DISKUZE K ČLÁNKU Anderson o problémech Ferrari a McLarenu, v roce 2014 vidí světlo na konci tunelu pouze pro jednoho

Gary Anderson se po sezoně rozmluvil o problémech, které trápily McLaren a Ferrari v uplynulém roce. V nové sezoně navíc vidí světlo na konci tunelu pouze pro jedu z těchto zavedených stájí.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Anderson o problémech Ferrari a McLarenu, v roce 2014 vidí světlo na konci tunelu pouze pro jednoho

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 18, poslední 10.12.2013 13:54 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel000224 (Hlasovali 5 lidé) 06.12.2013 16:58
Garymu ta proroctví moc nejdou... Stačí si od… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Chasnik

    217.117.213.XXX
    Jsem sice jen fanoušek amatér... ..., ale i já mám delší dobu pocit, že ve vedení McLarenu to nešlape jak má. Jestli je to přímo osobou Martina Whitmarshe nebo lidmi na nižších úrovních samozřejmě vědět nemůžu. Každopádně tým ztratil svoji jiskru a to ještě dříve než před letošní špatnou sezonou (tu může mít každý tým...).
    Doufám, že se nedočkám další sezóny, ve které budu číst trapná prohlášení typu "víme, co bylo špatně a příště to zlepšíme".

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • ICEman

    91.148.39.XXX
    Garry Anderson Je to ten istý Garry Anderson, ktorý na začiatku roku tvrdil toto ? Ak áno tak jeho názor za veľa nestojí

    [odkaz na stránku]

    [odkaz na stránku]

    + 10 / − 8

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Jens

      78.157.160.XXX
      Zato ten tvůj jistě stojí za to. Vsadím se, že kdybys archivoval vše, co kdo kdy řekl, tak bys snadno u každého našel nějakou věc, která nevyšla - včetně tebe. A co ta spousta zajímavých technických informací a vysvětlení, se kterými přicházel? Nj., po hospodách je technických ředitelů všude plno. Nejlepší by bylo asi nic neříkat a nepsat. Nebo ještě lépe sehnat nějakého člověka, kterému všechny předpovědi do budoucnosti budou 100% vycházet.

      + 8 / − 12

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Kefi

        188.120.222.XXX
        Nevím, co prskáš.. Ohledně proroctví nemá smysl ho brát vážně. Co se týče tech. informací nikdo tu na ně nenadává.

        + 5 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • anonym

          188.120.195.XXX
          Proroctví, proroctví... V odkazovaných článcích ze začátku února (!) mluvil Anderson o tom, co bylo navenek (!) vidět na prvních vývojových verzích (!) nových vozů. Tzn. hodnotil zjevné vnější aspekty koncepce. To ale přece nic neříká o tom, nakolik dokáže tým využít možností dané koncepce, ani co se skrývá pod povrchem. A že neviděné může být nakonec i rozhodující, dokazuje Red Bull.

          Nakonec v tomhle článku o tom v případě McLarenu mluví docela jasně: "V předešlých letech nevěděli, proč bylo jejich auto tak rychlé, jak bylo, a letos zase nevěděli, proč bylo jejich auto tak pomalé, jak bylo."
          To snad nějak vylučuje jeho víc než 10 měsíců starý názor na MP4-28? Ani náhodou a jestli jste to ty nebo ICEman nepochopili, váš problém a váš boj. 04

          + 5 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • Jens

          78.157.160.XXX
          ... Ohledně proroctví má smysl brát vážně koho? Asi pouze tebe.

          Já bych naopak měl výhrady právě ke kvalitě technických informací (to že si někdo něco tipne a nevyjde je normální). Tam jde vidět, že je mimo svůj obor už delší dobu.
          Příspěvek byl redakčně upraven.

          + 4 / − 4

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000224

    uzivatel000224

    188.120.222.XXX
    Garymu ta proroctví moc nejdou... Stačí si od něj přečíst články ze začátku sezony... Uvidíme.

    + 5 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Mr.B

    194.228.32.XXX
    A kolik on ten Anderson postavil mistrovských aut, že tomu tak rozumí?

    + 3 / − 14

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Jens

      78.157.160.XXX
      A kolik tys postavil nemistrovských aut, že vyslovuješ takový názor, aniž bys ho konkretizoval? Možná něco o F1 ví, když ho zaměstnává BBC, když mu zveřejňují články v Autosportu atd.

      + 8 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mr.B

        194.228.32.XXX
        Já si ho dovolím kritizovat na základě jeho dřívějších článků. Například jeho názor na letošní McLaren je zde: [odkaz na stránku] . Obrázek o kvalitě jeho postřehů ať si ale udělá každý sám.

        + 1 / − 6

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • anonym

          188.120.195.XXX
          Co podle tebe tento a odkazovaný článek dokazují? Přijde ti snad, že si odporují? Mně vůbec, protože v únoru neříkal, že to bude vítězné auto, ale že mu přijde dobře řešené. Teď snad říká, že je auto koncepčně špatné? Ne, říká, že McLaren neví, proč je tak pomalé. To jsou dvě rozdílné věci. Že někde něco nefunguje, jak by mělo, a tým neví co, kde a proč, to přece vůbec neznamená, že je základ špatný.

          + 4 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Mr.B

            194.228.32.XXX
            Ještě v únoru 2013 to bylo správným směrem vyvinuté auto vyházející s nejrychlejšího auta v poli, zatímco v prosinci 2013 se ukázalo, že McLaren vlastně k tomu nejrychlejšímu autu dospěl nevědomky a ke všemu z důvodu absence vůdčí osobnosti. Paráda! 11

            + 2 / − 3

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • viking

              93.153.124.XXX
              Ty by ses podle toho jak to cele prekrucujes docela dobre hodil do bulvaru... 12

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • anonym

              178.255.168.XXX
              Že někdy týmy nechápou, proč jim věci nefungují, je docela normální a McLaren není výjimkou. Podívej se, co např. říká Fry o vývoji Ferrari v druhé polovině sezóny ve včerejším článku. Podívej se na Williams, který nikdy nepochopil, proč jim nefungují Coanda výfuky, a raději se ke konci sezóny vrátil ke konceptu, jehož fungování rozuměl. Atd. atp.

              Nemusíš se hned chovat jako uražená ženská a kydat na domnělého agresora špínu. 03

              + 1 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
    • Nasir

      188.175.189.XXX
      Víš, každý designér není zrovna Adrian Newey nebo Rory Byrne a přesto má mnohem větší znalosti a zkušenosti než laik. Nevím, do jaké míry vidí Anderson do McL, možná je to spíš jeho dojem, ale radši si přečtu kritický názor inženýra, než nějaké omleté plky od Helmuta, Whitmarsche a jiných.

      + 9 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • eR

    62.245.107.XXX
    Jsem na to tak zvědavý, že se ani dočkat nemůžu. Letos byla de facto stejná pravidla jako loni, ale McL, Williams a Sauber i přesto postavily o hodně horší auta, než měli v roce 2012. A teď, při jedné z největších změn pravidel, to může být přímo konstruktérské Waterloo. Jak můžeme vidět, tak práce na 60% modelech a počítačové simulace, nemusí vždy odrážet konečnou realitu na trati.

    Že se McL zlepší o tom nepochybuji, protože ti už snad hlouběji padnout nemohout (i když to si Willíci v roce 2005 říkali taky) a Ferrari, potřebuje nejenom nejrychlejší auto na začátku sezóny, ale taky zvládnout celoroční vývoj.

    + 7 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Ja si myslím,.. ...že ak sa budú tímy v predsezónnych testoch dobre kukať na RB10-ku, tak by mali pochopiť o čom nové auto má byť a to nech si zoberú ako etalon, ktoré potom môžu zdokonaľovať, kým sa len dá. Ak si myslia, že sú mudrejší a pôjdu zase tvrdohlavo svojou cestou, tak to zas skončí zle. Ferrari a McLaren by vedeli o tom hovoriť aj o zavesení s ťažnými vsperami vpredu a pod. 11 18

    + 5 / − 16

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Kapor

      194.160.178.XXX
      Myslím si aj to,... ...že Adrian sa už po 24 hodinách rozhodol ten vzduch viesť vnútrom predného krídla preto, aby z neho pomocou deflektorou vytvoril lištu na utesnenie bokov podlahy, aby mal difuzor väčšiu účinnosť a tým auto väčší prítlak. 11 ...
      Příspěvek byl redakčně upraven.

      + 3 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama