DISKUZE K ČLÁNKU Pirelli v Bahrajnu: "Zimní" směsi i prototypy pro zákaz předehřívání

S čím míří Pirelli do Bahrajnu a kolik směsí pneumatik bude mít každý tým k dispozici? Proč přiveze opět "zimní" směsi původně určené pouze pro Jerez?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Pirelli v Bahrajnu: "Zimní" směsi i prototypy pro zákaz předehřívání

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 9, poslední 19.02.2014 14:37 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel000968 (Hlasovalo 6 lidí) 18.02.2014 16:46
Lojzko už práci asi skončil...takže s… »
» Ferda (Hlasovalo 6 lidí) 18.02.2014 18:37
Týmy spotřebují hodně elektřiny na nabití ERSu,… »
» uzivatel001441 (Hlasovali 2 lidé) 18.02.2014 16:16
.. Nechápu, za jakým účelem je zaveden ten zákaz… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kapor

    194.160.178.XXX
    No tohoto roku,.. ...urobilo Pirelli kráľovskú ponuku nielen pre Jeréz ale aj Bahrajn pre všetky tímy, preto by sa nik nemal sťažovať a jazdiť koľko mu to autá dovolia. 01

    + 3 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001441

    uzivatel001441

    89.103.251.XXX
    .. Nechápu, za jakým účelem je zaveden ten zákaz používání ohřívačů pneumatik. Najde se tady nějaký odborník, který by mi to dokázal objasnit?

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel000968

      uzivatel000968

      91.127.230.XXX
      Lojzko už práci asi skončil...takže s objasnením musíme počkať zrejme do zajtra... 03

      + 6 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Jens

        78.157.160.XXX
        To v Matici zavírají už v 16? 04 Ale možná šel na judo - nezapomeň, že v něm má černý pásek.

        + 7 / − 5

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • anonym

      77.242.95.XXX
      Těch důvodů je několik. Zatraktivnění závodů je ale ten nejdůležitější. Studený pneumatiky budou znamenat hodně neklidná auta po výjezdu z boxů a piloti budou mít mnohem těžší práci. Tím se nejspíš bude měnit i strategie, protože na "ledových" gumách už asi nebude jasnou výhodou zajet do boxů o kolo dříve, než soupeř.

      Ohřívače pneu byly zavedeny kvůli drážkoým pneumatikám. Ty drážky tehdá záměrně ubíraly pneumatikám přilnavost, takže aby to na začátku stintů nějak vykompenzovali, zavedli ohřívače.

      + 6 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • anonym

        188.120.195.XXX
        Souhlas s 1. odst., ale s tím zavedením předehřevu kvúli drážkovaným pneumatikám jsi vedle. Předehřev byl poprvé použit myslím v r. 1985 u Williamsu, kdežto drážkované pneu přišly až v r. 1998.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • anonym

          178.255.168.XXX
          Ještě doplním, že zpočátku se možnosti předehřevu nevěnovalo moc pozornosti, pak ale přišel Jerez 1986 - tehdy Mansellovi několik kol před koncem odešly gumy, přišel o vedení v závodě a musel do boxů pro nové. Všichni tehdy předpokládali, že má po závodě, protože ztrátu už nedožene (pneu se tehdy zahřívaly cca 5 kol). Jenže Mansell obul předehřáté pneu, letěl jako raketa a v posledních metrech závodu se ještě porval o vítězství se Sennou a prohrál v jednom z nejtěsnějších finišů historie F1. Potom se předehřevu začala věnovat patřičná pozornost a rychle se rozšířil. Když přišly drážkované pneu, používal se už víc než dekádu. 04

          [odkaz na stránku]

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
    • Ferda

      Ferda

      46.47.176.XXX
      Týmy spotřebují hodně elektřiny na nabití ERSu, tak gumy mají smůlu.

      + 6 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • seven

      85.160.49.XXX
      Bude zajímavé sledovat, jak gumy budou fungovat (tj. zahřívat se) a jak se s tímhle procesem technicky týmy vyrovnají, protože bude dost klíčový. Nejprve je rychle dostat na provozní teplotu a tam ji pak udržovat .... 11

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: Přehodnotil jsem své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama