DISKUZE K ČLÁNKU Alonso: Raději bych byl desetkrát desátý a jednou mistrem, než stále končit druhý
Fernando Alonso si nemyslí, že se jeho Ferrari podaří stáhnout náskok Mercedesu a předstihnout jej v šampionátu. Z druhých míst už je unavený, vítězství by dvojnásobný šampion po delší době opět uvítal.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Alonso: Raději bych byl desetkrát desátý a jednou mistrem, než stále končit druhý
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel001378
(Hlasovalo 6 lidí)
21.11.2013 22:20
a sakra sám pan Božský zase něco pravil ... ámen… »
» uzivatel001378
(Hlasovali 3 lidé)
21.11.2013 23:05
No nevím, v roce 2010 dělal Vettel chyby a pral… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
uzivatel001378
22:20 21.11.2013 88.100.224.XXXa sakra sám pan Božský zase něco pravil ... ámen.
Tak se na to podívejme blíže:
2010 - podobné auto jako měl RB a jen díky strategii si titul prohrál
2011 - smolík, neměl šanci ani na to druhé místo
2012 - v 1/2 lepší auto než RB v 2 půlce už nějak nestačil, ale auto stále dosahovalo skoro kvalit RB.
2013 - druhý flek mu patří díky jeho "kroužení" ...
Takže kdyby byl v 2010 na jeho místě někdo jiný tak by měl asi titul.-
Nasir
22:42 21.11.2013 188.175.176.XXXZdravíme pane Výmysla. Skutečnost:
2010 - auto mnohem horší než RB, bojoval o titul jen díky technickým potížím a minelám Vettela a boji mezi Vet a Web.
2012 - auto lepší v Barceloně, jinak pár vítězství jen za deště v kvaldě či závodě (Malajsie). V 2. půlce jasná dominance RB.
2013 - prvních několik závodů auto silné, pak sešup na 4. auto v pořadí.
Jako motoristická pohádka by to ale ušlo.-
uzivatel001378
23:05 21.11.2013 88.100.224.XXXNo nevím, v roce 2010 dělal Vettel chyby a pral se o to být lepší, myslím, že RB měl auto o fous lepší. Titul si prohrálo Ferko samo díky tomu, že kopírovalo MW.
2012 - První půlka v podstatě šla, Ferrari vedlo šampionát v PJ i PK a do přestávky bylo celkem za vodou. Druhá půlka už byla horší a to měl opravdu smůlu.
2013 - auto silné jen protože Ferrari mělo test v Barceloně s Pirelli a najednou jak se změnila specifikace tak nic (ten samý případ platí pro Mercedes, který po testech vyhrával - nemyslím si, že by ani jeden tým neměl data a dokonce ředitel Pirelli mluvil o tom, že Ferko křičelo že má málo dat. ).
-
Duncan66
09:58 22.11.2013 89.102.3.XXX2012 mel prvni polovinu sezony nejlepsi auto a potom ke konci pravdepodobne Mcl. Ale chybyv boxech, smula na trati a nakonec i technicke problemy se postaraly o to, ze Lewis ani Jenson nemeli narok bojovat o titul. Ferrarri a Alonso byli v po prvni polovine v cele diky velkemu stesti, resp. chybam souperu at uz na trati, nebo v boxech. Nebylo to tim, ze by Alonso a Ferrarri byli nejlepsi a nejrychlejsi v poli.
2010 to bylo tesne pouze proto, ze Seb odstoupil 2x z jasneho prvniho mista. Seb tim prisel o 50 bodu a Alonso ziskal 10 bodu navic. To je rozdil 60 bodu. Nebyt toho, dva zavody pred koncem by Seb slavil titul. Ferrarri a Alonso projelo titul v zavode hlavne diky tomu, ze RB nevsadil vse pouze na jednu kartu a mohli titul udelat oba piloti a tim donutili Ferrarri zvolit urcitou strategii a vsadit vse na jednu kartu. A ono to nedopadlo. -
Duncan66
10:07 22.11.2013 89.102.3.XXXnavic sezona 2010 byla opravdu co se boju o titul tyce hodne zajimava, ikdyz na trati to bylo zajimave velmi zridka az na par svetlych vyjimek na mokru jako Cina. Napr. by stacilo aby Lewisovi o 2 minuty dele vydrzelo leve predni kolo v Barcelone a slavil by tak mozna 2. titul.
-
-
-
-
Chasnik
20:19 21.11.2013 217.117.213.XXXS tím titulkem souhlasím Alonso nepatří mezi mé extra oblíbence, ale s tímto jednoznačně souhlas. Je lepší být jednou mistr a jednou skončit ve středu pole, než být x-krát druhý.
Pro tým, sponzory atd. je to určitě zajímavé, když je jejich pilot dlouhodobě na špici (i když věčně pod vrcholem), ale titul je prostě titul :)
-
-
Arnoux
20:28 21.11.2013 217.66.164.XXXAnonyme oni jsou mu novinky houby platný,když celá podstata auta je špatně.Uvědom si,že s Redbullem má stejnou DNA akorát Lotus (možná ještě Sauber?).Používá téměř stejný princip foukání a navíc stejný motor RS 27, který je mapováním zřejmě nejlepším agregátem umožnujícím tuhle výhodu.
Proto je také po změně pneumatik Lotus jediným autem,který Redbullu rychlostně stačí a nedojíždí půl minutu za ním.
A osobně bych si tipnul,že se současným Ferrari by nikdo jiný na druhém místě neskončil a at mám osobně názor na Alonsa jakýkoliv,na vině je jistě auto a ne jezdec!.-
Arnoux
07:04 22.11.2013 217.66.164.XXXJá ho určitě nelituju,ale je potřeba se trochu rozumně zamyslet nad stavem věcí.Podívej se na jeho výsledky v porovnání s Massou a výkonost auta v porovnání s RB potažmo s Lotusem.
A pokud bylo Ferrari zpočátku konkurenceschopné měl náskok asi 30 bodů ne?Tak i když ho nesnášíš-bud soudnej a netvrd blbosti že je pomalej pilot.
Auto jim nejede a inženýři Ferrari sou zoufalci-to je jistý.Foukání jako RB nezvládli za celou dobu co tam Alonso je.
-
-
-
-
Nasir
16:47 21.11.2013 188.175.176.XXXPokud měl druhé nejlepší auto a skončí v šampionátu druhý, tak zjevně neselhal. Tvoje úvaha je nesmysl. Dokonce by teoreticky "měl skončit" třetí.
Ovšem tvrzení o druhém nejlepším autě je zcestné. Na začátku byly 4 týmy se silným autem, které celkem stabilně bojovaly o bednu - Lotus, RB, Ferrari a Mercedes. Ferrari se ale posléze propadlo na 4. místo. Nyní si jezdí Vettel vlastní ligu, Lotus bojuje o bednu s Webberem, a za nimi to jistí alespoň jeden Mercedes, který se snaží potrápit Alonso a Hulkenberg (Massa je většinou ještě dál a Guttierez no comment). Jestli tohle je druhé nejlepší auto, tak třetí nejlepší auto bude podle tebe nejspíš Williams, se kterým Bottas tak dobře zajel v Austinu. -
-
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek