DISKUZE K ČLÁNKU Poslední den debutoval Kobajaši a Juncadella, Red Bull předčasně skončil, nejrychlejší Massa (+foto)
TESTOVÁNÍ V JEREZU - 4. DEN; V pátek končí první společné testování týmů Formule 1. Naplno se do něj zapojila i Marussia, která včera odpoledne poprvé vyjela s novým vozem MR03. Potíže Renaultu a především mistrovské stáje Red Bull pokračovaly a nakonec se sbalili předčasně. Nejrychlejší čas si připsal Felipe Massa ve Williamsu.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Poslední den debutoval Kobajaši a Juncadella, Red Bull předčasně skončil, nejrychlejší Massa (+foto)
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» Jake HorseRadisher
(Hlasovalo 15 lidí)
31.01.2014 14:26
Ten trapný moment Ten trapný moment, kdy… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
uzivatel000733
12:41 31.01.2014 194.228.198.XXXTo nečekali ani u LOTUSU Jak bude ten test pro Renault k ničemu
Tak snad vychytají mouchy do Bahrajnu -
Uther009
12:29 31.01.2014 79.127.217.XXXOmezení paliva Jak to vypadá s omezením paliva pro monacký závod? Bude to klasika 100l? Protože je ten závod závod kratší, tak by bylo hodně zajímavé, kdyby se používalo stejně paliva jako v jiných závodech. Podle toho, co jsem zatím slyšel, tak s krouťákem, co skoro trhá asfalt (navíc by jeli naplno, když by nebyli omezeni palivem) a s přítlakem, co se podle už si nepamatuji čích slov rovná nastavením auta v Kanadě, se toho závodu už nemůžu dočkat :-D-
-
-
-
-
Jake HorseRadisher
13:35 31.01.2014 85.207.90.XXXjaký je rozdíl mezi 1 kg a 1 litrem paliva? Myšleno 1kg paliva = kolik litrů paliva???-
-
Jake HorseRadisher
14:05 31.01.2014 85.207.90.XXXTakže mají na závod 133 litrů a při max průtoku 100 l/ h nepojedou nikdy na plný výkon (Silverstone by měl být průměrný průtok během závodu okolo 88l/h,) , takže by zase nějaký tým mohl přijít s nějakým booostem, kdy na krátkou chvíli, kdy bude potřebovat předjet nebo bránit pozici, zvýšil průtok na 100l/h a tím mít i vyšší výkon... je liž pravda? nebo jsem úplný idiot? -
-
-
-
-
-
-
-
forhe
13:45 31.01.2014 195.168.126.XXXKrutiaci moment sam o sebe nic neznamena, resp. nema az taku vypovednu hodnotu. Dolezity parameter je skor vykon, ten matematicky vyjadruje zrychlenie v case, inymi slovami jeden watt je jeden Nm za sekundu. Dovod preco to pisem je, ze vacsina ludi si mysli, ze ak ma auto vyssi krutiaci moment ma aj vacsie zrychlenie, co nie vzdy plati. V drvivej vacsine plati (za predpokladu rovnakych hmotnosti a prevodoviek), ze vozidlo s vyssim vykonom bude mat vacsie zrychlenie (zamerne nepisem ze vzdy, pretoze rolu hra aj krivka krutiaceho momentu, resp. vykonu ale to uz je pribeh sam o sebe).
Ak by sa tento rok nemenili prevodovky, tak by minulorocne auta (s vyssim vykon a nizsim krutiacim momentom) mali lepsie zrychlenie. Neviem ako su nastavene prevodovky tento rok, cize tazko povedat ako jeden rychlostny stupen navyse pomohol.
-
-
Tom
12:21 31.01.2014 90.182.20.XXXMěli zůstat u limonád, prodávat ochucenou sodovku by jim šlo na výbornou
Né teď vážně, na jednu stranu mě udivuje špatná práce Renaultu (Meďák a Ferko asi víc testovali na okruhu ) a stáje, která byla za poslední léta TOP. Ale na druhou stranu cítim pocit blaženosti, že tradičním značkám a týmům to hezky šlape a jen doufám, že to tak bude po celou sezónu!-
anonym
12:47 31.01.2014 178.255.168.XXXRenault bych si dovolil také zařadit mezi tradiční značky. V F1 se poprvé objevil už v r. 1977 a třeba motory Renault drží mnohem víc vítězství než Mercedes, takže... Red Bull je samozřejmě jiná - hádám, že kdyby zítra v F1 skončil, trápilo by to málokoho.
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek