DISKUZE K ČLÁNKU Caterham s novým vozem v Jerezu na rozdíl od Lotusu chybět nebude

Caterham rozšiřuje seznam týmů, které nebudou scházet při prvním testování ve španělském Jerezu za tři týdny.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Caterham s novým vozem v Jerezu na rozdíl od Lotusu chybět nebude

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 22, poslední 12.01.2014 12:24 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Pepan (Hlasovalo 11 lidí) 09.01.2014 10:59
Sutil řekl přesně to, co tady tvrdím už delší… »
» Zip (Hlasovalo 6 lidí) 09.01.2014 10:55
Caterham Tak snad jim to konečně vyjde a… »
» Zip (Hlasovali 4 lidé) 09.01.2014 11:09
Souhlas.Tak snad jezdci asi vědí o čem mluví.… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • PC

    46.13.21.XXX
    no nevím, nevím. Sice bych žádnému týmu nepřál konec v F1, ale oznámit předvedení vozu jako jeden z prvních může znamenat taky to, že na žádný zvláštní vývoj prostě nebylo dost peněz. Tomu by i odpovídalo neoznámení pilotů - poslední stáj a taky jedna z nejchudších se vlastně nemusí ničeho bát a o nikoho se drát, protože bude stejně brát jen platící mladé jezdce-začátečníky. Na to jí stačí tyhle podmínky vyhlásit až 14 dní před testy a mají hned plno zájemců. A když budou chtít zkušenost, brknou živnostníkovi Kovalainenovi a on k nim zaskočí. Sedačku mu jistě zvládnou za dva dny udělat.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Pepan

    Pepan

    89.24.157.XXX
    Sutil řekl přesně to, co tady tvrdím už delší dobu. Sebelepší simulátor bez možnosti testování na dráze nepomůže, protože některé věci na simulátoru prostě vyzkoušet nejdou. Loni jsem za to chytl spoustu záporných palců, A tak jsem zvědavý, jestli je Sutil chytne taky.12

    + 11 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Zip

      Zip

      194.228.13.XXX
      Souhlas.Tak snad jezdci asi vědí o čem mluví. Simulace x realita = 0:1. Netvrdím, že vždy, ale častokrát to tak bývá.
      Tak nevím co jsi loni napsal, ale nemám důvod ti dávat mínus, tak očekávej plusko.

      + 4 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Pepan

        Pepan

        89.24.157.XXX
        Loni i Alonso řekl, že na simulátoru je z reality tak 90% a ten zbytek se musí naučit na dráze. Jo a už tam mám zase mínus. Sutil něco řekne a já chytám mínusy. Ten život je fakt nespravedlivej.12

        + 4 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Zip

          Zip

          194.228.13.XXX
          Tak za mínus nemůžu, ale nezbývá nám nic jiného, než to brát s úsměvem, což se ti určitě daří. S tou simulací je to jasný.

          + 3 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • Zip

    Zip

    194.228.13.XXX
    Caterham Tak snad jim to konečně vyjde a dotáhnou ztrátu na ostatní týmy alespoň v některých závodech, aby nemuseli "jen kroužit" , což si za tu práci snad nezaslouží. Je jasné, že se ještě nemohou rovnat nej týmům a v brzké budoucnosti to asi ani není možné, ale přeji jim aby byli na takové úrovni, aby nemuseli řešit existenční otázky každý "den", a aby jejich fanoušci (mezi něž také patřím) se mohli těšit z jejich působení ve Formuli 1. Co se týče jezdeckého složení, tak mě by se zamlouval Kobayashi (nejspíše dravost) a Kovalainen (zkušenost) - tým musí vzít v úvahu mnoho pro a proti,ale já jako fanoušek, který do toho nevidí, tak mě se to zamlouvá takto. Určitě by se našlo nespočet jiných jezdců, což vy ostatní by jste mě doplnili a každý by dokázal "své" tvrzení obhájit, nicméně tým potřebuje úspěch a zda jim ho přinese čert nebo ďábel je asi jedno.

    + 6 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Arnoux

      217.66.164.XXX
      No Zipe aby jsme se nedivili.Podle určitých informací bude právě Catterham týmem přes který se de facto vrátí Renault do F1 jako tovární tým.Redakce asi ví víc, ale uzká spolupráce Renault vs.Catterham již letos vyprodukuje znovuzrozený Alpine a jestli sis všimnul,tak Catterham nemá s financema na sezonu jediný problém a už vůbec ne s motorizací.Proč?

      Gerard bojoval právě za to,aby tím týmem byl Lotus,ale cena za Lotus a Catterham byla nesrovnatelná., navíc Renault se už v Catterhamu zaháčkoval.

      Bude to zajímavý a jsem moc zvědav jestli pujde CAT nahoru už letos.Podle mně ano a nedivil bych se.Na příští rok tam tipnu Grosjeana.Renault si s motorem Energy moc věří!
      Bojim se jen,že tohle Lotus těžce odnese.

      + 1 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Zip

        Zip

        88.101.150.XXX
        Catterham Ahoj Arnoux, no tak nechtěl jsem to do detajlů rozebírat,ale jak tak koukám,tak mi potvrzuješ informace. Snad jen ať se jim ta vynaložená práce a i ty finance vyplatí.No ohledně tech financí, jako mít v F1 jistotu dostatku financí,tak to mají snad jen troufnu si říci 2-3 týmy v delším časovém horizontu.Ale snad se pletu.

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Arnoux

          217.66.164.XXX
          Je to taková šuškanda, ale když trochu čteš "mezi řádky" všechno k tomu směřuje.I třeba to,že neoznámili jezdce.
          Jsem Renaulták, tak fandim v podstatě všemu Powered by Renault, ale Lotus asi obrečim.Výbornej tým,perfektní lidi, ale bez fabrický podpory to asi nešlo zvládnout.Ještě není konec, ale dobře to nevypadá.

          Caterhamu držím palce-jsou to taky "naši" a můj sen je vidět v něm v roce 2015 Roberta.To by se mi líbilo!

          + 1 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Pepan

            Pepan

            89.24.157.XXX
            Takže pokud to rozvedu ještě dále - Renault bude mít svůj tovární tým F1 a RB už bude jenom zákaznický tým, který bude dostávat stejnou produkci jako jiní zákazníci, protože to nejlepší dostanou tovární auta. Ale zklamu Tě ohledně Roberta. Zrovna minulý týden s ním byl rozhovor, kde se bavil s redaktorem o F1 a sám říkal, že sice na většině tratí by ve formuli neměl problém, ale třeba v Monacu by neuspěl, protože ty extrémní zatáčky by neuřídil. Je mi to taky moc líto, protože jsem mu moc fandil, ale asi se s tím nedá nic dělat. Tak si ho aspoň budeme moci vychutnat příští týden na RMC.

            + 2 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Arnoux

              217.66.164.XXX
              Pepo určitě není pravda,že by Renault dodával RB špičku a ostatním srágory jako tomu mohlo být dřív.Vzhledem k obchodní strategii dodavatele motorů a počtu motorů na sezonu by to byla sebevražda.Agregáty jsou všechny stejně kvalitní a když koukneš na sezonu,tak Caterham potřebuje stejné množství motorů jako RB, nebo třeba Lotus.
              Kdyby si dal motor z Caterhamu do RB bude s Vettelem stejně vítězný a s Weberem stejně nevítězný. 03 U Ferrari a Medvědů je to s motorem naprosto stejný a určitě i zůstane.


              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Pepan

                Pepan

                89.24.157.XXX
                Já jsem netvrdil že ostatní budou dostávat póvl, ale když se vyrobí třeba dvacet motorů, vždycky se v rámci určité tolerance trochu liší. O něco větší výkon, nebo kroutící moment. Pokud bude mít Renault svůj tovární tým, určitě si z té série kvalitních motorů vybere ty nejlepší a ten zbytek teprve půjde zákazníků. A ono na trati i pár koní může znamenat zda soupeře předjedu nebo ne. A určitě zákazníci nebudou dostávat všechny informace, které bude mít k dispozici tovární tým. Tak to bylo, je a bude vždycky.

                + 2 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Arnoux

                  217.66.164.XXX
                  Pepo určitě ne.Někde jsem četl,že o expedici motorů rozhoduje nějaký los.
                  U Pirelli je to prý stejné,jde o náhodný výběr pro týmy a jezdce.Opravdu nevím co je na tom pravdy, ale věřil bych.

                  + 1 / − 1

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Pepan

                    Pepan

                    89.24.157.XXX
                    U Pirelli se skutečně losuje, to loni opakovaně říkali, ale u těch motorů si to nemyslím. Je to ale jenom můj názor. A to mi řekni, který magor Ti za ty tři řádky dal mínus. Tady fakt řádí nějaký dement, který má radost že může škodit. Nebo si aspoň myslí že těmi mínusy škodu někomu dělá..

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
      • XR

        78.157.160.XXX
        Řekl bych, že "továrním" týmem Renaultu už je nějakou dobu Red Bull.

        + 5 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Arnoux

          217.66.164.XXX
          No to moc ne,když chtěli motor přejmenovat na Infiniti aby nemuseli vozit znak Renaultu na nejatraktivnějších místech auta.Kdyby to podle pravidel šlo,už by na Redbulech žádný Renault nebyl.Třeba předminulý rok když Redbulláci děkovali všem lidem na zemi co je podporovali na Renault trochu zapomněli.Loni už to bylo lepší.nepřipadá mi to,jako ideální vztah-ale funguje a to je důležitý.

          RenaultSportu se za poslední roky neuvěřitelně daří a dělá strašný peníze,takže se pomalu vrací do soutěží.Od 2015 by měli jezdit WTCC, s Cliem R5 se bude jezdit MS v Rally a podle mně dojde i k návratu do F1 přes Caterham.

          S Robertem je to špatný.Pepa má pravdu,ale tak nějak pořád věřím.To,že by ale mohl za Renault jezdit ve Wtcc, prohánět Loeba a Mullera na Citronech-tomu věřím na 100%.

          + 0 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Pepan

            Pepan

            89.24.157.XXX
            Když už jsi vzpomněl toho Loeba - kontrolní otázka:"
            Který náš soutěžní jezdec dokázal na trati Loeba porazit?12

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Arnoux

              217.66.164.XXX
              Tak čestně bez hledání - Kopecký?

              + 0 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Pepan

                Pepan

                89.24.157.XXX
                Nee. Byl to Venca Pech v Sosnové asi před pěti roky. Loeb tam přijel na pozvání českého dovozce Citroenu a ve finále ho Pech převálcoval. Tahle PR akce tak trochu nevyšla a Pech má zajímavý skalp.
                P.S. Když jsem psal termín "kontrolní otázka", odpustil jsem si jisté oslovení, abych někoho nepopudil.12

                + 3 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Arnoux

                  217.66.164.XXX
                  No kontrolní otázku jsem určitě pochopil i bez "soudruhů"11

                  No to je jasný.Václav jezdil tenkrát fakt dobře a tohle je teda životní zážitek.Moc lidem se to nepovedlo.Jak to tenkrát Seb vzal? U něj tipnu,že sportovně.

                  V jakým smyslu se akce nepovedla? Tohle mi nějak uplně uniklo.

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: Přehodnotil jsem své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama