DISKUZE K ČLÁNKU Poslední den debutoval Kobajaši a Juncadella, Red Bull předčasně skončil, nejrychlejší Massa (+foto)

TESTOVÁNÍ V JEREZU - 4. DEN; V pátek končí první společné testování týmů Formule 1. Naplno se do něj zapojila i Marussia, která včera odpoledne poprvé vyjela s novým vozem MR03. Potíže Renaultu a především mistrovské stáje Red Bull pokračovaly a nakonec se sbalili předčasně. Nejrychlejší čas si připsal Felipe Massa ve Williamsu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Poslední den debutoval Kobajaši a Juncadella, Red Bull předčasně skončil, nejrychlejší Massa (+foto)

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 47, poslední 01.02.2014 22:33 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Jake HorseRadisher (Hlasovalo 15 lidí) 31.01.2014 14:26
Ten trapný moment Ten trapný moment, kdy… »
» jon (Hlasovalo 6 lidí) 31.01.2014 13:09
ach jo :( 11:57 Včera jsme vás v průběhu dne… »
» Petr (Hlasovali 5 lidé) 31.01.2014 13:14
Průtok není omezen na nádrž (100 kg), ale na… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • dlhy

    188.123.100.XXX
    chladenie redbullu mechanik: ako to spravime aby to fungovalo?
    horner: chlapi ne*ebte sa s tym spravte dieru a dako to za*ebte aby to drzalo, uz sa vybavuje zmena pravidiel vo FIA / stavia nove sasi ( rozumej, peniaze hybu svetom)

    + 6 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000733

    uzivatel000733

    194.228.198.XXX
    To nečekali ani u LOTUSU Jak bude ten test pro Renault k ničemu11
    Tak snad vychytají mouchy do Bahrajnu01

    + 3 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Uther009

    79.127.217.XXX
    Omezení paliva Jak to vypadá s omezením paliva pro monacký závod? Bude to klasika 100l? Protože je ten závod závod kratší, tak by bylo hodně zajímavé, kdyby se používalo stejně paliva jako v jiných závodech. Podle toho, co jsem zatím slyšel, tak s krouťákem, co skoro trhá asfalt (navíc by jeli naplno, když by nebyli omezeni palivem) a s přítlakem, co se podle už si nepamatuji čích slov rovná nastavením auta v Kanadě, se toho závodu už nemůžu dočkat :-D

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      109.81.245.XXX
      Monako výjimku z pravidel nemá, i pro něj platí limit 100 kg (neplést s litry a omezením průtoku) paliva na závod.

      + 4 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • anonym

      178.255.168.XXX
      I kdyby nebyli omezeni množstvím, pořád budou omezeni průtokem. 04

      Ad Kanada, tam nešlo přímo o rovnost přítlaku, ale o podobné nastavení zadního křídla, což může ale nemusí být totéž. 03

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • jon

        jon

        90.180.50.XXX
        Průtok je omezený na maximálně celou nádrž za hodinu, ne? :-) Vzhledem k časové náročnosti závodu by to stejně nedali. :-)

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Petr

          Petr

          109.81.245.XXX
          Průtok není omezen na nádrž (100 kg), ale na 100 litrů za hodinu.
          To omezení průtoku tam je hlavně kvůli kvalifikace, aby nejezdili s nějakými megažravými a výkonnými módy a nestoupaly náklady na jejich vývoj.

          + 5 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • jon

            jon

            90.180.50.XXX
            Pravda, popletl jsem litry a kila. :-) Díky. :-)

            + 2 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Jake HorseRadisher

              Jake HorseRadisher

              85.207.90.XXX
              jaký je rozdíl mezi 1 kg a 1 litrem paliva? Myšleno 1kg paliva = kolik litrů paliva???

              + 2 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Petr

                Petr

                109.81.245.XXX
                U benzínu používaného v F1 1 kg = cca 1,33 litru.

                + 4 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Jake HorseRadisher

                  Jake HorseRadisher

                  85.207.90.XXX
                  Takže mají na závod 133 litrů a při max průtoku 100 l/ h nepojedou nikdy na plný výkon (Silverstone by měl být průměrný průtok během závodu okolo 88l/h,) , takže by zase nějaký tým mohl přijít s nějakým booostem, kdy na krátkou chvíli, kdy bude potřebovat předjet nebo bránit pozici, zvýšil průtok na 100l/h a tím mít i vyšší výkon... je liž pravda? nebo jsem úplný idiot? 12

                  + 2 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
    • forhe

      195.168.126.XXX
      Krutiaci moment sam o sebe nic neznamena, resp. nema az taku vypovednu hodnotu. Dolezity parameter je skor vykon, ten matematicky vyjadruje zrychlenie v case, inymi slovami jeden watt je jeden Nm za sekundu. Dovod preco to pisem je, ze vacsina ludi si mysli, ze ak ma auto vyssi krutiaci moment ma aj vacsie zrychlenie, co nie vzdy plati. V drvivej vacsine plati (za predpokladu rovnakych hmotnosti a prevodoviek), ze vozidlo s vyssim vykonom bude mat vacsie zrychlenie (zamerne nepisem ze vzdy, pretoze rolu hra aj krivka krutiaceho momentu, resp. vykonu ale to uz je pribeh sam o sebe).
      Ak by sa tento rok nemenili prevodovky, tak by minulorocne auta (s vyssim vykon a nizsim krutiacim momentom) mali lepsie zrychlenie. Neviem ako su nastavene prevodovky tento rok, cize tazko povedat ako jeden rychlostny stupen navyse pomohol.

      + 3 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • nikdo

    213.195.215.XXX
    tuzing redbull 11 tomu rikam kvalitni prace top lidi. Asi pujdu delat taky mechose 04

    + 3 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Tom

      90.182.20.XXX
      Měli zůstat u limonád, prodávat ochucenou sodovku by jim šlo na výbornou 18
      Né teď vážně, na jednu stranu mě udivuje špatná práce Renaultu (Meďák a Ferko asi víc testovali na okruhu12 ) a stáje, která byla za poslední léta TOP. Ale na druhou stranu cítim pocit blaženosti, že tradičním značkám a týmům to hezky šlape a jen doufám, že to tak bude po celou sezónu!

      + 7 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • anonym

        178.255.168.XXX
        Renault bych si dovolil také zařadit mezi tradiční značky. V F1 se poprvé objevil už v r. 1977 a třeba motory Renault drží mnohem víc vítězství než Mercedes, takže... Red Bull je samozřejmě jiná - hádám, že kdyby zítra v F1 skončil, trápilo by to málokoho. 04

        + 5 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Nikos

          213.195.215.XXX
          proti renaultu nepadlo ani slovo .... je to automobilka maji i svoje zavody atd a historii. Limonada ne a ano netrapilo .... no zatim ti vypada na dominanci mercedesu a k tomu mcl s ferko ... doufam ze alik na to jeste slapne :)

          + 4 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama