DISKUZE K ČLÁNKU Týmy zamítly dvě povinné zastávky i zvýšení minimální hmotnosti vozů

FIA včera schválila další změny v pravidlech pro příští rok včetně pětisekundových penalizací, stálých čísel závodníků, rozpočtových stropů či dvojnásobné porce bodů v posledním závodě. Naopak neprošlo zavedení povinných dvou zastávek či zvýšení minimální hmotnosti monopostů.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Týmy zamítly dvě povinné zastávky i zvýšení minimální hmotnosti vozů

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 6, poslední 10.12.2013 19:04 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Pepan (Hlasovali 2 lidé) 10.12.2013 11:00
Zamítnutí zvýšení váhy. Týmy to zřejmě zamítly… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • wrt

    88.80.244.XXX
    . Koho zaujíma nefér výhoda dvojmetrových hráčov basketbalu, alebo molých džokejov.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Pepan

    Pepan

    89.24.157.XXX
    Zamítnutí zvýšení váhy. Týmy to zřejmě zamítly proto, že i když své vozy dovažují, je trochu něco jiného, když se rozmístí závaží po celém obvodu vozu než když se do sedačky auta posadí o těžší pilot.

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Olda

    89.203.220.XXX
    Váha Cituji: "v tomto teoretickém případě hraje nefér výhoda ve výši 0,42 s na kolo, pokud se Force Indii nepodaří dostatečně snížit hmotnost vozu."

    Podle mě jsou všechny formule i s jezdci lehčí a dovažují se pomocí závaží, takže ta "nefér výhoda ve výši 0,42s na kolo" je nesmysl. Nevýhoda spočívá v slabších možnostech dovážení monopostu závažími, ale uváděný časový hendikep je číslo vycucané z prstu.

    + 3 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • XR

      109.81.245.XXX
      Ty jsi taky vycucaný z prstu - je tam uvedeno, jak k tomu přišli. A že byly vozy pod limit - bejvávalo. Teď už žádná rezerva pro závaží podle týmů nezbývá. Pak někteří mohou mít opravdu nefér výhodu. To je něco jiného, než vyvažování, kdy tu hmotnost stejně musíš vézt. Takhle vysocí piloti musí nést oproti těm lehčím penalizaci navíc.

      + 6 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Ták, tak, F1 nie je krasokorčuľovanie,.. ...aby sa zavádzali povinné cviky-zastávky, čo je niečo úplne mimo torhoto športu a nič prirodzené, ktoré by so závodením súviselo. A pokiaľ sa hmotnosti týka, tak už v roku 2014 je možné do aut F1 inštalovať lítium-air (lítiovo-vzduchové) batéerie s nižšou hmotnosťou a o 10x vyššou kapacitou, tak tekže hmotnosť oproti vozu r. 2013 sa ani nezmení, naopak, ešte jejaké kilo sa ušetrí na výmeník turba, ktorý pribudne. Dobá správa je všek tá, že tieto batérie nemôžu explodovať a teda nie sú v monoposte F1 ako časovaná bomba.01

    + 3 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Duncan66

    89.102.3.XXX
    heh 2 povinne zastavky neprojdou, ale dvojnasobne body za posledni zavod jsou v poradku? To z toho jako bude jeste vetsi fraska nez dosud?

    + 5 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama