DISKUZE K ČLÁNKU Síla reklamy ve Formuli 1
Joe Saward se na svém blogu zamyslel na sílou reklamy, kterou můžeme ve Formuli 1 vidět opravdu na každém kroku.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Síla reklamy ve Formuli 1
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
anonym
22:20 12.01.2014 89.177.60.XXXJá to nebyl, ale pořád nechápu, kde v tom článku je napsané, že se sponzorovi z vynaložené částky vrátil byť i jen dolar. Přece nejde o to mít reklamu v televizi, ale víc prodat. Reklama je jen prostředek(s nejistým výsledkem), jak toho dosáhnout, nikoliv cíl. Pokud by automaticky znamenalo, že se sponzorům vrátí víc peněz, než dají třeba týmu, tak je vyřešeno financování F1. To by totiž všude stály fronty sponzorů. Že se děje pravý opak svědčí spíš o něčem jiném.-
tom11
22:43 12.01.2014 193.86.205.XXXO návratnosti tam opravdu není ani slovo. Celé je to o hodnotě reklamní plochy a reklamního času. Jeho efektivita je něco jiného. Ale asi se shodneme, že na F1 je patrně efektivnější reklama na věci, jejichž potencionalnimi kupci jsou ti, co F1 sledují, než věci, které nejsou této zájmové skupině tak blízké.
-
-
-
Arnoux
10:49 12.01.2014 217.66.164.XXXSuper práce.Tenhle článek je ukázkovou prací PR agentury,která má za úkol brandovat Infiniti a natlouct fanouškům do hlav,že Red Bull nemá s Renaultem nic společnýho a tím kdo Redbullu vyhrává tituly je Infiniti.Ty atraktivní místa na helmě a autě jim těžce leží v žaludku.
Článek je strašnej PR žvást placenej Redbullem a myslím,že na tomhle webu nemá co dělat.Tot můj názor.
-
-
TLA4ENKA
00:25 12.01.2014 85.71.177.XXXŠkoda Škoda, je to fakt hodně zajímavý téma, ale podle mě, na to, že je okurková sezóna tak moc krátký a takový odfláklý. Je to fakt škoda, protože o tom by se určitě dalo napsat tolik a tolik.
Neberte to jako kritiku, bez vás bych tohle nevěděl, ale bylo by úžasný, kdyby se ten článek zabýval i více než jedinným Infiniti :-)-
RoBertino
15:18 12.01.2014 83.208.82.XXXOno by se toho dalo napsat daleko víc, od vlastních začátcích sponzoringu, protože ten nebyl vždycky totožný s existencí F1, jak sponzoři promlouvali daleko víc do dění týmů, slavnou tabákovou éru i zamyšlení, proč se do F1 někteří giganti neprosadili. Skutečné sumy se jen odhadují, protože pravou výši "příspěvků" nikdo nepřizná. A jenom jedno zamyšlení, ona není reklama jako reklama - když vám například jistá nejmenovaná televizní společnost narve reklamní blok přímo do nejzajímavější části závodu, většina z nich už jen z principu bude výrobky v něm propagované okázale ignorovat. A to se vůbec nebavíme o úrovni zpracování jednotlivých advertisementů
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek