DISKUZE K ČLÁNKU FIA chce příští rok se škaredými nosy zatočit

Nelibé reakce fanoušků Formule 1 na škaredé nosy nových monopostů nezůstaly bez odezvy. Že by došlo ke změně ještě pro tuto sezonu, je samozřejmě nemyslitelné, pro sezonu 2015 je to ale otevřené. FIA chce revidovat pravidla týkajících se nosů, aby zamezila jejich škaredému tvaru se zvláštním výběžkem.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: FIA chce příští rok se škaredými nosy zatočit

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 26, poslední 13.02.2014 18:02 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel001441 (Hlasovalo 7 lidí) 11.02.2014 21:53
FIA cirkus To je neuvěřitelné. Máme za sebou… »
» TLA4ENKA (Hlasovalo 6 lidí) 11.02.2014 16:16
Nebreč a radši si vzpomeň jak ty závody byly… »
» hixaxon (Hlasovalo 6 lidí) 11.02.2014 18:08
"herci" a "herečky" Náhodou,… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Pikaso

    Pikaso

    178.17.100.XXX
    Bla bla bla.... Zase jenom nesmyslné kecy. Ti stejní, kteří za hnusnými auty stojí, teď řvou jak s nimi příští rok zatočí. Jsem zvědavý jak to udělají. Variant je mnoho, ale jsem si skoro jist, že borci z FIA si opět vyberou tu nejnemožnější. Jsou to stejní kašpárci jako čeští politici. Hubou tlučou hezkou písničku, ale z ampliónů se řítí samé falešné tóny. Jednoduchá a jasná pravidla, dávající jasné hranice pro bezpečnost a pro základní parametry vozu a pak děj se umění inženýrů. To je jediná správná cesta. Pak teprve se formule 1 vrátí na vrchol motor sportu a bude krásná.

    + 2 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • seven

    93.153.124.XXX
    Pořád si myslím, že F1 je technický sport. Což znamená, že rozhodující je především výkonnost vozu a ne estetika. Navíc pokud je teď FIA zklamaná z toho co navrhla (tj. měkká struktura nosu), měla by asi změny zavádět jiným způsobem, resp. vytvořit v předstihu pracovní skupinu se zástupci týmů, kteří by na možné důsledky nejspíše upozornili . Chápu, že je to nesnadný proces, ale trošku tímto přístupem (další update 2015) vyvolávají na venek zdání nekompetentnosti - viz prohlášení "Inženýři jednotlivých týmů F1 svými komentáři dopředu varovali, ale kdo počítal, že dojde na nejhorší?" 17

    + 2 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • t

    212.5.221.XXX
    pravidla Nosy az k zemi? Preco nie, vsak v minulosti to slo(Williams FW14, FW16...).
    2nasobny pocet bodov? Moze byt, ale jedine na starej Nordschleife.

    A hlavne, prestante vymyslat blbosti a zamyslite sa aj nad nasledkami vasich (ukvapenych) rozhodnuti.

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Karel

    89.102.68.XXX
    nechápu Kolik už toho v novodobé formuli 1 bylo... copak FIA nedostává od Bernieho dostatek peněz aby si k tomu zaplatili i toho designéra? Ještě před sezónou se na základě výkladu pravidel se objevily tyto typy nosů, ale ve FIA to nikoho při návrhu pravidel a jejich dopadů nikoho nenapadlo - opět 04

    + 2 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001441

    uzivatel001441

    89.103.251.XXX
    FIA cirkus To je neuvěřitelné. Máme za sebou teprve první test po zavedení nových pravidel, a ve FIA se už vaří zase nová. Neznám žádný jiný sport, ve kterém by se takhle často měnili regule. 18 Pokud si ve FIA nedokáží uvědomit, jaké následky s sebou přinesou jejich rozhodnutí, tak jsem zastáncem názoru, že by radši neměli rozhodovat o ničem, a ihned rezignovat na své funkce.

    + 7 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      188.120.195.XXX
      V týmech F1 pracují nejlepší mozky v oboru, které disponují s pro běžného člověka neomezenými rozpočty. Na to, aby s nimi efektivně soupeřila, nemá FIA dostatek zdrojů lidských ani finančních a nikdy mít nemůže a nebude. Ono se to od počítače nebo od piva hrozně snadno kritizuje, jenže na jejich místě by s pravděpodobností hraničící s jistotou nikdo z diskusních kritiků nic lepšího nedokázal.

      + 5 / − 6

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Chasnik

    217.117.213.XXX
    je kolem toho zbytečná hysterie Jasně, ty nosy nevypadají extra vzhledně, ale není to jediný místo na formuli. Když se podívám na letošní formule z boku, tak naopak mají pěkné linie. Třeba McLaren i RB (a určitě i někteří ostatní) mají z bočního pohledu tu linii předku až ke kokpitu krásně tvarovanou, je to podle mě hezčí než loni.

    A třeba RB nebo Maruška ten černej ču******k pěkně zaretušovali černou barvou, takže on tam sice je, ale je velmi málo vidět.

    Prostě něco se povedlo, něco ne. Tak už to v životě chodí :)

    + 6 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Jenik

      89.177.187.XXX
      To je pravda. Z profilu působí většina těch letošních aut výborným dojmem, určitě hezčím než loni. Ten Mclaren je opravdu krásný. (u něj to není špatné ani zepředu) Naopak Caterham nezachrání ani boční pohled, ten mi připadá jako nějaká skládanka z lega.

      + 2 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Jenik

    89.177.187.XXX
    Podoba formulí Já bych se s těmi nosy i s celkovou podobou aut vrátil někam k roku 99, 2000. Já si nemůžu pomoci, ale mě se to nelíbí vůbec. Jakékoliv schody nebo ta absurdita, co trčí zepředu. Samozřejmě si zvyknu a nepřestanu kvůli tomu sledovat F1, ale že by se mi to někdy začalo líbit, to asi nehrozí.

    + 10 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Dae

      188.175.166.XXX
      mě se nejvíc líbily 2007, 2008 ... :)) pak už to šlo z kopce :/

      + 2 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • anonym

      188.120.195.XXX
      No a já bych se třeba vrátil do 80. nebo ještě líp rovnou 70. let, kdy monosty F1 ještě pořád vypadaly jako auta a ne jako futuristické stíhačky. Jenže víš jak to je - nejde vstoupit dvakrát do stejné řeky. Co se aerodynamici za ta léta naučili, už jim z hlav nevymažeš.

      + 1 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • rock

        37.188.231.XXX
        V 70. nebo 80. letech měly F1 ke tvaru tehdejších běžných aut stejně daleko jako dneska.
        Poslední éra, kdy vozy GP alespoň vzdáleně připomínaly"auta", byla někdy těsně po WWI.

        + 2 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • anonym

          188.120.195.XXX
          Kdo mluvil o běžných autech? Ale máš samozřejmě pravdu, z toho pohledu byly posledními hezkými auty F1 asi Mercedesy W196. Jenže ty jsem nezažil. 04

          + 2 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • wrt

    88.80.244.XXX
    . Mali viac rozmýšľať nad formuláciou pravidiel. Myslím že RB ich na to upozorňoval vopred.

    + 5 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • kronos

    93.185.2.XXX
    Ty jo pořád mě dokáži překvapovat ...... Ty "škaredé" nosy je to poslední co mi vadí a zvláštní na tom je že to chtějí změnit proto že měli fanoušci kritické výhrady . Přitom na největší protesty a kritiku fandů i mnoha lidí kteří se točí kolem F1 zvysoka ***** 02

    + 4 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Biblbrox

    94.138.104.XXX
    To je mělo napadnout když ještě jezdil Webber. Ale ještě se dá zatočit škaredými ušima, ty má dost pilotů.

    + 3 / − 10

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • hixaxon

    hixaxon

    89.177.88.XXX
    "herci" a "herečky" Náhodou,

    kdyby se v určitých, hmm, "filmech" objevili herci a herečky se jmény jako "Olivia Lotus" a "John Caterham" nebo "Carl Torro Rosso", tak by to mohlo dost razantně zvýšit sledovanost F1 12 .

    + 6 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Pepan

    Pepan

    89.24.157.XXX
    Vypadá to že F1 bude jako krasobruslení. Po každém závodě se budou dávat známky za umělecký dojem.12

    + 3 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama