DISKUZE K ČLÁNKU Brundle: Na začátku sezony budou mít týmy možná problémy

Komentátor televizní stanice Sky Sports a bývalý jezdec F1 Martin Brundle přispěl svými názory k diskusi o nastávající sezoně.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Brundle: Na začátku sezony budou mít týmy možná problémy

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 8, poslední 10.01.2014 10:50 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel000415 (Hlasoval 1 člověk) 09.01.2014 16:09
? To bude průser. A to jsem prý ve všem životní… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • uzivatel000415

    uzivatel000415

    193.86.3.XXX
    ? To bude průser. A to jsem prý ve všem životní optimista 16

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • mark

    178.143.252.XXX
    palivo ,,Předešlé turbomotory měly 9000 – 10000 otáček za minutu, ty dnešní do 15000. Myslím si, že v závodě to bude do 12000 otáček za minutu – kvůli šetření paliva.´´

    Tak toto je neprijemne ak to tak bude, jazdci budu jazdit na 2/3 max otacok, len aby dosli do ciela. Radsej mohli timom dat o 10-20 kg viac paliva a bolo by po probleme. Setrime, nech to stoji co to stoji. Greenpeace-akom uz hrabe aj s celou FIA.

    + 7 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • hixaxon

      62.141.0.XXX
      On je omezen maximální objem paliva i jeho maximální průtok, tedy už moc asi nemá smysl hnát se za maximálními otáčkami motoru (určitě na to bude nějaká křivka).

      + 5 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • anonym

      178.255.168.XXX
      Omezení velikosti nádrže a maximálního průtoku paliva je dobrá věc z hlediska vývoje motorů. Navíc to není nijak nová myšlenka - omezení velikosti nádrže (+ omezení plnícího tlaku) už tu bylo před 25 lety a mimo jiné dalo vzniknout motoru, který je dodnes považován za to nejlepší, co kdy pohánělo vůz F1 - Honda RA168E V6 turbo.

      + 7 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Kapor

        194.160.178.XXX
        Nemáte pravdu priatelia,.. ...práve že motor bude pracovať v pásme 10 500-14 800 a tam ho bude dotáčať jednosmerný elektromotor do tých 15 000 ot/min. na maximálnu rýchlosť na rovinkách. A úspora bude pri akcelerácii z pomalých zátačiek , kde to bude rozbiehať jednosmerný elektromotor a potom v tých 10 500 sa pridá aj turbomotor, lebo v rozmedzí 10 500-14800 má najlepší priebeh krútiaceho momentu a nízku spotrebu preto, lebo to najťažšie za neho urobí ten jednosmerný elektromotor a roztiahne ho z každej pomalej zátačky, lebo elektromotor má práve od 0 maximlny krútiaci moment, ktorý otáčkami klesa. Ale pozor nie výkon, treba mať na zreteli ako sa prekrývajú krivky krútiaceho momentu a výkonu u jednosmerného motorra a tiež momenty jednosmerného motora a turbomotora a ich výkony. A to všetko je v rukách riadiacej jednotky a jej SW, ako si to uriadi podľa programu, ktorý je základom mapy motora pre danú trať. 11

        + 5 / − 8

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • mark

          178.143.252.XXX
          podla Teba sa motor prida az od 10 000 otaciek, dobry nezmysel. Zospodu pojdu pekne spolu, akurat elektromotor mu bude pomahat. Nebude to tak, ze motor bude stat a elektro makat..

          + 6 / − 4

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Kapor

            194.160.178.XXX
            Ja a ani ty nepoznáme charakteristiky,... ...jednosmerného mototra a tiež turbomotora, t.j. priebehy krútiaceho momentu a výkonu, tak je nám zbytočne sa hádať, ale myslím si, že aby neklesli otáčky pod tých 10 500, ako sa tu pred časom písalo tak je tam prevodovka na podradenie, ale v zásade to bude tak, že na začiatku akcelerácie má iniatívu elektromotor a potom ju preberá turbomotor a ak sú spriahnuté, tak je len pochopiteľné, že idú ruka v ruke, jeden z druhým.

            + 6 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Sú to všetko babské drby,.. ...lebo najspoľahlivejšiu a najšetrnejšiu pohonnú jednotku bude mať jednoznačne Ferrari, pričom jej nebude chýbať výkon a krútiaci moment v celom rozsahu otáčok preto, lebo ak si túto koncepciu overili na vozidle LaFerrari z atmosferickým motorom V12 o objemu 6,3 litra a s pôvodným KERSom s výkonom 120 kW a vedeli znížiť spotrebu hybridu o 40% oproti pohonu len s motorom V12, tak urobili pokrok hodný obdivu. Ak tú pohonnú jednotku pre F1 (1,6V6Turbo + ERS) aj odskúšali v tomto vozidle, bude patriť medzi najspoľahlivejšie a potom sa môžeme len tešiť na výkony nielen Fernanda, ale aj Kimiho. Forza Ferrari ! 01

    + 12 / − 14

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Oscar Piastri se dočkal vítězství díky vlastnímu dobrému výkonu (ilustrační foto)

GP ÁZERBAJDŹÁNU: Piastri ustál Leclercovy ataky, Monačan ani napočtvrté nezúročil pole-position

Lewis Hamilton v závodě v Austrálii

Lewise Hamiltona na startovním roštu v Baku neuvidíme

Vozy Alpine by dosavadní průběh Grand Prix v ulicích Baku vymazaly (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ PO KVALIFIKACI: Všichni čekají nepředvídatelný závod

Sergio Pérez v letošní sezóně poprvé v kvalifikaci porazil svého kolegu (ilustrační foto)

Leclercovi Baku svědčí zajel tu čtvrté pole-position v řadě, Norris fatálně propadl

Alexander Albon stejně jako jeho nový týmový kolega v Baku překvapili (ilustrační foto)

Třetí trénink plný dramat: dvě červené vlajky a výborný Williams, těsně triumfoval Russell

George Russell téměř celou první polovinu prostál v boxech (ilustrační foto)

Leclerc těsně pokořil Péreze v druhém tréninku, smůlu měl Norris

Max Verstappen v závodě v Monaku

První trénink v Baku ovládl Verstappen. Leclerc a Colapinto bourali

Newey nastupuje k Aston Martinu

Newey přechází k Aston Martinu. S Alonsem a Hondou očekává opět úspěšné partnerství

Model monpostu McLarenu v aerodynamickém tunelu

Proč McLaren stále nenasadil to největší vylepšení a díky čemu předčí při vývoji své soupeře?

Oscar Piastri slaví vítězství po závodě v Maďarsku

"Norris mistrem světa? Poslední věc, která by Piastriho nadchla." Brundle chválí jeho zabijácký instinkt + VIDEO

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama