DISKUZE K ČLÁNKU Ferrari a Red Bull ve čtvtek půl dne stáli, Lotus zabalil předčasně, nejrychlejší byl Pérez (+foto)
TESTOVÁNÍ V BAHRAJNU II. - DEN PRVNÍ; Ve čtvrtek v Bahrajnu začalo poslední čtyřdenní testování před tím, než týmy zamíří k prvnímu závodu. Spoustu práce mají před sebou především týmy s motory Renault. Mercedesy opět ukázaly, že jsou dobře připravení.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Ferrari a Red Bull ve čtvtek půl dne stáli, Lotus zabalil předčasně, nejrychlejší byl Pérez (+foto)
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel001441
(Hlasovalo 16 lidí)
27.02.2014 17:42
Ve Ferrari se to bude vždycky hrát na Alíka. On… »
» Gustav Anděl
(Hlasovalo 15 lidí)
27.02.2014 08:05
Lotus Každý článek, ve kterém je zmínka o Lotusu… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
williams
11:07 27.02.2014 95.102.251.XXX[odkaz na stránku]
co to ma williams za vypukliny na aute medzi prednymi zavesami a vstupom chladiacich otvorov? taketo nieco som este na aute f1 priznam sa nevidel -
Kapor
09:39 27.02.2014 194.160.178.XXXO 75 koní viac,.. ...ak bude chýbať prítlak pri ľahkom aute, čo bola veľká bolesť Mercedesu v minulých rokoch, sa môže prejaviť aj teraz a ak s ťažkým budú uhánať moc rýchlo a nebudú dávať pozor na spotrebu, tak môžu skončiť s prázdnou nádržou 2 kolá pred cieľom. Takže ja v tých 75 koňoch naviac nevidím veľkú výhodu. Skôr ide o to, sa v Austrálii vôbec kvalifikovať do závodu a potom postaviť taktiku jazdy a výmenu pneumatík na prednostiach vozu, ktoré bude dovoľovať tímu postupne zrýchľovať, lebo tí, čo budú najrýchlejší v kvalifikácii sice budú upaľovať na začiatku z ťažkým autom, ale postupne budú strácať tým, že ten prítlak bude menší a tiež budú musieť dobre sledovať, koľko nielen paliva, ale aj el. energie majú vždy k dispozícii, aby to v závode zužitkovali čo najlepšie a prišli do cieľa. Ak si totiž nevytvoria dostatočný náskok, alebo sa mechanici dopustia chyby pri výmene pneumatík, bude to znamenať jednoznačné sklamanie aj pre ten najrýchlejší tým v kvalifikácii. Preto tímy s prekoňovanými pohonnými jednotkami by mali veľmi dôsledne prepracovať svoju stratégiu do kvalifikácie aj závodu, lebo niekedy viac, môže byť v konečnom dôsledku menej.-
-
-
-
-
odin
11:01 27.02.2014 77.240.96.XXXKapříku, auta F1 generují tak obrovské přítlačné síly, že mohou klidně jezdit v Monaku po stropě tunelu a nespadnou. Tak že těch tvých 100kg paliva v tom asi nebude hrát nijak zásadní roli. Jinak souhlasím s tím, že úbytek paliva má důsledek na "charakteristiku stylu jízdy", ale s tím se každý průměrný pilot F1 vyrovná. To přece měl i loni, předloni a vždycky!!-
-
Kapor
15:18 27.02.2014 194.160.178.XXXJa mám pamäť dobrú,... ...lebo Mercedes zahviezdil v kvalifikácii s Lewisom len vtedy, keď Seb a aj Makr zaváhali. Ale v závode si Seb jazdil vlasnú ligu a Mark to flákal po svojom a , od polky sezóny vyhral Seb 10 závodov za sebou a ešte sa čertil, že je koniec sezóny, lebo ak by ešte nejaké Bernie pridal, vyhral by aj tie. A teraz, že sú v prúsery, tak je to maslo na hlave Renaultu a nikoho iného, lebo aerodynamicky je RB10 bez chyby. -
-
anonym
15:45 27.02.2014 188.120.195.XXXCo není fyzikálně možné? Aby jelo auto F1 "po stropě"?
To jsi na obrovském omylu! Jediné, co tomu ve skutečnosti brání, je neexistence trati, která by měla část rychlého úseku trati "do vrtule". Už před mnoha lety se hovořilo to tom, že aerodynamický přítlak tlačí vůz F1 při maximální rychlosti k zemi cca 3x vyšší silou než gravitace. Takže hypotetické tunové (ať se to dobře počítá) auto ve skutečnosti na rovině tlačí k zemi síla, jakoby mělo čtyři tuny (1+3; 1 gravitace, 3x1 aerodynamika). Kdyby byla ta rovinka hlavou dolů, auto by bylo tlačeno k trati, tedy proti působení gravitace, jakoby vážilo 2 tuny (1-3). A to se prosím bavíme o době, kdy nebyla aerodynamika tak efektivní jako dnes.-
odin
15:59 27.02.2014 77.240.96.XXXOni sem píší někteří lidé, kteří neví "o co go". Tak se člověk nesmí divit jejich zvláštním názorům a snaze dělat z druhých pitomce. Ač pravda je opačná.
Já jsem někdy před 10-12 lety (tuším) slyšel, že k tomu, aby se udržely "na stropě", u vozů F1 stačí už rychlost 160 km/h. Což mě docela překvapilo, protože tolik dokáže jet většina osobáků.-
Kapor
18:00 27.02.2014 194.160.178.XXXSkôr je to vhodne tvarovaná trať,... ...ako podtlak a primeraná rýchlosť, k hmotnosti, lebo v cirkuse ešte na starých ČZ-etách 125 jazdili kaskadéri v guli a tie Zetky ani nemali žiaden difuzor (a keby aj mali, guľa boba perforovaná, aby sme ich videli) a ani rýchlosť 160 km/hod.
-
-
-
-
-
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
George RUSSELL - Kvalifikace (9:00)
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek