DISKUZE K ČLÁNKU Pirelli v Bahrajnu: "Zimní" směsi i prototypy pro zákaz předehřívání

S čím míří Pirelli do Bahrajnu a kolik směsí pneumatik bude mít každý tým k dispozici? Proč přiveze opět "zimní" směsi původně určené pouze pro Jerez?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Pirelli v Bahrajnu: "Zimní" směsi i prototypy pro zákaz předehřívání

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 9, poslední 19.02.2014 14:37 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel000968 (Hlasovalo 6 lidí) 18.02.2014 16:46
Lojzko už práci asi skončil...takže s… »
» Ferda (Hlasovalo 6 lidí) 18.02.2014 18:37
Týmy spotřebují hodně elektřiny na nabití ERSu,… »
» uzivatel001441 (Hlasovali 2 lidé) 18.02.2014 16:16
.. Nechápu, za jakým účelem je zaveden ten zákaz… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kapor

    194.160.178.XXX
    No tohoto roku,.. ...urobilo Pirelli kráľovskú ponuku nielen pre Jeréz ale aj Bahrajn pre všetky tímy, preto by sa nik nemal sťažovať a jazdiť koľko mu to autá dovolia. 01

    + 3 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001441

    uzivatel001441

    89.103.251.XXX
    .. Nechápu, za jakým účelem je zaveden ten zákaz používání ohřívačů pneumatik. Najde se tady nějaký odborník, který by mi to dokázal objasnit?

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel000968

      uzivatel000968

      91.127.230.XXX
      Lojzko už práci asi skončil...takže s objasnením musíme počkať zrejme do zajtra... 03

      + 6 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Jens

        78.157.160.XXX
        To v Matici zavírají už v 16? 04 Ale možná šel na judo - nezapomeň, že v něm má černý pásek.

        + 7 / − 5

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • anonym

      77.242.95.XXX
      Těch důvodů je několik. Zatraktivnění závodů je ale ten nejdůležitější. Studený pneumatiky budou znamenat hodně neklidná auta po výjezdu z boxů a piloti budou mít mnohem těžší práci. Tím se nejspíš bude měnit i strategie, protože na "ledových" gumách už asi nebude jasnou výhodou zajet do boxů o kolo dříve, než soupeř.

      Ohřívače pneu byly zavedeny kvůli drážkoým pneumatikám. Ty drážky tehdá záměrně ubíraly pneumatikám přilnavost, takže aby to na začátku stintů nějak vykompenzovali, zavedli ohřívače.

      + 6 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • anonym

        188.120.195.XXX
        Souhlas s 1. odst., ale s tím zavedením předehřevu kvúli drážkovaným pneumatikám jsi vedle. Předehřev byl poprvé použit myslím v r. 1985 u Williamsu, kdežto drážkované pneu přišly až v r. 1998.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • anonym

          178.255.168.XXX
          Ještě doplním, že zpočátku se možnosti předehřevu nevěnovalo moc pozornosti, pak ale přišel Jerez 1986 - tehdy Mansellovi několik kol před koncem odešly gumy, přišel o vedení v závodě a musel do boxů pro nové. Všichni tehdy předpokládali, že má po závodě, protože ztrátu už nedožene (pneu se tehdy zahřívaly cca 5 kol). Jenže Mansell obul předehřáté pneu, letěl jako raketa a v posledních metrech závodu se ještě porval o vítězství se Sennou a prohrál v jednom z nejtěsnějších finišů historie F1. Potom se předehřevu začala věnovat patřičná pozornost a rychle se rozšířil. Když přišly drážkované pneu, používal se už víc než dekádu. 04

          [odkaz na stránku]

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
    • Ferda

      Ferda

      46.47.176.XXX
      Týmy spotřebují hodně elektřiny na nabití ERSu, tak gumy mají smůlu.

      + 6 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • seven

      85.160.49.XXX
      Bude zajímavé sledovat, jak gumy budou fungovat (tj. zahřívat se) a jak se s tímhle procesem technicky týmy vyrovnají, protože bude dost klíčový. Nejprve je rychle dostat na provozní teplotu a tam ji pak udržovat .... 11

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Vozy Alpine by dosavadní průběh Grand Prix v ulicích Baku vymazaly (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ PO KVALIFIKACI: Všichni čekají nepředvídatelný závod

Sergio Pérez v letošní sezóně poprvé v kvalifikaci porazil svého kolegu (ilustrační foto)

Leclercovi Baku svědčí zajel tu čtvrté pole-position v řadě, Norris fatálně propadl

Alexander Albon stejně jako jeho nový týmový kolega v Baku překvapili (ilustrační foto)

Třetí trénink plný dramat: dvě červené vlajky a výborný Williams, těsně triumfoval Russell

George Russell téměř celou první polovinu prostál v boxech (ilustrační foto)

Leclerc těsně pokořil Péreze v druhém tréninku, smůlu měl Norris

Max Verstappen v závodě v Monaku

První trénink v Baku ovládl Verstappen. Leclerc a Colapinto bourali

Newey nastupuje k Aston Martinu

Newey přechází k Aston Martinu. S Alonsem a Hondou očekává opět úspěšné partnerství

Model monpostu McLarenu v aerodynamickém tunelu

Proč McLaren stále nenasadil to největší vylepšení a díky čemu předčí při vývoji své soupeře?

Oscar Piastri slaví vítězství po závodě v Maďarsku

"Norris mistrem světa? Poslední věc, která by Piastriho nadchla." Brundle chválí jeho zabijácký instinkt + VIDEO

Adrian Newey už asi dumá, co mu nové angažmá přinese

Oficiální oznámení nového působiště Adriana Neweye je podle médií otázkou dní

Adrian Newey s trofejí pro vítězný tým

"Newey by nám pomohl se z toho dostat," lituje Marko. Ale už nepomůže, z auta je monstrum

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama