DISKUZE K ČLÁNKU Lopez: Räikkönen neodešel kvůli vývoji vozu. Proč Lotus nepředstihl Mercedes a Ferrari?
Majitel Lotusu Gerard Lopez se ohlíží za loňskou sezónou. Klíčové podle něj v boji o vyšší příčky i o udržení služeb Kimiho Räikkönena byly slabší výsledky v létě, nikoliv nedostatečný vývoj vozu či finanční problémy.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Lopez: Räikkönen neodešel kvůli vývoji vozu. Proč Lotus nepředstihl Mercedes a Ferrari?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel000968
(Hlasovalo 11 lidí)
15.01.2014 17:24
Lojzko...a aká je pointa tej tvojej všeobecnej… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
uzivatel000280
11:43 15.01.2014 194.228.11.XXXJak je vidět Lotus má vše pod kontrolou :-). A vše jde podle plánu :-).
A vyhlídky Lotusu pro letošní sezónu nejsou růžové: kromě toho, že přišel o špičkového jezdce, odešla celá řada schopných lidí: James Allison (technický ředitel), Dirk de Beer (šéf aerodynamiky), James Crook, Paul Cusdin (CFD inženýři), Robert Edwards (designér), Andy Garatt (koordinátor náhradních dílů), Grame Hackland (šéf IT), Gary Hall (šéf pro materiály), Frederic Launoy (zkušený aerodynamik), Martin Louis (výkonný ředitel), Slawomir Madaj (strukturální analýza), Jarrod Murphy (šéf CFD), Rod Nelson (hlavní inženýr pro testování a podporu), José Gallego Segura (šéf aeorynamického designu) či David Wheater (šéf aeordynamické výkonnosti).
-
-
Kapor
10:39 15.01.2014 194.160.178.XXXJe to smutné,... ...ak odišlo z Lotusu toľko ľudí, ktorí tu zanechali svoje veľmi pekné dielo, ktorého výsledkom bolo minuloročné auto, ktoré bolo v klaní z ostatnými na špici veľmi úspešné a to, že neskončili na 2. mieste, malo za následok aj jedno vypadnutie Kimiho, pre závadu bŕzd a tiež Romaina, pričom klincom do truhly bolo nedokončenie Romaina na konci sezóny pre poruchu motoru a nasadenie Heikiiho K., ktoré neprinieslo tímu ani bod. To boli hlavné dôvody, lebo inak by brali zo spoločného balíka viac a boli by medzi najlepšie platenými tímami sezóny 2013. Je zbytočné sa vyhovárať, lebo dobre vedeli, čo musia a ich konanie bolo na konci sezóny veľmi ľahkovážne, preto prišli navyše aj o nádejného skúšobného jazdca. Čo povedať ? Môžu si za to samy a musia to dobre rozanalyzovať ako ďalej, aby tú cestu z kopca v tíme ubrzdili a výsledky v r. 2014 nedopadli ešte horšie.-
uzivatel000968
17:24 15.01.2014 91.127.238.XXXLojzko...a aká je pointa tej tvojej všeobecnej omáčky...???
-
-
-
Kapor
14:10 15.01.2014 194.160.178.XXXPreto,... ...lebo v Mercedese majú lepšie a hlavne vyrovnanejšie duo oboch pilotov, ktorí v r. 2013 dobre v závodoch bodovali a u Ferrari väčšinov len Fernando, pričom Felipe mal manko a v Lotuse to bolo o viacerých odstúpeniach zo strany Romaina a tuším aj raz zo strany Kimiho pre zadreté brzdy a v dvoch posledných, chyba zo strany tímu nenasadením svojho skúšobného jazdca, ale Heikiiho K., lebo monoposty všetkých troch tímov sú zhruba vyrovnané. -
-
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek