DISKUZE K ČLÁNKU Vandoorne poprvé usedl do vozu GP2 a hned překonal rekord, McLaren je ohromen
Stoffel Vandoorne byl při svém prvním testu ve voze GP2 ihned nejrychlejším pilotem na trati.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Vandoorne poprvé usedl do vozu GP2 a hned překonal rekord, McLaren je ohromen
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
-
anonym
22:22 08.11.2013 178.40.173.XXXto je pekne ze si vedia(mozu dovolit) na plnu hubu povedat ze chcu to a to prerobit ale netreba zabudat ze nie vzdy musi mat ten jazdec pravdu a auto moze byt dobre len sa jazdec dostatocne neprisposobil
mladym neskusenym nezostane nic ine len sa prisposobit, stary skuseny jazdec si postavi hlavu a tim pol sezony zabije upravou niecoho co vskutocnosti upravu nepotrebovalo
vykon lotusu po tych upravach pre kimiho sa nijak zazracne nezvysil, jedno vitazstvo je statistiky nedostatocne na nejake razne tvrdenie ze ta zmena riadenia prispela k lepsiemu vykonu auta
ktovie kde by bolo to auto keby namiesto toho ze kimimu upravovali riadenie niekolko pretekovych vykendov by sa venovali vyvoju inych casti auta
od buttona sa mozno nieco ocakava ale tento rok dokazal ze ocakavania sa nenaplnili. mclaren vedel spravit ovela vyraznejsie pokroky pocas sezony, tuto sezonu nielenze zacali zle ale aj vyvoj pocas nej je velmi slaby-
uzivatel001374
06:42 09.11.2013 78.98.96.XXX. Tak to riadne preháňaš, na posilovači riadenia nepracuje celý tím aby si mohol napísať že tým strávili pol sezóny a vývoj ostatných častí auta stál, určite ten posilovač nepchali do aerodynamického tunela , a okrem toho to nie je o tom že si jazdec "postaví hlavu", to bolo len v Monaku, inak Kimi komunikoval normálne.
A Button? Tvojimi slovami, jeden rok štatisticky nič neznamená, McLaren zastavil snáď ako úplne prvý zo všetkých tímov (snáď okrem Marussie a Caterhamu), takže Button väčšinu sezóny nemá čo kam posúvať.-
-
anonym
08:46 09.11.2013 178.40.173.XXXno ale vies dokazat ze ten posilovac riadenia prispel k tomu vitazstvu v abu? lebo napisal si to presne tak ze kimi si postavil hlavu a vdaka tomu potom vyhrali v abu
tie vyvojarske legendy o tom ako jazdci posuvaju vyvoj auta dopredu su naozaj len legendami, ved najlegendarnejsi vyvojar miso sch. to jasne dokazal svojim navratom v mercedese
a teda on sa okolo tych aut aspon motal a nosil inzinierom o pol noci pizzu, ale ako uz pomoze kimi ktory do tovarne pride raz za cas a aj cez pretekovy vykend je najradsej mimo timovej garaze?
neviem ako kimi komunikoval ale v minulom roku uz malo vedenie lotusu z jeho neustaleho frflania na riadenie riadne nervy-
uzivatel001374
09:56 09.11.2013 78.98.96.XXX. Jazdec v továrni príliš nemá čo robiť, ak tak nosiť tú pizzu :D, ale je to o práci po vystúpení z auta, jazdec je jediným človekom ktorý rozumie technike toho voza a zároveň v ňom jazdí (narozdiel od inžinierov), takže určité veci vie rozoznať iba on, alebo naopak nevie. Ak vie nie len identifikovať problém ale aj chápe postupy akými technický tím chce tieto vady napraviť, o to lepšie. Ale toto sa vo formule Renault proste nerobí, tam sa nedá ísť za hranicu nastavovania voza na konkrétny pretek.-
anonym
16:36 09.11.2013 178.40.173.XXX"ale aj chápe postupy akými technický tím chce tieto vady napraviť" otazne je do akej miery tie postupy chape
mozno ten jazdec ktory aj v tej tovarni sa mota okolo inzinierov tak nieco pochyti ale za tie 3 dni tazko vela pochyti ked ma este milion dalsich veci co v tie dni musi spravit
zober si taku FI ta dlhodobo nasadzuje mladych jazdcov a nezda sa ze by im to pri vyvoji nejak prekazalo-
uzivatel001374
06:51 10.11.2013 78.98.180.XXX. Veď práve, do akej miery postupy chápe, o tom som písal. Prebieha to oveľa cielenejšie než si myslíš. Jazdci ak už popri juniorkách študujú, tak zväčša technické odbory.
Keď si zoberem FI, tak ten prvý tréning chýba potom jednému jazdcovi pri voľbe o nastavovaní, ktorú musí spraviť na základe 3 tréningov. Čo sa ale vývoja voza týka, pracuje sa s informáciami z celého víkendu vrámci ktorého sa kolá jedného auta v jednom tréningu dajú oželieť... za určitú proticenu.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
anonym
11:45 08.11.2013 31.130.162.XXXTrosku by som brzdil ocakavania, isto je to talent. Ale na pogumovanej trati sa vzdy jazdia rychlejsie casy. Aj pocas minulorocnych testov F1 v Abu Dhabi, vacsina prekonala casi pretekarov, pretoze trat mala super prilnavost a vela gumy... ;-) -
-
Aktuálně
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek