DISKUZE K ČLÁNKU Massa: Jsem stejně rychlý jako Alonso

Felipe Massa stále věří ve své jezdecké schopnosti.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Massa: Jsem stejně rychlý jako Alonso

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 34, poslední 02.01.2014 07:57 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Pepan (Hlasovalo 6 lidí) 30.12.2013 16:47
Je fakt že někdy měl hodně nekonzistentní výkony… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • anonym

    178.20.142.XXX
    Massaaaaaaaaaaaak Co tu řešíte? Jednou málem omylem mistr světa (díky autu a ne umění), jinak ufňukánek, podržtaška a ...
    Příspěvek byl redakčně upraven.

    + 4 / − 13

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      178.255.168.XXX
      Tenhle "omylem mistr světa" byl nejdůstojnějším soupeřem Michaela před jeho odchodem z F1, dokázal dost slušně prohánět i Kimiho a když mu přály okolnosti, porazil několikrát i Alonsa. Pokud jde o rok 2008, Ferrari určitě nemělo dominantní vůz a nebýt několika chyb týmu nebo selhání techniky, býval by byl mistrem světa naprosto zaslouženě.

      Teď alou zpět na f1sports a vrať se sem, až budeš mít co říct a naučíš se slušně diskutovat.

      + 10 / − 6

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • janoreno

        178.143.141.XXX
        ....keby malo Ferrari v roku 2008 dominantné auto tak pri dobrej konštelácii mohlo byť kľudne majstrom sveta aj Kimi.......03 21

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • vulzi

    178.23.219.XXX
    Massa je flustrovaný pilot.Nevím jesli nemohl nechat někoho předjed nebo to bylo z přemíry jeho snahy, ale zmařil v minulých letech ostatním pilotům spoustu závodů

    + 2 / − 11

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      178.255.168.XXX
      Nemohl bys být s tou spoustou zmařených závodů trochu konkrétnější?

      Zaviněných kolizí měl Massa určitě míň než těch, na kterých nenesl vinu žádnou nebo minimální. Pokud jde o posledních několik let, kdy se dost konzistentně trestá způsobení kolize, Massa určitě nepatří mezi často trestané piloty. Teď se mi vybavuje jediný trest - Indie 2011.

      + 6 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • anonym

        89.29.32.XXX
        ze nedostal trest jeste neznamena, ze nenese zadnou vinu. Staci se na tech par kolizi podivat a kazdemu normalnimu je to jasne hned. Holt kdyz mam vedle sebe druhe auto, tak nejde jet tvrdosijne svoji stopu a neuhnout ani centimetr. Takovych kolizi je v Massove podani min. 70% 17

        + 1 / − 7

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • anonym

          178.255.168.XXX
          V úvodním příspěvku toho vlákna se hovoří o ZMAŘENÍ závodu. Možná jde o nedorozumění, ale pokud mluvím o zmaření něčího závodu, určitě nemám na mysli běžnou závodní kolizi, kde je vina na obou stranách, ale kolizi zaviněnou jedním z účastníků. Zavinění kolize se v posledních třech letech celkem konzistentně trestá. Massa, co si z hlavy vybavím, dostal jeden trest.

          Mimochodem, v tom roce byl před Indií účastníkem několika kolizí, z nichž ani jednu nezavinil. Šlo o běžné závodní kolize nebo o kolize zaviněné jiným pilotem.

          + 3 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • feese

    213.192.37.XXX
    Musím s ním nesouhlasit To co Felipeho nejvíce srazilo byl závod v Brazílii 2008. Plus v podstatě jistá vítězství v Maďarsku a Singapuru v téže sezóně. Tyhle tři závody ho stály titul a Felipe to nikdy nedokázal skousnout. Šance na titul se u většiny jezdců naskytne jednou za život, jen málokdo má tu šanci vícekrát a Felipe tohle dobře ví. No a pokud zmiňuje závod na Hockenheimu 2010, tak by neměl zapomínat na závod v Číně 2008, kdy mu cestu k vítězství uvolnil Kimi.

    + 6 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Pepan

    Pepan

    89.24.157.XXX
    Je fakt že někdy měl hodně nekonzistentní výkony. Na druhé straně jej leckdy Ferrari poškodilo, když potřebovalo před něj dostat Alonsa. Jestli si pamatuji dobře, tak letos to bylo třeba v Abu Dhabí, kdy jsem jejich taktiku nechápal. Ferrari potřebovalo posunout Alonsa před Massu a udělalo to tak kvalifikovaně, že Massu posunulo o pár míst dozadu. Naproti tomu Red Bull to udělal tak dobře, že udržel Webberovi druhé místo a Vettela posunul na čelo.. A to nevíme, co se dělo v týmu mimo dosah kamer a mikrofonů.

    + 6 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      178.40.170.XXX
      massov problem bol rovnaky ako webberov, im nesadli gumy od pirelli
      v 2010 este massa aj webber ako tak stihali alfonzovi resp.vettelovi ale od prichodu pirelli mali obaja hrozne nekonzistentne vykony

      a prete massov vykon v buducej sezone bude velmi zalezat na tom ake gumy pirelli upecie

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Veríme ! Felipe Vo Williamse sa budeš môcť naplno prejaviť a k dispozícii budeš mať rovnako dobrý materiál, ako Fernando, lebo pohonné jednotky od Mercedesu sú naozaj špicové a auto snáď tohto roku nedokrvavia, ako to bolo tohto roku. 11

    + 4 / − 10

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • juras

    88.102.21.XXX
    Vidím to stejně... Massa není tolik poznamenanej tou nehodou jako tím Hockenheimem a skutečností že z korunního prince Ferrari se stal nosičem vody Alonsovi.

    Tehdy na Hockenheimu mu mohlo Ferrari vrátit kus sebevědomí ale místo toho ho srazili ho na kolena...

    Asi to hodně souvisí s Massovou povahou, on není typ bezohledného dravce s ostrými lokty který si umí proklestit cestu. Ptoto mu taky nejvíc vyhovoval jako kolega Kimi který je rovněž typ který neumí postupovat bezohledně.

    + 9 / − 11

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      85.237.224.XXX
      Kimi není typ který neumí postupovat bezohledně. Co se stalo Massovi v Hockenheimu , se stávalo Grosjeanovi daleko častěji, prvně již loni v Bahrajnu coby čtvrtém závodě sezony.

      + 11 / − 9

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • anonym

      178.255.168.XXX
      Tehdy na Hockenheimu byl hlavně Alonso zřejmě rychlejší, nikoliv však o tolik, aby mohl poměrně tvrdě bránícího Felipeho předjet, přičemž se k oběma zezadu přibližoval Seb. Bylo po polovině sezóny a Alonso měl nad Felipem celkem výrazný bodový náskok. Ferrari udělalo to, co vždy - upřednostnilo zájem týmu. Rozhodnutí bylo evidentně správné - zatímco Alonso bojoval do posledního závodu o titul, Felipe jako jediný z jezdců třech nejrychlejších týmů dávno odpadl a nakonec jen těsně uhájil 6. místo před Rosbergem.

      K čemu by tehdy bylo dobré, nechat Felipeho vyhrát? F1 není charita a o Ferrari to platí dvojnásob. Spíš je překvapivé, jak dlouho si Ferrari Felipeho nechalo.

      Felipe umí být rychlý, což nejednou dokázal už s Michaelem, potom s Kimim a nakonec v několika závodech i s Alonsem. Bohužel trpí značnou nekonzistentností, dle mého názoru v závislosti na psychickém rozpoložení. Viz. letošní poslední závod - do penalizace jel jako drak, po ní jakoby řídil někdo úplně jiný.

      + 27 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • juras

        88.102.21.XXX
        No on nakonec Alonso titul nezískal...a kdoví jestli by bylo pro něj nebylo lepší kdyby mu v posledním závodě ty body darované na Hockenheimu chyběli, možná by musel jet naplno a ne taktizovat.

        Kdyby bylo rozhodnutí evidentně správné (ostatně tehdy ještě platil zákaz TR na což se nějak zapomíná), byl by Alonso mistrem, takhle bych to spíš viděl že rozhodnutí z Hockenheimu bylo zbytečné...

        Ano Massa je labilnější a s tím souvisí i problém s vyrovnaností výkonů, nic to ale nemění na faktu že horší výkony souvisí velkou měrou v postavení u Ferrari a skutečnosti že se neuměl vypořádat s rolí podporovatele Alonsa (byť označení nosič vody je podle mě zcela výstižné).

        Uvidíme jak se povede Alonsovi s Kimim.

        + 7 / − 14

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • anonym

          85.237.224.XXX
          Jak zbytečné? Kdyby tehdy Alonsa nedostali přes Massu, tak v poslední GP nejedou na titul - a že ho Alonso v Abu Dhabi nezískal byla spíš chyba v strategii týmu která se vázala hlavně na Webbera, než jezdce.

          + 18 / − 4

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • dannak

          89.103.144.XXX
          trochu si pletes pricinu a dusledek. Dusledkem toho, ze Alonsa posunuli dopredu pres Massu se dostal do pozice, ze ktere o ten titul vubec mohl bojovat.
          Co rikas ty je, ze v dusledku neziskani titulu nemeli Massu nechat Alonsa predjet - coz logicky nejde, vzhledem k casove ose ;)

          Kdyby to neudelali tak, jak to udelali, mozna by uz pred poslednim zavodem bylo rozhodnuto o titulu. Co je na tom ze strany tymu spatneho ? Ze TR byl zakazana ? Takovych veci ve F1 je, ktere jsou zakazany a zaroven jsou obchazeny tak, ze je to nepotrestatelne.

          + 8 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • juras

            88.102.21.XXX
            Jenže já jsem to psal úplně jinak, v kontextu konečného výsledku se jeví TR v Hockenheimu zbytečná...

            To že Ferrari udělalo to nejlepší pro Alonsa? O tom není diskuze, diskuze je o tom že TR nakonec titul nepřinesla a Massu to z psychologického hlediska srazilo.

            A pokud umím počítat, tak Alonso by byl býval o titul bojoval i kdyby závod v Hockenheimu vyhrál Massa a on dojel druhý.

            Možná to chce pozorněji číst...

            03

            + 3 / − 9

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: Přehodnotil jsem své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama