DISKUZE K ČLÁNKU Ferrari a Red Bull ve čtvtek půl dne stáli, Lotus zabalil předčasně, nejrychlejší byl Pérez (+foto)

TESTOVÁNÍ V BAHRAJNU II. - DEN PRVNÍ; Ve čtvrtek v Bahrajnu začalo poslední čtyřdenní testování před tím, než týmy zamíří k prvnímu závodu. Spoustu práce mají před sebou především týmy s motory Renault. Mercedesy opět ukázaly, že jsou dobře připravení.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Ferrari a Red Bull ve čtvtek půl dne stáli, Lotus zabalil předčasně, nejrychlejší byl Pérez (+foto)

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 151, poslední 04.03.2014 16:52 Vložte komentář

Nejlepší názory

» odin (Hlasovalo 16 lidí) 27.02.2014 17:00
Jde do tuhého Tak mi to připadá, že u RedBullu v… »
» uzivatel001441 (Hlasovalo 16 lidí) 27.02.2014 17:42
Ve Ferrari se to bude vždycky hrát na Alíka. On… »
» Gustav Anděl (Hlasovalo 15 lidí) 27.02.2014 08:05
Lotus Každý článek, ve kterém je zmínka o Lotusu… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

    • Petr

      Petr

      109.81.245.XXX
      To jo, to jsem zabil. Škoda, že to tam nezůstalo déle, viď? 04

      + 2 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • anonym

        178.143.255.XXX
        Som zacal rozmyslat, ci nejakeho potomka este nemal :D :D

        Rozhodne to beriem v dobrom, Enzo by si urcite rad pozrel svoje Ferrari. Aj ked s tym V6 by asi nebol spokojny, kedze v minulosti prehlasil, ze sa ozenil motorom V12 :)

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • williams

    95.102.251.XXX
    [odkaz na stránku]

    co to ma williams za vypukliny na aute medzi prednymi zavesami a vstupom chladiacich otvorov? taketo nieco som este na aute f1 priznam sa nevidel

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      109.81.245.XXX
      To je jen dočasně, je v nich elektronika, součást měřicího vybavení vozu. Pitotovy trubice jsou vlevo nahoře i vpravo dole (z pohledu jezdce).
      Příspěvek byl redakčně upraven.

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    O 75 koní viac,.. ...ak bude chýbať prítlak pri ľahkom aute, čo bola veľká bolesť Mercedesu v minulých rokoch, sa môže prejaviť aj teraz a ak s ťažkým budú uhánať moc rýchlo a nebudú dávať pozor na spotrebu, tak môžu skončiť s prázdnou nádržou 2 kolá pred cieľom. Takže ja v tých 75 koňoch naviac nevidím veľkú výhodu. Skôr ide o to, sa v Austrálii vôbec kvalifikovať do závodu a potom postaviť taktiku jazdy a výmenu pneumatík na prednostiach vozu, ktoré bude dovoľovať tímu postupne zrýchľovať, lebo tí, čo budú najrýchlejší v kvalifikácii sice budú upaľovať na začiatku z ťažkým autom, ale postupne budú strácať tým, že ten prítlak bude menší a tiež budú musieť dobre sledovať, koľko nielen paliva, ale aj el. energie majú vždy k dispozícii, aby to v závode zužitkovali čo najlepšie a prišli do cieľa. Ak si totiž nevytvoria dostatočný náskok, alebo sa mechanici dopustia chyby pri výmene pneumatík, bude to znamenať jednoznačné sklamanie aj pre ten najrýchlejší tým v kvalifikácii. Preto tímy s prekoňovanými pohonnými jednotkami by mali veľmi dôsledne prepracovať svoju stratégiu do kvalifikácie aj závodu, lebo niekedy viac, môže byť v konečnom dôsledku menej. 14

    + 6 / − 26

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      178.143.255.XXX
      ,, lebo tí, čo budú najrýchlejší v kvalifikácii sice budú upaľovať na začiatku z ťažkým autom, ale postupne budú strácať tým, že ten prítlak bude menší´´

      Aky pritlak bude mensi? ? ? 07

      + 14 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Kapor

        194.160.178.XXX
        Na prítlaku sa podieľa,.. ...aj hmotnosť auta a aj jeho vyváženie. So spaľovaním paliva sa menia nielen aerodynamické parametre a s nimi aj jazdné vlastnosti, brzdné body atď. ...
        Příspěvek byl redakčně upraven.

        + 4 / − 22

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • Tom

      90.182.20.XXX
      Co to zase kecáš, Mercedes měl problémy s těžkým autem. V kvalifikaci si vyjel PP a v prvnim kole byly RedBully před nima. Ke konci závodu zase lítal.

      + 10 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Kapor

        194.160.178.XXX
        Asi si naháňal Jerriho ? Keď si si to zle prečítal ! 11 Nože ešte raz a pomaly, lebo je to práve naopak. Ja som tam jasne napísal "..pri ľakom aute, mu bude chýbať prítlak.." ... 11
        Příspěvek byl redakčně upraven.

        + 4 / − 15

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • odin

          odin

          77.240.96.XXX
          Kapříku, auta F1 generují tak obrovské přítlačné síly, že mohou klidně jezdit v Monaku po stropě tunelu a nespadnou. 18 18 Tak že těch tvých 100kg paliva v tom asi nebude hrát nijak zásadní roli. Jinak souhlasím s tím, že úbytek paliva má důsledek na "charakteristiku stylu jízdy", ale s tím se každý průměrný pilot F1 vyrovná. To přece měl i loni, předloni a vždycky!!03 18

          + 15 / − 5

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • anonym

            89.103.251.XXX
            To není fyzikálně dost dobře možné, že? 12 Ale jako sci-fi fantazie je to docela vtipný, to se musí nechat. 11

            + 3 / − 8

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Kapor

              194.160.178.XXX
              Ja mám pamäť dobrú,... ...lebo Mercedes zahviezdil v kvalifikácii s Lewisom len vtedy, keď Seb a aj Makr zaváhali. Ale v závode si Seb jazdil vlasnú ligu a Mark to flákal po svojom a , od polky sezóny vyhral Seb 10 závodov za sebou a ešte sa čertil, že je koniec sezóny, lebo ak by ešte nejaké Bernie pridal, vyhral by aj tie. A teraz, že sú v prúsery, tak je to maslo na hlave Renaultu a nikoho iného, lebo aerodynamicky je RB10 bez chyby. 11

              + 4 / − 8

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • FF

                37.221.245.XXX
                Mercedes stál loni na PP celkem 8x, což podle mě není zas tak málo a měl nejlepší průměrnou pozici na startu.

                + 4 / − 3

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • FF

                  37.221.245.XXX
                  Omlouvám se, přehlédl jsem se, měl druhou nejlepší průměrnou pozici na startu, ale za Red Bullem zaostal velice těsně (Mercedes měl nejlepší průměrnou pozici ještě dva závody před koncem).

                  + 2 / − 3

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
            • anonym

              188.120.195.XXX
              Co není fyzikálně možné? Aby jelo auto F1 "po stropě"? 18

              To jsi na obrovském omylu! Jediné, co tomu ve skutečnosti brání, je neexistence trati, která by měla část rychlého úseku trati "do vrtule". Už před mnoha lety se hovořilo to tom, že aerodynamický přítlak tlačí vůz F1 při maximální rychlosti k zemi cca 3x vyšší silou než gravitace. Takže hypotetické tunové (ať se to dobře počítá) auto ve skutečnosti na rovině tlačí k zemi síla, jakoby mělo čtyři tuny (1+3; 1 gravitace, 3x1 aerodynamika). Kdyby byla ta rovinka hlavou dolů, auto by bylo tlačeno k trati, tedy proti působení gravitace, jakoby vážilo 2 tuny (1-3). A to se prosím bavíme o době, kdy nebyla aerodynamika tak efektivní jako dnes. 04

              + 7 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • odin

                odin

                77.240.96.XXX
                Oni sem píší někteří lidé, kteří neví "o co go". Tak se člověk nesmí divit jejich zvláštním názorům a snaze dělat z druhých pitomce. Ač pravda je opačná.18
                Já jsem někdy před 10-12 lety (tuším) slyšel, že k tomu, aby se udržely "na stropě", u vozů F1 stačí už rychlost 160 km/h. Což mě docela překvapilo, protože tolik dokáže jet většina osobáků.03 12

                + 5 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Kapor

                  194.160.178.XXX
                  Skôr je to vhodne tvarovaná trať,... ...ako podtlak a primeraná rýchlosť, k hmotnosti, lebo v cirkuse ešte na starých ČZ-etách 125 jazdili kaskadéri v guli a tie Zetky ani nemali žiaden difuzor (a keby aj mali, guľa boba perforovaná, aby sme ich videli) a ani rýchlosť 160 km/hod. 01 18

                  + 3 / − 2

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama