DISKUZE K ČLÁNKU Chytré řešení na zádi McLarenu zaujalo odborníky, jak funguje?

Dnes v Jerezu všichni řeší inovativní řešení zadního zavěšení McLarenu. Ve svém článku pro Autosport se na něj zaměřil také Gary Anderson.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Chytré řešení na zádi McLarenu zaujalo odborníky, jak funguje?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 13, poslední 30.01.2014 09:47 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Tomur (Hlasovali 4 lidé) 29.01.2014 16:14
Pohyblivé díly ovlivňující aerodynamiku? Ajajaj… »
» tom11 (Hlasovali 4 lidé) 29.01.2014 20:07
že by FIA "standartizovala" i profily… »
» uzivatel001084 (Hlasovali 3 lidé) 29.01.2014 16:40
Myslim si ze to zas tak horky to nebude, je to… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • RiLCO

    78.98.16.XXX
    Vynalez Ak je to legalne, co dufam, ze ano, tak podla FIA tradicií to v roku 2015 uz legalne nebude. 01

    + 13 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      178.255.168.XXX
      Přesně to mě také napadlo. 17

      + 5 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • tom11

        tom11

        37.48.40.XXX
        že by FIA "standartizovala" i profily zavěšení? proboha, to snad ne!
        fandím všem inovativním a chytrým řešením. většina se pohybuje, jak se říká, na hraně, ale pokud nejsou za hranou předpisů tak je to vždy skvělé a vzrušující. hlavně mě baví to, jak se všichni, koho takové řešení nanapadlo, snaží buď kopírovat, nebo přesvědčit příslušné orgány o jejich nelegálnosti01 03.

        + 4 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • TomTom

      193.41.42.XXX
      To je jedno, hlavně když s tím Jenson udělá titul 11

      + 9 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Gregorius

        78.45.200.XXX
        Užasné, jak jsou lidi schopni z prvnich 20 kol s novym autem nebo z prvnich peti fotek monopostu urcit viteze sezony :-)11

        + 3 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Tomur

    Tomur

    95.173.85.XXX
    Pohyblivé díly ovlivňující aerodynamiku? Ajajaj... 19

    + 4 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      178.255.168.XXX
      Myslím, že zavěšení se, stejně jako třeba kola nebo pilot, do pohyblivých aeroprvků, jak je zakazují pravidla, nepočítá.
      Konkrétně to teď zjišťovat ale nemám čas a klidně se mohu mýlit. 04

      + 4 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • uzivatel001084

      uzivatel001084

      84.42.248.XXX
      Myslim si ze to zas tak horky to nebude, je to soucast zaveseni. Samotne uchyceni kol jsou aerodynamicky tvarovane, mam na mysli ty ramena (pull a push rod) ...
      Příspěvek byl redakčně upraven.

      + 3 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Tomur

        Tomur

        95.173.85.XXX
        Zavěšení sice je aerodynamicky tvarované pro co nejlepší obtékání vzduchu, ale doteď nikdy negenerovalo větší přítlak, tak jako u McLarenu 20

        + 3 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • koko

          77.48.32.XXX
          Jenomže ono to větší přítlak samo o sobě negeneruje. Toto zařízení klade vzduchu odpor, čímž se za ním vytváří oblast nižšího tlaku a ta umožňuje rychlejší proudění vzduchu pod autem. To už je ale slovíčkaření pro tým právníků...a FIA si stejně nakonec může zakázat, co se jí zlíbí...

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Veru tak,.. ...a ak majú k dispozícii spoľahlivú pohonnú jednotku od Mercedesu, ktorá dobre funguje aj na Force Inndii a ich materskom tíme Mercedes AG Petronas, tak by to auto mal byť ich tromf aspoň v počiatku tejto sezóny, kým to iný neoklbčia. Red Bull už asi začal. 01

    + 8 / − 11

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Dlhy

    188.123.100.XXX
    achjo je to sice prijemne citat si taketo novinky ale kedze to este vobec ale vobec nemusi byt pravda radsej nepodlieham predcasnej radosti

    + 4 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama