DISKUZE K ČLÁNKU Prezident FIA chystá změny: "Formule 1 je příliš drahá"
Formule 1 je příliš drahým sportem a bude s tím třeba něco udělat, tvrdí znovu zvolený prezident FIA Jean Todt.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Prezident FIA chystá změny: "Formule 1 je příliš drahá"
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
uzivatel000341
12:35 10.12.2013 62.154.195.XXXTrochu jiný pohled Souhlasím tady s většinou názorů a patřím k těm, co nechápou tak strašně svazující regule. Budiž, zakázat některé extrémě drahé materiály k výrobě motorů, tomu rozumím, ale proč strikně dávat úhel sevření válců, kompresní poměry, nastavení ventilů či jiné věci a skrývat se za náklady na vývoj??? Budiž, omezím spotřebu, počet motorů na sezonu, omezím obsah a přikážu umístění výfuku, ale zbytek nechám volný, to je přeci to kouzlo inženýrů a vývoje. Pokud se nemýlím, formule by tu měly být hlavně kvůli fanouškům. A komu z nás fanoušků vadí vysoké náklady? Mě tedy rozhodně ne.
PS: Kolik vlastně stojí superlicence a kolik se platí za účast na velkých cenách? -
Kapor
17:30 09.12.2013 194.160.178.XXXInak Formula E dostane asi partnera,... ...na dvoch kolesách, lebo Francúzi postavili E-supermotorku, s výkonom 200 MPS a jej charakteristiky sú tak povzbudivé, že klasika v podobe GP bude mať asi problémy im konkurovať v zrýchlení a hlavne v jadzných vlasnostiach, prí výjazde zo zakrut a aj v brzdení, kde sa bude využívať rekuperácia brzdného momentu, premenou na elekktrickú energiu. -
uzivatel000397
09:52 09.12.2013 90.178.29.XXXNo teda, na to přišel ten celoplanetární svazarmovec docela brzy. Hlavně že narok pojedou fungl nová auta se spoustou zelených nesmyslů. Možná by se měl jet proškolit do Ameriky jak umí udělat s levnými auty zajímavé závody. -
Kapor
09:28 09.12.2013 194.160.178.XXXTo je jasné každému,... ...lebo už od r. 2014 mali byť vypísané pravidlá na používanie pseudoadiabatických motorov v F1 a nie týchto pekáčov ! To by ale páni z FIA a tiež splesnivený Bernny, museli hovieť technike, od ktorej sú zrejme vzdialený na hony. -
-
-
-
-
eR
11:53 09.12.2013 62.245.107.XXXWilliams platil za motory cca 15 milionů ročně a na rok 2014 po něm chtěl Renault cca 22 milionů. Což mě rozhodně nepřijde jako 2-3 krát tolik. Nehledě na to, že když špičkové týmy mají roční rozpočet 200-250 milionů, tak ta cena za motory rozhodně není to, co by F1 dělalo drahou.-
Jens
12:02 09.12.2013 109.81.245.XXXSamozřejmě, že to je nesmysl. Navíc si k těm současným započítejte cenu KERSu (až 5 - 7 mil na rok).
A přestaňte už konečně srovnávat pořizovací náklady v prvním roce, zkuste se podívat na to, jak mají čísla vycházet za 4 roky - má to být levnější než ty současné neekonomické V8.
-
-
tim
11:28 09.12.2013 213.226.215.XXXJak psal Pepan tak náklady na motory jsou 2-3 krát větší a když byly náklady cca 5 mil. eur, tak teď to je 10-15mil. což je pro menší týmy třetina rozpočtu. Podle mě by bylo levnější povolit vývoj současných osmiválců, než dělat nový motor uplně od začátku.-
-
-
Jens
15:00 09.12.2013 109.81.245.XXXTak za prvé: za dva roky zmražený vývoj motorů nebude. Postupně bude vývoj některých části omezován, se zmražením (tak jak tomu je dosud u V8) se v současné podobě pravidel počítá nejdříve od roku 2019! A proč? Kvůli úspoře nákladů, pochopitelně.
-
-
-
-
-
Aktuálně
Poslední závod 15.9.2024
GP Ázerbájdžánu51kol (306.049 km)
Baku City Circuit
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 22.09.2024
GP Singapuru 62 kol (306.143 km)
Singapurdní | hod | min | sek