DISKUZE K ČLÁNKU Newey o dopadu menšího množství paliva na strategie a o zúžení předního křídla
Podle Adriana Neweyho bude skokové snížení spotřeby paliva u nových motorů dělat týmům vrásky a významně ovlivní závodní strategie. Hovoří také o dopadu zúžení předního křídla na aerodynamiku vozů.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Newey o dopadu menšího množství paliva na strategie a o zúžení předního křídla
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» Jake HorseRadisher
(Hlasovalo 18 lidí)
10.02.2014 09:16
Jednoznačně nejlepší monopost do války, jako… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
anonym
11:10 10.02.2014 178.143.200.XXXgasoline Ja len dufam, ze sa palivo nebude setrit vo vlekej miere. A FIA potvrdila ze ak by boli velke problemy, je mozne zmenit max. mnozstvo na preteky na dalsiu sezonu. Podla mna kludne im mohli dat 120 Kg. Aj tak by sa kazdy snazil spravit setrny motor. Viac paliva = vacsia hmotnost. V Monaku by mozno stacilo 95 Kg, ale to je v poriadku. Je dost zvlastne urcit max. mnozstvo ked preteky maju rozlisne poziadavky na vykon a spotrebu paliva. -
-
Kapor
09:43 10.02.2014 194.160.178.XXXÁno, čakalo sa to,... ...sú to zase nové výzvy, aby nám konštruktéri a dizajnéri nezrezivěli a stále mali tvorčieho ducha apracovali na nových veciach. To isté platí o motorároch, kde predtým bola u V8 atmosférických mapa motora a u monopostou pre r. 2014, to musí byť mapa pohonnej jednotky kompret 1,6 V6 Turbo + ERS, so správne volenými prevodmi. Samotný turbomotor tu bez podpory elektrického jednosmerného trakčného motora (MGU-K) je úplne bezmocný, lebo mu nepomáha sa len rozbiehať z pomalých zákrut a potom pri dotáčaní na maximálku v zóne DRS, ale aj na štarte, preto je dobre, že sa na volant dodatočne bude montovať LCD diplay, kde jazdec bude môcť sledovať a správať sa podľa toho, koľko energie bude mať k dispozícii, čo bude iste rozvíjať jeho inteligenciu a talent, každého z nich a tiež úspech v závode. -
-
-
-
Jake HorseRadisher
09:16 10.02.2014 85.207.90.XXXJednoznačně nejlepší monopost do války, jako jediný umí kouřovou clonu
-
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek