DISKUZE K ČLÁNKU Ve vzduchu visí protest proti turbomotorům Ferrari, o co jde?
V otázce sporu ohledně ochranného krytu turba Ferrari je zatím ticho, avšak bez finálního řešení. FIA akceptovala řešení Ferrari, které je o tři kilogramy lehčí než řešení Renaultu a Mercedesu. Je možné, že se protestu proti krytu turba u Ferrari dočkáme až v Melbourne.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Ve vzduchu visí protest proti turbomotorům Ferrari, o co jde?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
tom
08:29 21.02.2014 85.237.227.XXXuvedomujete si ze v beznej premavke sa pouzivaju turba kyore tocia az do 300000
upozornil ta niekto na to pri kupe auta - nie lebo ak dojde k destrukcii rotora turba ten kedze je z extremne lahkych a krehkych materialov sa rozbijebna male kusky.
ps: v 80-tych rokoch s tym nemal nikto problem a to sa pouzivali inak brutalne turba-
Kapor
09:22 21.02.2014 194.160.178.XXXPresne tak,... ...a tu to turbo nedosiahne maximum, ako u bežného auta, lebo je brzdené mometnom alternátora motorgenerátora, ktorý vyrába elektrický prúd , ktorý sa akumuluje v ion-lítiových batériách a to je tých druhých 2MJ energie, ktoré potom využíva trakčný elektromotor MGU-K pri podpore 1,6 V6 Turbo, pri výjazde s pomalých zákrut, jazde v zóne DRS a tiež pri bránení pozície.
-
-
-
-
-
-
uzivatel000190
15:47 20.02.2014 213.210.156.XXXfia No tak pokud to Fia schválila a teď by vyhověla protestu, tak nejsou normální. Navíc o tom asi mluví pravidla, tak buď to vyhovuje nebo ne. Nebo říkají, že funkci krytu turba plní kryt motoru?-
-
uzivatel000190
10:22 21.02.2014 194.228.20.XXXSouhlas, ale zrovna nedávno se tu řešilo zavěšení mcl a to prý je legální, protože to schválila fia a je velice nepravděpodobné, že to přehodnotí tak proč by tu byl jiný přístup? V posledních letech pokud někdo přišel s něčím co sice vyhovuje pravidlům, ale není to dle původního záměru pravidel tak fia ho to nechá používat rok a pak to zakáže v další sezóně a myslím, že to tak bude jak u zavěšení mcl tak u tohoto krytu. Ostatně s tím lotusem to bylo ještě před testy tuším, teď už je na to asi pozdě.
-
-
-
anonym
15:39 20.02.2014 178.255.168.XXXÚplně se tetelím blahem, jak mi to připomnělo starou dobrou F1 z dob dnes už dávno minulých, kdy nebyli konstruktéři tak svázáni pravidly a relativně často přicházeli s inovativními řešeními všeho možného, nejen aerodynamiky, jako tomu bylo v poslední době.-
PC
08:47 21.02.2014 212.47.2.XXXTady jde spíš o to, že jestli mluvil článek pravdu, tak FIA stanovila systém mechanického zabezpečení (nutně těžší) a Ferrari si použilo systém hybridní s elektronickým zabezpečením (samozřejmě nutně lehčí). To je podle řady týmů porušení pravidel a já s nimi souhlasím.
Vyčůranost by neměla být zaměňována s technickou invencí.-
uzivatel000190
10:15 21.02.2014 194.228.20.XXXPodle mě zesílením konstrukce turba je zrovna tak mechanické zabezpečení jako samostatný kryt.
-
Aktuálně
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek