DISKUZE K ČLÁNKU Brundle: Na začátku sezony budou mít týmy možná problémy
Komentátor televizní stanice Sky Sports a bývalý jezdec F1 Martin Brundle přispěl svými názory k diskusi o nastávající sezoně.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Brundle: Na začátku sezony budou mít týmy možná problémy
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel000415
(Hlasoval 1 člověk)
09.01.2014 16:09
? To bude průser. A to jsem prý ve všem životní… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
uzivatel000415
16:09 09.01.2014 193.86.3.XXX? To bude průser. A to jsem prý ve všem životní optimista -
mark
12:27 09.01.2014 178.143.252.XXXpalivo ,,Předešlé turbomotory měly 9000 – 10000 otáček za minutu, ty dnešní do 15000. Myslím si, že v závodě to bude do 12000 otáček za minutu – kvůli šetření paliva.´´
Tak toto je neprijemne ak to tak bude, jazdci budu jazdit na 2/3 max otacok, len aby dosli do ciela. Radsej mohli timom dat o 10-20 kg viac paliva a bolo by po probleme. Setrime, nech to stoji co to stoji. Greenpeace-akom uz hrabe aj s celou FIA.-
anonym
14:31 09.01.2014 178.255.168.XXXOmezení velikosti nádrže a maximálního průtoku paliva je dobrá věc z hlediska vývoje motorů. Navíc to není nijak nová myšlenka - omezení velikosti nádrže (+ omezení plnícího tlaku) už tu bylo před 25 lety a mimo jiné dalo vzniknout motoru, který je dodnes považován za to nejlepší, co kdy pohánělo vůz F1 - Honda RA168E V6 turbo.-
Kapor
15:43 09.01.2014 194.160.178.XXXNemáte pravdu priatelia,.. ...práve že motor bude pracovať v pásme 10 500-14 800 a tam ho bude dotáčať jednosmerný elektromotor do tých 15 000 ot/min. na maximálnu rýchlosť na rovinkách. A úspora bude pri akcelerácii z pomalých zátačiek , kde to bude rozbiehať jednosmerný elektromotor a potom v tých 10 500 sa pridá aj turbomotor, lebo v rozmedzí 10 500-14800 má najlepší priebeh krútiaceho momentu a nízku spotrebu preto, lebo to najťažšie za neho urobí ten jednosmerný elektromotor a roztiahne ho z každej pomalej zátačky, lebo elektromotor má práve od 0 maximlny krútiaci moment, ktorý otáčkami klesa. Ale pozor nie výkon, treba mať na zreteli ako sa prekrývajú krivky krútiaceho momentu a výkonu u jednosmerného motorra a tiež momenty jednosmerného motora a turbomotora a ich výkony. A to všetko je v rukách riadiacej jednotky a jej SW, ako si to uriadi podľa programu, ktorý je základom mapy motora pre danú trať.-
-
Kapor
10:50 10.01.2014 194.160.178.XXXJa a ani ty nepoznáme charakteristiky,... ...jednosmerného mototra a tiež turbomotora, t.j. priebehy krútiaceho momentu a výkonu, tak je nám zbytočne sa hádať, ale myslím si, že aby neklesli otáčky pod tých 10 500, ako sa tu pred časom písalo tak je tam prevodovka na podradenie, ale v zásade to bude tak, že na začiatku akcelerácie má iniatívu elektromotor a potom ju preberá turbomotor a ak sú spriahnuté, tak je len pochopiteľné, že idú ruka v ruke, jeden z druhým.
-
-
-
-
Kapor
11:35 09.01.2014 194.160.178.XXXSú to všetko babské drby,.. ...lebo najspoľahlivejšiu a najšetrnejšiu pohonnú jednotku bude mať jednoznačne Ferrari, pričom jej nebude chýbať výkon a krútiaci moment v celom rozsahu otáčok preto, lebo ak si túto koncepciu overili na vozidle LaFerrari z atmosferickým motorom V12 o objemu 6,3 litra a s pôvodným KERSom s výkonom 120 kW a vedeli znížiť spotrebu hybridu o 40% oproti pohonu len s motorom V12, tak urobili pokrok hodný obdivu. Ak tú pohonnú jednotku pre F1 (1,6V6Turbo + ERS) aj odskúšali v tomto vozidle, bude patriť medzi najspoľahlivejšie a potom sa môžeme len tešiť na výkony nielen Fernanda, ale aj Kimiho. Forza Ferrari !
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek