DISKUZE K ČLÁNKU Hamilton chce bojovat o titul: "Mercedes to v příštím roce může zvládnout"

Lewis Hamilton věří, že nová pravidla v příštím roce pomohou ostatním týmům dostihnout Red Bull a že tak bude moci bojovat o mistrovský titul.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Hamilton chce bojovat o titul: "Mercedes to v příštím roce může zvládnout"

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 15, poslední 15.11.2013 18:03 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel001385 (Hlasovalo 10 lidí) 13.11.2013 13:04
Příští sezóna Hrozně se na příští sezónu těším.… »
» enzo (Hlasovali 4 lidé) 13.11.2013 14:09
Můžeme jenom doufat, že nebude po sezoně po 5ti… »
» Mike17 (Hlasovali 3 lidé) 15.11.2013 18:03
Už jsi to tu jednou plácal. Než se budeš ohánět… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Biblbrox

    94.138.104.XXX
    Hamilton prostě sedí na dvou židlích a to je vždy náročné. Měl by se proto vykašlat na F1 a plně se věnovat kynologii, ve které v současné době slaví více úspěchů než v F1.

    + 1 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Lewis je veľký talent,... ...a ja si osobne myslím, že väčší ako Sebastian, ale jeho venovanie sa závodeniu a diania okolo neho, venuje len 1/5 pozornosti, čo Sebastian, ktorý sa neustále zlepšoval a myslím si, že jeho výkonnosť ostane 3-4 roky ešte ustálená a ak s tým tímy a tí najlepší piloti piloti včetna Hamiltona nebudú nič robiť, len sa tomu prizerať tak Sebastian nielen dostihne M. Schumachera, ale ho aj v počte prvenstiev v MS predstihne, ak bude mať na rok zas víťazné auto, ktoré potom budú určite zas len zdokonaľovať, ako je teraz RB9. Bez zdokonaľovania iných pilotov a tiež monopostov na úroveň Red Bullu, to jednoducho nepôjde, aby Sebastianá porazili a vyhlásenia, že na rok bude Lewis bojovať o titul, majú váhu netopierovho guána. V prvom rade terba dať jazdcom v ich tímoch auto rovnocenné RB10 a potom ich prinútiť nie kecať, ale venovať sa príprave na závod, zo všetkým, čo s tým súvisí a nie radovánkam a zbytočnostiam, ktoré ich rozptyľujú a odvádzajú ich pozornosť od závodenia a Sebastian samozrejme z toho ťaží a bude ťažiť preto, lebo jeho činnosti aj tímu Red Bull sú podriadenie v prvom rade závodeniu a potom ak ostane na to čas, aj radovánkam. 11

    + 6 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • PC

      212.47.2.XXX
      myslím, že když dáš jezdci rovnocené auto, tak jsi mu právě dal i 99% veškeré motivace pro vítězství se třeba i přetrhnout. A obráceně, žádnému jezdci dlouho nevydrží ani sebelepší předsevzetí a odhodlání, pokud dostává rok za rokem průměrné auto. To bylo vidět myslím v poslední době nejlépe na Alonsovi. Pracoval na sobě tvrdě, podával skvělé výkony, ale nyní po několika létech je vidět, že toho má u Ferrari už dost.
      Naproti tomu, Vettel je v pohodě čím dál víc a věřím, že v současnosti není spokojenějšího a odhodlanějšího pilota.......

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • anonym

        94.138.104.XXX
        Kdy byl Alonso dobrý? Myslíš tím, jak zablokoval v boxech nováčka Hamiltona, protože na trati ten velikán F1 na dvojku v týmu, nováčka Hamiltona nestačil?04 04

        + 2 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • PC

          212.47.2.XXX
          Mám samozřejmě na mysli Alonsovo působení ve Ferrari -a taky jsem to zde psal. Nebo jsi se právě probudil a myslíš, že je Alonso ještě v McLarenu?

          + 1 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001385

    uzivatel001385

    89.103.251.XXX
    Příští sezóna Hrozně se na příští sezónu těším. Možná asi nejvíc za posledních pár let. Hodně věcí bude jinak, a to sebou přináší mnoho otazníků, a s nimi ruku v ruce jdoucí napětí, a očekávání.

    Určitě si všichni přejeme sjednocenější startovní pole, aby byl každý jednotlivý závod napínavou podívanou, která naskýtá rozuzlení nejlépe až v posledních zatáčkách.

    Hamilton je bezesporu skvostný závodník, ale bohužel neumí moc zacházet s aktuálními specifikacemi pneumatik. Nejvíce mu sedí jízda na hraně, ale ta vzhledem k velmi citlivým gumám není možná. To je podle mého osobního názoru jeho největší slabina. Stejně je na tom i Merk Webber, který se i přes vynikající vůz Red Bullu nedokáže vyrovnat svému kolegovi právě kvůli agresivnějšímu stylu jízdy. (Toto sám nedávno potvrdil v jednom rozhovoru). Nicméně pneumatiky mají všichni stejné, a tak je nelze obviňovat z neúspěchů jednotlivých závodníků. Je to totiž především právě na závodnících, aby se dokázali přizpůsobit nastaveným podmínkám. Pokud to nedokážou, tak nemají šanci uspět.

    + 10 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • enzo

      enzo

      89.177.134.XXX
      Můžeme jenom doufat, že nebude po sezoně po 5ti závodech. 20

      + 4 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • PC

      212.47.2.XXX
      Ale právě tohle mě přivádí k vzteku - že má úspěch ten, kdo dokáže to drolící se svinstvo, zabordelující celou dráhu a kterému se dnes říká pneumatika, udržet co nejdéle v provozuschopném stavu. Jaká by to mohla být podívaná, sledovat souboje kolo na kolo v plném nasazení vozů a pilotů na hraně.................!
      Přesně v takových situacích Hamilton zářil a nejen on. Nebylo by lepší nařídit povině dvě tři výměny pneumatik a zároveň dotankování, aby to teda trochu zamíchalo strategií a samotné pneumatiky ponechat kvalitní? Stejně šmejdy místo pneumatik těm pomalejším stájím nepomohly - jsou prostě pomalejší dál a žádné DRS ani pneumatiky to nezměnily. To by změnilo až stejnoměrné rozdělení peněz.

      + 20 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Arnošt

        213.151.83.XXX
        Ano bylo by to lepší. Ale ono to bude daleko horší. Všichni píšete o pneumatikách, ale OMEZENÍ MNOŽSTVÍ PALIVA bude mít daleko horší dopad. F 1 se stane soutěží na úsporu paliva. Kdo ušetří nejvíc paliva na posledních 10 kol, ten vyhraje. Povinnost ušetřit 40% paliva vnamené o těch 40% snížit výkon motoru. Řeči o úspornosti přeplňovaných motorů jsou eurobláboly. Řečma nelze fyziku okecat.

        + 6 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Jens

          78.157.160.XXX
          Chceš nám tedy tvrdit, že přeplňovaný motor není úspornější než atmosférický?

          + 5 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Kapor

            194.160.178.XXX
            Má pravdu,.. ...atmosferický motor je úspornejší, ako preplňovaný o tom istom objeme preto, lebo ideš pri ňom s kompresným pomerom dole a snažíš sa narvať do neho, čo najviac vzduchu cez medzichladič a je jasné, že do väčšieho miniobjemu, kde je viac vzduchu, musíš vstreknúť aj viac paliva, aby si dostal väčší výkon ako u atmosferického ! Nie je to jasné len amatérom, alebo tým, čo ich učili na strednej řezníci, jak hovorí hovorí strejda J. Štajdl.
            Len u pseudoadiabatického motora je to naopak, lebo tu ideš s kompresným pomerom hore a dole z nasávacou teplotou vzduchu, vďaka strýcovi Venturimu a dostaneš väčšiu plochu v Carnotovom obehu, čo je znakom väčšej mechanickej práce z menej paliva, ktoré musíš vstreknúť do miniobjemu, ktorá sa hospodárne využije a výsledkom je väčší krútiaci moment a vyšší výnon a nižšia spotreba, ako u preplńovanej klasiky a babráci motorári v F1 na to dodnes zrejme neprišli. 14 18 11

            + 3 / − 10

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • anonym

              178.40.173.XXX
              lojzko lojzko zase same kecy

              samozrejme ze preplnovany motor s rovnakym objemom bude zrat daleko viac ako atmosfericky ale bude mat aj daleko vacsi vykon takze to nemozes takto amatersky porovnavat

              nejde o to kolko ktory motor zhltne paliva na jednotku objemu motora ale s akou ucinnostou dokaze premenit energiu v palive na mechanicku energiu a v tomto je lepsi preplnovany motor

              + 3 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • anonym

              90.182.20.XXX
              Tak si ho doma postav a můžeš jim to navrhnout... Atmosféra neni úspornější.. Turbomotor ti umožňuje provozovat motor v nižších otáčkách a díky větší účinosti spalování a vyššímu výkonu nemusíš logicky tolik šlapat na plyn.. (zjednodušeně řečeno)

              + 8 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          93.99.87.XXX
          Už jsi to tu jednou plácal. Než se budeš ohánět fyzikou, nebylo by špatné se na její základy podívat. Pak najednou zjistíš, že turbomotor je podle fyzikálních i chemických zákonů efektivnější, než atmosferický. A EU s tím nemá noc společného. 03

          + 3 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • rock

          46.33.96.XXX
          "Povinnost ušetřit 40% paliva znamené o těch 40% snížit výkon motoru"

          1. ne protože turbo je účinnější než atmosféra
          2. ne protože lepší / výkonnější KERS
          Fyziku nelze okecat.

          Netvrdím, že uvedené nahradí celý úbytek paliva, ale přímá úměrnost při změně techniky je nesmysl.

          + 3 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Sergio Pérez měl našlápnuto k lepšímu výsledku, ale skončil předčasně v předposledním kole (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Piasti v euforii, Leclerc zpytuje svědomí, Verstappen propadá mírně skepsi

Oscar Piastri se dočkal vítězství díky vlastnímu dobrému výkonu (ilustrační foto)

GP ÁZERBAJDŽÁNU: Piastri ustál Leclercovy ataky, Monačan ani napočtvrté nezúročil pole-position

Lewis Hamilton v závodě v Austrálii

Lewise Hamiltona na startovním roštu v Baku neuvidíme

Vozy Alpine by dosavadní průběh Grand Prix v ulicích Baku vymazaly (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ PO KVALIFIKACI: Všichni čekají nepředvídatelný závod

Sergio Pérez v letošní sezóně poprvé v kvalifikaci porazil svého kolegu (ilustrační foto)

Leclercovi Baku svědčí zajel tu čtvrté pole-position v řadě, Norris fatálně propadl

Alexander Albon stejně jako jeho nový týmový kolega v Baku překvapili (ilustrační foto)

Třetí trénink plný dramat: dvě červené vlajky a výborný Williams, těsně triumfoval Russell

George Russell téměř celou první polovinu prostál v boxech (ilustrační foto)

Leclerc těsně pokořil Péreze v druhém tréninku, smůlu měl Norris

Max Verstappen v závodě v Monaku

První trénink v Baku ovládl Verstappen. Leclerc a Colapinto bourali

Newey nastupuje k Aston Martinu

Newey přechází k Aston Martinu. S Alonsem a Hondou očekává opět úspěšné partnerství

Model monpostu McLarenu v aerodynamickém tunelu

Proč McLaren stále nenasadil to největší vylepšení a díky čemu předčí při vývoji své soupeře?

  • Pátek

    • 1. Trénink (11:30 - 12:30)
    • 2. Trénink (15:00 - 16:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (11:30 - 12:30)
    • Kvalifikace (15:00)
  • Neděle

    • Závod (14:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama