DISKUZE K ČLÁNKU Caterham s novým vozem v Jerezu na rozdíl od Lotusu chybět nebude
Caterham rozšiřuje seznam týmů, které nebudou scházet při prvním testování ve španělském Jerezu za tři týdny.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Caterham s novým vozem v Jerezu na rozdíl od Lotusu chybět nebude
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
PC
20:13 10.01.2014 46.13.21.XXXno nevím, nevím. Sice bych žádnému týmu nepřál konec v F1, ale oznámit předvedení vozu jako jeden z prvních může znamenat taky to, že na žádný zvláštní vývoj prostě nebylo dost peněz. Tomu by i odpovídalo neoznámení pilotů - poslední stáj a taky jedna z nejchudších se vlastně nemusí ničeho bát a o nikoho se drát, protože bude stejně brát jen platící mladé jezdce-začátečníky. Na to jí stačí tyhle podmínky vyhlásit až 14 dní před testy a mají hned plno zájemců. A když budou chtít zkušenost, brknou živnostníkovi Kovalainenovi a on k nim zaskočí. Sedačku mu jistě zvládnou za dva dny udělat. -
Pepan
10:59 09.01.2014 89.24.157.XXXSutil řekl přesně to, co tady tvrdím už delší dobu. Sebelepší simulátor bez možnosti testování na dráze nepomůže, protože některé věci na simulátoru prostě vyzkoušet nejdou. Loni jsem za to chytl spoustu záporných palců, A tak jsem zvědavý, jestli je Sutil chytne taky. -
-
Zip
10:55 09.01.2014 194.228.13.XXXCaterham Tak snad jim to konečně vyjde a dotáhnou ztrátu na ostatní týmy alespoň v některých závodech, aby nemuseli "jen kroužit" , což si za tu práci snad nezaslouží. Je jasné, že se ještě nemohou rovnat nej týmům a v brzké budoucnosti to asi ani není možné, ale přeji jim aby byli na takové úrovni, aby nemuseli řešit existenční otázky každý "den", a aby jejich fanoušci (mezi něž také patřím) se mohli těšit z jejich působení ve Formuli 1. Co se týče jezdeckého složení, tak mě by se zamlouval Kobayashi (nejspíše dravost) a Kovalainen (zkušenost) - tým musí vzít v úvahu mnoho pro a proti,ale já jako fanoušek, který do toho nevidí, tak mě se to zamlouvá takto. Určitě by se našlo nespočet jiných jezdců, což vy ostatní by jste mě doplnili a každý by dokázal "své" tvrzení obhájit, nicméně tým potřebuje úspěch a zda jim ho přinese čert nebo ďábel je asi jedno.-
Arnoux
17:39 09.01.2014 217.66.164.XXXNo Zipe aby jsme se nedivili.Podle určitých informací bude právě Catterham týmem přes který se de facto vrátí Renault do F1 jako tovární tým.Redakce asi ví víc, ale uzká spolupráce Renault vs.Catterham již letos vyprodukuje znovuzrozený Alpine a jestli sis všimnul,tak Catterham nemá s financema na sezonu jediný problém a už vůbec ne s motorizací.Proč?
Gerard bojoval právě za to,aby tím týmem byl Lotus,ale cena za Lotus a Catterham byla nesrovnatelná., navíc Renault se už v Catterhamu zaháčkoval.
Bude to zajímavý a jsem moc zvědav jestli pujde CAT nahoru už letos.Podle mně ano a nedivil bych se.Na příští rok tam tipnu Grosjeana.Renault si s motorem Energy moc věří!
Bojim se jen,že tohle Lotus těžce odnese.-
Zip
21:24 09.01.2014 88.101.150.XXXCatterham Ahoj Arnoux, no tak nechtěl jsem to do detajlů rozebírat,ale jak tak koukám,tak mi potvrzuješ informace. Snad jen ať se jim ta vynaložená práce a i ty finance vyplatí.No ohledně tech financí, jako mít v F1 jistotu dostatku financí,tak to mají snad jen troufnu si říci 2-3 týmy v delším časovém horizontu.Ale snad se pletu.-
Arnoux
22:20 09.01.2014 217.66.164.XXXJe to taková šuškanda, ale když trochu čteš "mezi řádky" všechno k tomu směřuje.I třeba to,že neoznámili jezdce.
Jsem Renaulták, tak fandim v podstatě všemu Powered by Renault, ale Lotus asi obrečim.Výbornej tým,perfektní lidi, ale bez fabrický podpory to asi nešlo zvládnout.Ještě není konec, ale dobře to nevypadá.
Caterhamu držím palce-jsou to taky "naši" a můj sen je vidět v něm v roce 2015 Roberta.To by se mi líbilo!
-
Pepan
22:35 09.01.2014 89.24.157.XXXTakže pokud to rozvedu ještě dále - Renault bude mít svůj tovární tým F1 a RB už bude jenom zákaznický tým, který bude dostávat stejnou produkci jako jiní zákazníci, protože to nejlepší dostanou tovární auta. Ale zklamu Tě ohledně Roberta. Zrovna minulý týden s ním byl rozhovor, kde se bavil s redaktorem o F1 a sám říkal, že sice na většině tratí by ve formuli neměl problém, ale třeba v Monacu by neuspěl, protože ty extrémní zatáčky by neuřídil. Je mi to taky moc líto, protože jsem mu moc fandil, ale asi se s tím nedá nic dělat. Tak si ho aspoň budeme moci vychutnat příští týden na RMC.-
Arnoux
08:41 10.01.2014 217.66.164.XXXPepo určitě není pravda,že by Renault dodával RB špičku a ostatním srágory jako tomu mohlo být dřív.Vzhledem k obchodní strategii dodavatele motorů a počtu motorů na sezonu by to byla sebevražda.Agregáty jsou všechny stejně kvalitní a když koukneš na sezonu,tak Caterham potřebuje stejné množství motorů jako RB, nebo třeba Lotus.
Kdyby si dal motor z Caterhamu do RB bude s Vettelem stejně vítězný a s Weberem stejně nevítězný. U Ferrari a Medvědů je to s motorem naprosto stejný a určitě i zůstane.
-
Pepan
13:41 10.01.2014 89.24.157.XXXJá jsem netvrdil že ostatní budou dostávat póvl, ale když se vyrobí třeba dvacet motorů, vždycky se v rámci určité tolerance trochu liší. O něco větší výkon, nebo kroutící moment. Pokud bude mít Renault svůj tovární tým, určitě si z té série kvalitních motorů vybere ty nejlepší a ten zbytek teprve půjde zákazníků. A ono na trati i pár koní může znamenat zda soupeře předjedu nebo ne. A určitě zákazníci nebudou dostávat všechny informace, které bude mít k dispozici tovární tým. Tak to bylo, je a bude vždycky.-
-
Pepan
10:21 11.01.2014 89.24.157.XXXU Pirelli se skutečně losuje, to loni opakovaně říkali, ale u těch motorů si to nemyslím. Je to ale jenom můj názor. A to mi řekni, který magor Ti za ty tři řádky dal mínus. Tady fakt řádí nějaký dement, který má radost že může škodit. Nebo si aspoň myslí že těmi mínusy škodu někomu dělá..
-
-
-
-
-
-
-
-
Arnoux
08:31 10.01.2014 217.66.164.XXXNo to moc ne,když chtěli motor přejmenovat na Infiniti aby nemuseli vozit znak Renaultu na nejatraktivnějších místech auta.Kdyby to podle pravidel šlo,už by na Redbulech žádný Renault nebyl.Třeba předminulý rok když Redbulláci děkovali všem lidem na zemi co je podporovali na Renault trochu zapomněli.Loni už to bylo lepší.nepřipadá mi to,jako ideální vztah-ale funguje a to je důležitý.
RenaultSportu se za poslední roky neuvěřitelně daří a dělá strašný peníze,takže se pomalu vrací do soutěží.Od 2015 by měli jezdit WTCC, s Cliem R5 se bude jezdit MS v Rally a podle mně dojde i k návratu do F1 přes Caterham.
S Robertem je to špatný.Pepa má pravdu,ale tak nějak pořád věřím.To,že by ale mohl za Renault jezdit ve Wtcc, prohánět Loeba a Mullera na Citronech-tomu věřím na 100%.
-
-
-
Pepan
19:16 10.01.2014 89.24.157.XXXNee. Byl to Venca Pech v Sosnové asi před pěti roky. Loeb tam přijel na pozvání českého dovozce Citroenu a ve finále ho Pech převálcoval. Tahle PR akce tak trochu nevyšla a Pech má zajímavý skalp.
P.S. Když jsem psal termín "kontrolní otázka", odpustil jsem si jisté oslovení, abych někoho nepopudil.-
Arnoux
10:55 12.01.2014 217.66.164.XXXNo kontrolní otázku jsem určitě pochopil i bez "soudruhů"
No to je jasný.Václav jezdil tenkrát fakt dobře a tohle je teda životní zážitek.Moc lidem se to nepovedlo.Jak to tenkrát Seb vzal? U něj tipnu,že sportovně.
V jakým smyslu se akce nepovedla? Tohle mi nějak uplně uniklo.
-
-
-
-
-
-
-
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek