DISKUZE K ČLÁNKU Poslední den debutoval Kobajaši a Juncadella, Red Bull předčasně skončil, nejrychlejší Massa (+foto)
TESTOVÁNÍ V JEREZU - 4. DEN; V pátek končí první společné testování týmů Formule 1. Naplno se do něj zapojila i Marussia, která včera odpoledne poprvé vyjela s novým vozem MR03. Potíže Renaultu a především mistrovské stáje Red Bull pokračovaly a nakonec se sbalili předčasně. Nejrychlejší čas si připsal Felipe Massa ve Williamsu.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Poslední den debutoval Kobajaši a Juncadella, Red Bull předčasně skončil, nejrychlejší Massa (+foto)
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» Jake HorseRadisher
(Hlasovalo 15 lidí)
31.01.2014 14:26
Ten trapný moment Ten trapný moment, kdy… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
uzivatel001112
19:29 31.01.2014 212.80.64.XXXBude i nějaké shrnutí za tyto čtyři dny, kolik ten který tým (a motor) ujel kol? Ne že bych si to s tabulky nedokázal spočítat ale brutálně se mi nechce se s tím dělat (sorry za upřímnost )-
uzivatel001112
19:36 31.01.2014 212.80.64.XXX*z tabulky (+ pár dalších chyb...)
Proč tu není tlačítko EDIT? Pak vypadám jak trotl. -
-
-
uzivatel001434
17:18 31.01.2014 46.234.161.XXXPřidejte tabulku kol.... je tam pořád stará Není tam ani Hamilton... -
Kapor
16:41 31.01.2014 194.160.178.XXXAk hovorí Fernando o 10 sekundách,... ...tak to nie je až také strašné, lebo iste to ešte v Bahrajne dokážu stiahnúť tak, aby to v Austrálii bolo rovnako rýchle a možno nejaké riešenie im umožní aj zmenu prítlaku, ak budú rozmýšľať a podarí sa im nápad McLarenu interpretovať a zužitkovať do ich monopostu, podobnou inštaláciou. Iste tento počin, McLarenu bol dobrým krokom k tomu, aby autá stratený prítlak od výfukových plynov, získali netradične takouto úpravou. Ak sa im to podarí, tak potom im nič nebude brániť preniesť vyšší krútiaci moment a výkon na cestu pri dobrom zahriatí pneumatík, čo určite tiež bude hrať veľkú úlohu, aby terajšie monoposty boli v sezóne rýchlejšie ako tie predošlé.-
eR
17:06 31.01.2014 62.245.107.XXXLoni byl nejrychlejší čas v Jerezu kolem 1:18 a včera na suchu byl kolem 1:23, takže jde o 5 sekund, a vzhledem k tomu, jaká byla letos radikální změna techniky, tak očekávám výraznější zrychlování monopostů v průběhu sezóny, než tomu bylo vloni, za (už několik sezón) stejných podmínek.
Alonso mluví o deseti sekundách ve srovnání s auty před 10 lety.
-
-
-
uzivatel000635
15:03 31.01.2014 88.101.0.XXXCaterham Petře, jak je to s počtem ujetých kol u Caterhamu?
Ve 14:18 je ve zprávě napsáno, že Kobajaši ujel již 53 kol
Ve 14:45 je v tabulce počtu ujetých kol u Kobajašiho uvedeno 8 kol
Kobajaši se učí couvat ?-
Petr
15:23 31.01.2014 109.81.245.XXXV tabulce vidím 54, průběžně ji aktualizujeme. Pokud by vám zobrazovala nějaké divné (staré) hodnoty, zkuste zmáčknout Ctrl+F5 pro hard-refresh stránky, problém je obvykle v cache prohlížeče u klienta, nikoliv na serveru (tím není vyloučeno, že v ní nemůžeme udělat chybu).
-
-
dannak
14:29 31.01.2014 193.245.34.XXXjezdecky styl Tak si potichu premyslim, cim to, ze vetsina jezdcu se shodne, ze je treba menit jizdni styl, ale naopak shodne oba piloti Ferrari trdi opak. Jsou oba tak necitlivi, nebo ze by se Ferrari podarilo postavit auto, ktere se chova podobne jako predchozi (ano, min pritlaku, vic krouticiho momentu) ? to by mohla byt vyhoda, ze KR i FA nebudou muset menit svuj zazity styl a hledat novy.
Nebo je ze by jen kourova clona ? -
Jake HorseRadisher
14:26 31.01.2014 85.207.90.XXXTen trapný moment Ten trapný moment, kdy poslední tým loňské sezóny ujede mnohem, ale mnohem více kol než loňský mistrovský tým
Vím, že tyto testy zase tak moc neznamenají a, že v závodech to bude pravděpodobně všechno naopak, ale i tak -
jon
13:09 31.01.2014 90.180.50.XXXach jo :( 11:57 Včera jsme vás v průběhu dne informovali o tom, že některé týmy budou své nosy muset zřejmě trochu upravit. Charliemu Whitingovi se nelíbí, jak přistoupili k novým pravidlům a zamýšlenému snížení rizika. Teď si vyžádal od všech týmů výkresy s průřezy nosů svých vozů a bude vyhodnocovat jejich konstrukci. Letos se ale v pravidlech již těžko něco změní, půjde spíše o úpravu pro rok 2015.
I přes veškerou snahu většiny týmů udělat co největší pyj na šasí, FIA ústy Charlieho opět pčipomíná, že do velikosti tohoto orgánu mají pořád hodně daleko a jakékoli megalomanské pokusy se rovnou uniformují do podoby rautových minipárečků, aby si nikdo moc nevyskakoval a nemyslel si, že bude mít větší než FIA coucil a mohl se tím poté vydávat za největšího "úda" motorsportu. :-)
Aneb když si "úd" z bezpečnosti vymyslí "údy" a ještě než ty "údy" stihnout šokovat širší veřejnost, tak se to "údovi" nelíbí a ještě ve finále kvůli PR bude říkat, že každý to měl logicky pojmout jako Ferrari nebo Mercedes, protože některé "údy" už jsou za hranicí vkusu a radši je bude potřeba trochu obřezat z důvodu estetiky, ehm bezpečnosti samozřejmě. Aneb Falus Id*otic Autocracy v akci. :-)-
odin
19:50 31.01.2014 77.240.96.XXXCharlie Whiting se stále nemůže oprostit z vlivu hlavních strážců bezpečnosti. ... A nadále těmto lidem vychází vstříc. Tak to vypadá na staré známé praktiky. Všichni se snaží vyvinout svá auta podle platných pravidel vyhlášených na tuto sezónu. Je ti, kterým se to nedaří, politikaří a opět se snaží vytřískat maximum na likvidaci nápadů soupeřů a návratu k minulosti. Ať žije nejúspěšnější tým posledních let.
Příspěvek byl redakčně upraven.-
-
jon
04:36 01.02.2014 90.182.221.XXXPresne tak. Ty nove nosy jsou sice ohavne, ale ta pestrost reseni je krasna. Ale jak se zda, tak brzy bude vse temer stejne a v popredi budou pouze ti, kteri budou mit vetsi rozpocet na optimalizaci baliku. Sice fandim LH a tim padem aktualne Mercedesu, ale jestli nema Lewis vyhrat titul, abych videl letos Caterham nebo Marusii na bodech, tak ani vterinu nevaham a chci radsi koukat na takove zavody. Vsak kde jsou ty casy, kdy HH Frentzen utocil na titul v Jordanu, Herbert vyhral ve Stewartu, Pedro Diniz byl exot, pac jezdil zadarmo, ... To uz je dnes pase a timhle politikarenim a restrikcemi ze strany FIA to bude sterilni nadale.
-
-
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek