DISKUZE K ČLÁNKU Jak získal Horner pro Red Bull Neweyho z McLarenu? Pomohl Coulthard

Šéf Red Bullu Christian Horner hovoří o svém obdivu vůči designérovi Adrianovi Neweymu a o tom, co předcházelo jeho přetažení z Wokingu do Milton Keynes.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Jak získal Horner pro Red Bull Neweyho z McLarenu? Pomohl Coulthard

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 31, poslední 14.01.2014 06:50 Vložte komentář

Nejlepší názory

» odin (Hlasovalo 16 lidí) 02.01.2014 13:55
Popsal jsi to poměrně přesně, ale... Dle mne… »
» uzivatel001410 (Hlasovalo 14 lidí) 02.01.2014 11:42
Adrian Newey... ...se stal ikonou. Ve svém oboru… »
» uzivatel001413 (Hlasovalo 13 lidí) 02.01.2014 11:39
Výborně jsi popsal celý stav věci ve Ferrari a… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

anonym

77.242.95.XXX
akorat mi teda do te late nesedi Raikonen :)

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

PC

46.13.21.XXX
a kdo další zvládl 4x v kuse pohár konstruktérů a zároveň i titul mistra světa? Děláš jako bys nevěděl o čem mluvím. Já neznehodnocuju žádné dřívější úspěchy, já kritizuju přetrvávající ignoranci místo dobré práce, vytahování zašlé slávy místo dobré práce, PR-kecy místo dobré práce...... Zkrátka všechny tyhle nešvary, kterými se reprezentují velmi špatní manažeři (nebo ve stáji zavedený špatný nebo zaostalý systém) místo aby se z neúspěchu poučili a provedli potřebné změny. Pak totiž i oprávněná pýcha na nějaké dřívější slavné úspěchy vypadá jen jako navoněná bída a PR-kecy. A to je něco, co nemůžu skousnout, co podle mě sráží všechnu tu nadpozemskou úroveň v F1 na úrověň nějakého primitivního vidláckého trhu.

+ 0 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.96.XXX
Víš, na tobě je až příliš znát tvé "mládí" (které ti závidím) a určitá "horká hlava" ve tvých hodnoceních. Kdybys totiž sledoval F1 déle, věděl bys o tom, že Red Bull není jediný, komu se podařilo 4x za sebou získat pohár konstruktérů. Jelikož toho tolik v F1 nemůžeš pamatovat, mrkni občas do historických tabulek. Dozvíš se, že např. McLarenu se něco podobného povedlo v letech 1988-1991, Ferrari získalo PK dokonce 6x 1(999-2004) Williams měl též super sérii mezi lety 1992 a1997 (s výjimkou 1995).
Zda někdo výkon RedBullu napodobí, či nikoliv, ukáže až budoucnost. Ale takové tebou opovrhované Ferrari, má tento výkon zatím bohatě překonaný. I když tomu už pár let opravdu je. Z tvých názorů je často vidět, že žiješ současností a minulost tě nezajímá. Až budeš starší, vzpomeň si někdy na tuto naši diskuzi. Možná též zavzpomínáš na úspěchy RedBullu, kterých dosáhl v letech 2010-2013 a budeš, (tak jako já dnes tebe) usměrňovat jiné "horké hlavy", jež se budou snažit bagatelizovat pro změnu Red Bull.03
Ale jinak ti nevyčítám nic, jen tu trochu úcty ke všem, co něco dokázali v letech minulých. zaslouží si ji minimálně stejně, jako Red Bull.

+ 4 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

PC

46.13.21.XXX
ale to jsou snad z pohledu "supertýmů" Ferrari a McLarenu dost poraženecké řeči, né?
Kdyby tě tak slyšely.........dlouhodobě bojovat o vítezství také něco znamená........, ale počkat, vždyť oni to sami opravdu vytahují!! Nevím co znamená proti 4 titulům v kuse výkřik: "však mě se to taky kdysi dávno jednou skoro povedlo". Mě to moc hodnotné nepřipadá. Samozřejmě je to velké zjednodušení, časy se mění a nic není černobílé, ale pravda je taková, že všechny špičkové týmy jsou už řadu let deklasovány limonádami na "dobré dvojky, trojky, čtverky....atd.". A můžu to obalovat PR-kecy jak tlustě budu chtít, kdo má odvahu sundat růžové brýle, tak vidí tvrdý úpadek a to už pěkně letitý. Všechny snahy to popřít a dělat historické vykopávky jsou jen PR-kecy. Nebavíme se snad jen o samotné možnosti vůbec se závodů F1 zúčastnit, ale vítězit v ní a to co nejčastěji to jen půjde, ne?

+ 1 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

PC

46.13.21.XXX
nic si osobně neberu a také s tebou souhlasím. Souhlasím s tím, že za pár let se to zase Ferrari povede. Souhlasím, že až to RedBull "přestane bavit", zase se vrátí k limonádám. Jen jsi jinými slovy opsal, o čem jsem mluvil já. RedBull se v F1 nesmazatelně zapsal svými skoro nelidskými výkony a to za rekordně krátkou dobu a i kdyby už od sezóny 2014 v F1 skončil, tak jeho výkon jen tak někdo nenapodobí a to ani Ferrari ani McLaren. Tyto stáje přesně po nečem takovém touží, ale stále odmítají udělat reformy v týmech do dostatečné hloubky, aby se RedBullu ve schopnostech týmu alespoň přiblížily. Ale o to víc, o co jsou méně úspěšné, tak vykřikují o své zašlé slávě, o jakémsi démonu jejich značky. A to si myslím připomíná spíš navoněnou bídu než něco hodnotného. Tyhle vzpomínky by si měli vzít k srdci hlavně sami šéfové těchto týmů a tiše zmizet do historie a vzít s sebou všechny různé kamarádíčky a známé, kterými jsou tyto tými už hezky prolezlé. Měli by konečně dát šanci a dostatečné pravomoci těm schopným a nadšeným pro F1 a ne jen pro peníze.

+ 0 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

PC

46.13.21.XXX
zřejmě každý tým má svého tlučhubu........

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Jens

109.81.245.XXX
Hrome, to ten rok začíná divně 04

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel000968

uzivatel000968

95.105.152.XXX
Lojzko, zjavne ešte Silvestruješ...

+ 8 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

178.143.1.XXX
McLaren si to u mna pokazil ked presiel na striebornu farbu. Samozrejme v tom mal velky podiel Mercedes. Ale ku McLarenu patri proste oranzova ;-)

+ 3 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.96.XXX
PC podle mne velmi tefně popsal pár posledních let v F1. Tedy prakticky současnost. Ale z hlediska dlouhodobé minulosti a dle mne i budoucnosti,nejsou jeho tvrzení reprezentativní.
V Red Bullu díky prakticky neomezeným financím dokázali v krátké době vytvořit tým špičkových odborníků, který si sedl a funguje. Ale stačí, aby se jediné "kolečko v týmu polámalo" a bude to znamenat ústup z nejvyšších pozic. Věřím, že je teď baví investovat do F1, když vyhrávají. Já jsem jen chtěl říci, že si nejsem tak jist, zda je to bude bavit i když budou prohrávat. V případě Ferrari jsem o tom přesvědčen, že budou utrácet i když budou mít úspěch v nedohlednu. Vlastně nás o tom rok, co rok přesvědčují. A podobné je to i s McLarenem. Ti do F1 také cpali peníze v časech dobrých i zlých.
Pro Duncana66: Každý, kdo chtěl získat titul v F1, musel investovat obrovské prostředky. Snad jen Brawnovi se to povedlo s relativně malými náklady. Ale ten měl nainvestováno Hondou. S nejnižším rozpočtem ve startovním poli končí většina na chvostu.
Pro turbiče: Dokonce i Williamsovi museli dát prachy na jeho pozdější vítězství a titul Arabáci, včetně Bin Ládina. V úplných začátcích byl Frank rád, když jeho auta dokončily závod. Jinak souhlas.

+ 7 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

turbič

31.28.151.XXX
jo, i tady je kus pravdy ,ale mě se líbí na McL to ,že když 70.tým odešel velký Bruce, tak to "kámoši" ,investoři nepoložili.tudíž můžu fandit i dnes... i když bůh ví, jak dlouho se udrží redbull. a to je další otázka na kterou nám odpoví jen Dietrich. až ho to prý omrzí,zabalí to.podle mě škoda, páč jeho loga vídáme už řádku let(sauber 96), .prej,když vidí vítězit svoje káry, je to nejlepší pohled na světě.takže na tom něco bude a sodovkáři tu budou dalších patnáct let11

+ 5 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Duncan66

89.29.32.XXX
jo, zatimco Ferrarri a Mclaren si svoji slavu v F1 vydobily s nejnizsimi rozpocty ve startovnim poli ze? 13

+ 5 / − 6

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

turbič

31.28.151.XXX
jó moje slova ,že nekdo sleduje F1 4 roky.nemůže zatracovat legendy typu McL, Ferrari. jen takovej Wiliams, když byl "nováček" vyhrával skoro vše...a kde je dnes?
a obzvlášť dnes je to jen o penězích, tím nechci shazovat formu redbullu samozřejmě...a co se týče A Newyeho .když v F1 byl Rory Byrne byl Newey až druhej.a slyšel jsem .že by se měl podílet na aute ferek v roce 14

+ 6 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Duncan66

89.29.32.XXX
kdo by to byl rekl, ze si budu nekdy myslet prakticky to same co ty? 13

+ 2 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Kapor

194.160.178.XXX
Nejde o samotné tlačiarne,.. ...Mívale ! Ale o materiály už používané z ktorých sa diely vyrábajú klasicky a ktoré treba previest do stavu, aby mali správnu kvapalnú konzistenciu a pri styku so vzduchom tvrdli v stanovenom režime, čím diely dostávajú novú kvalitu homogenity a správneho uloženia každej vrstvy tak, aby to malo konečný efekt nielen na lepšie pevnostné vlastnosti, ale aj na kvalitu povrchu. 11

+ 1 / − 10

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Skull55

Skull55

213.226.236.XXX
Nesouhlasím se znehodnocováním Ferrari a McLarenu. Sice v posledních letech nevyhrávají, ale pravidelně bojují vítězství (kromě letošního roku u McLarenu). Ovšem to, že se v F1 drží tak dlouho a jsou schopni bojovat o vítězství také něco znamená a jsou to jistoty F1.

PR jsou zbytečné kecy a týkají se každého týmu, ovšem je tu další součást F1 (přece na sebe neřeknou, že nemaj prachy, nejsou schopni se dohodnout na směru vývoje, mají mezi sebou špatné vztahy atd.).

+ 9 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.96.XXX
Popsal jsi to poměrně přesně, ale...
Dle mne je dost předčasné vyzdvihovat RedBull a zatracovat Ferrari. Minimálně doba jejich působení v F1 je neporovnatelná; jejich celkové úspěchy jsou taktéž neporovnatelné. A že dnes je právě RedBull top tým? Tak věř, že to za pár let nemusí vůbec tak být. I Ferrari patřilo v určitých obdobích k top. A nemluvme o Ferrari. Mně RedBull spíše připomíná blahé paměti Benetton. Také tento tým vznikl jako propagace a na penězích, které neměly s motorismem nic společného. Zatímco pod RedBull si donedávna každý představil limonádu, Benetton lidé znali jako "exkluzivní hadříky ". A přesto i tato značka dominovala v F1. A kde jsou dnes? Zase prodávají hadříky!!!
I když mi také PR kecy Ferrari lezou na nervy (stejně jako ty RedBullácké), tak nevěřím, že značka RedBull bude v F1 i za padesát let, tak jako je dnes Ferrari.
F1 je vysavač peněz. A až peníze RedBullu dojdou, vrátí se tak, jako Benetton k hadříkům, zase ke svým limonádám.
Zažil jsem už leccos, mimo jiné i éru automobilek a nestoudného utrácení, jež vedlo k likvidaci většiny "tradičních" týmů bývalých garážistů. (Což považuji za jednu z největších lumpáren v F1). A kde jsou dnes ty slavné automobilky? Přišly zlikvidovaly vše co bylo slušné a zase zmizely.

Neber si tyhle moje kecy osobně. Já si rád přčtu tvé názory a většinou ti dávám "+", stejně tak i dnes. Jen jsem chtěl poskytnout trochu jiný pohled na věc...03

+ 16 / − 5

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Jens

109.81.245.XXX
Když už, tak vyšší, ne dražší. A co by na tom bylo tak drahého? 12 Něco si přečti o nákladech na testování na dráze.

+ 9 / − 7

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel001413

uzivatel001413

94.113.22.XXX
Nesmysl, náklady na simulátory jsou mnohem dražší. Ale i kdyby bylo testování na trati sražší, což není, tak by se při něm týmy naučili mnohem více. 03

+ 6 / − 9

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Jens

109.81.245.XXX
To není blbost, několikrát se o tom psalo. Nečteš, nevíš. Proč myslíš, že testování v sezóně bylo zakázáno? Právě kvůli nákladům, které jsou mnohem vyšší než u simulátorů (jejich provoz je po vybudování téměř za hubičku, na rozdíl od testů na dráze).

+ 9 / − 12

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP USA: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP USA: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

GP USA - PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

GP USA: Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Daniel Ricciardo dokázal ubránit velmi cenné umístění

SPRINT USA: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

GP USA: Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

Charles Leclerc v tréninku strávil na trati symbolický čas

GP USA: Verstappen si pohrál s konkurencí, chybující Leclerc zcela vyhořel

Ferrari před GP Miami

Ferrari se barví do modra, v Miami představí nového hlavního sponzora + VIDEO

McLareny ve Velké ceně Austrálie

Jak velké vylepšení veze McLaren do Miami?

Adrian Newey přemýšlí o své budoucnosti

Odejde Newey k Ferrari? K překvapivému kroku se vyjadřuje jeho kamarád Patrese

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama