DISKUZE K ČLÁNKU Druhý den na čele opět Pérez, Red Bull stále hledá formu, Lotus a Mercedes předčasně skončili (+foto)

TESTOVÁNÍ V BAHRAJNU II. - DEN DRUHÝ; V pátek pokračovalo druhým dnem poslední předsezónní testování týmů Formule 1. Opět nechyběly technické potíže, nejvíce kol najelo Ferrari. Nejrychlejší byl znovu Sergio Pérez.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Druhý den na čele opět Pérez, Red Bull stále hledá formu, Lotus a Mercedes předčasně skončili (+foto)

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 103, poslední 28.02.2014 20:33 Vložte komentář

Nejlepší názory

» odin (Hlasovalo 16 lidí) 28.02.2014 14:18
Proč mám pocit, že se historie opakuje? Nevím,… »
» enzo (Hlasovalo 13 lidí) 28.02.2014 10:00
RB RB zkouší zastávky? Tak to bacha, asi už mají… »
» Petr (Hlasovalo 11 lidí) 28.02.2014 13:32
Můžu to zkusit podbarvit (tým a auto), pak… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Red Bull je najlepší ! Pardon, mal som otočený monitor hore nohami. 18 11

    + 13 / − 8

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • enzo

    enzo

    89.177.132.XXX
    RB RB zkouší zastávky? Tak to bacha, asi už mají vše podstatné vychytané. 03

    + 13 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      178.143.207.XXX
      Vies ono na tych zastavkach netreba mat funkcne auto :) 11 12

      + 7 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Prokop S.

      Prokop S.

      89.102.92.XXX
      budou celou GP přezouvat pneumatiky.. a místo 100kg paliva budou potřebovat 1kg na testy a pneumatiky jim vydží jedna dodávka po celou sezonu 11

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Jakub

    90.180.91.XXX
    mě teda pobavil ten Niki: Kde seš? Marko: V posteli v Grazu :-D

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • fetlik

    178.143.207.XXX
    A to moze Renault, len tak z nicoho nic poziadat o odklad homologizacie a FIA mu to dovoli? Nebudu ostatny v nevyhode?

    + 6 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Jakub

      90.180.91.XXX
      tak píše se, že to ostatní můžou vetovat..

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • dannak

        193.245.34.XXX
        nicmene mi to cele prijde ujete. vsechno narposto nove, k otestovani 3 seance a pak zmrazeni ? sice mi v urcitem smyslu muze byt sympaticke, ze maji problemy a tedy je ma i RB... ale pro sport to neni dobre. FIA klidne homologaci mohla nechat az po nekolika malo GPs, kdy tymy vyladi prvni problemy a myslim si, ze by to bylo vyrazne spravedlivejsi.
        Takhle bud bude Renault v nevyhode po celou nebo velkou cast sezony, pokud vyjimka neprojde, a pokud ano, je to nefer vuci Ferrari a Mercedesu, ze jejich motory jsou v poradku. Je to cirkus, ktery FIA vytvari :( nikdo na tom nevydela, nic se neusetri

        + 6 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • most_wanted

      89.103.17.XXX
      taky si myslim, že jestli jim to FIA dovolí, tak vlastně na tom že postavili "na prd" motor vydělají. 15

      + 7 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • uzivatel000046

      uzivatel000046

      194.228.216.XXX
      A čo môžu ostatní robiť?
      Renault sa ako obyčajne začne vyhrážať odchodom z F1. K tomu sa pridá aj RedBull. Osvedčená taktika, ktorú vyskúšali mnohokrát. Bernie okamžite zareaguje a zatlačí.
      Navyše, kto to bude vetovať?
      Williams ako dlhoročný partner Renaultu určite nie. RBR a Lotus? ťažko budú vetovať sami seba. McLaren môže byť na rok v rovnakej pozícii - ťažko očakávať veto.
      Majitelia FOM - ak by de facto "prišli" o štyri tímy podstatne by klesli ich príjmy. Zástupcov okruhov sa týka to isté.
      Ostávajú dvaja výrobcovia motorov. Ferrari a Mercedes. Odvážia sa vetovať? Ako by vyzerali? Že sa boja konkurencie. Môžu si to dovoliť?
      Uvidíme...
      Podľa mňa to budú chvíľu naťahovať a nakoniec Renaultu ustúpia. Možno si tiež "vypýtajú" nejakú výhodu pre seba.....

      + 5 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • enzo

        enzo

        89.177.132.XXX
        Navíc Renault už několik dní naplno prohlašuje, že to tak udělá. Z čehož je vidět, že jsou si celkem jisti.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Prokop S.

        Prokop S.

        89.102.92.XXX
        ať odklad povolí, ale všem..

        + 2 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • dannak

          193.245.34.XXX
          to ale taky neni fer reseni. Renault ocividne planovite protahl vyvoj, coz F a Mercedes neudelaly. Je tedy zcela jiste vyhodne ziskat vic casu na kontinualni vyvoj, nez dostat sice cas k dobru, ale vlastne rozjet vyvoj novy... proto ty zmrazeniny nemam rad. kdyby radsi zmrazili aerodynamiku a nechali motory vyvijet v sezone, udelali by lip. penize to IMHO stoji stejne, nez vsechny ty tunely, simulace ktere pak treba nefunguji...

          + 7 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • uzivatel000046

            uzivatel000046

            194.228.216.XXX
            Obávam sa, že "fér" riešenie neexistuje.
            Naviac, voči komu má byť to riešenie férové?
            Voči zákazníkom Renaultu? Tí predsa za to nemôžu.
            Voči fanúšikom? Čo by z toho mali, keď nemôžu vidieť porazeného hlavného súpera? Dlhodobo asi nič, aj keď pár poriadnych úderov si Renault a hlavne RBR zaslúži.
            Navonok neférové je to voči Ferrari a Mercedesu. Ale aj oni potrebujú poraziť Renault viac na trati ako v zákulisí.
            Ako, nechcel by som byť ten, kto má v tomto spore rozhodovať.... 04

            + 4 / − 5

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • dannak

              193.245.34.XXX
              "...rodloužení termínu homologace motorů požadovaná Renaultem (který výrazně bojoval za současné podmínky a pravidla ohledně představení nových motorů)..."
              Z toho mi ale jasne plyne, ze prave Renault byl ten, kdo silne loboval pro brzky termin homologace. To ze na to ted sam dojizdi je sice smutne pro jeho zakazniky, ale proc by na to mel Mergl a Ferrari doplacet ? Ti prece tomu pravidlu vyhoveli. A prave proto proto mi cele to zmrazovani vyvoje prijde jako totoalni nesmysl, vzdycky na to nekdo dojede a bude pozadovat vyjimku. Tu pak je potreba posuzovat a celit naprosto zbytecnemu tlaku z obou stran - od "my odejdeme, pokud neschvalite" az po "my odejdeme, pokud jim to schvalite". Trosku nadsazene, nicmene, opakuji, je to IMHO zcela zbytecne.

              + 6 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • anonym

              37.188.237.XXX
              Ako v zakulisí?To im Ferrari a Mercedes niako cez FIA prikázali vyrobiť neschopný motor? Navyše zmrazuje sa len výkon nie spolahlivosť, tam sa može kludne pracovať ďalej. Žiadnu výjimku by som im nedal. Tak ako Mclaren minulí rok postavili neschopné auto,tiež nikoho nezaujímalo či dokážu dohnať RB a ostaných, tak neviem prečo by sa niečo podobné malo riešiť u motorov a RB. Proste postavili horšie auto a Ferrari s Mercedesom ich preválcuje.

              + 8 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
      • erdedy

        erdedy

        195.80.165.XXX
        Zrejme ju dostanu. Fer/nefer - sa radsej nezamyslam, pravda je, ze mali velky kopec casu!!! Takze sa mali pripravit lepsie! Fiasko... 02 Ked uz dnes nevylezie aspon cast odberatelov s "menej problemovym chladenim", tak tvrdim, ze

        Inu vec som chcel - ten termin 2-3mesiace mi snad cosi naznacuje, ze sa bude jednat zrejme "len" o upravy periferii (nie resp. nic zasadné v motore/jeho mech. casti, skor naozaj v elektronike/Kerse/MGU-H, SW apod.) + testy.

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • enzo

    enzo

    89.177.132.XXX
    Ricciardo Ricciardo je zdá se věčný optimista. Nemáme najetá kola a časy jsou o ničem, ale to nic neznamená. Uvnitř víme, že jsme borci. Optimismus jako u Lotusu se superautem, které má jedinou vadu - že nejede.

    + 4 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Carlos Sainz svého týmového kolegu pořádně naštval

Sainz si vyslechl komentář rozzuřeného Leclerca do rádia, nyní se k němu konečně vyjádřil

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: Přehodnotil jsem své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama