DISKUZE K ČLÁNKU Pirelli: Red Bull nás svou kritikou letos poškodil. Dělali jsme to, o co jsme byli požádáni

Sportovní ředitel Pirelli Paul Hembery připouští, že je v průběhu sezóny 2013 Red Bull kritikou jejich pneumatik poškodil.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Pirelli: Red Bull nás svou kritikou letos poškodil. Dělali jsme to, o co jsme byli požádáni

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 39, poslední 27.12.2013 16:53 Vložte komentář

Nejlepší názory

» erdedy (Hlasovalo 12 lidí) 22.12.2013 21:04
Jj. 01 Presne to si pamätam. Toto presne… »
» erdedy (Hlasovalo 12 lidí) 22.12.2013 23:44
Hlavne si ich pred sezonou vsetci schvalili!!! … »
» erdedy (Hlasovalo 11 lidí) 22.12.2013 20:13
A sakra... :-))) No sláva, takze ja niesom… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • kronos

    93.185.2.XXX
    Dělali jsme to, o co jsme byli požádáni Zřejmě jsem staromódní a nejdu s dobou. Je čím dál těžší skousnout ty nesmysly které dle mého názoru F1 ničí a dělají z ní frašku. Opravdu chcete aby se vozy stavěly dle pneumatik , aby vyhrávali ti kteří více "pošetří" gumy , ti kteří je rychleji vymění nebo ti kteří vymyslí lepši strategii ? Vyhrávat se má na trati , snad se někdo vzpamatuje a vrátí F1 tam kde je její místo bez nesmyslných pravidel a trestů .

    + 5 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • XR

      109.81.245.XXX
      Ne, chceme nudné závody s jedinou zastávkou, všichni ve stejném kole. 03
      Uvědom si, že v současném světě sofistikovaných simulací a aerodynamiky by to jinak žel nešlo. Proto se přišlo třeba i s DRS (které zatím možná funguje hůře než ty rychleji degradující pneumatiky).
      Kdy mimochodem nevyhrávali ti, kteří vymysleli nejlepší strategii? Těžko se v moderní době v soutěži nejchytřejších mozků vzpamatovat a pravidla radikálně redukovat na jedinou stránku.

      + 7 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Ja nechápem rozčarovanie,.. ...riaditeľa Pirelli Paula Hemberyho, lebo oni majú vyrábať pneumatiky podľa osvečených postupov, nakoľko sa jedná o rýchlistné pneumatiky pre monoposty, ktoré musia spĺňať vysoké technické a bezpečnostné štandardy a nie pre záhradné fúriky a návrhy senilných starcov, ako je Bernie E., by si taký výrobca ako Pirelli nemal dať diktovať a ani vôbec všímať, nie to aby podľa nich vyrábal pneumatiky, lebo ak sksne v úbohej hlave Bernieho takýto neskutočný nápad, ktorý je výplodom chorého mozgu, ktorý sa stane skutočnosťou, tak potom všetci vidíme, aké to má následky. Dúfam, že si z toho jeho firma zoberie poučenie, aj keď prasklá pneumatika v ich testoch na Mercedese v rýchlosti cez 300 km/hod., kedy si Nico požiadal, aby mu priniesli z boxov toaleták, o tom nič nehovorí.
    V Pirelli, by si to mali konečne uvedomiť a jednoznačne sa sústrediť na kvalitu, lebo tá predáva ich výrobky vo svete ! 11

    + 5 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Duncan66

    193.179.208.XXX
    vice smesi A to nemuzou udelat vice smesi, aby se na vsech okruzich jezdily podobne strategie a nebyli jsme svedky zavodu s 1 zastavkou a se 4 zastavkami? Nebo i vam fanouskum to naopak vyhovuje, ze vidite behem sezony takove rozdily v zavodnich strategiich kvuli charakteru okruhu, jeho povrchu a dovezenych smesi?

    Ta kritika ze strany tymu byla dost velka a fanousci prisli o napinavejsi zavody na konci sezony, protoze Pirelli vymeklo a vsude vozili ty nejtvrdsi mozne smesi 17

    + 3 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Jens

      109.81.245.XXX
      Podle pravidel více směsí dovést nemůžou. Jestli by to bylo lepší, těžko říct, možná ano.. Ale jinak je více zastávek (2 - 3 na závod) podle mě fajn.

      + 4 / − 8

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Nick

    46.23.52.XXX
    Red Bull nemam moc v lasce,ale ty italsky slupky se mi nelibili.Takze tak trochu souhlasim s limonadama.Urcite nemeli za ukol udelat gumu,ktera je po 7-8 kolech v hajzlu.Kdyby meli gumy co vydrzi 15-20 kol a pak odejdou,to uz je jina liga.

    + 12 / − 8

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Jens

      78.157.160.XXX
      Mýlíš se. Tu měkčí měli za úkol udělat přesně takovou.

      + 10 / − 12

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • erdedy

        erdedy

        178.143.225.XXX
        Hlavne si ich pred sezonou vsetci schvalili!!! (Ze tak to ma byt! 03 ) pindy prisli az potom..., ked niektori zistili, ze to nezvladli... 03

        P.S.: keby niekto chcel vytiahnut obohratu pesnicku o stave sampionatu pred zmenou (Silverstone), absoolutne na haku - Vettel sice viedol, ale nie tak "s prstom v nose"...04

        + 12 / − 7

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • erdedy

    erdedy

    178.41.92.XXX
    A sakra... :-))) No sláva, takze ja niesom paranoidny...??? 18 18 18

    Ked som nieco take spomenul v tom case, nebolo som u kazdeho za "normalneho"...03

    + 11 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • XR

      78.157.160.XXX
      Nie. Do Pirelli se letos opřel kdejaký neználek opomíjející účel rychlé degradace. 03

      + 12 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • erdedy

        erdedy

        195.91.7.XXX
        Jj. 01 Presne to si pamätam.
        Toto presne chceli dosiahnut "strategovia" RB tym medialnym roznesenim Pirelli...02 Nic ineho im potom nezostavalo, len sa nenechat znicit, nikto (silny) sa ich nezastal.

        + 12 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • anonym

          82.144.130.XXX
          Však Pirelli neustoupilo tlaku RB, jasně řekli, že jejich pneumatiky jsou bezpečné a že tedy nemají důvod je měnit. To, že pak přišel Silverstone a prasklo jim během jednoho víkendu 5 pneumatik, tak to není chyba RB, to je jen potvrzení toho, že RB měl pravdu, když tvrdil, že ty pneumatiky nejsou bezpečné.

          + 6 / − 10

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Jens

            109.81.245.XXX
            Jasně, když je nasazoval na opačnou stranu a nedodržoval provozní pokyny výrobce (např. odklon, tlak). Takže RB ani ostatní pravdu neměli, že nejsou bezpečné 02

            + 12 / − 8

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • uzivatel001374

              uzivatel001374

              78.98.96.XXX
              . A prečo ich nasadzovali opačnou stranou? Lebo inak hrozilo že si všetky gumy zjazdia a to by zjazdené pneumatiky aj tak ten defekt dostali.

              + 5 / − 8

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Jens

                78.157.160.XXX
                Snad už máš roky na to, aby nevěřil pohádkám a tomu, že dárečky nosí Ježíšek. 02
                Snižovali tlaky, zvyšovali odklon a nasazovali je opačně kvůli tomu, aby dosahovali vyšší výkonnosti. 03

                + 8 / − 10

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Mike17

                  Mike17

                  93.99.87.XXX
                  Jen abych tomu rozumněl: Ti co jim gumy praskaly je používali správně a ti co jim nepraskaly je používali proti pokynům Pirelli? 12
                  Já ti nevím, jestli tedy někde soudruzi z Pirelli neudělali chybu. 03

                  + 10 / − 5

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Jens

                    78.157.160.XXX
                    Ty toho nevíš hodně, koukám. Opět mi vkládáš do úst něco, co jsem nikdy neřekl, vola naštěstí děláš sám ze sebe. Řekl jsem někdy, že ti, co je používali správně, tak jim gumy ne-/praskaly? 03 Jasně, Pirelli jsou podle tebe špatňáci, kteří kazí F1 a neumí vyrobit kvalitní pneu. Jak prostoduchý je tvůj svět 11 Mimochodem, ty víš, kdo porušoval pokyny Pirelli a kdo ne? Klidně nás pouč 18

                    + 6 / − 9

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Mike17

                      Mike17

                      93.99.87.XXX
                      1. Proč tedy za údajnou manipulaci kritizuješ tým, kterému nic neprasklo a nekritizuješ týmy kterým ano??? Pouze jsem použil nadsázku. 03 04
                      2. Kde jsem prosím psal, že jsou Pirelli špatňáci neschopní vyrobit dobré gumy??? Prosím, prosím. Kdybys četl pořádně, mnohokrát jsem odsuzoval špatné podmínky, které pro výrobu mají a špatné zadání. Ale ne, že bys mi podsouval něco co jsem neřekl. To ne! 12
                      3. Já tu NIKDY nespekuloval o tom, kdo porušuje pokyny Pirelli a kdo ne. Já ty kontakty na týmy nemám. O tom se nechám poučit od "odborníků". 03

                      + 11 / − 4

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • Jens

                        78.157.160.XXX
                        1. Já kritizuji všechny, kteří si stěžují na Pirelli. To, že kritizuji tým, kterému nic neprasklo a nekritizuji týmy, kterým ano, to je výplodem pouze tvé fantazie.
                        2. Nikde. Vidíš, jaké to je, když ti vkládá někdo do úst to, co jsi nikdy neřekl. Což děláš ostatním diskutujícím pravidelně.

                        Že umíš diskutovat? 11 Žiješ ve svém nereálném světě. To, když sem sarkasticky vtrhneš, začneš věty vytrhávat z kontextu a druhým se rádobyslušně posmívat, považuješ za diskusi naštěstí pouze ty a možná pár blbých anonymů, kteří se ani neumí podepsat.

                        + 4 / − 9

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • Mike17

                          Mike17

                          93.99.87.XXX
                          To, že někdy mám sarkastické poznámky ještě neznamená, že se chci někomu posmívat, nebo někoho urážet či ponižovat. Že má někdo odlišný názor pro mě ještě neznamená, že dotyčný musí být slabší inteligence. Ale celkem dokážu pochopit, že to nemusíš vidět podobně. 03
                          Tak přijmy aspoň od "zdejšího idiota" přání hezkých svátků. 04

                          + 8 / − 1

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: Přehodnotil jsem své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama