DISKUZE K ČLÁNKU Síla reklamy ve Formuli 1

Joe Saward se na svém blogu zamyslel na sílou reklamy, kterou můžeme ve Formuli 1 vidět opravdu na každém kroku.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Síla reklamy ve Formuli 1

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 28, poslední 13.01.2014 13:57 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Pepan (Hlasovalo 12 lidí) 12.01.2014 08:25
Tenhle článek by si pozorně měli přečíst hlavně… »
» Pepan (Hlasovalo 10 lidí) 12.01.2014 09:39
Reklama je o tom že se Vám propagovaný produkt… »
» tom11 (Hlasovalo 7 lidí) 12.01.2014 09:20
Přesně na tohle jsem si vzpomněl. Jak tu… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

      • anonym

        89.177.60.XXX
        Já to nebyl, ale pořád nechápu, kde v tom článku je napsané, že se sponzorovi z vynaložené částky vrátil byť i jen dolar. Přece nejde o to mít reklamu v televizi, ale víc prodat. Reklama je jen prostředek(s nejistým výsledkem), jak toho dosáhnout, nikoliv cíl. Pokud by automaticky znamenalo, že se sponzorům vrátí víc peněz, než dají třeba týmu, tak je vyřešeno financování F1. To by totiž všude stály fronty sponzorů. Že se děje pravý opak svědčí spíš o něčem jiném.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • tom11

          tom11

          193.86.205.XXX
          O návratnosti tam opravdu není ani slovo. Celé je to o hodnotě reklamní plochy a reklamního času. Jeho efektivita je něco jiného. Ale asi se shodneme, že na F1 je patrně efektivnější reklama na věci, jejichž potencionalnimi kupci jsou ti, co F1 sledují, než věci, které nejsou této zájmové skupině tak blízké.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
    • Arnoux

      217.66.164.XXX
      Super práce.Tenhle článek je ukázkovou prací PR agentury,která má za úkol brandovat Infiniti a natlouct fanouškům do hlav,že Red Bull nemá s Renaultem nic společnýho a tím kdo Redbullu vyhrává tituly je Infiniti.Ty atraktivní místa na helmě a autě jim těžce leží v žaludku.

      Článek je strašnej PR žvást placenej Redbullem a myslím,že na tomhle webu nemá co dělat.Tot můj názor.


      + 8 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Petr

        Petr

        109.81.245.XXX
        Od Red Bullu jsme za článek nedostali ani korunu, nejedná se o žádný "PR žvást." Myslím, že to na vysvětlenou k příspěvku, který na "tomhle webu nemá co dělat," pohodlně stačí. 03

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Frciiik

    Frciiik

    82.145.219.XXX
    Honda Honda to zkusila jednu sezonu bez reklam a jak to dopadlo...

    + 5 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • TLA4ENKA

    85.71.177.XXX
    Škoda Škoda, je to fakt hodně zajímavý téma, ale podle mě, na to, že je okurková sezóna tak moc krátký a takový odfláklý. Je to fakt škoda, protože o tom by se určitě dalo napsat tolik a tolik.
    Neberte to jako kritiku, bez vás bych tohle nevěděl, ale bylo by úžasný, kdyby se ten článek zabýval i více než jedinným Infiniti :-)

    + 6 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • tom11

      tom11

      193.86.205.XXX
      Ale tohle není článek od redaktorů tohoto serveru. Jak se píše hned na začátku, je to z blogu jakéhosi Joa Sawarda. Takže případné stížnosti adresujme spíše na něj03

      + 3 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • RoBertino

      83.208.82.XXX
      Ono by se toho dalo napsat daleko víc, od vlastních začátcích sponzoringu, protože ten nebyl vždycky totožný s existencí F1, jak sponzoři promlouvali daleko víc do dění týmů, slavnou tabákovou éru i zamyšlení, proč se do F1 někteří giganti neprosadili. Skutečné sumy se jen odhadují, protože pravou výši "příspěvků" nikdo nepřizná. A jenom jedno zamyšlení, ona není reklama jako reklama - když vám například jistá nejmenovaná televizní společnost narve reklamní blok přímo do nejzajímavější části závodu, většina z nich už jen z principu bude výrobky v něm propagované okázale ignorovat. A to se vůbec nebavíme o úrovni zpracování jednotlivých advertisementů 04

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama