DISKUZE K ČLÁNKU Testovalo Ferrari a Renault tajně nové turbo motory?

Zatímco Mercedes kategoricky odmítá, že by motor pro sezonu 2014 už na trati vyzkoušel, spekulace hovoří o jeho konkurentech - Renaultu a Ferrari.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Testovalo Ferrari a Renault tajně nové turbo motory?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 47, poslední 10.12.2013 18:28 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Pepan (Hlasovalo 23 lidí) 06.12.2013 13:56
Názorný příklad, který ukazuje že zákaz… »
» tom11 (Hlasovalo 10 lidí) 06.12.2013 13:15
omezení pokud je to pravda, tak zakazuje… »
» Pepan (Hlasovalo 8 lidí) 06.12.2013 17:16
Ne všechny týmy. Jenom ty, které neměly okruh a… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

    • švejdy

      89.103.17.XXX
      Rád bych se zeptal odkud máte informaci, že Ferrari La Ferrari pohání 5,2 litrový atmosferický V12 motor nebo 3,8 litrový turbo V8? Pokud se nemýlím tak v La Ferrari tepe atmosferický V12 o objemu 6,3 litru + 120 kW KERS, nějak si nejsem jistý jestli Ferrari v současné době vůbec 5,2 litrový V12 vyrábí. A co se V8 3,8 l. twin-tubro týče, to by měl být nový motor určen pro nástupce Ferrari California. Ferrari momentálně do svých silničních aut pouze tři motory a to 6,3 V12, 4,3 V8 a 4,5 V8 nebo se pletu? 14

      + 3 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • anonym

        188.120.195.XXX
        Možná si jen popletl agregáty hybridů Ferrari a McLarenu - P1 má totiž 3,8l V8 twin-turbo s trochu silnějším KERSem než LaFerrari. 04

        + 2 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Kapor

          194.160.178.XXX
          Nie, je to motor,... ...určený pre Ferrari Callifornia a je inštalovaný v Quatroportte ako bi-turbo.11

          + 2 / − 5

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Kapor

            194.160.178.XXX
            Ale ako som hovoril,... ..na požiadanie ho do La Ferrari vedia dodať. 01

            + 2 / − 7

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • švejdy

            89.103.17.XXX
            Ano máš pravdu že 3,8 V8 je v novém Quatroportte, to ovšem nějak nevylučuje že motor se stejným základem nebude použit i u nové Californie. Není žádným tajemstvím, že Maserati a Ferrari používájí motory postavené na stejném základě, mimojiné V8 Ferrari je i v Alfě Romeo 11

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Kapor

              194.160.178.XXX
              Áno, všetky sú v koncerne FIAT,... ...a nové motory pre všetky tieto značky s turbo technikou a nižším objemom sa vyrábajú v novej motorárni za 50 mil. euri. 11

              + 3 / − 6

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • švejdy

                89.103.17.XXX
                Pokud je myšlena ta, ve které roste malý les tak souhlasím :)

                + 2 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Kapor

                  194.160.178.XXX
                  Les roste jen,.. ...medzi nohama, tvé přítelkyne ! Ha, ha, ha. 18 11

                  + 1 / − 1

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
      • Kapor

        194.160.178.XXX
        Pri tom V 12 som sa preklepol,... ... a miesto 6,3 som si to omylom pomýlil s motorom, 5,2 V12, ktoré majú vo svoji JEEPOCH Fernando a Felipe, ktoré dostali od Lucu na pobavenie, ale to nie je smerodajné,ale to, ako spolupracuje atmosferický V12 s HY-KERS, aby spotreba bola nižšia o 40%, čo som v podstate vysvetlil tak ako má byť. Na požiadanie je možnosť dostať 3,8 V8 s Twin-scroll turbom, ale vyvíja sa 2,4 litrový prelňovaný V6 Twin-scroll, ktorý sa tam bude montovať už štandardne pre Európsky trh, keďže V12 je určený najmä pre Americký. 11

        + 3 / − 7

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Pepan

    Pepan

    89.24.157.XXX
    Názorný příklad, který ukazuje že zákaz testování je naprostá kravina. Týmy jsou dotlačeny úředníky k tomu, aby pro příští sezónu vyvinuly nové motory a spoustu doprovodných zařízení a podle úředníků z FIA mají týmy provádět vývoj trvající zhruba rok a půl bez testování, které je povoleno až teprve pár týdnů před prvním závodem.
    Jdu blejt velebnosti.02

    + 23 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      109.80.112.XXX
      Zakladni nesmysl v Tvem prispevku je, ze zakaz testovani chtely a zavedly tymy ne nejaky urednik..

      + 3 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Pepan

        Pepan

        89.24.157.XXX
        Ne všechny týmy. Jenom ty, které neměly okruh a nechtěly platit za jeho pronájem. Jak k tomu přijde třeba Ferrari, které investovalo nemalé peníze do výstavby testovacího okruhu a dneska ho nesmí využívat?

        + 8 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • anonym

          109.80.112.XXX
          Puvodne vsechny tymy jen jediny je ted proti, takze zaprve sam vis, ze predchozi tvrzeni o urednicich je lez a pritom to zde napises?!? A za druhe, ze se Ferrari neumi prizpusobit je jeho chyba ne ostatnich. A obhajujes stejne RB, kdyz mu lide vytykaji velke financni zdroje?

          + 1 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Pepan

            Pepan

            89.24.157.XXX
            Týmy se ani nenamáhají proti tomu protestovat, protože by to bylo jako házení hrachu na stěnu. Pokud by se dneska otevřeně řeklo, že pokud se týmy domluví, testování se povolí, tak všechny větší týmy by na to kývly, protože ani sebelepší programy chování vozu na dráze nenasimulují.

            + 2 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
    • XR

      78.157.160.XXX
      Zákaz testování je stejná "naprostá kravina" jako snahy o snižování nákladů, zachování F1 o více než třech týmech či o dlouhodobou udržitelnost tohoto sportu.

      + 2 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Pepan

        Pepan

        89.24.157.XXX
        Pokud FIA bojuje za snížení nákladů a jedním dechem týmům vnutí motory, které budou stát 2-3 krát tolik, co si mám o tom myslet? To raději ponechat původní motory a povolit testování. Pro mladé piloty je navíc zákaz testování velký handicap, protože jenom v závodním autě se člověk naučí projíždět zatáčky a brzdit. Sebelepší simulátor je v tomhle na hov....02

        + 3 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • anonym

        188.120.195.XXX
        Rozlišujme testování týmu F1 a testování výrobce motoru, ano? Zatímco testy prvého jsou ve velké míře zaměřeny na aerodynamiku, což můžeme vnímat jako vyhazování peněz oknem a tudíž má omezení testů svůj smysl, testy druhého jsou o provozních vlastnostech a spolehlivosti mechaniky v reálném nasazení, kde nedostatek testů může ve výsledku vést k vysoké úmrtnosti motorů, která s sebou může přinést dodatečné náklady možná i převyšující cenu testů.

        Myslíte, že se dají na testovací stolici nasimulovat přetížení násobně přesahující gravitaci a působící téměř v celé rovině (především průjezdy rychlých zatáček a brzdění)? Nebo snad máte pocit, že více než trojnásobné přetížení působící déle než zlomek sekundy nemůže mít na motor vliv? Neumožnit motorářům jezdit s motorem zastavěným do staršího vozu F1 je podle mě velice špatné rozhodnutí a vůbec bych se nedivil, kdyby se snažili podvádět.

        + 3 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Kapor

        194.160.178.XXX
        Nie je pravda,... ...že testovať je zakázané, lebo testy sú : predsezónne, testy mladíkov, sezónne, pneumatík Pirelli atď., v primeranej miere, priradené aj k iným metódam a technikám, ako vytvoriť dokonalé auto a test je tou poslednou časťou skladačky, kde sa to všetko vytvorené metódou CFD, cez aerotunel overí a dáta po testoch, potom slúžia pre simulátor ako prostriedok na zdokonaľovanie pilotov a ich jazdeckého štýlu a je to šetrenie prostriedkov bez toho, že by si to niekto hlbšie uvedomoval. 11 18

        + 1 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Sergio Pérez měl našlápnuto k lepšímu výsledku, ale skončil předčasně v předposledním kole (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Piasti v euforii, Leclerc zpytuje svědomí, Verstappen propadá mírně skepsi

Oscar Piastri se dočkal vítězství díky vlastnímu dobrému výkonu (ilustrační foto)

GP ÁZERBAJDŽÁNU: Piastri ustál Leclercovy ataky, Monačan ani napočtvrté nezúročil pole-position

Lewis Hamilton v závodě v Austrálii

Lewise Hamiltona na startovním roštu v Baku neuvidíme

Vozy Alpine by dosavadní průběh Grand Prix v ulicích Baku vymazaly (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ PO KVALIFIKACI: Všichni čekají nepředvídatelný závod

Sergio Pérez v letošní sezóně poprvé v kvalifikaci porazil svého kolegu (ilustrační foto)

Leclercovi Baku svědčí zajel tu čtvrté pole-position v řadě, Norris fatálně propadl

Alexander Albon stejně jako jeho nový týmový kolega v Baku překvapili (ilustrační foto)

Třetí trénink plný dramat: dvě červené vlajky a výborný Williams, těsně triumfoval Russell

George Russell téměř celou první polovinu prostál v boxech (ilustrační foto)

Leclerc těsně pokořil Péreze v druhém tréninku, smůlu měl Norris

Max Verstappen v závodě v Monaku

První trénink v Baku ovládl Verstappen. Leclerc a Colapinto bourali

Newey nastupuje k Aston Martinu

Newey přechází k Aston Martinu. S Alonsem a Hondou očekává opět úspěšné partnerství

Model monpostu McLarenu v aerodynamickém tunelu

Proč McLaren stále nenasadil to největší vylepšení a díky čemu předčí při vývoji své soupeře?

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama