DISKUZE K ČLÁNKU Poslední den debutoval Kobajaši a Juncadella, Red Bull předčasně skončil, nejrychlejší Massa (+foto)

TESTOVÁNÍ V JEREZU - 4. DEN; V pátek končí první společné testování týmů Formule 1. Naplno se do něj zapojila i Marussia, která včera odpoledne poprvé vyjela s novým vozem MR03. Potíže Renaultu a především mistrovské stáje Red Bull pokračovaly a nakonec se sbalili předčasně. Nejrychlejší čas si připsal Felipe Massa ve Williamsu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Poslední den debutoval Kobajaši a Juncadella, Red Bull předčasně skončil, nejrychlejší Massa (+foto)

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 47, poslední 01.02.2014 22:33 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Jake HorseRadisher (Hlasovalo 15 lidí) 31.01.2014 14:26
Ten trapný moment Ten trapný moment, kdy… »
» jon (Hlasovalo 6 lidí) 31.01.2014 13:09
ach jo :( 11:57 Včera jsme vás v průběhu dne… »
» Petr (Hlasovali 5 lidé) 31.01.2014 13:14
Průtok není omezen na nádrž (100 kg), ale na… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • uzivatel001112

    uzivatel001112

    212.80.64.XXX
    Bude i nějaké shrnutí za tyto čtyři dny, kolik ten který tým (a motor) ujel kol? Ne že bych si to s tabulky nedokázal spočítat ale brutálně se mi nechce se s tím dělat (sorry za upřímnost 19 )

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Hlavná vec je tá,... ...že Felipe jasne dokázal, že to s monopostom stále vie a je rýchly. Tak isto Williams, že auto je nielen spoľahlivé, ale aj rýchle a to je dobrý základ do tejto sezóny v ktorej iste aj Valtteri ukáže svoje kvality. 11 01

    + 7 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001434

    uzivatel001434

    46.234.161.XXX
    Přidejte tabulku kol.... je tam pořád stará Není tam ani Hamilton...

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      78.157.160.XXX
      Tabulka tam dávno je, zmáčkněte Ctrl+F5 pro hard-refresh stránky, problém je u vás (resp. v cache paměti vašeho prohlížeče).

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Ak hovorí Fernando o 10 sekundách,... ...tak to nie je až také strašné, lebo iste to ešte v Bahrajne dokážu stiahnúť tak, aby to v Austrálii bolo rovnako rýchle a možno nejaké riešenie im umožní aj zmenu prítlaku, ak budú rozmýšľať a podarí sa im nápad McLarenu interpretovať a zužitkovať do ich monopostu, podobnou inštaláciou. Iste tento počin, McLarenu bol dobrým krokom k tomu, aby autá stratený prítlak od výfukových plynov, získali netradične takouto úpravou. Ak sa im to podarí, tak potom im nič nebude brániť preniesť vyšší krútiaci moment a výkon na cestu pri dobrom zahriatí pneumatík, čo určite tiež bude hrať veľkú úlohu, aby terajšie monoposty boli v sezóne rýchlejšie ako tie predošlé. 01

    + 8 / − 12

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • eR

      62.245.107.XXX
      Loni byl nejrychlejší čas v Jerezu kolem 1:18 a včera na suchu byl kolem 1:23, takže jde o 5 sekund, a vzhledem k tomu, jaká byla letos radikální změna techniky, tak očekávám výraznější zrychlování monopostů v průběhu sezóny, než tomu bylo vloni, za (už několik sezón) stejných podmínek.

      Alonso mluví o deseti sekundách ve srovnání s auty před 10 lety.

      + 4 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Dlhy

    188.123.100.XXX
    McLaren pekne, 100 kol mame za sebou parada:) tesim sa...aj ked horner tvrdi ze nie je dolezite kolko kol tym odjazdi..tomu sa da verit :D preco potom ostatni jazdia?

    + 8 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000635

    uzivatel000635

    88.101.0.XXX
    Škoda Kaťáci také balí 02 02 02

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000635

    uzivatel000635

    88.101.0.XXX
    Caterham Petře, jak je to s počtem ujetých kol u Caterhamu?
    Ve 14:18 je ve zprávě napsáno, že Kobajaši ujel již 53 kol
    Ve 14:45 je v tabulce počtu ujetých kol u Kobajašiho uvedeno 8 kol

    Kobajaši se učí couvat ? 13

    + 3 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      109.81.245.XXX
      V tabulce vidím 54, průběžně ji aktualizujeme. Pokud by vám zobrazovala nějaké divné (staré) hodnoty, zkuste zmáčknout Ctrl+F5 pro hard-refresh stránky, problém je obvykle v cache prohlížeče u klienta, nikoliv na serveru (tím není vyloučeno, že v ní nemůžeme udělat chybu).

      + 3 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Red Buul odchádza,.. a na RB10 sa doma už teší RED GIANT. Bude to iste sviatok pre oko našinca. 11

    + 7 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • dannak

    193.245.34.XXX
    jezdecky styl Tak si potichu premyslim, cim to, ze vetsina jezdcu se shodne, ze je treba menit jizdni styl, ale naopak shodne oba piloti Ferrari trdi opak. Jsou oba tak necitlivi, nebo ze by se Ferrari podarilo postavit auto, ktere se chova podobne jako predchozi (ano, min pritlaku, vic krouticiho momentu) ? to by mohla byt vyhoda, ze KR i FA nebudou muset menit svuj zazity styl a hledat novy.
    Nebo je ze by jen kourova clona ?

    + 3 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Jake HorseRadisher

    Jake HorseRadisher

    85.207.90.XXX
    Ten trapný moment Ten trapný moment, kdy poslední tým loňské sezóny ujede mnohem, ale mnohem více kol než loňský mistrovský tým 12
    Vím, že tyto testy zase tak moc neznamenají a, že v závodech to bude pravděpodobně všechno naopak, ale i tak 11 11 11

    + 15 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • jon

    jon

    90.180.50.XXX
    ach jo :( 11:57 Včera jsme vás v průběhu dne informovali o tom, že některé týmy budou své nosy muset zřejmě trochu upravit. Charliemu Whitingovi se nelíbí, jak přistoupili k novým pravidlům a zamýšlenému snížení rizika. Teď si vyžádal od všech týmů výkresy s průřezy nosů svých vozů a bude vyhodnocovat jejich konstrukci. Letos se ale v pravidlech již těžko něco změní, půjde spíše o úpravu pro rok 2015.

    I přes veškerou snahu většiny týmů udělat co největší pyj na šasí, FIA ústy Charlieho opět pčipomíná, že do velikosti tohoto orgánu mají pořád hodně daleko a jakékoli megalomanské pokusy se rovnou uniformují do podoby rautových minipárečků, aby si nikdo moc nevyskakoval a nemyslel si, že bude mít větší než FIA coucil a mohl se tím poté vydávat za největšího "úda" motorsportu. :-)
    Aneb když si "úd" z bezpečnosti vymyslí "údy" a ještě než ty "údy" stihnout šokovat širší veřejnost, tak se to "údovi" nelíbí a ještě ve finále kvůli PR bude říkat, že každý to měl logicky pojmout jako Ferrari nebo Mercedes, protože některé "údy" už jsou za hranicí vkusu a radši je bude potřeba trochu obřezat z důvodu estetiky, ehm bezpečnosti samozřejmě. Aneb Falus Id*otic Autocracy v akci. :-)

    + 6 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • odin

      odin

      77.240.96.XXX
      Charlie Whiting se stále nemůže oprostit z vlivu hlavních strážců bezpečnosti. ... A nadále těmto lidem vychází vstříc. Tak to vypadá na staré známé praktiky. Všichni se snaží vyvinout svá auta podle platných pravidel vyhlášených na tuto sezónu. Je ti, kterým se to nedaří, politikaří a opět se snaží vytřískat maximum na likvidaci nápadů soupeřů a návratu k minulosti. Ať žije nejúspěšnější tým posledních let.01
      Příspěvek byl redakčně upraven.

      + 3 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • odin

        odin

        77.240.96.XXX
        Oprava odkazu, skočila mi tam reklama. [odkaz na stránku]

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • jon

        jon

        90.182.221.XXX
        Presne tak. Ty nove nosy jsou sice ohavne, ale ta pestrost reseni je krasna. Ale jak se zda, tak brzy bude vse temer stejne a v popredi budou pouze ti, kteri budou mit vetsi rozpocet na optimalizaci baliku. Sice fandim LH a tim padem aktualne Mercedesu, ale jestli nema Lewis vyhrat titul, abych videl letos Caterham nebo Marusii na bodech, tak ani vterinu nevaham a chci radsi koukat na takove zavody. Vsak kde jsou ty casy, kdy HH Frentzen utocil na titul v Jordanu, Herbert vyhral ve Stewartu, Pedro Diniz byl exot, pac jezdil zadarmo, ... To uz je dnes pase a timhle politikarenim a restrikcemi ze strany FIA to bude sterilni nadale.

        + 2 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama