DISKUZE K ČLÁNKU Pirelli: Red Bull nás svou kritikou letos poškodil. Dělali jsme to, o co jsme byli požádáni
Sportovní ředitel Pirelli Paul Hembery připouští, že je v průběhu sezóny 2013 Red Bull kritikou jejich pneumatik poškodil.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Pirelli: Red Bull nás svou kritikou letos poškodil. Dělali jsme to, o co jsme byli požádáni
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Jens
15:33 24.12.2013 78.157.160.XXXDíky, naštěstí jsem zatím nenechal pohltit konzumní společností, nákupním šílenstvím, byznysem. Nevěřím na Ježíška, který by roznášel dárky (a neučím své děti lhát) - ty dávám spontánně kdy chci já, ne proto, že musím, protože to dělají všichni. To je překvapení, rozzářené oči a radosti. Ne, když to všichni čekají a předstírají radost. Nic proti věřícím ani proti tobě (výjimečně), prožij je tak, ať strávíš příjemných pár dní a dobiješ baterky!-
Mike17
14:50 26.12.2013 93.99.87.XXXAsi tě to překvapí, ale k Vánocům (i jiným svátkům) mám vztah úplně stejný jako ty. Ale zatím nevím, jestli vyhraje má představa, nebo přání manželky nechat dítě věřit nějakou dobu na pohádky. Protože i proto má celkem logické argumenty. Budu přemýšlet, jestli naplnění mého ega nepoškodí nějak moje dítě. Naštěstí mám ještě čas.
To už je trochu mimo F1. Tak se měj pěkně.
-
-
-
-
-
-
-
uzivatel001374
19:36 23.12.2013 78.98.96.XXX. Neviem či ti neuniklo že tímy nasadovali opačne gumy ktoré už predtým použili v tréningoch a kvalifikácií na správnych stranách? Ak je napríklad na okruhu najviac zaťažovaná ľavá predná a po kvalifikácií sa z ľavej prednej stala pravá predná a naopak málo zaťažená pravá sa dostala na ľavú stranu - tak tam bola tá pomoc že sada ako celok vydržala dlhšie a nestihla sa žiadna pneumatika zodrať až k hrozbe defektu.
-
-
-
-
-
Mike17
17:20 23.12.2013 93.99.87.XXXCitace Anonyma: To, že pak přišel Silverstone a prasklo jim během jednoho víkendu 5 pneumatik, tak to není chyba RB, to je jen potvrzení toho, že RB měl pravdu, když tvrdil, že ty pneumatiky nejsou bezpečné.
Citace tvoje: Jasně, když je nasazoval na opačnou stranu a nedodržoval provozní pokyny výrobce...
Člověk by myslel, že svádíš praskání na RB. Jsem to ale idiot. Nějak nechápu, jak tedy souvisí praskání gum v Silverstone s Red Bullem. A jak víš, že nedodržovali pokyny? Nedělalo to spíš Ferko, když to praskalo jim?-
Jens
17:35 23.12.2013 78.157.160.XXX".. Jsem to ale idiot." Ano, to jsi. 03
Já s praskáním gum RB nepřišel, ale anonym. Nevyvracel jsem mu to, snažil jsem se mu ukázat na obecnou příčinu, proč gumy praskaly. Nebylo z něj třeba dělat hlupáka, jako to děláš pravidelně u diskusí o pneu ty ze sebe. Nešlo ani tak o to, komu to praskalo, ale o to proč.-
Mike17
18:56 23.12.2013 93.99.87.XXXMožná jsem idiot, ale pořád nechápu, jakou má souvislost praskání gum u Mclarenu, Ferrari nebo Mercedesu s tím, že podle tebe RB nepoužíval gumy správně. Asi bych volil příklad špatného použití na příkladu toho, komu praskaly (podle tebe asi hloupě). Na to jsem nějak poukázal. Což jsi asi nepochopil.
Možná podle tebe ze sebe dělám hlupáka, ale asi ne pro každého. Aspoň dokážu o cizím názoru diskutovat bez toho, abych ho musel urážet.
-
-
-
-
-
-
erdedy
18:13 23.12.2013 178.41.92.XXXK tomu, co vravi Hembery, je Silverstone viac-menej irelevenatne. Tu sa jedna o hon na carodejnice, ktory RedBull (aj Mercedes) rozputali po nejakych par pretekoch, ked zistili, ze to niekto proste zvladol lepsie. A to sa neda popriet.
Pistali a bolo ich pocut hodne daleko! O to sa nebojim, maju na to zdroje aj vsetky potrebne "ingrediencie", vcitane "zaspupcov pre veci politicke", ktori maju za ulohu sirit demagogiu a bludy! (urcite neni problem uhadnut, koho/ktore osoby myslim) Manipulacia po(d)vedomia fanusikov je (ich) denno-denny chlebicek!
Aby si to nepochopil "zle", ja Vettela uznavam (asi nie ako "naj" ale trieda bezpochyby je!), len na ich PR masinerii je vidiet jasne "stopy/indicie" o co im ide - zober si len tych "pravidelnych" clankov co vychadza o "neskutocnom/skromnom/megazazracnom"... K comu to je? Zeby niekomu vadilo, ze masy maju (stale) radsej Alonsa/Raikkonena/Hamiltona atd..? Zeby to snad niekomu vadilo, ze ludia pripisuju uspech Neweymu atd..?
Uz vies co som chcel povedat?-
Mike17
19:18 23.12.2013 93.99.87.XXXKonečně někdo rozumně argumentuje.
-Nijak netvrdím, že jde o Silverstone. Jenom jsem nechápal invektivu na RB v souvislosti s praskáním. Možná se tomu dá říkat "hon na čarodějnice". Jen nemám pocit, že si RB stěžoval víc jak Mercedes, nebo Alonso. Že to dělal každý v dobu, kdy mu seděly gumy nejmíň je celkem logické. Kupodivu všichni si stěžovali na to samé (degradace).
-Každý se snaží pro sebe získat výhodu. Nedávno prohlásil Montík, že má Ferrari právo veta. Tak moc nechápu, proč toho nevyužili a se změnou souhlasili. Taky si občas dokáží prosadit svoje zájmy. Že "menší" týmy jako Lotus tolik věcí neprosadí je jasné (neříkám, že fér).
-Souhlasím, že článků o "SuperVettelovi" je víc než dost. Ale zrovna tak i o Alonsovi bylo možné číst to samé každý týden. Ani Kimi s Lewisem nijak moc nezaostávají, ale je jasné, že o mistru světa se bude psát o něco více a nebude se psát o tom, že je špatný. Asi chápu co myslíš, ale nepřijde mi, že by zrovna v tomto byly nějaké nepřirozené tlaky.-
Nasir
22:09 23.12.2013 188.175.189.XXX- je úplně jedno, komu praskaly pneu. Podstatné je, že si to daný tým zčásti zavinil sám tím, že nedodržoval pokyny výrobce pneu. Nevím, proč jsi tak posedlý tím, že to souvisí s RB - zajímavé je, že to děláš dost často, že se upneš na nějaký oslí můstek nebo banalitu. Snaha zamlžit podstatu věci, nebo co?
- loni to právo veta určitě neměli, jinak by ho použili. Anebo se prostě nevztahuje na otázky bezpečnosti nebo dodávaný materiál typu pneu. Třeba se vztahuje jen na pravidla FIA.
Vlastně nevím, proč o tom vůbec mluvíš. Myslíš, že Ferrari by bylo proti sobě a zapomnělo to veto použít? To asi těžko.
- Ano, nějaká ta pochvala občas přijde na různé piloty a Vettel jich měl více (těch běžných) jako mistr světa. Pointa je v tom, že článek, který by se dal označit za "SuperAlonso", tu byl snad jen jeden a to tvrzení inženýra Ferrari, že je lepší než Schumi. "SuperVettel" článků tu bylo několik a skoro všechny od členů RB. Dokonce Horner předvedl vrchol trapnosti, když si dovolil fňukat i nad takovou hova.dinou, jako že se "chudák Seb musí dívat na to, když jeho kolega háže svou čepici fanouškům, kteří mu skandují".. a že tím "byl ovlivněn". A ještě bučení antifans jako by mezi řečí spojí s jejich největším soupeřem, ačkoliv tam žádná spojitost není. Ke žvástům tohoto typu vůči soupeřům se nesnížil nikdo ani ve Ferrari (k Alonsovi), ani v Lotusu (ke Kimimu), ani v Mercedesu (k Hamáčovi).-
Mike17
12:42 24.12.2013 93.99.87.XXX-ano, je to jedno. "Posedlý" jsem byl jen proto, že se DOSLOVA o RB zmínil. Pro mě to nedávalo smysl. Nic víc.
-gumy se měnily letos a Ferko s tím souhlasilo (netuším proč). Jediný, kdo se do poslední chvíle bránil byla FI. A ani nevím, jestli nakonec ustoupili i oni, nebo ne.
-článků, kde se je nějaká chvála o Alonsovi, jsou jen tu asi desítky. Ale asi budeme každý vidět něco nenormálního v něčem jiném. Tebe rozčiluje Horner, mě Alonso. Každý máme svůj pohled a přijde mi to normální.-
-
Nasir
21:41 25.12.2013 188.175.189.XXX- jo, mělo tam být "letos" měnily. Jak sezona skončí, už mi tam skáče loni. Ale jak jsem řekl, to právo asi neměli (až od 2014?) nebo se nevztahuje na tento případ. A Lotus s Ferrari také nesouhlasili. Pneu se měnily na základě požadavků na bezpečnost.
- Ne, Miku, v tomto bodě se myslím my dva rozcházíme dost zásadně. Hlavní rozdíl totiž není v tom, že já jsem např. vysazený na Hornera a ty na Alonsa. To je jen jednoduchý pohled člověka, který kouká jen na řečníka a nikoliv na obsah. Hlavní rozdíl je v tom, že já jsem vysazený na ty, kteří se dopouští např. zbabělých pomluv soupeřů, které účelově spojí s něčím negativním, aby jim uškodili. Nemusí to být nutně pomluva soupeřů, ale něco ubohého, že se to vymyká PR standardu F1. Ono spousta šéfů omílá svoje řečičky, PR jede, Whitmarsh je expert na banality "vrátíme se na vrchol, máme velkou tradici", Monte a Ferrari optimistické řeči před sezonou atp. Občas jsem to komentoval jako PR kecy, ale beru to jako určitou normu, týká se to jen jich a nikoliv soupeřů. Jezdci mohou mít své názory, kdo byl jak dobrý, nebo ze vzájemné kolize obviňují vždy kolegu. Ale nikoho jsem v poslední době neslyšel se snížit na úroveň těch Hornerových keců, na které jsem narážel. A to je to, co mi vadí. S Hornerem to nemá nic společného. Pokud by je vyslovil někdo jiný, tak by to ode mě taky strhal. Ale ať se ti to líbí nebo ne - toto vyslovil Horner a nikoliv Alonso, nikoliv Monte, nikoliv Whitmarsh. A to není můj problém.-
Mike17
14:38 26.12.2013 93.99.87.XXXAsi ti rozumím a jak jsem to napsal znělo trochu moc zjednodušeně. Já to spíš myslím tak, že vidíš v řečech Hornera něco jiného, než chtěl možná říct. Netvrdím, že to tak je, ale už se mi stalo mockrát, že jsem někde něco řekl a po čase jsem se dozvěděl nějakou interpretaci, která vyzněla úplně jinak než jsem ji myslel. Stejně tak mi na některých vyjádřeních Fernanda vadí to, že vyznívají jako ponižování některých soupeřů. Tuším, že jsme o tom taky tenkrát spolu diskutovali a přesvědčoval jsi mne, že to tak nemusel myslet. A ano, možná nemyslel a buď jsem to pochopil špatně já, nebo během překladu se trochu změnil smysl komentáře. Oba máme tendenci na základě našich názorů vnímat určitá slova vlastním způsobem. Proto si nemyslím, že se v tom nějak lišíme.
Rozumíš, co jsem chtěl říct?
-
-
-
-
-
-
Nasir
21:47 23.12.2013 188.175.189.XXXJsi na omylu. Pirelli v té době už tlaku ustoupilo, mimo jiné proto, že usilovali o smlouvu na další rok v F1. A to byla docela silná páka, jak na Pirelli zatlačit, aby se podvolili - řeči o tom, že Pirelli nemá smlouvu jistou a že se musí dohodnout s každým týmem se objevily během roku několikrát. Před Silverstone Pirelli CHTĚLO pneu změnit, ale potřebovalo jednomyslný souhlas týmů a ten nedostalo. Načež došlo k těm defektům a vynořila se hned otázka bezpečnosti, na kterou nebyl souhlas týmů potřeba.
Dodatek - každý si může zaspekulovat, jestli to bylo ze strany jistých týmů a Pirelli předem připravené nebo ne - jestli Pirelli dovezlo do Silverstone schválně pneu horší kvality (víc náchylné k defektu) nebo ne.-
Nasir
22:14 23.12.2013 188.175.189.XXXJeště dodatek k té smlouvě Pirelli - podívejte se na poslední větu Hemberyho, která nepřímo potvrzuje moje slova. "Pokud vás sport neochrání, když uděláte něco, o co jste byli požádáni, pak to musíte udělat sami" - jinými slovy Pirelli muselo podniknout něco, aby ustálo ten (nejen) mediální tlak. A kdy ten tlak ustal? Když došlo ke změně pneu...-
uzivatel001374
16:53 27.12.2013 78.98.131.XXX. Nemyslim že by vtedy tlak celkom ustal, lebo Alonso napríklad sa sťažoval nepretržite 24/7, za takými slovami sa dá vidieť veľa vecí, od slovného pinpingu ktorý mal Hembry s Alonsom, cez tajné testovanie, po budúcoročné tvrdé gumy, to všetko a viac mohol mať Hembry namysli.
-
-
-
-
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek