DISKUZE K ČLÁNKU Hamilton chce bojovat o titul: "Mercedes to v příštím roce může zvládnout"
Lewis Hamilton věří, že nová pravidla v příštím roce pomohou ostatním týmům dostihnout Red Bull a že tak bude moci bojovat o mistrovský titul.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Hamilton chce bojovat o titul: "Mercedes to v příštím roce může zvládnout"
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel001385
(Hlasovalo 10 lidí)
13.11.2013 13:04
Příští sezóna Hrozně se na příští sezónu těším.… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Kapor
16:00 13.11.2013 194.160.178.XXXLewis je veľký talent,... ...a ja si osobne myslím, že väčší ako Sebastian, ale jeho venovanie sa závodeniu a diania okolo neho, venuje len 1/5 pozornosti, čo Sebastian, ktorý sa neustále zlepšoval a myslím si, že jeho výkonnosť ostane 3-4 roky ešte ustálená a ak s tým tímy a tí najlepší piloti piloti včetna Hamiltona nebudú nič robiť, len sa tomu prizerať tak Sebastian nielen dostihne M. Schumachera, ale ho aj v počte prvenstiev v MS predstihne, ak bude mať na rok zas víťazné auto, ktoré potom budú určite zas len zdokonaľovať, ako je teraz RB9. Bez zdokonaľovania iných pilotov a tiež monopostov na úroveň Red Bullu, to jednoducho nepôjde, aby Sebastianá porazili a vyhlásenia, že na rok bude Lewis bojovať o titul, majú váhu netopierovho guána. V prvom rade terba dať jazdcom v ich tímoch auto rovnocenné RB10 a potom ich prinútiť nie kecať, ale venovať sa príprave na závod, zo všetkým, čo s tým súvisí a nie radovánkam a zbytočnostiam, ktoré ich rozptyľujú a odvádzajú ich pozornosť od závodenia a Sebastian samozrejme z toho ťaží a bude ťažiť preto, lebo jeho činnosti aj tímu Red Bull sú podriadenie v prvom rade závodeniu a potom ak ostane na to čas, aj radovánkam.-
PC
10:50 14.11.2013 212.47.2.XXXmyslím, že když dáš jezdci rovnocené auto, tak jsi mu právě dal i 99% veškeré motivace pro vítězství se třeba i přetrhnout. A obráceně, žádnému jezdci dlouho nevydrží ani sebelepší předsevzetí a odhodlání, pokud dostává rok za rokem průměrné auto. To bylo vidět myslím v poslední době nejlépe na Alonsovi. Pracoval na sobě tvrdě, podával skvělé výkony, ale nyní po několika létech je vidět, že toho má u Ferrari už dost.
Naproti tomu, Vettel je v pohodě čím dál víc a věřím, že v současnosti není spokojenějšího a odhodlanějšího pilota....... -
-
-
uzivatel001385
13:04 13.11.2013 89.103.251.XXXPříští sezóna Hrozně se na příští sezónu těším. Možná asi nejvíc za posledních pár let. Hodně věcí bude jinak, a to sebou přináší mnoho otazníků, a s nimi ruku v ruce jdoucí napětí, a očekávání.
Určitě si všichni přejeme sjednocenější startovní pole, aby byl každý jednotlivý závod napínavou podívanou, která naskýtá rozuzlení nejlépe až v posledních zatáčkách.
Hamilton je bezesporu skvostný závodník, ale bohužel neumí moc zacházet s aktuálními specifikacemi pneumatik. Nejvíce mu sedí jízda na hraně, ale ta vzhledem k velmi citlivým gumám není možná. To je podle mého osobního názoru jeho největší slabina. Stejně je na tom i Merk Webber, který se i přes vynikající vůz Red Bullu nedokáže vyrovnat svému kolegovi právě kvůli agresivnějšímu stylu jízdy. (Toto sám nedávno potvrdil v jednom rozhovoru). Nicméně pneumatiky mají všichni stejné, a tak je nelze obviňovat z neúspěchů jednotlivých závodníků. Je to totiž především právě na závodnících, aby se dokázali přizpůsobit nastaveným podmínkám. Pokud to nedokážou, tak nemají šanci uspět.-
PC
14:11 13.11.2013 212.47.2.XXXAle právě tohle mě přivádí k vzteku - že má úspěch ten, kdo dokáže to drolící se svinstvo, zabordelující celou dráhu a kterému se dnes říká pneumatika, udržet co nejdéle v provozuschopném stavu. Jaká by to mohla být podívaná, sledovat souboje kolo na kolo v plném nasazení vozů a pilotů na hraně.................!
Přesně v takových situacích Hamilton zářil a nejen on. Nebylo by lepší nařídit povině dvě tři výměny pneumatik a zároveň dotankování, aby to teda trochu zamíchalo strategií a samotné pneumatiky ponechat kvalitní? Stejně šmejdy místo pneumatik těm pomalejším stájím nepomohly - jsou prostě pomalejší dál a žádné DRS ani pneumatiky to nezměnily. To by změnilo až stejnoměrné rozdělení peněz.-
Arnošt
16:18 13.11.2013 213.151.83.XXXAno bylo by to lepší. Ale ono to bude daleko horší. Všichni píšete o pneumatikách, ale OMEZENÍ MNOŽSTVÍ PALIVA bude mít daleko horší dopad. F 1 se stane soutěží na úsporu paliva. Kdo ušetří nejvíc paliva na posledních 10 kol, ten vyhraje. Povinnost ušetřit 40% paliva vnamené o těch 40% snížit výkon motoru. Řeči o úspornosti přeplňovaných motorů jsou eurobláboly. Řečma nelze fyziku okecat.-
-
Kapor
17:11 13.11.2013 194.160.178.XXXMá pravdu,.. ...atmosferický motor je úspornejší, ako preplňovaný o tom istom objeme preto, lebo ideš pri ňom s kompresným pomerom dole a snažíš sa narvať do neho, čo najviac vzduchu cez medzichladič a je jasné, že do väčšieho miniobjemu, kde je viac vzduchu, musíš vstreknúť aj viac paliva, aby si dostal väčší výkon ako u atmosferického ! Nie je to jasné len amatérom, alebo tým, čo ich učili na strednej řezníci, jak hovorí hovorí strejda J. Štajdl.
Len u pseudoadiabatického motora je to naopak, lebo tu ideš s kompresným pomerom hore a dole z nasávacou teplotou vzduchu, vďaka strýcovi Venturimu a dostaneš väčšiu plochu v Carnotovom obehu, čo je znakom väčšej mechanickej práce z menej paliva, ktoré musíš vstreknúť do miniobjemu, ktorá sa hospodárne využije a výsledkom je väčší krútiaci moment a vyšší výnon a nižšia spotreba, ako u preplńovanej klasiky a babráci motorári v F1 na to dodnes zrejme neprišli.-
anonym
13:31 14.11.2013 178.40.173.XXXlojzko lojzko zase same kecy
samozrejme ze preplnovany motor s rovnakym objemom bude zrat daleko viac ako atmosfericky ale bude mat aj daleko vacsi vykon takze to nemozes takto amatersky porovnavat
nejde o to kolko ktory motor zhltne paliva na jednotku objemu motora ale s akou ucinnostou dokaze premenit energiu v palive na mechanicku energiu a v tomto je lepsi preplnovany motor -
anonym
19:28 13.11.2013 90.182.20.XXXTak si ho doma postav a můžeš jim to navrhnout... Atmosféra neni úspornější.. Turbomotor ti umožňuje provozovat motor v nižších otáčkách a díky větší účinosti spalování a vyššímu výkonu nemusíš logicky tolik šlapat na plyn.. (zjednodušeně řečeno)
-
-
-
rock
06:48 14.11.2013 46.33.96.XXX"Povinnost ušetřit 40% paliva znamené o těch 40% snížit výkon motoru"
1. ne protože turbo je účinnější než atmosféra
2. ne protože lepší / výkonnější KERS
Fyziku nelze okecat.
Netvrdím, že uvedené nahradí celý úbytek paliva, ale přímá úměrnost při změně techniky je nesmysl.
-
-
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek