo môžu ostatní robiť?
Renault sa ako obyčajne začne vyhrážať odchodom z F1. K tomu sa pridá aj RedBull. Osvedčená taktika, ktorú vyskúšali mnohokrát. Bernie okamžite zareaguje a zatlačí.
Navyše, kto to bude vetovať?
Williams ako dlhoročný partner Renaultu určite nie. RBR a Lotus? ťažko budú vetovať sami seba. McLaren môže byť na rok v rovnakej pozícii - ťažko očakávať veto.
Majitelia FOM - ak by de facto "prišli" o štyri tímy podstatne by klesli ich príjmy. Zástupcov okruhov sa týka to isté.
Ostávajú dvaja výrobcovia motorov. Ferrari a Mercedes. Odvážia sa vetovať? Ako by vyzerali? Že sa boja konkurencie. Môžu si to dovoliť?
Uvidíme...
Podľa mňa to budú chvíľu naťahovať a nakoniec Renaultu ustúpia. Možno si tiež "vypýtajú" nejakú výhodu pre seba.....-
-
dannak
10:22 28.02.2014 193.245.34.XXXto ale taky neni fer reseni. Renault ocividne planovite protahl vyvoj, coz F a Mercedes neudelaly. Je tedy zcela jiste vyhodne ziskat vic casu na kontinualni vyvoj, nez dostat sice cas k dobru, ale vlastne rozjet vyvoj novy... proto ty zmrazeniny nemam rad. kdyby radsi zmrazili aerodynamiku a nechali motory vyvijet v sezone, udelali by lip. penize to IMHO stoji stejne, nez vsechny ty tunely, simulace ktere pak treba nefunguji...-
uzivatel000046
10:31 28.02.2014 194.228.216.XXXObávam sa, že "fér" riešenie neexistuje.
Naviac, voči komu má byť to riešenie férové?
Voči zákazníkom Renaultu? Tí predsa za to nemôžu.
Voči fanúšikom? Čo by z toho mali, keď nemôžu vidieť porazeného hlavného súpera? Dlhodobo asi nič, aj keď pár poriadnych úderov si Renault a hlavne RBR zaslúži.
Navonok neférové je to voči Ferrari a Mercedesu. Ale aj oni potrebujú poraziť Renault viac na trati ako v zákulisí.
Ako, nechcel by som byť ten, kto má v tomto spore rozhodovať....-
dannak
10:52 28.02.2014 193.245.34.XXX"...rodloužení termínu homologace motorů požadovaná Renaultem (který výrazně bojoval za současné podmínky a pravidla ohledně představení nových motorů)..."
Z toho mi ale jasne plyne, ze prave Renault byl ten, kdo silne loboval pro brzky termin homologace. To ze na to ted sam dojizdi je sice smutne pro jeho zakazniky, ale proc by na to mel Mergl a Ferrari doplacet ? Ti prece tomu pravidlu vyhoveli. A prave proto proto mi cele to zmrazovani vyvoje prijde jako totoalni nesmysl, vzdycky na to nekdo dojede a bude pozadovat vyjimku. Tu pak je potreba posuzovat a celit naprosto zbytecnemu tlaku z obou stran - od "my odejdeme, pokud neschvalite" az po "my odejdeme, pokud jim to schvalite". Trosku nadsazene, nicmene, opakuji, je to IMHO zcela zbytecne. -
anonym
11:42 28.02.2014 37.188.237.XXXAko v zakulisí?To im Ferrari a Mercedes niako cez FIA prikázali vyrobiť neschopný motor? Navyše zmrazuje sa len výkon nie spolahlivosť, tam sa može kludne pracovať ďalej. Žiadnu výjimku by som im nedal. Tak ako Mclaren minulí rok postavili neschopné auto,tiež nikoho nezaujímalo či dokážu dohnať RB a ostaných, tak neviem prečo by sa niečo podobné malo riešiť u motorov a RB. Proste postavili horšie auto a Ferrari s Mercedesom ich preválcuje.
-
-
-
-
erdedy
11:48 28.02.2014 195.80.165.XXXZrejme ju dostanu. Fer/nefer - sa radsej nezamyslam, pravda je, ze mali velky kopec casu!!! Takze sa mali pripravit lepsie! Fiasko... Ked uz dnes nevylezie aspon cast odberatelov s "menej problemovym chladenim", tak tvrdim, ze
Inu vec som chcel - ten termin 2-3mesiace mi snad cosi naznacuje, ze sa bude jednat zrejme "len" o upravy periferii (nie resp. nic zasadné v motore/jeho mech. casti, skor naozaj v elektronike/Kerse/MGU-H, SW apod.) + testy.
-
-
-
uzivatel001447
10:28 28.02.2014 188.123.100.XXXto je sice pravda ale kedze lotus stoji v garazi maju fantasticky nizku spotrebu a auto takmer vobec nenici pneumatiky:)
-
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek