DISKUZE K ČLÁNKU Brundle: Na začátku sezony budou mít týmy možná problémy

Komentátor televizní stanice Sky Sports a bývalý jezdec F1 Martin Brundle přispěl svými názory k diskusi o nastávající sezoně.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Brundle: Na začátku sezony budou mít týmy možná problémy

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 8, poslední 10.01.2014 10:50 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel000415 (Hlasoval 1 člověk) 09.01.2014 16:09
? To bude průser. A to jsem prý ve všem životní… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • uzivatel000415

    uzivatel000415

    193.86.3.XXX
    ? To bude průser. A to jsem prý ve všem životní optimista 16

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • mark

    178.143.252.XXX
    palivo ,,Předešlé turbomotory měly 9000 – 10000 otáček za minutu, ty dnešní do 15000. Myslím si, že v závodě to bude do 12000 otáček za minutu – kvůli šetření paliva.´´

    Tak toto je neprijemne ak to tak bude, jazdci budu jazdit na 2/3 max otacok, len aby dosli do ciela. Radsej mohli timom dat o 10-20 kg viac paliva a bolo by po probleme. Setrime, nech to stoji co to stoji. Greenpeace-akom uz hrabe aj s celou FIA.

    + 7 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • hixaxon

      62.141.0.XXX
      On je omezen maximální objem paliva i jeho maximální průtok, tedy už moc asi nemá smysl hnát se za maximálními otáčkami motoru (určitě na to bude nějaká křivka).

      + 5 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • anonym

      178.255.168.XXX
      Omezení velikosti nádrže a maximálního průtoku paliva je dobrá věc z hlediska vývoje motorů. Navíc to není nijak nová myšlenka - omezení velikosti nádrže (+ omezení plnícího tlaku) už tu bylo před 25 lety a mimo jiné dalo vzniknout motoru, který je dodnes považován za to nejlepší, co kdy pohánělo vůz F1 - Honda RA168E V6 turbo.

      + 7 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Kapor

        194.160.178.XXX
        Nemáte pravdu priatelia,.. ...práve že motor bude pracovať v pásme 10 500-14 800 a tam ho bude dotáčať jednosmerný elektromotor do tých 15 000 ot/min. na maximálnu rýchlosť na rovinkách. A úspora bude pri akcelerácii z pomalých zátačiek , kde to bude rozbiehať jednosmerný elektromotor a potom v tých 10 500 sa pridá aj turbomotor, lebo v rozmedzí 10 500-14800 má najlepší priebeh krútiaceho momentu a nízku spotrebu preto, lebo to najťažšie za neho urobí ten jednosmerný elektromotor a roztiahne ho z každej pomalej zátačky, lebo elektromotor má práve od 0 maximlny krútiaci moment, ktorý otáčkami klesa. Ale pozor nie výkon, treba mať na zreteli ako sa prekrývajú krivky krútiaceho momentu a výkonu u jednosmerného motorra a tiež momenty jednosmerného motora a turbomotora a ich výkony. A to všetko je v rukách riadiacej jednotky a jej SW, ako si to uriadi podľa programu, ktorý je základom mapy motora pre danú trať. 11

        + 5 / − 8

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • mark

          178.143.252.XXX
          podla Teba sa motor prida az od 10 000 otaciek, dobry nezmysel. Zospodu pojdu pekne spolu, akurat elektromotor mu bude pomahat. Nebude to tak, ze motor bude stat a elektro makat..

          + 6 / − 4

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Kapor

            194.160.178.XXX
            Ja a ani ty nepoznáme charakteristiky,... ...jednosmerného mototra a tiež turbomotora, t.j. priebehy krútiaceho momentu a výkonu, tak je nám zbytočne sa hádať, ale myslím si, že aby neklesli otáčky pod tých 10 500, ako sa tu pred časom písalo tak je tam prevodovka na podradenie, ale v zásade to bude tak, že na začiatku akcelerácie má iniatívu elektromotor a potom ju preberá turbomotor a ak sú spriahnuté, tak je len pochopiteľné, že idú ruka v ruke, jeden z druhým.

            + 6 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Sú to všetko babské drby,.. ...lebo najspoľahlivejšiu a najšetrnejšiu pohonnú jednotku bude mať jednoznačne Ferrari, pričom jej nebude chýbať výkon a krútiaci moment v celom rozsahu otáčok preto, lebo ak si túto koncepciu overili na vozidle LaFerrari z atmosferickým motorom V12 o objemu 6,3 litra a s pôvodným KERSom s výkonom 120 kW a vedeli znížiť spotrebu hybridu o 40% oproti pohonu len s motorom V12, tak urobili pokrok hodný obdivu. Ak tú pohonnú jednotku pre F1 (1,6V6Turbo + ERS) aj odskúšali v tomto vozidle, bude patriť medzi najspoľahlivejšie a potom sa môžeme len tešiť na výkony nielen Fernanda, ale aj Kimiho. Forza Ferrari ! 01

    + 12 / − 14

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama