DISKUZE K ČLÁNKU Ve vzduchu visí protest proti turbomotorům Ferrari, o co jde?

V otázce sporu ohledně ochranného krytu turba Ferrari je zatím ticho, avšak bez finálního řešení. FIA akceptovala řešení Ferrari, které je o tři kilogramy lehčí než řešení Renaultu a Mercedesu. Je možné, že se protestu proti krytu turba u Ferrari dočkáme až v Melbourne.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Ve vzduchu visí protest proti turbomotorům Ferrari, o co jde?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 33, poslední 21.02.2014 11:33 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel000190 (Hlasovalo 7 lidí) 20.02.2014 15:47
fia No tak pokud to Fia schválila a teď by… »
» Pepan (Hlasovalo 7 lidí) 21.02.2014 09:50
Pokud by tam bylo něco o mechanickém… »
» uzivatel000415 (Hlasovalo 6 lidí) 21.02.2014 07:55
co je to za dobu? Tak kurńa, vymyslim něco… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

    • zeto

      89.102.65.XXX
      Už jsi někdy slyšel pojem "vada materiálu", ty Einsteine?13 Tvrdit, že se v technice něco, cokoliv, nemůže stát, je první podmínka k tomu, aby se to nakonec opravdu stalo.

      + 9 / − 7

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • anonym

        85.135.247.XXX
        o kolkych turbach co ich rotor vyletel z auta si pocul???

        + 13 / − 6

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Prokop S.

          Prokop S.

          89.102.92.XXX
          v disciplíně kdy se vše tlačí na hranu se otázka "a kolikrát se to stalo?" nedá příliš použít.. ale stane se to poprvé a průser to bude pořádný..

          + 3 / − 5

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • tom

            85.237.227.XXX
            uvedomujete si ze v beznej premavke sa pouzivaju turba kyore tocia az do 300000
            upozornil ta niekto na to pri kupe auta - nie lebo ak dojde k destrukcii rotora turba ten kedze je z extremne lahkych a krehkych materialov sa rozbijebna male kusky.

            ps: v 80-tych rokoch s tym nemal nikto problem a to sa pouzivali inak brutalne turba

            + 5 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Kapor

              194.160.178.XXX
              Presne tak,... ...a tu to turbo nedosiahne maximum, ako u bežného auta, lebo je brzdené mometnom alternátora motorgenerátora, ktorý vyrába elektrický prúd , ktorý sa akumuluje v ion-lítiových batériách a to je tých druhých 2MJ energie, ktoré potom využíva trakčný elektromotor MGU-K pri podpore 1,6 V6 Turbo, pri výjazde s pomalých zákrut, jazde v zóne DRS a tiež pri bránení pozície. 01

              + 5 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
  • anonym

    88.100.206.XXX
    Když něco nevymyslím,je dobré si stěžovat na ty,co to dokázali.

    + 14 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000190

    uzivatel000190

    213.210.156.XXX
    fia No tak pokud to Fia schválila a teď by vyhověla protestu, tak nejsou normální. Navíc o tom asi mluví pravidla, tak buď to vyhovuje nebo ne. Nebo říkají, že funkci krytu turba plní kryt motoru? 04

    + 7 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      188.120.195.XXX
      Pasivní systém udržování světlé výšky Lotusu taky nejdřív schválili a přesto se do závodu nikdy nedostal. Nebo třeba hmotové tlumiče - ty nejenže schválili, ale skoro dva roky jim nevadily a pak najednou pofiderně zdůvodněný zákaz...

      + 12 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel000190

        uzivatel000190

        194.228.20.XXX
        Souhlas, ale zrovna nedávno se tu řešilo zavěšení mcl a to prý je legální, protože to schválila fia a je velice nepravděpodobné, že to přehodnotí tak proč by tu byl jiný přístup? V posledních letech pokud někdo přišel s něčím co sice vyhovuje pravidlům, ale není to dle původního záměru pravidel tak fia ho to nechá používat rok a pak to zakáže v další sezóně a myslím, že to tak bude jak u zavěšení mcl tak u tohoto krytu. Ostatně s tím lotusem to bylo ještě před testy tuším, teď už je na to asi pozdě.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • anonym

    178.255.168.XXX
    Úplně se tetelím blahem, jak mi to připomnělo starou dobrou F1 z dob dnes už dávno minulých, kdy nebyli konstruktéři tak svázáni pravidly a relativně často přicházeli s inovativními řešeními všeho možného, nejen aerodynamiky, jako tomu bylo v poslední době. 01

    + 11 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • PC

      212.47.2.XXX
      Tady jde spíš o to, že jestli mluvil článek pravdu, tak FIA stanovila systém mechanického zabezpečení (nutně těžší) a Ferrari si použilo systém hybridní s elektronickým zabezpečením (samozřejmě nutně lehčí). To je podle řady týmů porušení pravidel a já s nimi souhlasím.
      Vyčůranost by neměla být zaměňována s technickou invencí.

      + 2 / − 7

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama