DISKUZE K ČLÁNKU Lopez: Räikkönen neodešel kvůli vývoji vozu. Proč Lotus nepředstihl Mercedes a Ferrari?

Majitel Lotusu Gerard Lopez se ohlíží za loňskou sezónou. Klíčové podle něj v boji o vyšší příčky i o udržení služeb Kimiho Räikkönena byly slabší výsledky v létě, nikoliv nedostatečný vývoj vozu či finanční problémy.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Lopez: Räikkönen neodešel kvůli vývoji vozu. Proč Lotus nepředstihl Mercedes a Ferrari?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 13, poslední 16.01.2014 14:39 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel000968 (Hlasovalo 11 lidí) 15.01.2014 17:24
Lojzko...a aká je pointa tej tvojej všeobecnej… »
» erdedy (Hlasovalo 8 lidí) 15.01.2014 15:24
A tomu aj skutocne veris...?04 Sice mas… »
» erdedy (Hlasovalo 6 lidí) 15.01.2014 10:04
Preco ich nepredbehol? ;-) To mi je celkom jasne… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Pepan

    Pepan

    89.24.157.XXX
    My jsme ale nakonec všem zaplatili. On sice Kimi jako osmdesátiletý důchodce ty prachy moc nevyužije, ale nakonec je dostal.12

    + 2 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • hixaxon

    62.141.0.XXX
    dlouhý seznam Ale zase to bude znamenat spoustu povýšení a z některých se mohou začít klubat další známé osobnosti. Pokud jim nedojdou peníze.

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000280

    uzivatel000280

    194.228.11.XXX
    Jak je vidět Lotus má vše pod kontrolou :-). A vše jde podle plánu :-).
    A vyhlídky Lotusu pro letošní sezónu nejsou růžové: kromě toho, že přišel o špičkového jezdce, odešla celá řada schopných lidí: James Allison (technický ředitel), Dirk de Beer (šéf aerodynamiky), James Crook, Paul Cusdin (CFD inženýři), Robert Edwards (designér), Andy Garatt (koordinátor náhradních dílů), Grame Hackland (šéf IT), Gary Hall (šéf pro materiály), Frederic Launoy (zkušený aerodynamik), Martin Louis (výkonný ředitel), Slawomir Madaj (strukturální analýza), Jarrod Murphy (šéf CFD), Rod Nelson (hlavní inženýr pro testování a podporu), José Gallego Segura (šéf aeorynamického designu) či David Wheater (šéf aeordynamické výkonnosti).

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • kronos

      93.185.2.XXX
      Jo všechno je v cajku 04 Asi nebude těžké uhodnout proč všichni prchají z Lotusu přesto že se jim loni dařilo . Ženská za tím asi nebude , takže asi prachy , prachy , prachy. Kimi Räikkönen nebyl jediný komu neplatili .

      + 4 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Pepan

        Pepan

        89.24.157.XXX
        I Valsecchi říkal že mu ještě nedali ten jeho plat číšníka.

        + 3 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Nasir

        188.175.189.XXX
        "Ženská za tím asi nebude.." - no, nevím, jaká ženská by utáhla všechny ty designéry z jedné továrny, aniž by si toho pánové všimli. A všechny je odlákala jinam... To by nesvedla ani zhrzená Lopezova ex. 12

        + 1 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Je to smutné,... ...ak odišlo z Lotusu toľko ľudí, ktorí tu zanechali svoje veľmi pekné dielo, ktorého výsledkom bolo minuloročné auto, ktoré bolo v klaní z ostatnými na špici veľmi úspešné a to, že neskončili na 2. mieste, malo za následok aj jedno vypadnutie Kimiho, pre závadu bŕzd a tiež Romaina, pričom klincom do truhly bolo nedokončenie Romaina na konci sezóny pre poruchu motoru a nasadenie Heikiiho K., ktoré neprinieslo tímu ani bod. To boli hlavné dôvody, lebo inak by brali zo spoločného balíka viac a boli by medzi najlepšie platenými tímami sezóny 2013. Je zbytočné sa vyhovárať, lebo dobre vedeli, čo musia a ich konanie bolo na konci sezóny veľmi ľahkovážne, preto prišli navyše aj o nádejného skúšobného jazdca. Čo povedať ? Môžu si za to samy a musia to dobre rozanalyzovať ako ďalej, aby tú cestu z kopca v tíme ubrzdili a výsledky v r. 2014 nedopadli ešte horšie. 14

    + 11 / − 15

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • erdedy

    erdedy

    195.80.165.XXX
    Preco ich nepredbehol? ;-) To mi je celkom jasne...
    Pre mna je dolezitejsia odpoved na otazku - preco Lotus a Ferrari predbehol Mercedes? (!) 03

    + 6 / − 8

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Kapor

      194.160.178.XXX
      Preto,... ...lebo v Mercedese majú lepšie a hlavne vyrovnanejšie duo oboch pilotov, ktorí v r. 2013 dobre v závodoch bodovali a u Ferrari väčšinov len Fernando, pričom Felipe mal manko a v Lotuse to bolo o viacerých odstúpeniach zo strany Romaina a tuším aj raz zo strany Kimiho pre zadreté brzdy a v dvoch posledných, chyba zo strany tímu nenasadením svojho skúšobného jazdca, ale Heikiiho K., lebo monoposty všetkých troch tímov sú zhruba vyrovnané. 11

      + 10 / − 13

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • erdedy

        erdedy

        195.91.5.XXX
        A tomu aj skutocne veris...?04

        Sice mas pravdu aspon v niecom - "skusobny jazdec" - Mercedes mal "zaujimavych skusobnych jazdcov, aj skusobne auto" v Barcelone... 03

        + 8 / − 9

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Kapor

          194.160.178.XXX
          David V., čo ho nepoznéš ? Reč bola o skúšobnom jazdcovi Lotusu a ja som to hovoril presne o ňom, že nemal pustiť miesto Heikiimu a viac oň bojovať, aby závodil a získal potrebné body pre tím v posledných dvoch VC v r. 2013. 11 18

          + 7 / − 8

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: Přehodnotil jsem své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama