DISKUZE K ČLÁNKU Vandoorne poprvé usedl do vozu GP2 a hned překonal rekord, McLaren je ohromen

Stoffel Vandoorne byl při svém prvním testu ve voze GP2 ihned nejrychlejším pilotem na trati.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Vandoorne poprvé usedl do vozu GP2 a hned překonal rekord, McLaren je ohromen

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 30, poslední 10.11.2013 06:51 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel001385 (Hlasovalo 14 lidí) 08.11.2013 11:49
Vandoorne Jedním slovem: PŮSOBIVÉ. »
» Mac_ (Hlasovalo 9 lidí) 08.11.2013 12:23
Myslím, že hlavní důvod, proč se váhá s výměnou… »
» uzivatel001374 (Hlasovalo 8 lidí) 08.11.2013 14:08
. Klobúk aj sánka dole! »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

              • anonym

                178.40.173.XXX
                to je pekne ze si vedia(mozu dovolit) na plnu hubu povedat ze chcu to a to prerobit ale netreba zabudat ze nie vzdy musi mat ten jazdec pravdu a auto moze byt dobre len sa jazdec dostatocne neprisposobil
                mladym neskusenym nezostane nic ine len sa prisposobit, stary skuseny jazdec si postavi hlavu a tim pol sezony zabije upravou niecoho co vskutocnosti upravu nepotrebovalo

                vykon lotusu po tych upravach pre kimiho sa nijak zazracne nezvysil, jedno vitazstvo je statistiky nedostatocne na nejake razne tvrdenie ze ta zmena riadenia prispela k lepsiemu vykonu auta
                ktovie kde by bolo to auto keby namiesto toho ze kimimu upravovali riadenie niekolko pretekovych vykendov by sa venovali vyvoju inych casti auta

                od buttona sa mozno nieco ocakava ale tento rok dokazal ze ocakavania sa nenaplnili. mclaren vedel spravit ovela vyraznejsie pokroky pocas sezony, tuto sezonu nielenze zacali zle ale aj vyvoj pocas nej je velmi slaby

                + 0 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • uzivatel001374

                  uzivatel001374

                  78.98.96.XXX
                  . Tak to riadne preháňaš, na posilovači riadenia nepracuje celý tím aby si mohol napísať že tým strávili pol sezóny a vývoj ostatných častí auta stál, určite ten posilovač nepchali do aerodynamického tunela18 , a okrem toho to nie je o tom že si jazdec "postaví hlavu", to bolo len v Monaku, inak Kimi komunikoval normálne.

                  A Button? Tvojimi slovami, jeden rok štatisticky nič neznamená, McLaren zastavil snáď ako úplne prvý zo všetkých tímov (snáď okrem Marussie a Caterhamu), takže Button väčšinu sezóny nemá čo kam posúvať.

                  + 1 / − 2

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • uzivatel001374

                    uzivatel001374

                    78.98.96.XXX
                    zastavil vývoj

                    + 0 / − 2

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                  • anonym

                    178.40.173.XXX
                    no ale vies dokazat ze ten posilovac riadenia prispel k tomu vitazstvu v abu? lebo napisal si to presne tak ze kimi si postavil hlavu a vdaka tomu potom vyhrali v abu

                    tie vyvojarske legendy o tom ako jazdci posuvaju vyvoj auta dopredu su naozaj len legendami, ved najlegendarnejsi vyvojar miso sch. to jasne dokazal svojim navratom v mercedese
                    a teda on sa okolo tych aut aspon motal a nosil inzinierom o pol noci pizzu, ale ako uz pomoze kimi ktory do tovarne pride raz za cas a aj cez pretekovy vykend je najradsej mimo timovej garaze? 12

                    neviem ako kimi komunikoval ale v minulom roku uz malo vedenie lotusu z jeho neustaleho frflania na riadenie riadne nervy

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • uzivatel001374

                      uzivatel001374

                      78.98.96.XXX
                      . Jazdec v továrni príliš nemá čo robiť, ak tak nosiť tú pizzu :D, ale je to o práci po vystúpení z auta, jazdec je jediným človekom ktorý rozumie technike toho voza a zároveň v ňom jazdí (narozdiel od inžinierov), takže určité veci vie rozoznať iba on, alebo naopak nevie. Ak vie nie len identifikovať problém ale aj chápe postupy akými technický tím chce tieto vady napraviť, o to lepšie. Ale toto sa vo formule Renault proste nerobí, tam sa nedá ísť za hranicu nastavovania voza na konkrétny pretek.

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • anonym

                        178.40.173.XXX
                        "ale aj chápe postupy akými technický tím chce tieto vady napraviť" otazne je do akej miery tie postupy chape
                        mozno ten jazdec ktory aj v tej tovarni sa mota okolo inzinierov tak nieco pochyti ale za tie 3 dni tazko vela pochyti ked ma este milion dalsich veci co v tie dni musi spravit

                        zober si taku FI ta dlhodobo nasadzuje mladych jazdcov a nezda sa ze by im to pri vyvoji nejak prekazalo

                        + 0 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • uzivatel001374

                          uzivatel001374

                          78.98.180.XXX
                          . Veď práve, do akej miery postupy chápe, o tom som písal. Prebieha to oveľa cielenejšie než si myslíš. Jazdci ak už popri juniorkách študujú, tak zväčša technické odbory.
                          Keď si zoberem FI, tak ten prvý tréning chýba potom jednému jazdcovi pri voľbe o nastavovaní, ktorú musí spraviť na základe 3 tréningov. Čo sa ale vývoja voza týka, pracuje sa s informáciami z celého víkendu vrámci ktorého sa kolá jedného auta v jednom tréningu dajú oželieť... za určitú proticenu.

                          + 0 / − 0

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
    • anonym

      31.130.162.XXX
      Trosku by som brzdil ocakavania, isto je to talent. Ale na pogumovanej trati sa vzdy jazdia rychlejsie casy. Aj pocas minulorocnych testov F1 v Abu Dhabi, vacsina prekonala casi pretekarov, pretoze trat mala super prilnavost a vela gumy... ;-)

      + 5 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Eracer

        62.168.11.XXX
        jde o to že v GP2 nikdy nejezdil. A ty výsledky skvělé, viděl jsem časy a musím říct že hodně dobré. A tým ho vychválil do nebe co se zpětné vazby týče. 04

        + 4 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Sergio Pérez měl našlápnuto k lepšímu výsledku, ale skončil předčasně v předposledním kole (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Piasti v euforii, Leclerc zpytuje svědomí, Verstappen propadá mírně skepsi

Oscar Piastri se dočkal vítězství díky vlastnímu dobrému výkonu (ilustrační foto)

GP ÁZERBAJDŽÁNU: Piastri ustál Leclercovy ataky, Monačan ani napočtvrté nezúročil pole-position

Lewis Hamilton v závodě v Austrálii

Lewise Hamiltona na startovním roštu v Baku neuvidíme

Vozy Alpine by dosavadní průběh Grand Prix v ulicích Baku vymazaly (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ PO KVALIFIKACI: Všichni čekají nepředvídatelný závod

Sergio Pérez v letošní sezóně poprvé v kvalifikaci porazil svého kolegu (ilustrační foto)

Leclercovi Baku svědčí zajel tu čtvrté pole-position v řadě, Norris fatálně propadl

Alexander Albon stejně jako jeho nový týmový kolega v Baku překvapili (ilustrační foto)

Třetí trénink plný dramat: dvě červené vlajky a výborný Williams, těsně triumfoval Russell

George Russell téměř celou první polovinu prostál v boxech (ilustrační foto)

Leclerc těsně pokořil Péreze v druhém tréninku, smůlu měl Norris

Max Verstappen v závodě v Monaku

První trénink v Baku ovládl Verstappen. Leclerc a Colapinto bourali

Newey nastupuje k Aston Martinu

Newey přechází k Aston Martinu. S Alonsem a Hondou očekává opět úspěšné partnerství

Model monpostu McLarenu v aerodynamickém tunelu

Proč McLaren stále nenasadil to největší vylepšení a díky čemu předčí při vývoji své soupeře?

  • Pátek

    • 1. Trénink (11:30 - 12:30)
    • 2. Trénink (15:00 - 16:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (11:30 - 12:30)
    • Kvalifikace (15:00)
  • Neděle

    • Závod (14:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama