DISKUZE K ČLÁNKU Chytré řešení na zádi McLarenu zaujalo odborníky, jak funguje?

Dnes v Jerezu všichni řeší inovativní řešení zadního zavěšení McLarenu. Ve svém článku pro Autosport se na něj zaměřil také Gary Anderson.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Chytré řešení na zádi McLarenu zaujalo odborníky, jak funguje?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 13, poslední 30.01.2014 09:47 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Tomur (Hlasovali 4 lidé) 29.01.2014 16:14
Pohyblivé díly ovlivňující aerodynamiku? Ajajaj… »
» tom11 (Hlasovali 4 lidé) 29.01.2014 20:07
že by FIA "standartizovala" i profily… »
» uzivatel001084 (Hlasovali 3 lidé) 29.01.2014 16:40
Myslim si ze to zas tak horky to nebude, je to… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • RiLCO

    78.98.16.XXX
    Vynalez Ak je to legalne, co dufam, ze ano, tak podla FIA tradicií to v roku 2015 uz legalne nebude. 01

    + 13 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      178.255.168.XXX
      Přesně to mě také napadlo. 17

      + 5 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • tom11

        tom11

        37.48.40.XXX
        že by FIA "standartizovala" i profily zavěšení? proboha, to snad ne!
        fandím všem inovativním a chytrým řešením. většina se pohybuje, jak se říká, na hraně, ale pokud nejsou za hranou předpisů tak je to vždy skvělé a vzrušující. hlavně mě baví to, jak se všichni, koho takové řešení nanapadlo, snaží buď kopírovat, nebo přesvědčit příslušné orgány o jejich nelegálnosti01 03.

        + 4 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • TomTom

      193.41.42.XXX
      To je jedno, hlavně když s tím Jenson udělá titul 11

      + 9 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Gregorius

        78.45.200.XXX
        Užasné, jak jsou lidi schopni z prvnich 20 kol s novym autem nebo z prvnich peti fotek monopostu urcit viteze sezony :-)11

        + 3 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Tomur

    Tomur

    95.173.85.XXX
    Pohyblivé díly ovlivňující aerodynamiku? Ajajaj... 19

    + 4 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      178.255.168.XXX
      Myslím, že zavěšení se, stejně jako třeba kola nebo pilot, do pohyblivých aeroprvků, jak je zakazují pravidla, nepočítá.
      Konkrétně to teď zjišťovat ale nemám čas a klidně se mohu mýlit. 04

      + 4 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • uzivatel001084

      uzivatel001084

      84.42.248.XXX
      Myslim si ze to zas tak horky to nebude, je to soucast zaveseni. Samotne uchyceni kol jsou aerodynamicky tvarovane, mam na mysli ty ramena (pull a push rod) ...
      Příspěvek byl redakčně upraven.

      + 3 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Tomur

        Tomur

        95.173.85.XXX
        Zavěšení sice je aerodynamicky tvarované pro co nejlepší obtékání vzduchu, ale doteď nikdy negenerovalo větší přítlak, tak jako u McLarenu 20

        + 3 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • koko

          77.48.32.XXX
          Jenomže ono to větší přítlak samo o sobě negeneruje. Toto zařízení klade vzduchu odpor, čímž se za ním vytváří oblast nižšího tlaku a ta umožňuje rychlejší proudění vzduchu pod autem. To už je ale slovíčkaření pro tým právníků...a FIA si stejně nakonec může zakázat, co se jí zlíbí...

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Veru tak,.. ...a ak majú k dispozícii spoľahlivú pohonnú jednotku od Mercedesu, ktorá dobre funguje aj na Force Inndii a ich materskom tíme Mercedes AG Petronas, tak by to auto mal byť ich tromf aspoň v počiatku tejto sezóny, kým to iný neoklbčia. Red Bull už asi začal. 01

    + 8 / − 11

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Dlhy

    188.123.100.XXX
    achjo je to sice prijemne citat si taketo novinky ale kedze to este vobec ale vobec nemusi byt pravda radsej nepodlieham predcasnej radosti

    + 4 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: Přehodnotil jsem své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama