DISKUZE K ČLÁNKU Anderson o problémech Ferrari a McLarenu, v roce 2014 vidí světlo na konci tunelu pouze pro jednoho
Gary Anderson se po sezoně rozmluvil o problémech, které trápily McLaren a Ferrari v uplynulém roce. V nové sezoně navíc vidí světlo na konci tunelu pouze pro jedu z těchto zavedených stájí.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Anderson o problémech Ferrari a McLarenu, v roce 2014 vidí světlo na konci tunelu pouze pro jednoho
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel000224
(Hlasovali 5 lidé)
06.12.2013 16:58
Garymu ta proroctví moc nejdou... Stačí si od… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Chasnik
13:54 10.12.2013 217.117.213.XXXJsem sice jen fanoušek amatér... ..., ale i já mám delší dobu pocit, že ve vedení McLarenu to nešlape jak má. Jestli je to přímo osobou Martina Whitmarshe nebo lidmi na nižších úrovních samozřejmě vědět nemůžu. Každopádně tým ztratil svoji jiskru a to ještě dříve než před letošní špatnou sezonou (tu může mít každý tým...).
Doufám, že se nedočkám další sezóny, ve které budu číst trapná prohlášení typu "víme, co bylo špatně a příště to zlepšíme". -
ICEman
20:07 06.12.2013 91.148.39.XXXGarry Anderson Je to ten istý Garry Anderson, ktorý na začiatku roku tvrdil toto ? Ak áno tak jeho názor za veľa nestojí
[odkaz na stránku]
[odkaz na stránku]-
Jens
20:45 06.12.2013 78.157.160.XXXZato ten tvůj jistě stojí za to. Vsadím se, že kdybys archivoval vše, co kdo kdy řekl, tak bys snadno u každého našel nějakou věc, která nevyšla - včetně tebe. A co ta spousta zajímavých technických informací a vysvětlení, se kterými přicházel? Nj., po hospodách je technických ředitelů všude plno. Nejlepší by bylo asi nic neříkat a nepsat. Nebo ještě lépe sehnat nějakého člověka, kterému všechny předpovědi do budoucnosti budou 100% vycházet.-
-
anonym
04:20 07.12.2013 188.120.195.XXXProroctví, proroctví... V odkazovaných článcích ze začátku února (!) mluvil Anderson o tom, co bylo navenek (!) vidět na prvních vývojových verzích (!) nových vozů. Tzn. hodnotil zjevné vnější aspekty koncepce. To ale přece nic neříká o tom, nakolik dokáže tým využít možností dané koncepce, ani co se skrývá pod povrchem. A že neviděné může být nakonec i rozhodující, dokazuje Red Bull.
Nakonec v tomhle článku o tom v případě McLarenu mluví docela jasně: "V předešlých letech nevěděli, proč bylo jejich auto tak rychlé, jak bylo, a letos zase nevěděli, proč bylo jejich auto tak pomalé, jak bylo."
To snad nějak vylučuje jeho víc než 10 měsíců starý názor na MP4-28? Ani náhodou a jestli jste to ty nebo ICEman nepochopili, váš problém a váš boj. -
Jens
08:50 07.12.2013 78.157.160.XXX... Ohledně proroctví má smysl brát vážně koho? Asi pouze tebe.
Já bych naopak měl výhrady právě ke kvalitě technických informací (to že si někdo něco tipne a nevyjde je normální). Tam jde vidět, že je mimo svůj obor už delší dobu.
Příspěvek byl redakčně upraven.
-
-
-
-
uzivatel000224
16:58 06.12.2013 188.120.222.XXXGarymu ta proroctví moc nejdou... Stačí si od něj přečíst články ze začátku sezony... Uvidíme. -
-
-
Mr.B
06:12 07.12.2013 194.228.32.XXXJá si ho dovolím kritizovat na základě jeho dřívějších článků. Například jeho názor na letošní McLaren je zde: [odkaz na stránku] . Obrázek o kvalitě jeho postřehů ať si ale udělá každý sám.-
anonym
09:17 07.12.2013 188.120.195.XXXCo podle tebe tento a odkazovaný článek dokazují? Přijde ti snad, že si odporují? Mně vůbec, protože v únoru neříkal, že to bude vítězné auto, ale že mu přijde dobře řešené. Teď snad říká, že je auto koncepčně špatné? Ne, říká, že McLaren neví, proč je tak pomalé. To jsou dvě rozdílné věci. Že někde něco nefunguje, jak by mělo, a tým neví co, kde a proč, to přece vůbec neznamená, že je základ špatný.-
Mr.B
10:45 07.12.2013 194.228.32.XXXJeště v únoru 2013 to bylo správným směrem vyvinuté auto vyházející s nejrychlejšího auta v poli, zatímco v prosinci 2013 se ukázalo, že McLaren vlastně k tomu nejrychlejšímu autu dospěl nevědomky a ke všemu z důvodu absence vůdčí osobnosti. Paráda!-
anonym
15:15 09.12.2013 178.255.168.XXXŽe někdy týmy nechápou, proč jim věci nefungují, je docela normální a McLaren není výjimkou. Podívej se, co např. říká Fry o vývoji Ferrari v druhé polovině sezóny ve včerejším článku. Podívej se na Williams, který nikdy nepochopil, proč jim nefungují Coanda výfuky, a raději se ke konci sezóny vrátil ke konceptu, jehož fungování rozuměl. Atd. atp.
Nemusíš se hned chovat jako uražená ženská a kydat na domnělého agresora špínu.
-
-
-
-
Nasir
16:29 06.12.2013 188.175.189.XXXVíš, každý designér není zrovna Adrian Newey nebo Rory Byrne a přesto má mnohem větší znalosti a zkušenosti než laik. Nevím, do jaké míry vidí Anderson do McL, možná je to spíš jeho dojem, ale radši si přečtu kritický názor inženýra, než nějaké omleté plky od Helmuta, Whitmarsche a jiných.
-
-
eR
15:30 06.12.2013 62.245.107.XXXJsem na to tak zvědavý, že se ani dočkat nemůžu. Letos byla de facto stejná pravidla jako loni, ale McL, Williams a Sauber i přesto postavily o hodně horší auta, než měli v roce 2012. A teď, při jedné z největších změn pravidel, to může být přímo konstruktérské Waterloo. Jak můžeme vidět, tak práce na 60% modelech a počítačové simulace, nemusí vždy odrážet konečnou realitu na trati.
Že se McL zlepší o tom nepochybuji, protože ti už snad hlouběji padnout nemohout (i když to si Willíci v roce 2005 říkali taky) a Ferrari, potřebuje nejenom nejrychlejší auto na začátku sezóny, ale taky zvládnout celoroční vývoj. -
Kapor
14:41 06.12.2013 194.160.178.XXXJa si myslím,.. ...že ak sa budú tímy v predsezónnych testoch dobre kukať na RB10-ku, tak by mali pochopiť o čom nové auto má byť a to nech si zoberú ako etalon, ktoré potom môžu zdokonaľovať, kým sa len dá. Ak si myslia, že sú mudrejší a pôjdu zase tvrdohlavo svojou cestou, tak to zas skončí zle. Ferrari a McLaren by vedeli o tom hovoriť aj o zavesení s ťažnými vsperami vpredu a pod.-
Kapor
09:25 07.12.2013 194.160.178.XXXMyslím si aj to,... ...že Adrian sa už po 24 hodinách rozhodol ten vzduch viesť vnútrom predného krídla preto, aby z neho pomocou deflektorou vytvoril lištu na utesnenie bokov podlahy, aby mal difuzor väčšiu účinnosť a tým auto väčší prítlak. ...
Příspěvek byl redakčně upraven.
-
Aktuálně
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek