DISKUZE K ČLÁNKU Alonso: Raději bych byl desetkrát desátý a jednou mistrem, než stále končit druhý

Fernando Alonso si nemyslí, že se jeho Ferrari podaří stáhnout náskok Mercedesu a předstihnout jej v šampionátu. Z druhých míst už je unavený, vítězství by dvojnásobný šampion po delší době opět uvítal.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Alonso: Raději bych byl desetkrát desátý a jednou mistrem, než stále končit druhý

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 16, poslední 22.11.2013 10:07 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel001378 (Hlasovalo 6 lidí) 21.11.2013 22:20
a sakra sám pan Božský zase něco pravil ... ámen… »
» uzivatel001378 (Hlasovali 3 lidé) 21.11.2013 23:05
No nevím, v roce 2010 dělal Vettel chyby a pral… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • uzivatel001378

    uzivatel001378

    88.100.224.XXX
    a sakra sám pan Božský zase něco pravil ... ámen.

    Tak se na to podívejme blíže:
    2010 - podobné auto jako měl RB a jen díky strategii si titul prohrál
    2011 - smolík, neměl šanci ani na to druhé místo
    2012 - v 1/2 lepší auto než RB v 2 půlce už nějak nestačil, ale auto stále dosahovalo skoro kvalit RB.
    2013 - druhý flek mu patří díky jeho "kroužení" ...

    Takže kdyby byl v 2010 na jeho místě někdo jiný tak by měl asi titul.

    + 6 / − 9

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Nasir

      188.175.176.XXX
      Zdravíme pane Výmysla. Skutečnost:
      2010 - auto mnohem horší než RB, bojoval o titul jen díky technickým potížím a minelám Vettela a boji mezi Vet a Web.
      2012 - auto lepší v Barceloně, jinak pár vítězství jen za deště v kvaldě či závodě (Malajsie). V 2. půlce jasná dominance RB.
      2013 - prvních několik závodů auto silné, pak sešup na 4. auto v pořadí.

      Jako motoristická pohádka by to ale ušlo. 03

      + 5 / − 7

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel001378

        uzivatel001378

        88.100.224.XXX
        No nevím, v roce 2010 dělal Vettel chyby a pral se o to být lepší, myslím, že RB měl auto o fous lepší. Titul si prohrálo Ferko samo díky tomu, že kopírovalo MW.

        2012 - První půlka v podstatě šla, Ferrari vedlo šampionát v PJ i PK a do přestávky bylo celkem za vodou. Druhá půlka už byla horší a to měl opravdu smůlu.

        2013 - auto silné jen protože Ferrari mělo test v Barceloně s Pirelli a najednou jak se změnila specifikace tak nic (ten samý případ platí pro Mercedes, který po testech vyhrával - nemyslím si, že by ani jeden tým neměl data a dokonce ředitel Pirelli mluvil o tom, že Ferko křičelo že má málo dat. ).

        + 3 / − 5

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Duncan66

          89.102.3.XXX
          2012 mel prvni polovinu sezony nejlepsi auto a potom ke konci pravdepodobne Mcl. Ale chybyv boxech, smula na trati a nakonec i technicke problemy se postaraly o to, ze Lewis ani Jenson nemeli narok bojovat o titul. Ferrarri a Alonso byli v po prvni polovine v cele diky velkemu stesti, resp. chybam souperu at uz na trati, nebo v boxech. Nebylo to tim, ze by Alonso a Ferrarri byli nejlepsi a nejrychlejsi v poli.

          2010 to bylo tesne pouze proto, ze Seb odstoupil 2x z jasneho prvniho mista. Seb tim prisel o 50 bodu a Alonso ziskal 10 bodu navic. To je rozdil 60 bodu. Nebyt toho, dva zavody pred koncem by Seb slavil titul. Ferrarri a Alonso projelo titul v zavode hlavne diky tomu, ze RB nevsadil vse pouze na jednu kartu a mohli titul udelat oba piloti a tim donutili Ferrarri zvolit urcitou strategii a vsadit vse na jednu kartu. A ono to nedopadlo.

          + 2 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • Duncan66

          89.102.3.XXX
          navic sezona 2010 byla opravdu co se boju o titul tyce hodne zajimava, ikdyz na trati to bylo zajimave velmi zridka az na par svetlych vyjimek na mokru jako Cina. Napr. by stacilo aby Lewisovi o 2 minuty dele vydrzelo leve predni kolo v Barcelone a slavil by tak mozna 2. titul.

          + 2 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • Chasnik

    217.117.213.XXX
    S tím titulkem souhlasím Alonso nepatří mezi mé extra oblíbence, ale s tímto jednoznačně souhlas. Je lepší být jednou mistr a jednou skončit ve středu pole, než být x-krát druhý.
    Pro tým, sponzory atd. je to určitě zajímavé, když je jejich pilot dlouhodobě na špici (i když věčně pod vrcholem), ale titul je prostě titul :)

    + 6 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    No Sebastian bude zásadne proti,... ...lebo ten, kto jazdí bez zábran má dvojnásobnú šancu na úspech a Sebastianovi nič nezväzuje ruky. Ale je dobre, že Fernando je odhodlaný bojovať dokonca a jeho tím Ferrari tiež. 01

    + 4 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • anonym

    78.98.0.XXX
    smutny pribeh samozvaneho samuraja novinky mu nevonaju preto skoncil tak tragicky. mozu sa inzinieri snazit ked velky panko odmieta vsetko kdezto vetel z noviniek profituje.

    + 6 / − 10

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Arnoux

      217.66.164.XXX
      Anonyme oni jsou mu novinky houby platný,když celá podstata auta je špatně.Uvědom si,že s Redbullem má stejnou DNA akorát Lotus (možná ještě Sauber?).Používá téměř stejný princip foukání a navíc stejný motor RS 27, který je mapováním zřejmě nejlepším agregátem umožnujícím tuhle výhodu.
      Proto je také po změně pneumatik Lotus jediným autem,který Redbullu rychlostně stačí a nedojíždí půl minutu za ním.

      A osobně bych si tipnul,že se současným Ferrari by nikdo jiný na druhém místě neskončil a at mám osobně názor na Alonsa jakýkoliv,na vině je jistě auto a ne jezdec!.

      + 8 / − 6

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Arnoux

        217.66.164.XXX
        Já ho určitě nelituju,ale je potřeba se trochu rozumně zamyslet nad stavem věcí.Podívej se na jeho výsledky v porovnání s Massou a výkonost auta v porovnání s RB potažmo s Lotusem.

        A pokud bylo Ferrari zpočátku konkurenceschopné měl náskok asi 30 bodů ne?Tak i když ho nesnášíš-bud soudnej a netvrd blbosti že je pomalej pilot.

        Auto jim nejede a inženýři Ferrari sou zoufalci-to je jistý.Foukání jako RB nezvládli za celou dobu co tam Alonso je.

        + 3 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • AAA

    147.229.208.XXX
    Takže 2 tituly už má takže teraz by asi chcel aby sa mu 20 rokov nedarilo 18

    + 4 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • kotrba

    217.30.65.XXX
    No já bych zase řekl že určitě měl druhý nejlepší auto, a tenhle rok docela selhal.

    I těch 8 bodů od Monteho mi přijde moc...

    + 10 / − 14

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Nasir

      188.175.176.XXX
      Pokud měl druhé nejlepší auto a skončí v šampionátu druhý, tak zjevně neselhal. Tvoje úvaha je nesmysl. Dokonce by teoreticky "měl skončit" třetí.
      Ovšem tvrzení o druhém nejlepším autě je zcestné. Na začátku byly 4 týmy se silným autem, které celkem stabilně bojovaly o bednu - Lotus, RB, Ferrari a Mercedes. Ferrari se ale posléze propadlo na 4. místo. Nyní si jezdí Vettel vlastní ligu, Lotus bojuje o bednu s Webberem, a za nimi to jistí alespoň jeden Mercedes, který se snaží potrápit Alonso a Hulkenberg (Massa je většinou ještě dál a Guttierez no comment). Jestli tohle je druhé nejlepší auto, tak třetí nejlepší auto bude podle tebe nejspíš Williams, se kterým Bottas tak dobře zajel v Austinu. 03

      + 16 / − 6

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Biblbrox

        94.138.104.XXX
        Zapoměl jsi ještě na SC, toho Velký Drak také ještě nepředjel.

        + 5 / − 10

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: Přehodnotil jsem své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama