DISKUZE K ČLÁNKU Spojí se Marussia se Sauberem a budeme tak mít v roce 2014 jen deset týmů?
Marussia by ráda našla partnera v jednom ze stávajících týmů. Původně chtěla odkoupit podíl Toto Wolffa ve Williamsu, to se ale nepovedlo. Teď má britsko-ruská stáj políčeno na Sauber. Dočkáme se tedy v roce 2014 v F1 jen 10 týmů?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Spojí se Marussia se Sauberem a budeme tak mít v roce 2014 jen deset týmů?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
anonym
23:12 05.12.2013 91.148.27.XXXZaujimave No ktovie ci ten PAN berie z "vlastneho" vrecka a iba so svojich urcite poctivo zarobenych peniazkov ???? Sak nech predavaju te svoje vychvalene "superšporty" ci skor "superšroty" do celeho sveta to by im malo stacit ..... NA Co tam isli ? A ten Chilton ? to je pekne vyhodenych 12 milionov von oknom (do ohna) za taku nulu to musi byt riadny ........ co to plati ! -
Hemmis
23:35 29.11.2013 90.177.28.XXXno marussia chce hlavně trvalý sponzoring williams nechtěl prodat 15% z 15% by fakt dotoho kecat nemohly . kdyby sauber prodal do 20% oni by měly jistotu peněz a marussia jistotu v to že vráží dosvého. motory fewrrari by se jmenovaly marussia tak jako kdysi u sauberu petronas podle mě by to nemuselo být špatný a bianchi by v sauberu nebyl taky špatný . -
Zix.
12:08 29.11.2013 78.102.248.XXXMarussia a Sauber Pokud by se to opravdu stalo,tak je otázka kdo by měl jakej vliv. Jak Sauber nebo někdo od něj,tak i rusáci by určitě chtěli mít hlavní slovo. Pochybuju totiž,že by najednou lidi od Marussie nechtěli mít vedení týmu pod kontrolou a být jen nižší spolumajitel,když ho ted mají svůj tým,kterýmu plně velej.
Jak píše taky Mike - nechápu už delší dobu proč Ferrari brečí jak chtěj 3.vozy,když takhle úplně jednoduše můžou mít rovnou 4 vozy. Samozřejmě by je to asi stálo více peněz,ale aspon by využili ty peníze od Bernieho.
Taky mě už včera dost zaujali ty odhady rozpočty týmů - tady se píše jak má 76 milionů Eur(krát 27 je cca 2 miliardy a 52 milionů) a v článku ze středy majít mít "jen" 51 milionů Liber.
.,... tedy 76 milionů krát 27 = 2 miliardy 52 milionů vs. 51milionů krát 32 = 1 miliarda 632 milonů. Tedy rozdíl v odhadech je skoro "jen" půl miliardy. Bral sem podle aktuálních kurzů měn. -
PC
10:39 29.11.2013 212.47.2.XXXchápu to dobře, že se tady mluví o spojení Marussie se Sauberem, ale defakto se mluví o tom, že by ruští sponzoři nechali Marussiu úplně padnout a přenesli by svou činnost do Sauberu?
To by ale znamenalo, že budou jen sponzorovat, ale výraznější vliv v něm mít nebudou, ne? Chápal jsem to tak, že Marussia měla být "ruský" tým, že tam měli rusové mluvit do všeho a mít vliv na všechno..... -
Kapor
09:26 29.11.2013 194.160.178.XXXPodľa mňa tieto úvahy sú možno reálne,... ...ale nevedú k žiadnemu efektívnemu výsledku pre Marusiu a ani Sauber. Marusia predsa na rok prejde na pohonné jednotky Ferrari a tak by výrobca, ktorý do výroby motorov investoval prišiel o jedného odberateľa, čo by bolo teda veľmi nemilé ak vo Ferrari investovali milióny do novej motorárne a teraz by sa návratnosť znásobila len preto, že jeden z odberateľov vypadne. Veď práve v prvom roku to bude o motor na odberateľa viac, čo je teda pekný balík a Ferarri bude určite proti a Luca si vytrhá posledné vlasy, ktoré mu ešte ostali na hlave. Tým Ferrri totiž už zaváhal vtedy, keď nekúpil tím HRT, keď to ešte išlo a nebol úplne na kolenách, za jeden dolár a mohol z neho už minulý rok vytvoriť svoj juniorský tím, ako je Toro Rosso pre Red Bull, kde mohol mať pojazdné laboratórium nových dielov, ktoré ak sa osvedčia tak ich nahodia aj na víťazné auto. Ak Ferrari vtedy zaváhalo teraz má možnosť odkúpiť podiel v Marusii a urobiť si s neho svoj juniorský tím, čo pri boji o titul bude mať obrovský význam, lebo Sauber sa určite zachráni vlastnými silami, alebo bude rok zametať koniec štartovného poľa a na rok ho kúpi určite za drobné Honda, ktorá bude dodávať aj Mclarenu a so Sauberu si vytvorí vlastný tím.-
henkka
13:37 29.11.2013 90.181.29.XXXPodstata účasti Ferrari ve formuli 1 je postavená na zcela odlišných prioritách, než je tomu např. u "limonád".. Kdybys toto vnímal, jako správný "znalec" tohoto sportu, nikdy bys tu nemohl psát takovéto bludy. A už vůbec neberu v potaz, co provoz takového dvojkového týmu spolyká peněz, o tom by mohl pan Mateschitz dlouho vyprávět... To by se jim tvoje "laboratoř nových dílů" pěkně prodražila.. Odpověz si na otázku, proč HRT nekoupil třeba McLaren..? Pak možná i pochopíš rozdíly v přístupu jednotlivých týmů..-
Kapor
10:39 30.11.2013 194.160.178.XXXPráve, že zisk titulu,... ...v jazdcoch aj tímoch, by Ferrari všetky zisky zúročilo, lebo oba tímy by sa umiestňovali v predu štartovného poľa a ak vezmem v úvahu, že majú od Bernieho ešte bonus k dobru, ako najlepšie platený tím v F1 aj pre ten juniorsky by si vyjednali dobré podmienky. Ty sa veľmi mýliš, ak si myslíš, že Matechitz na to, že má dva tímy Red Bull a Toro Rosso dopláca. Nie naopak získava ! Získal 4 tituly majstra sveta v jazdcoch aj tímoch a zarobil na tom a na rok sa Toro Rosso s pohonnými jednotkami Renault, o poznanie posunie do špičky, lebo medzi autami bude minimálny rozdiel, čím zarobí ešte viac. Ak by na tom nezarábal, už dávno by z F1 odišiel a vložil peniaze do niečoho výhodnejšieho. Ak niekto do toho nevidí, tak si to predovšetkým ty !
-
-
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek