DISKUZE K ČLÁNKU Jak získal Horner pro Red Bull Neweyho z McLarenu? Pomohl Coulthard

Šéf Red Bullu Christian Horner hovoří o svém obdivu vůči designérovi Adrianovi Neweymu a o tom, co předcházelo jeho přetažení z Wokingu do Milton Keynes.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Jak získal Horner pro Red Bull Neweyho z McLarenu? Pomohl Coulthard

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 31, poslední 14.01.2014 06:50 Vložte komentář

Nejlepší názory

» odin (Hlasovalo 16 lidí) 02.01.2014 13:55
Popsal jsi to poměrně přesně, ale... Dle mne… »
» uzivatel001410 (Hlasovalo 14 lidí) 02.01.2014 11:42
Adrian Newey... ...se stal ikonou. Ve svém oboru… »
» uzivatel001413 (Hlasovalo 13 lidí) 02.01.2014 11:39
Výborně jsi popsal celý stav věci ve Ferrari a… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • uzivatel001410

    uzivatel001410

    89.103.251.XXX
    Adrian Newey... ...se stal ikonou. Ve svém oboru je nejlepší z nejlepších. Jsem jeho velkým fanouškem. Obdivuji jeho nápaditost, a profesionalitu. Jeho auta jsou bez nadsázky uměleckými díly. 01

    + 14 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • PC

    46.13.21.XXX
    Nic proti Ferrari, jejich sporťáky se mi líbí. Ale pořád nechápu tu mediální bublinu o jakémsi fantómu Ferrari. Vždy jednou za deset let se jim dostaví nějaký ten úspěšný rok. Dlouhá léta však úspěchy nemají, mají jen vychloubačná prohlášení, utrácí kolosální rozpočty, ale za co, bůh ví, když výsledky neodpovídají........
    Ale hlavně, že přiživují tuto legendu o touze každého člověka na této planětě pracovat pro Ferrari. Podle mě se to už postavilo proti nim. Vždyť to působí až směšně - celý svět už několik let v přímém přenosu sleduje, jak se Alonsovi, který téhle bublině uvěřil, hroutí naděje jak domeček z karet. Celý svět v přímém přenosu sleduje jak vznikl tým RedBull, jak se vydrápal nahoru a jak překročil bývalé legendy McLaren a Ferrari a nyní rok za rokem, stále lepší a lepší, vyhrává a získává kdeco. Z takového týmu se odchází jedině kvůli penězům a ne kvůli práci. Tedy pokud chce někdo pokračovat ve skvělé kariéře, dobývat jednu výhru za druhou a získávat další tituly, byl by blázen pokud by chtěl odejít z RedBullu. Naopak, pokud jde někdo po penězích a teplém místečku, pokud chce ochranu "rodinou-týmem" a ne svými schopnostmi, pokud mu nevadí opakovat PR-kecy a stát v jedné lati a držet iniciativu na uzdě aby z týmu moc nevybočoval, potom je pro něj to správné místo ve Ferrari.
    Taková je bohužel dnešní realita. Žít ze zašlé slávy se nedá věčně. Je potřeba udělat změny, tedy pokud chtějí ve Ferrari opravdu zase začít vítězit a ne nás jen zasypávat PR-kecy.........

    + 32 / − 15

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel001410

      uzivatel001410

      89.103.251.XXX
      S tím se nedá nesouhlasit. Výborně napsáno.

      + 8 / − 9

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • anonym

      178.143.205.XXX
      Zmeny sa uz udiali. A s tymi PR kecami, ked si precitam vyhlasanie Helmuta, tak na neho sa ziadny iny tim/clovek nechyta. Take zvasty sa nedaju napodobnit ;-)

      + 13 / − 10

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • odin

      odin

      77.240.96.XXX
      Popsal jsi to poměrně přesně, ale...
      Dle mne je dost předčasné vyzdvihovat RedBull a zatracovat Ferrari. Minimálně doba jejich působení v F1 je neporovnatelná; jejich celkové úspěchy jsou taktéž neporovnatelné. A že dnes je právě RedBull top tým? Tak věř, že to za pár let nemusí vůbec tak být. I Ferrari patřilo v určitých obdobích k top. A nemluvme o Ferrari. Mně RedBull spíše připomíná blahé paměti Benetton. Také tento tým vznikl jako propagace a na penězích, které neměly s motorismem nic společného. Zatímco pod RedBull si donedávna každý představil limonádu, Benetton lidé znali jako "exkluzivní hadříky ". A přesto i tato značka dominovala v F1. A kde jsou dnes? Zase prodávají hadříky!!!
      I když mi také PR kecy Ferrari lezou na nervy (stejně jako ty RedBullácké), tak nevěřím, že značka RedBull bude v F1 i za padesát let, tak jako je dnes Ferrari.
      F1 je vysavač peněz. A až peníze RedBullu dojdou, vrátí se tak, jako Benetton k hadříkům, zase ke svým limonádám.
      Zažil jsem už leccos, mimo jiné i éru automobilek a nestoudného utrácení, jež vedlo k likvidaci většiny "tradičních" týmů bývalých garážistů. (Což považuji za jednu z největších lumpáren v F1). A kde jsou dnes ty slavné automobilky? Přišly zlikvidovaly vše co bylo slušné a zase zmizely.

      Neber si tyhle moje kecy osobně. Já si rád přčtu tvé názory a většinou ti dávám "+", stejně tak i dnes. Jen jsem chtěl poskytnout trochu jiný pohled na věc...03

      + 16 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • turbič

        31.28.151.XXX
        jó moje slova ,že nekdo sleduje F1 4 roky.nemůže zatracovat legendy typu McL, Ferrari. jen takovej Wiliams, když byl "nováček" vyhrával skoro vše...a kde je dnes?
        a obzvlášť dnes je to jen o penězích, tím nechci shazovat formu redbullu samozřejmě...a co se týče A Newyeho .když v F1 byl Rory Byrne byl Newey až druhej.a slyšel jsem .že by se měl podílet na aute ferek v roce 14

        + 6 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Duncan66

          89.29.32.XXX
          jo, zatimco Ferrarri a Mclaren si svoji slavu v F1 vydobily s nejnizsimi rozpocty ve startovnim poli ze? 13

          + 5 / − 6

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • turbič

            31.28.151.XXX
            jo, i tady je kus pravdy ,ale mě se líbí na McL to ,že když 70.tým odešel velký Bruce, tak to "kámoši" ,investoři nepoložili.tudíž můžu fandit i dnes... i když bůh ví, jak dlouho se udrží redbull. a to je další otázka na kterou nám odpoví jen Dietrich. až ho to prý omrzí,zabalí to.podle mě škoda, páč jeho loga vídáme už řádku let(sauber 96), .prej,když vidí vítězit svoje káry, je to nejlepší pohled na světě.takže na tom něco bude a sodovkáři tu budou dalších patnáct let11

            + 5 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • odin

              odin

              77.240.96.XXX
              PC podle mne velmi tefně popsal pár posledních let v F1. Tedy prakticky současnost. Ale z hlediska dlouhodobé minulosti a dle mne i budoucnosti,nejsou jeho tvrzení reprezentativní.
              V Red Bullu díky prakticky neomezeným financím dokázali v krátké době vytvořit tým špičkových odborníků, který si sedl a funguje. Ale stačí, aby se jediné "kolečko v týmu polámalo" a bude to znamenat ústup z nejvyšších pozic. Věřím, že je teď baví investovat do F1, když vyhrávají. Já jsem jen chtěl říci, že si nejsem tak jist, zda je to bude bavit i když budou prohrávat. V případě Ferrari jsem o tom přesvědčen, že budou utrácet i když budou mít úspěch v nedohlednu. Vlastně nás o tom rok, co rok přesvědčují. A podobné je to i s McLarenem. Ti do F1 také cpali peníze v časech dobrých i zlých.
              Pro Duncana66: Každý, kdo chtěl získat titul v F1, musel investovat obrovské prostředky. Snad jen Brawnovi se to povedlo s relativně malými náklady. Ale ten měl nainvestováno Hondou. S nejnižším rozpočtem ve startovním poli končí většina na chvostu.
              Pro turbiče: Dokonce i Williamsovi museli dát prachy na jeho pozdější vítězství a titul Arabáci, včetně Bin Ládina. V úplných začátcích byl Frank rád, když jeho auta dokončily závod. Jinak souhlas.

              + 7 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • anonym

              178.143.1.XXX
              McLaren si to u mna pokazil ked presiel na striebornu farbu. Samozrejme v tom mal velky podiel Mercedes. Ale ku McLarenu patri proste oranzova ;-)

              + 3 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
      • PC

        46.13.21.XXX
        nic si osobně neberu a také s tebou souhlasím. Souhlasím s tím, že za pár let se to zase Ferrari povede. Souhlasím, že až to RedBull "přestane bavit", zase se vrátí k limonádám. Jen jsi jinými slovy opsal, o čem jsem mluvil já. RedBull se v F1 nesmazatelně zapsal svými skoro nelidskými výkony a to za rekordně krátkou dobu a i kdyby už od sezóny 2014 v F1 skončil, tak jeho výkon jen tak někdo nenapodobí a to ani Ferrari ani McLaren. Tyto stáje přesně po nečem takovém touží, ale stále odmítají udělat reformy v týmech do dostatečné hloubky, aby se RedBullu ve schopnostech týmu alespoň přiblížily. Ale o to víc, o co jsou méně úspěšné, tak vykřikují o své zašlé slávě, o jakémsi démonu jejich značky. A to si myslím připomíná spíš navoněnou bídu než něco hodnotného. Tyhle vzpomínky by si měli vzít k srdci hlavně sami šéfové těchto týmů a tiše zmizet do historie a vzít s sebou všechny různé kamarádíčky a známé, kterými jsou tyto tými už hezky prolezlé. Měli by konečně dát šanci a dostatečné pravomoci těm schopným a nadšeným pro F1 a ne jen pro peníze.

        + 0 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • odin

          odin

          77.240.96.XXX
          Víš, na tobě je až příliš znát tvé "mládí" (které ti závidím) a určitá "horká hlava" ve tvých hodnoceních. Kdybys totiž sledoval F1 déle, věděl bys o tom, že Red Bull není jediný, komu se podařilo 4x za sebou získat pohár konstruktérů. Jelikož toho tolik v F1 nemůžeš pamatovat, mrkni občas do historických tabulek. Dozvíš se, že např. McLarenu se něco podobného povedlo v letech 1988-1991, Ferrari získalo PK dokonce 6x 1(999-2004) Williams měl též super sérii mezi lety 1992 a1997 (s výjimkou 1995).
          Zda někdo výkon RedBullu napodobí, či nikoliv, ukáže až budoucnost. Ale takové tebou opovrhované Ferrari, má tento výkon zatím bohatě překonaný. I když tomu už pár let opravdu je. Z tvých názorů je často vidět, že žiješ současností a minulost tě nezajímá. Až budeš starší, vzpomeň si někdy na tuto naši diskuzi. Možná též zavzpomínáš na úspěchy RedBullu, kterých dosáhl v letech 2010-2013 a budeš, (tak jako já dnes tebe) usměrňovat jiné "horké hlavy", jež se budou snažit bagatelizovat pro změnu Red Bull.03
          Ale jinak ti nevyčítám nic, jen tu trochu úcty ke všem, co něco dokázali v letech minulých. zaslouží si ji minimálně stejně, jako Red Bull.

          + 4 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • PC

            46.13.21.XXX
            a kdo další zvládl 4x v kuse pohár konstruktérů a zároveň i titul mistra světa? Děláš jako bys nevěděl o čem mluvím. Já neznehodnocuju žádné dřívější úspěchy, já kritizuju přetrvávající ignoranci místo dobré práce, vytahování zašlé slávy místo dobré práce, PR-kecy místo dobré práce...... Zkrátka všechny tyhle nešvary, kterými se reprezentují velmi špatní manažeři (nebo ve stáji zavedený špatný nebo zaostalý systém) místo aby se z neúspěchu poučili a provedli potřebné změny. Pak totiž i oprávněná pýcha na nějaké dřívější slavné úspěchy vypadá jen jako navoněná bída a PR-kecy. A to je něco, co nemůžu skousnout, co podle mě sráží všechnu tu nadpozemskou úroveň v F1 na úrověň nějakého primitivního vidláckého trhu.

            + 0 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
    • Skull55

      Skull55

      213.226.236.XXX
      Nesouhlasím se znehodnocováním Ferrari a McLarenu. Sice v posledních letech nevyhrávají, ale pravidelně bojují vítězství (kromě letošního roku u McLarenu). Ovšem to, že se v F1 drží tak dlouho a jsou schopni bojovat o vítězství také něco znamená a jsou to jistoty F1.

      PR jsou zbytečné kecy a týkají se každého týmu, ovšem je tu další součást F1 (přece na sebe neřeknou, že nemaj prachy, nejsou schopni se dohodnout na směru vývoje, mají mezi sebou špatné vztahy atd.).

      + 9 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • PC

        46.13.21.XXX
        ale to jsou snad z pohledu "supertýmů" Ferrari a McLarenu dost poraženecké řeči, né?
        Kdyby tě tak slyšely.........dlouhodobě bojovat o vítezství také něco znamená........, ale počkat, vždyť oni to sami opravdu vytahují!! Nevím co znamená proti 4 titulům v kuse výkřik: "však mě se to taky kdysi dávno jednou skoro povedlo". Mě to moc hodnotné nepřipadá. Samozřejmě je to velké zjednodušení, časy se mění a nic není černobílé, ale pravda je taková, že všechny špičkové týmy jsou už řadu let deklasovány limonádami na "dobré dvojky, trojky, čtverky....atd.". A můžu to obalovat PR-kecy jak tlustě budu chtít, kdo má odvahu sundat růžové brýle, tak vidí tvrdý úpadek a to už pěkně letitý. Všechny snahy to popřít a dělat historické vykopávky jsou jen PR-kecy. Nebavíme se snad jen o samotné možnosti vůbec se závodů F1 zúčastnit, ale vítězit v ní a to co nejčastěji to jen půjde, ne?

        + 1 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • uzivatel001413

      uzivatel001413

      94.113.22.XXX
      Výborně jsi popsal celý stav věci ve Ferrari a Red Bullu. 01

      A jen dodám: Proto, aby Ferrari začalo znovu vítězit, najalo Kimiho... 03

      + 13 / − 8

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • anonym

      77.242.95.XXX
      akorat mi teda do te late nesedi Raikonen :)

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Áno, nie je to zatiaľ reálne,... ...aby obaja odišli do Ferrari, lebo Red Bull, hoci nemal také meno v závodnom svete, ako malo Ferrari, po zisku 4. titulu si ho tím F1 vybudoval a urobil pre to všetko, aby bol silný aj do budúcnosti, dokonca ešte viac ako Ferrari, ktoré len teraz dobudováva infraštruktúru na úroveň tohto tímu, pričom Red Bull je už ďalej, lebo investoval do nových technológií tak, že prakticky v F1 bude bez konkurencie. Toto mu dáva aj v r. 2014 a rokoch ďalších s Adrianom Neweyom a jazdcom Sebastianom Vettelom, reálne predpoklady na získanie ďalších titulov. Takže v Red Bulle môžu byť optimisti. 11

    + 7 / − 13

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      178.143.205.XXX
      Investovat do novych tehcnolodii mozu, ale Aerotunel a nastastie aj CFD budu obmedzene. Luca to povedal spravne,. Je hlupost investovat desiatky milionov do simulatorov, ked mozu jazdit a bude to stat rovnako ak nie lacnejsie.

      + 6 / − 10

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: Přehodnotil jsem své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama