DISKUZE K ČLÁNKU Webber se už těší na novou sezonu v Porsche

Mark Webber: V době mého příchodu do Red Bullu to byl jen „prázdninový“ tým, nikdo mu nepředpovídal úspěchy…

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Webber se už těší na novou sezonu v Porsche

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 32, poslední 22.11.2013 08:15 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Pepan (Hlasovalo 16 lidí) 20.11.2013 14:45
Bude mi chybět. Mark, Good luck.01 »
» Pepan (Hlasovalo 14 lidí) 20.11.2013 14:49
Obávám se že s těmi tituly to zase tak žhavé… »
» Pepan (Hlasovalo 9 lidí) 20.11.2013 15:48
Mark má dost pomalejší starty a jiní jej často… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Áno, Mark má na to svoj názor,.. ...a ja mu ho neberiem, ale ten nevedie k cieľu, ktorí dosiahol jeho mladší kolega Sebastian Vettel. Závodník jeho rangu, akým je Mark, je zo starej školy a je tak trochu aj pohodlný aj preto, lebo sedel v najrýchlejšom aute Red Bullu, ktoré od RB6 bolo veľmi konkurencieschopné a myslel si, že to mu už dáva predpoklad byť majstrom sveta a Sebastian bude pre neho nosiť vodu. Nestalo sa a Sebastian sa zameral na seba tak dôsledne, že išiel ruka v ruke so zlepšujúcim sa monopostom Red Bullu za svojím 1. titulom veľmi tvrdo a nekompromisne a na nič sa nespoliehal, len na svoje schopnosti a rozvoju ich, podriadil celú prípravu a že to prináša ovocie, je jasne vidieť, lebo majstrov sveta nezíska ten, kto má najviac psov, frajeriek a neviem čoho, ale ako sa vie na závody pripraviť a to myslím pochopili konečne aj tí ostatní matadori, Lewis, Fernado atď., vedieť z auta dostať maximum. Ak niekto toho dokáže viac ako Sebastian môže ho v budúcnosti poraziť ak aj jeho tím preukáže kvalitu tímu Red Bull. Mark to nedokázal a preto z F1 uteká, hoci by v nej rád ostal, ale hnevá ho, že ho vo všetkom preskočil mladší kolega s tímu, na ktorého voľakedy mal, ale príležitosť premeškal a teraz je príliš silný na to, aby ho vôbec ohrozil. Ale je dobre, že to pochopil, že príležitosť treba dať mladším, ktorí to môžu dokázať. 01 Ja mu u Porsche prajem, aby sa mu darilo ! 01

    + 8 / − 8

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • PC

      212.47.2.XXX
      myslím, že to je jen pěkná teorie. Já jsem pořád přesvědčen, že "Markův RedBull" je o třídu méně výkonný než "Sebův RedBull". Snad se někdy dozvíme pravdu, ale asi ne od Marka, ten ji nejspíš ani nezná, ale až bude od RedBullu odejito nějaké velké "zvíře", možná se dozvíme velmi zajímavé věci......
      A už jsem se mockrát přesvědčil, že člověk má dát na první dojem a své pocity, když něco vyhodnocuje. Ono se to pak ukazuje jako nejbližší pravdě. A nic na tom nemění ani celá kavalérie různých mluvčích a helmutů a různých znalců a odborníků, která nám dnes tvrdí o RedBullu opak.

      + 7 / − 8

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel000831

        uzivatel000831

        194.212.22.XXX
        To je zase konspirace. Proč by měl tým poškozovat svého jezdce, je to nehorázná kravina, protože bojují o pohár konstruktérů. Dokážeš si představit, že vlastníš tým, bojuješ o umístění a nařídíš aby jeden jezdec dostal horší auto než druhý? Mark o tom mluvil, prostě se mu nepodařilo naučit pracovat s Pirelli. Podívej se na rok 2010, tam bojoval o titul až do posledního závodu...

        + 4 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          93.99.87.XXX
          Pánové asi mají takovou představu, že RB dává miliony do vývoje úmyslně pomalého vozu, aby náhodou nemohli použít data z obou aut, ale jen jednoho (nejspíš jim to dává smysl). A všechno to vyladí tak, aby Mark ztrácel na Seba do čtvrt sekundy na kolo a ztrácel jen pár bodů za závod do PK. 04
          Mark si toho všeho vůbec nevšiml. Protože místo toho aby si aspoň na něco postěžoval jako ostatní piloti, si tu vymýšlí historky o tom, proč je Seb v některých částech rychlejší, jak dobrý pilot to je, co mu osobně dělá při řízení problémy a proč se mu v některých obdobích nedařilo. Ale je také možné, že dostává za každé slovo chvály na RB a Vettela balík peněz. 12

          + 5 / − 6

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • PC

          212.47.2.XXX
          A co je na tom konspiračního? Prostě RedBull řádně "vytunil" pouze Sebovo auto. Markovi to jeho stále nesedlo, protože jezdí prakticky v Sebově voze. Ale to už se tady probíralo tisíckrát. RedBull má díky Sebovi takový náskok, že si může snadno dovolit mnohem méně oblíbeného Marka prakticky ignorovat a provádět u něj jen "běžné" nastavení a vývoj. Už několikrát jsme mohli vidět a to nejen u RedBullu, že když nový vůz týmové jedničce hned nesedl, že byla dvojka náhle velmi dobře konkurenceschopná nebo i lepší. To mluví za všechno a žádnou konspiraci hledat netřeba.

          + 7 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            147.229.7.XXX
            Ano, to co jsi napsal teď, dává smysl. Jezdí v autě dělaném na Seba. Ale naprosto totožném. Možná je to "nefér", ale to auto jezdí slušně, zdá se mi. Takže moje otázky zní: Vyvíjel RB špatně, když má dominantní auto? Nebo si myslíš, že měli dát na Markovy potřeby a udělat auto jiné? Bylo by stejně dominantní?

            + 2 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • Pepan

    Pepan

    89.24.157.XXX
    Bude mi chybět. Mark, Good luck.01

    + 16 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000208

    uzivatel000208

    109.80.56.XXX
    toho bude strasit jmeno Vettel az do konce zivota-bez neho mohl byt ctyrikrat mister sveta20

    + 6 / − 8

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Pepan

      Pepan

      89.24.157.XXX
      Obávám se že s těmi tituly to zase tak žhavé není. Kupříkladu v letošní sezóně mu kromě Vettela stojí v cestě za titulem další tři jezdci, A to píšu navzdory tomu že je to pro mě jeden z nejsympatičtějších jezdců.

      + 14 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • FF

        37.221.245.XXX
        Pokud by měl tu podporu, co má Vettel, tak by to bylo taky o něčem jiném a ty tituly by klidně získat mohl.

        + 8 / − 8

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Pepan

          Pepan

          89.24.157.XXX
          Mark má dost pomalejší starty a jiní jej často na začátku závodu převálcují. A i když se potom rozjede a velmi slušně bojuje, ty starty jej znevýhodňují. Bylo to vidět třeba v Abu Dhabí. I když Vettel startoval z špinavé poloviny dráhy, okamžitě Markovi ujel a pak už si se zbytkem startovního pole dělal co chtěl.

          + 9 / − 4

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Nasir

            188.175.176.XXX
            Ty starty také alespoň částečně souvisí s podporou, o které mluvil FF (jasným důkazem je minimálně rok 2010).

            + 11 / − 8

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              93.99.87.XXX
              Jen je zajímavé, že si toho Mark nějak "nevšiml". 04
              Pokud vím, stěžoval si letos jen jednou, že byla nejspíš špatně nastavená spojka. V dřívějších dobách jsem stížnosti na technické problémy při startech z jeho strany nezaznamenal.

              + 6 / − 4

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Nasir

                188.175.176.XXX
                Čeho že si Webber nevšiml, prosím tě? Toho, že je dvojka, si všiml už 2010. Taky to říkal veřejně do rádia, pokud už jsi zapomněl. Z toho důvodu už musí být dávno smířen s tím, že větší podporu má jednička, takže proč by si teď stěžoval? Nehledě k tomu, že o tom ani nesmí mluvit. Tak naivní určitě nejsi, aby sis myslel, že může vykecat takové interní věci ze zákulisí RB. To mají zaměstnanci včetně pilotů ve smlouvách. Ta narážka, co prokecl právě 2010, byla jen taková špička ledovce a taky neměla dlouhého trvání.

                Ostatně co si Webber dovolil říct veřejně po Malajsii? Kdyby měl možnost, jsem si jistý, že by k tomu řekl daleko víc. Kdyby byl na jeho místě takový Maldonado, po Malajsii a všech technických problémech by už nejspíš Vettela, Hornera a Marka inzultoval. 03

                + 9 / − 5

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Pepan

                  Pepan

                  89.24.157.XXX
                  Já si myslím že Webber by toho mohl říct více, ale nechce vypadat jako uplakánek. Prostě se k tomu postavil jinak a po sezóně končí,

                  + 7 / − 3

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                • uzivatel001378

                  uzivatel001378

                  88.100.224.XXX
                  zapomínáš na to, že ho SV ve svém prvním roce 2009 pěkně pojezdil a když se podívám dále do minulosti tak byl lepší i v roce 2008 se STR.

                  v 2010 dělal SV celkem hodně mladických chyb což je pochopitelné i k jeho věku.
                  V ostatních letech jako 2011,2012,2013 prostě měl Mark smůlu.

                  A LMP1 jsou podobně výkonná auta jako F1 tak snad Mark tu LeMans dá.
                  No dovedl bych si spojit motory Porsche s monopostem RB.

                  + 6 / − 4

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Nasir

                    188.175.176.XXX
                    To nijak nesouvisí s tématem, které načal FF.

                    + 2 / − 1

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                  • Duncan66

                    89.29.32.XXX
                    hlavne v 2010 Seb 2x odstoupil z jasneho prvniho mista. To je -50 bodu pro nej a nejake body navic pro soupere, kteri ten zavod dojeli. Ikdyz u Marka to nemelo moc vyznam, protoze v Australii torpedoval Lewise a v Korei to narval sam do zdi. 17

                    + 4 / − 2

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                • Mike17

                  Mike17

                  93.99.87.XXX
                  Nemluvil jsem o tom, že je dvojka, ale o jeho startech.

                  Na to že "nemůže mluvit", je na RB a Vettela v poslední době velmi velmi hodný. 03 Žádné hlášky typu: "nemůžu o tom mluvit", "byly nějaké věci", "kdybych měl lepší auto", "kdy by tým" atd. Hlášky, které jiní piloti hojně používají a předpokládám, že mají také nějaké smlouvy. Místo toho říká, v čem byl Seb lepší, co mu osobně nesedělo a proč byl pomalejší v některých částech sezon a v jiných ne. A kupodivu nic z toho se netýká nedostatečné podpory týmu, nebo upřednostňování kolegy.

                  A po Malajsii? Mohl si to maximálně vyřídit s Vettelem ručně. A co z toho? Nevím, co by měl tehdy řešit s Hornerem a Markem. Samozřejmě, pokud bych nevěřil ve vaši teorii o zpomalování, zrychlování a omylech ve výpočtech v Malajsii. 03

                  + 4 / − 5

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Nasir

                    188.175.176.XXX
                    To, že je dvojka, s jeho starty částečně souvisí (nebo aspoň ve 2010 souviselo). Nechápeš, co je to rozdílná podpora pilotů? Už jsem ti tady minimálně v jedné delší diskuzi uváděl příklad, který se týkal Kimiho, kterému asi 10x předělávali posilovač řízení podle jeho představ. To by pro dvojku Grosjeana rozhodně nedělali. Ty sis ale nejspíš řekl, že to prostě pomineš, protože se ti to nehodí do krámu.

                    Druhý odstavec - to je výmysl, protože věty, které uvádíš, tam neříká nikdo, rozhodně ne běžně. Řekni mi příklady pilotů, kteří údajně tak hojně (!) říkají, že o něčem nesmí mluvit. Říkají se běžně známé nebo mnohokrát opakované jednoduché vysvětlení "musíme se na to zaměřit, musíme víc pracovat, musíme lépe pochopit pneu" atp. A že je Seb v něčem lepší, nijak nevyvrací to, co jsem napsal předtím. Ona snad rozdílná podpora pilotů automaticky znamená, že dvojka je ve všem a každý rok stejně dobrá jako jednička? S tématem to nijak nesouvisí. Jenom mlžíš, protože nemáš argumenty.

                    Zrychlování a zpomalování v Malajsii - nevím, jakou teorii myslíš (naší?), ale zdá se mi, že jde spíš o tvoje mlžení, které se snažíš k Malajsii podsouvat stylem "nic se nedá dokázat, úmysl je nemožný, pravda může být jedině oficiální názor RB".

                    + 9 / − 3

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama