DISKUZE K ČLÁNKU Síla reklamy ve Formuli 1

Joe Saward se na svém blogu zamyslel na sílou reklamy, kterou můžeme ve Formuli 1 vidět opravdu na každém kroku.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Síla reklamy ve Formuli 1

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 28, poslední 13.01.2014 13:57 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Pepan (Hlasovalo 12 lidí) 12.01.2014 08:25
Tenhle článek by si pozorně měli přečíst hlavně… »
» Pepan (Hlasovalo 10 lidí) 12.01.2014 09:39
Reklama je o tom že se Vám propagovaný produkt… »
» tom11 (Hlasovalo 7 lidí) 12.01.2014 09:20
Přesně na tohle jsem si vzpomněl. Jak tu… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

      • anonym

        89.177.60.XXX
        Já to nebyl, ale pořád nechápu, kde v tom článku je napsané, že se sponzorovi z vynaložené částky vrátil byť i jen dolar. Přece nejde o to mít reklamu v televizi, ale víc prodat. Reklama je jen prostředek(s nejistým výsledkem), jak toho dosáhnout, nikoliv cíl. Pokud by automaticky znamenalo, že se sponzorům vrátí víc peněz, než dají třeba týmu, tak je vyřešeno financování F1. To by totiž všude stály fronty sponzorů. Že se děje pravý opak svědčí spíš o něčem jiném.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • tom11

          tom11

          193.86.205.XXX
          O návratnosti tam opravdu není ani slovo. Celé je to o hodnotě reklamní plochy a reklamního času. Jeho efektivita je něco jiného. Ale asi se shodneme, že na F1 je patrně efektivnější reklama na věci, jejichž potencionalnimi kupci jsou ti, co F1 sledují, než věci, které nejsou této zájmové skupině tak blízké.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
    • Arnoux

      217.66.164.XXX
      Super práce.Tenhle článek je ukázkovou prací PR agentury,která má za úkol brandovat Infiniti a natlouct fanouškům do hlav,že Red Bull nemá s Renaultem nic společnýho a tím kdo Redbullu vyhrává tituly je Infiniti.Ty atraktivní místa na helmě a autě jim těžce leží v žaludku.

      Článek je strašnej PR žvást placenej Redbullem a myslím,že na tomhle webu nemá co dělat.Tot můj názor.


      + 8 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Petr

        Petr

        109.81.245.XXX
        Od Red Bullu jsme za článek nedostali ani korunu, nejedná se o žádný "PR žvást." Myslím, že to na vysvětlenou k příspěvku, který na "tomhle webu nemá co dělat," pohodlně stačí. 03

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Frciiik

    Frciiik

    82.145.219.XXX
    Honda Honda to zkusila jednu sezonu bez reklam a jak to dopadlo...

    + 5 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • TLA4ENKA

    85.71.177.XXX
    Škoda Škoda, je to fakt hodně zajímavý téma, ale podle mě, na to, že je okurková sezóna tak moc krátký a takový odfláklý. Je to fakt škoda, protože o tom by se určitě dalo napsat tolik a tolik.
    Neberte to jako kritiku, bez vás bych tohle nevěděl, ale bylo by úžasný, kdyby se ten článek zabýval i více než jedinným Infiniti :-)

    + 6 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • tom11

      tom11

      193.86.205.XXX
      Ale tohle není článek od redaktorů tohoto serveru. Jak se píše hned na začátku, je to z blogu jakéhosi Joa Sawarda. Takže případné stížnosti adresujme spíše na něj03

      + 3 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • RoBertino

      83.208.82.XXX
      Ono by se toho dalo napsat daleko víc, od vlastních začátcích sponzoringu, protože ten nebyl vždycky totožný s existencí F1, jak sponzoři promlouvali daleko víc do dění týmů, slavnou tabákovou éru i zamyšlení, proč se do F1 někteří giganti neprosadili. Skutečné sumy se jen odhadují, protože pravou výši "příspěvků" nikdo nepřizná. A jenom jedno zamyšlení, ona není reklama jako reklama - když vám například jistá nejmenovaná televizní společnost narve reklamní blok přímo do nejzajímavější části závodu, většina z nich už jen z principu bude výrobky v něm propagované okázale ignorovat. A to se vůbec nebavíme o úrovni zpracování jednotlivých advertisementů 04

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Oscar Piastri se dočkal vítězství díky vlastnímu dobrému výkonu (ilustrační foto)

GP ÁZERBAJDŹÁNU: Piastri ustál Leclercovy ataky, Monačan ani napočtvrté nezúročil pole-position

Lewis Hamilton v závodě v Austrálii

Lewise Hamiltona na startovním roštu v Baku neuvidíme

Vozy Alpine by dosavadní průběh Grand Prix v ulicích Baku vymazaly (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ PO KVALIFIKACI: Všichni čekají nepředvídatelný závod

Sergio Pérez v letošní sezóně poprvé v kvalifikaci porazil svého kolegu (ilustrační foto)

Leclercovi Baku svědčí zajel tu čtvrté pole-position v řadě, Norris fatálně propadl

Alexander Albon stejně jako jeho nový týmový kolega v Baku překvapili (ilustrační foto)

Třetí trénink plný dramat: dvě červené vlajky a výborný Williams, těsně triumfoval Russell

George Russell téměř celou první polovinu prostál v boxech (ilustrační foto)

Leclerc těsně pokořil Péreze v druhém tréninku, smůlu měl Norris

Max Verstappen v závodě v Monaku

První trénink v Baku ovládl Verstappen. Leclerc a Colapinto bourali

Newey nastupuje k Aston Martinu

Newey přechází k Aston Martinu. S Alonsem a Hondou očekává opět úspěšné partnerství

Model monpostu McLarenu v aerodynamickém tunelu

Proč McLaren stále nenasadil to největší vylepšení a díky čemu předčí při vývoji své soupeře?

Oscar Piastri slaví vítězství po závodě v Maďarsku

"Norris mistrem světa? Poslední věc, která by Piastriho nadchla." Brundle chválí jeho zabijácký instinkt + VIDEO

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama