DISKUZE K ČLÁNKU Testovalo Ferrari a Renault tajně nové turbo motory?
Zatímco Mercedes kategoricky odmítá, že by motor pro sezonu 2014 už na trati vyzkoušel, spekulace hovoří o jeho konkurentech - Renaultu a Ferrari.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Testovalo Ferrari a Renault tajně nové turbo motory?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
švejdy
17:13 06.12.2013 89.103.17.XXXRád bych se zeptal odkud máte informaci, že Ferrari La Ferrari pohání 5,2 litrový atmosferický V12 motor nebo 3,8 litrový turbo V8? Pokud se nemýlím tak v La Ferrari tepe atmosferický V12 o objemu 6,3 litru + 120 kW KERS, nějak si nejsem jistý jestli Ferrari v současné době vůbec 5,2 litrový V12 vyrábí. A co se V8 3,8 l. twin-tubro týče, to by měl být nový motor určen pro nástupce Ferrari California. Ferrari momentálně do svých silničních aut pouze tři motory a to 6,3 V12, 4,3 V8 a 4,5 V8 nebo se pletu?-
-
-
švejdy
18:42 06.12.2013 89.103.17.XXXAno máš pravdu že 3,8 V8 je v novém Quatroportte, to ovšem nějak nevylučuje že motor se stejným základem nebude použit i u nové Californie. Není žádným tajemstvím, že Maserati a Ferrari používájí motory postavené na stejném základě, mimojiné V8 Ferrari je i v Alfě Romeo -
-
-
Kapor
17:36 06.12.2013 194.160.178.XXXPri tom V 12 som sa preklepol,... ... a miesto 6,3 som si to omylom pomýlil s motorom, 5,2 V12, ktoré majú vo svoji JEEPOCH Fernando a Felipe, ktoré dostali od Lucu na pobavenie, ale to nie je smerodajné,ale to, ako spolupracuje atmosferický V12 s HY-KERS, aby spotreba bola nižšia o 40%, čo som v podstate vysvetlil tak ako má byť. Na požiadanie je možnosť dostať 3,8 V8 s Twin-scroll turbom, ale vyvíja sa 2,4 litrový prelňovaný V6 Twin-scroll, ktorý sa tam bude montovať už štandardne pre Európsky trh, keďže V12 je určený najmä pre Americký.
-
-
-
Pepan
13:56 06.12.2013 89.24.157.XXXNázorný příklad, který ukazuje že zákaz testování je naprostá kravina. Týmy jsou dotlačeny úředníky k tomu, aby pro příští sezónu vyvinuly nové motory a spoustu doprovodných zařízení a podle úředníků z FIA mají týmy provádět vývoj trvající zhruba rok a půl bez testování, které je povoleno až teprve pár týdnů před prvním závodem.
Jdu blejt velebnosti.-
-
-
anonym
07:42 07.12.2013 109.80.112.XXXPuvodne vsechny tymy jen jediny je ted proti, takze zaprve sam vis, ze predchozi tvrzeni o urednicich je lez a pritom to zde napises?!? A za druhe, ze se Ferrari neumi prizpusobit je jeho chyba ne ostatnich. A obhajujes stejne RB, kdyz mu lide vytykaji velke financni zdroje?-
Pepan
14:31 07.12.2013 89.24.157.XXXTýmy se ani nenamáhají proti tomu protestovat, protože by to bylo jako házení hrachu na stěnu. Pokud by se dneska otevřeně řeklo, že pokud se týmy domluví, testování se povolí, tak všechny větší týmy by na to kývly, protože ani sebelepší programy chování vozu na dráze nenasimulují.
-
-
-
-
-
Pepan
17:06 06.12.2013 89.24.157.XXXPokud FIA bojuje za snížení nákladů a jedním dechem týmům vnutí motory, které budou stát 2-3 krát tolik, co si mám o tom myslet? To raději ponechat původní motory a povolit testování. Pro mladé piloty je navíc zákaz testování velký handicap, protože jenom v závodním autě se člověk naučí projíždět zatáčky a brzdit. Sebelepší simulátor je v tomhle na hov.... -
anonym
04:49 07.12.2013 188.120.195.XXXRozlišujme testování týmu F1 a testování výrobce motoru, ano? Zatímco testy prvého jsou ve velké míře zaměřeny na aerodynamiku, což můžeme vnímat jako vyhazování peněz oknem a tudíž má omezení testů svůj smysl, testy druhého jsou o provozních vlastnostech a spolehlivosti mechaniky v reálném nasazení, kde nedostatek testů může ve výsledku vést k vysoké úmrtnosti motorů, která s sebou může přinést dodatečné náklady možná i převyšující cenu testů.
Myslíte, že se dají na testovací stolici nasimulovat přetížení násobně přesahující gravitaci a působící téměř v celé rovině (především průjezdy rychlých zatáček a brzdění)? Nebo snad máte pocit, že více než trojnásobné přetížení působící déle než zlomek sekundy nemůže mít na motor vliv? Neumožnit motorářům jezdit s motorem zastavěným do staršího vozu F1 je podle mě velice špatné rozhodnutí a vůbec bych se nedivil, kdyby se snažili podvádět. -
-
Kapor
10:06 07.12.2013 194.160.178.XXXNie je pravda,... ...že testovať je zakázané, lebo testy sú : predsezónne, testy mladíkov, sezónne, pneumatík Pirelli atď., v primeranej miere, priradené aj k iným metódam a technikám, ako vytvoriť dokonalé auto a test je tou poslednou časťou skladačky, kde sa to všetko vytvorené metódou CFD, cez aerotunel overí a dáta po testoch, potom slúžia pre simulátor ako prostriedok na zdokonaľovanie pilotov a ich jazdeckého štýlu a je to šetrenie prostriedkov bez toho, že by si to niekto hlbšie uvedomoval.
-
-
Aktuálně
Poslední závod 15.9.2024
GP Ázerbájdžánu51kol (306.049 km)
Baku City Circuit
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 22.09.2024
GP Singapuru 62 kol (306.143 km)
Singapurdní | hod | min | sek