DISKUZE K ČLÁNKU Kritika Red Bullu byla pro Pirelli zklamáním. Z roku 2013 se však poučili, chtějí víc testů

Paul Hembery: "My jsme jen dodavatel, když bude chtít F1 v roce 2014 jednu nebo deset zastávek v boxech, my to uděláme."

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Kritika Red Bullu byla pro Pirelli zklamáním. Z roku 2013 se však poučili, chtějí víc testů

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 66, poslední 15.02.2014 13:12 Vložte komentář

Nejlepší názory

» odin (Hlasovalo 16 lidí) 07.02.2014 12:43
Pirelli a loňský rok Hembery mezi řádky řekl to,… »
» odin (Hlasovalo 13 lidí) 07.02.2014 14:45
To je přesně problém, který jsem tu minulý rok… »
» odin (Hlasovalo 8 lidí) 07.02.2014 14:07
Na začátku sezóny šlo o snahu RedBullu o změnu… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

            • Mike17

              Mike17

              93.99.87.XXX
              Nečetl jsem, že by Alonso kritizoval, že gumy Ferrari vydrží míň než Red Bullu. Ale že doslova nevydrží ani 2 kola. A na konci sezony gumy u Ferrari neodcházely rychleji, než na jejím začátku, díky konzervativnímu přístupu Pirelli naopak pomaleji. 2 kola nevydržely ani v Číně. Chápu ho, že si stěžoval až ve chvíli, kdy bylo Ferrari v pr.... Ale na jejich výdrži se změnou konstrukce vůbec nic nezměnilo.
              A beru jako samozřejmost, že RB tlačil na změnu gum. Stejně jako Ferko tlačí na volné testování, nebo zákaznické vozy, což by se hodilo zase jim. Nic nového pod sluncem. To, že Pirelli nebo FIA udělali něco speciálně pro RB jsem nikde nečetl a ani v tomto článku nic takového není. Ale bude to tím, že čtu řádky a ne mezi nimi. 03

              + 2 / − 5

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • odin

                odin

                77.240.96.XXX
                Podle mne RedBull i v loňské sezóně dostával hodně velké množství horkých výfukových plynů na difuzor. A právě toto horké prostředí vadilo zadním pneumatikám s původně kovovým kordem. A proto si byli moc dobře vědomi, že ty pneu mohou být slabým článkem, jejich koncepce. Tak napřeli všechny síly a intriky pro vydobytí si změny.
                Miku občas mi připadáš, že sleduješ F1 teprve od včerejška. Co je to za argument, že Ferrari neodcházely gumy na konci sezóny rychleji, než na začátku?
                Nikomu neodcházly gumy na konci sezóny rychleji, než na začátku!!! Když čteš řádky, tak si je přečti pořádně a možná se dozvíš, že na konci sezóny už mohly týmy jezdit na jednu povinnou zastávku. A mrkni se kolikrát stavěly v Austrálii.18 18

                + 7 / − 3

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Mike17

                  Mike17

                  93.99.87.XXX
                  -Souhlas, stejně jako napínají všechny síly a intriky ostatní týmy.
                  -Argument na to, že Ferrari vadilo na gumách úplně to samé jako RB. A použili na jejich kritiku stejná slova. Proč ti vadí kritika úplně stejných věcí od RB a ne od Ferrari?
                  -Ano. Na konci měnili jednou, což pro mě znamená, že jim gumy odcházely na konci sezony pomaleji. Píšu snad něco jiného??? Přesto to někomu vadilo až na konci. To ti divné nepřijde? 04

                  + 2 / − 4

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • odin

                    odin

                    77.240.96.XXX
                    - Že intrikují i ostatní je fakt. Problém je, že pouze vyvoleným vychází vedení F1 s FIA stále vstříc. A RedBull k vyvoleným rozhodně patří.
                    - Tady si jednoznačně nerozumíme. Kritika mi nevadí od nikoho. Vadí mi, když se uprostřed sezóny mění pravidla na základě kritiky a ve prospěch kritiků. Pokud by se změnila pravidla kvůli kritice od Ferrari, vadilo by mi to také.
                    - Divné to je, ale pro mne pochopitelné. Zklamání a rozčarování z toho, jak změna kce pneu změnila průběh šampionátu. Stejně, jako chápu Vettela, když si uleví některými nevybíravými (pro mnohé urážlivými) výrazy po prohraném "hraničním" souboji, chápu i Alonsa, když si uleví po prohraném šampionátu.

                    + 5 / − 2

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Mike17

                      Mike17

                      93.99.87.XXX
                      -No nevím, čím vyšla FIA vstříc RB. K vyvoleným patří stejně jako Ferrari, Mercedes či Mclaren. A určitě se při tvorbě pravidel více dá na tyto velké týmy. Kdyby se vycházelo vstříc jen RB, pak by se nezakazovaly foukané difuzory, nevymýšlely by se gumy s kterýmy se nedají jet naplno zatáčky, či by se totálně letos neměnila technická pravidla. Nic z toho RB nemůže vyhovovat. ;)
                      -Ano, pravidla by se měnit neměla. Tvrdil jsi (pokud narážíš na gumy), že RB zosnoval "šarádu" v Silverstone (pokud se nepletu). Jen mě zaráží, že z toho obviňuješ tým, který se té "šarády" vůbec neúčastnil a neobviňuješ ani jeden z 5 týmů, kterým ty gumy bouchaly. Jak za to může RB??? Přišel Marko k Ferrari, Horner k Mercedesu, někdo další k ostatním, s bouchačkou v ruce a donutili jejich mechaniky dát gumy špatně? To mi nejde do hlavy. 03
                      -Ale já taky Alonsa chápu proč to kritizoval až v určité době. Je to logické, že si nebude stěžovat na něco co mu vyhovuje a když přestane vyhovovat, pak se ozve. A nic proti tomu nemám. Jen jsem chtěl upozornit, že si stěžoval na úplně to samé co Vettel, jen v jiném období. Zatím co u RB to bereš jako nehorázný nátlak na FIA (Pirelli), tak u Alonsa si to vysvětluješ jen jako frustraci z nefér změny pravidel. Bez ohledu na to, že by se se starými gumami na výsledku MS nic nezměnilo.

                      + 1 / − 5

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                    • neanonym

                      178.40.128.XXX
                      k jediny vyvoleny je ferrari, jedine ferrari ma pravo veta ziadny iny tim takuto vyhodu nedostal
                      sam montezuma potvrdil ze vacsi vplyv ako ma ferrari uz vo fia dosiahnut nejde
                      takze tieto vyplakavania ze fia ide na ruku redbullakom su smiesne

                      + 1 / − 3

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                  • Nasir

                    188.175.189.XXX
                    - Miku, jakmile jde řeč o RB, ty většinou začneš perlit jako nějaký kovaný "svazák" z PR oddělení RB. Pověz nám jednu věc - Ferrari snad na konci sezony svou kritikou protlačilo nějakou změnu? Změnili se snad v závěru sezony gumy zpět na ty původní, jak by vyhovovalo Fer? Nezměnili. Tak co tady s prominutím plácáš, že by měla někomu vadit jejich kritika. Nějakou menší či větší kritiku mělo plno lidí, protože to bylo náročnější. Ale většina se s tím srovnala. I Ferrari nic nezbývalo. To, co nám vadí, je kritika spojená se zákulisními intrikami, která vedla ke změně schválených pneu v průběhu sezony! A tu má na triku Red Bull, případně další, kteří z toho těžili, nikoliv Ferrari. Tak se tu nesnaž manipulovat lidi mlžením, že "oni všichni někdy a nějak kritizují, takže se vlastně nic nestalo".
                    - Ještě k Silvestone - rozdíl mezi mnou (námi) a tebou je v tom, že podle tebe se rozhodlo změnit pneu náhle až po Silverstone jako v reakci na ty prasklé gumy. Což samozřejmě NENÍ pravda. Změna byla prosazována už PŘED Silverstone, ale tehdy to ještě nešlo protlačit přes nesouhlas některých týmů. A tlačilo ji tehdy i samotné Pirelli (zjevně v zájmu svého vlastního byznysu). To, že nyní Pirelli dokonce dost otevřeně přiznává zklamání z RB, potvrzuje to, co jsme s Odinem tvrdili už tehdy. Mně je jasné, proč jsi tak upnutý na Silverstone - protože tam RB defekt neměl a na tom se pokoušíš postavit argument, že s tím RB nemá nic společného. Jenže faktem je, že se to rozhodlo už dříve, takže tvůj argument je k ničemu, nic nedokazuje.
                    Poznámka - dokonce bysme mohli spekulovat, že když RB neměl v Silverstone defekt, tak mu to naopak přitěžuje. Proč? No jednoduše - pokud se s Pirelli dohodnete, že na Silverstone doveze záměrně horší sadu gum (v zájmu následné štvanice za bezpečností vedoucí k žádané změně pneu), tak si logicky pohlídáte, aby ty vadné gumy Pirelli nedovezlo TAKY VÁM. Abyste na tomhle podvodu neztratili body. Ferrari nebo McL problémy měli, takže tenhle podvod na triku nemají, to by jaksi nedávalo smysl. RB problémy neměl... zajímavé že?

                    + 6 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Mike17

                      Mike17

                      93.99.87.XXX
                      -Až budete vymýšlet takové teorie o Mclarenu, budu jako kovaný svazák PR oddělení Mclarenu. RB protlačil intrikami nějakou změnu? To je vaše teorie. Já četl, že se změnily gumy kvůli bezpečnosti pneumatik na základě událostí ze Silverstone, které se RB pokud vím nijak neúčastnil. Upozornil jsem jen na to, že si Ferrari stěžovalo na stejné vlastnosti pirelek jako RB. Co je na tom za manipulaci?
                      -Jo, v tom máme asi rozdíl. Já nic o rozhodnutí před Silverstone nevím. Nátlaky nepopírám, jsou pořád od různých týmů.
                      poznámka: No dávalo by to smysl, kdyby se gumy před každým závodem nerozdělovaly náhodně (tuším se losují, nebo se pletu?).

                      + 0 / − 6

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • Nasir

                        188.175.189.XXX
                        - Ano, myslím, že se přidělují náhodně. Nejsem si ale jist, že v tom čachrování, které se loni odehrálo, by to nešlo nějak obejít. Každopádně netvrdím, že je to pravda a RB dostal schválně lepší pneu. Je to spekulace hozená do placu. Možná to byla náhoda, že RB to nepraskalo. Nebo měli jen echo, aby si radši dávali pozor (oproti jiným, kteří nasazovali pneu nesprávně). To není až tak podstatné.
                        - "Já četl, že se změnily gumy kvůli bezpečnosti pneumatik na základě událostí ze Silverstone, které se RB pokud vím nijak neúčastnil." -- na to se hodí odpověď Odina "Miku občas mi připadáš, že sleduješ F1 teprve od včerejška. " 03
                        - "Já nic o rozhodnutí před Silverstone nevím. " -- Miku Miku, čím to, že jakmile se ti něco nehodí do placu, tak se skoro vždy tváříš, jako by to neexistovalo? To není zdaleka poprvé. Opravdu ti mám věřit, že sis těch debat a článků nevšiml? A co tenhle článek, ten si vymyslela zdejší redakce?

                        [odkaz na stránku]

                        Důkaz, že změny byly rozhodnuty a prosazovány už PŘED KANADOU. Už sis to připomněl?

                        + 4 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • Mike17

                          Mike17

                          93.99.87.XXX
                          -ok
                          -ok
                          -bavíme se o dílčí malé změně před Kanadou, nebo o velké změně konstrukce po Silverstone? Buď se budeme bavit o jednom, nebo o druhém. 20

                          + 0 / − 0

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • odin

                            odin

                            77.240.96.XXX
                            Miku, už jsem ti to tu před časem také psal, když jsi se upínal k Silverstone. Co myslíš, má Toro Rosso cosi společného s RedBullem? Já jsem stoprocentně přesvědčen, že má. A hodně. A myslíš, že by nemohlo nijak ovlivnit, aby jejich pilotům gumy bouchaly, když by to pomohlo prosadit změnu? Já myslím, že by to nebyl žádný problém. Dokonce to je i logické, že se nebudou úmyslně obírat o body, když pomýšlejí na titul.
                            A jak psal Nasir a Hembery potvrdil, RedBull prosazoval změnu od začátku sezóny. Postupně se jim dařilo protlačit ústupky ze strany Pirelli, ale ke změně konstrukce o kterou RedBullům šlo, bylo třeba souhlasu všech týmů, nebo bezpečnostní aspekt. A komedie v Silverstonu RedBullákům pomohla přesvědčit veřejnost, opoziční týmy a FIA o údajném nebezpečí původních pneumatik.
                            Jo a nechápu, proč odděluješ dílčí změny od změny konstrukce po Silverstonu? Vždyť to spolu souvisí. Dokonce Hembery to v článku píše "v řádcích" (ani nemusíš číst mezi řádky)18 18

                            + 5 / − 0

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
                            • Mike17

                              Mike17

                              93.99.87.XXX
                              -Kdyby bylo STR financováno jen a výhradně Red Bullem, pak by se o tom dalo uvažovat. Ale dokážeš si představit, že jsi sponzorem STR a budeš přihlížet, jak úplně jiný tým schválně zkazí závod tebou sponozorovaným vozům? Musel by mi na šišku spadnout hodně velkej šutr, abych do něčeho takového dával prachy. Sorry, tohle je pro mě utopie. A i kdybych toto připustil, jak ovlivnil RB další 4 týmy??? To Marko přišel k Ferrari a Mercedesu do boxů a dal jim sto babek aby nehcali bouchnout gumu jejich jezdcům??? To asi ne co? 03
                              -Jestliže se opoziční týmy nechaly přesvědčit, tak co řešíme? Jsou dospělí ne? Zvlášť když se toho Silverstone ty opoziční týmy samy účastnily. 03
                              -Já nechápu, proč za vše může RB. Kecy na nekvylitní gumy měly snad všechny týmy. Některé před, některé po změně. Proč za vše může jen RB??? Čím je vyjímečný?

                              + 0 / − 4

                              ohodnotit kladně záporně

                              Reagovat Nahlásit
                              • odin

                                odin

                                77.240.96.XXX
                                Miku nech toho. Vystřihni si obrázky aut RedBull a Toro Rosso, dej si je vedle sebe a hledej rozdíly a pak shodné prvky. Proč přešlo STR k Renaultu, jako RBR? Všichni nepokrytě hovoří o STR jako o farmářském týmu RBR, jenom ty to popíráš.18
                                Kecy na nekvalitní gumy mají všichni už od začátku, kdy Pirelli vstoupilo do F1 a začalo dodávat pneu podle přání. Kdybys četl pořádně řádky (když nezvládáš, číst i mezi řádky), muselo by ti dojít o co Hemberymu šlo. Týmy se s vedením F1 domluvily, že v zájmu zatraktivnění závodů budou jezdit každou sezónu na odlišných pneumatikách s vyšší degradací. A když na takových pneu jezdí, všichni je kritizují.18 Je to stejné jako s testováním. Všichni souhlasí se zákazem testování (včetně Ferrari, které to nejspíše nejvíce poškozuje), ale všichni kecají o problémech s nemožnosti testování a jak je to poškozuje. Když jsou hromadné testy, pak se jich nikdo nechce účastnit a jezdí náhradníci. Když se ale naskytne možnost odjet nelegální utajený test, pak jsou týmy (nejen Mercedes, věřím, že kdokoliv) ochotni pro něco takového učinit cokoliv.
                                Je škoda, že takovéto věci si nejsi schopen uvědomit a jdou mimo tebe. A věříš kecům, které říkají lidé z prostředí F1. Ale jen těm řečem, které se ti hodí. Pak se tu nesmyslně dohadujeme.

                                + 3 / − 0

                                ohodnotit kladně záporně

                                Reagovat Nahlásit
                                • Mike17

                                  Mike17

                                  93.99.87.XXX
                                  Ale já si to uvědomuju. Vždyť si srovnej, co jsi napsal ty a já. Každý mluvíme o něčem jiném. Nikdy a nikde nepopírám, že je STR farma. To nepopírá ani sám RB. Ale má své vedení a sponzory. Bude se líbit sponzorům, že se vůz STR přiblíží RB? Jistě, budou slintat blahem, že se přiblíží nejrychlejšímu vozu. Ale proč by sponzorovali něco, co úmyslně nebude dojíždět? To jsou ti sponzoři idioti? A i kdyby byli, nebo o tom naivně nevěděli (přes tu spoustu lidí do něčeho takové nutně zapletených), proč RB neodstřelil tímto způsobem Marka? Vždyť podle tebe mu dělali problémy schválně a tohle byla naprosro ideální příležitost ho odsunout, bez rizika zaplétání do podvodu další tým a spoustu dalších lidí. A jak do toho zapadají ostatní týmy? To je to o čem se tu bavím, ne o tom jestli je STR farma. Rozumíš?
                                  A stejné je to u gum. Ani Vettel ani Alonso nekritizovali počet zastávek, což bylo zadání pro Pirelli. Oba se vyslovili doslova tak, že gumy nevydrží ani 2 kola. Zadání 3-4 zastávky znamená průměrně 9-20 kol na jednu sadu. Ne dvě! Ale o tom jsme se už bavili v souvislosti s gumama tady i na srazu. Proto moc nechápu, proč to zase skresluješ a argumentuješ počtem zastávek. O jejich počet mi vůbec nejde. 17
                                  To je to, proč se tu dohadujeme. Točíme tu každý o něčem jiném. 03

                                  + 0 / − 4

                                  ohodnotit kladně záporně

                                  Reagovat Nahlásit
                                  • odin

                                    odin

                                    77.240.96.XXX
                                    Miku, pokud se živíš čísly, pak by ti mělo být jasné, že počet kol, které pneumatiky vydrží úzce souvisí s počtem zastávek (pit stopů). Pokud by pneu vydržely dle Vettela, Alonsa a tebe jen dvě kola, pak mi vychází, že při závodě na cca 60 kol by většina musela absolvovat 30 zastávek na výměnu pneumatik.Nejsem si jistý, zda vůbec tolik sad Pirelli vozí na celý závodní víkend, každému pilotovi. A kdy k něčemu takovému došlo?Na tomhle případě je jasně vidět fakt, jak si vybíráš jen kecy z prostředí F1, které se ti hodí. A vůbec nechceš přemýšlet o jejich pravdivosti. Stačí ti jen, že to řekl Vettel, nebo Alonso. To je přesně ten rozdíl mezi námi.12 03

                                    + 3 / − 0

                                    ohodnotit kladně záporně

                                    Reagovat Nahlásit
                                    • Mike17

                                      Mike17

                                      93.99.87.XXX
                                      Víš dobře, co mi na těch gumách vadí. Dřív byly gumy, co vydržely klidně 10 rychlých gol a přitom se jelo na 4-5 pitstopů. To s tím nemá nic společného. Prostě nemusí odcházet hned po 2 minutách jízdy a přitom nemusí vydžet celý závod. Když to tak šlo dřív, mám pocit (ale nevím to 100% jistě), že by to mělo jít i dnes. Závody na více pitstopů si jistě pamatuješ taky a já si rozhodně nepamatuju, že by se pak po závodě (i při závodě) mluvilo prakticky jedině o výdrži gum.
                                      Ano věřím Vettelovi a Alonsovi, protože v tom autě sedí. Ale hlavně proto, že jsem sledoval časy jezdců, co měnili krátce před koncem (tudíž je nešetřili) a sledoval jsem jak od půlky druhého kola šly jejich časy do kytek. Toto jsou pro mne 2 argumenty, proč jim nemám důvod nevěřit. 03

                                      + 0 / − 4

                                      ohodnotit kladně záporně

                                      Reagovat Nahlásit
                                      • odin

                                        odin

                                        77.240.96.XXX
                                        Ale vždyť jde o to, aby každý rok byly gumy nějak jiné. Mně vůbec nevadí, že některý rok odchází dříve jiný později. Nevím proč by se měly měnit pravidla, jen proto, že to některým týmům nevyhovuje? Ať klidně jednu sezónu udělají pneu, které vydrží celý závod a další sezónu co nevydrží ani dvě kola. Jedná se o výzvu pro konstruktéry a piloty, aby se s tím vyrovnali. A snahy o zásah do pravidel a změnu konstrukce, považuji za ubohost. Kdosi mi tu napsal, že Ferrari jediné má exkluzivní postavení, jelikož jediní mají právo veta. Na to se dá (po zkušenosti, čeho jsou RedBulláci schopni), říci jediné. Ještě, že právo veta mají jen u Ferrari. Mít ho i ubožáci od RedBullů, tak je po závodech F1. Protože ti by vetovali všechno, co jim nezaručí vítězství. Ferrari svého práva nezneužívá a využívá jej jen velmi, velmi zřídka.

                                        + 3 / − 0

                                        ohodnotit kladně záporně

                                        Reagovat Nahlásit
                                        • Nasir

                                          188.175.189.XXX
                                          Za tu poznámku tě RB fanatici sežerou (ale nebudeš v tom sám). 12
                                          To veto ale neplatilo vždy, myslím, že ho mají teprve od letoška nebo loňska (nevím přesně). A hlavně jde o to, že neplatí zdaleka všude. Ferrari nemůže dodavateli pneu vetovat, že dělá údajné bezpečnostní úpravy, nebo že volí pneu na nějaký závod konzervativně (což Ferku, Lotusu a FI moc nevyhovovalo, zatímco jiným zase ano). Na to má dodavatel podle schválených pravidel právo. To veto souvisí s návrhy, které se probírají na technické komisi. Zabraňuje, aby si odstatní týmy odhlasovaly nějakou zásadní změnu F1, třeba návrat k nějakým motorům nebo technickým řešením, které by naopak už nechtělo provozovat Ferrari. Protože jako velká automobilka má svoje plány a snaží se některé ty technologie využívat i mimo F1. Prostě kdyby se rozhodovalo - upozorňuji PŘED sezonou - jestli se F1 bude ubírat někam, kam by Ferrari naprosto nechtělo. Tak by mohlo výjimečně sáhnout k vetu, nebo by z F1 úplně odešli - ale to nechtějí a nechce to ani Bernie, proto jim to veto povolil v podstatě jako úplatek, aby zůstali a souhlasili s jeho řízením F1, které ovšem slouží samozřejmě hlavně zájmům Bernieho.

                                          + 2 / − 0

                                          ohodnotit kladně záporně

                                          Reagovat Nahlásit
                                          • odin

                                            odin

                                            77.240.96.XXX
                                            S anonymy se nechci příliš vybavovat, ale ta poznámka mě napadla okamžitě, jak jsem si to přečetl. Tak jsem to napsal alespoň v reakci na Mika.03
                                            Vím, že Bernie Ferku tímto vyšel vstříc v určitých specifických situacích. A považovat to za důkaz protěžování, mi připadá dosti odvážné. I když pro lidi, jež neví, která bije, to jako důkaz asi stačí. Sám toto vnímám jako výraz jisté váženosti.
                                            Ještě k Mikovi a tvé reakci níže. Vezmu to oklikou. Pamatuji si jak se Mike rozčiloval, když před dvěma lety Ferrari porušili pečeť Massovi a byli za to dle pravidel potrestáni odsunem na startu. Vadilo mu, že tímto byli poškozeni jiní piloti, kteří se díky tomu sice posunuli výše, ale na opačnou stranu startovního roštu. Zajimavé je, že po změně konstrukce pneumatik mu poškození ostatních pilotů, kteří tímto utrpěli, nevadí. Asi proto, že tehdá šlo o Ferrari, respektive Alonsa, kdo si "polepšil". A tentokrát šlo o RedBull, respektive Vettela, kdo si "polepšil". I nu celý Mike se svým systémem "Nehodící se škrtám".18 18

                                            + 2 / − 0

                                            ohodnotit kladně záporně

                                            Reagovat Nahlásit
                                            • Mike17

                                              Mike17

                                              93.99.87.XXX
                                              Až na to, že jsem ti tu mnohokrát psal, že změnu uprostřed sezony neschvaluji, jestliže nejde o bezpečnost. A v tomto případě nemám tolik informací, abych věděl jestli to tak je, či ne. Ale to se ti nehodí, tak jsi to z mých názorů vyškrtl. 12

                                              + 0 / − 0

                                              ohodnotit kladně záporně

                                              Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Carlos Sainz se stává velmi horkým zbožím na trhu pilotů F1

Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP USA: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP USA: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

GP USA - PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

GP USA: Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Daniel Ricciardo dokázal ubránit velmi cenné umístění

SPRINT USA: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

GP USA: Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

Charles Leclerc v tréninku strávil na trati symbolický čas

GP USA: Verstappen si pohrál s konkurencí, chybující Leclerc zcela vyhořel

Ferrari před GP Miami

Ferrari se barví do modra, v Miami představí nového hlavního sponzora + VIDEO

McLareny ve Velké ceně Austrálie

Jak velké vylepšení veze McLaren do Miami?

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama