DISKUZE K ČLÁNKU Vandoorne poprvé usedl do vozu GP2 a hned překonal rekord, McLaren je ohromen

Stoffel Vandoorne byl při svém prvním testu ve voze GP2 ihned nejrychlejším pilotem na trati.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Vandoorne poprvé usedl do vozu GP2 a hned překonal rekord, McLaren je ohromen

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 30, poslední 10.11.2013 06:51 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel001385 (Hlasovalo 14 lidí) 08.11.2013 11:49
Vandoorne Jedním slovem: PŮSOBIVÉ. »
» Mac_ (Hlasovalo 9 lidí) 08.11.2013 12:23
Myslím, že hlavní důvod, proč se váhá s výměnou… »
» uzivatel001374 (Hlasovalo 8 lidí) 08.11.2013 14:08
. Klobúk aj sánka dole! »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • uzivatel001374

    uzivatel001374

    78.98.130.XXX
    . Klobúk aj sánka dole!

    + 8 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001385

    uzivatel001385

    89.103.251.XXX
    Vandoorne Jedním slovem: PŮSOBIVÉ.

    + 14 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Áno, určite ide o ďalši veľký talent,... ...a v Mclarene sa blýzka na lepšie časy. Nesmú však zabúdať, že v F1 je dôležité aj auto s dobrou výkonnosťou a na rok by sa mali pokúsiť naplniť túto potrebu oboch jazdcov svojho tímu, nakoľko tohoto roku sa im to vôbec nepodarilo. 01

    + 7 / − 17

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      188.167.90.XXX
      Lojzko o čom to píšeš...? Uniká mi pointa tvojho príspevku. To, čo píšeš sú také všeobecné veci...ktoré sú nám všetkým notoricky známe... 03

      + 14 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Anonymní anonym

        193.41.42.XXX
        Mě už ty jeho příspěvky taky štvou, protože to jsou z většiny nic neříkající bláboly o ničem. Většinou už se je snažím nečíst. Pořád doufám, že ho jednou tenhle server omrzí a odtáhne někam jinam...

        + 11 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Kapor

          194.160.178.XXX
          Mňa štvú zase ... ako ty,.. ...čo len kritizujú a nič neponúkajú. 02
          Příspěvek byl redakčně upraven.

          + 3 / − 5

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • Eracer

    62.168.11.XXX
    Divím se Že se McLaren ještě nerozhodl nasadit Magnussena na místo Péreze pro příští rok. Ten kluk je talent a Vandoorne by mohl usednout do slabší stáje a pak místo Buttona. McLaren má pod svými křídly dva velmi silné jezdce. Myslím že pokud bude Vandoorne nasazen do GP2 tak titul bude jeho. jen tak dál klucí.

    + 16 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mac_

      Mac_

      89.24.109.XXX
      Myslím, že hlavní důvod, proč se váhá s výměnou Pereze je to, že mladí piloti by příští rok nedokázali dát efektivní zpětnou vazbu o chování nového vozu - a že tam těch změn oproti letošní sezoně bude mnoho. Důležitá bude schopnost porovnávat starý (letošní) a nový vůz. Nebýt toho, Perez už letí.

      + 9 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • XR

        109.81.245.XXX
        Nikdy neměly zkušenosti pilotů tak malou cenu, jakou budou mít příští rok vzhledem k těm všem změnám.

        + 9 / − 5

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • uzivatel001374

          uzivatel001374

          78.98.130.XXX
          . Čiastočne máš imho pravdu, ale vyjadrenia mnohých insiderov sú proti, tímy chcú na budúcu sezónu aspoň jedného skúseného jazdca, nie kôli jeho skúsenostiam s aktuálnou generáciou monopostov F1, ale kôli skúsenostiam s poskytovaním spätnej väzby na úrovni na akej sa v GP2 ani FR3.5 nevyskytuje, teda IMHO.

          + 6 / − 5

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • XR

            109.81.245.XXX
            Ale zkušenosti a kvalitní zpětná vazba jsou dvě odlišné věci. To druhé bude mít samozřejmě stále stejnou cenu.

            + 5 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • uzivatel001374

              uzivatel001374

              78.98.130.XXX
              . No a odkiaľ by nováčikovia skutočne kvalitnú spätnú väzbu vzali? Všetky nižšie formule jazdia s jednotnými monopostami, jazdci sa tam naučia si auto vrámci jeho možností nastavovať, ale nikdy v živote neboli súčasťou vývoja auta prostredníctvom testov a počas sezóny. A práve budúcu sezónu môžu tímy čakať že skončia sezónu s úplne inými autami než začnú. Veď spomeňme sezónu 2009 keď všetci okrem troch tímov narýchlo lepili na autá dvojité difúzory a Vettel sa s takým hybridom stal vicemajstrom.

              + 2 / − 5

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • XR

                78.157.160.XXX
                Tam, kde talent k ježdění. Pleteš si kvalitu feedbacku s technickým vzděláním.

                + 5 / − 2

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • uzivatel001374

                  uzivatel001374

                  78.98.130.XXX
                  . A nesúvisí jedno s druhým priamo úmerne? Schumi bol a Seb je známy puntičkár, venujú sa aj technike viac než ostatní a za posledných 20 rokov snáď náhodou získali 11 titulov. Ono dnes už nestačí povedať že tam vzadu to hrkoce.

                  + 4 / − 8

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • anonym

                    178.40.173.XXX
                    a ako vies ze niektory z tych mladych ktory sa tlacia do f1 sa nevenuje technike este intenzivnejsie ako vettel s misom?

                    + 5 / − 3

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                  • XR

                    78.157.160.XXX
                    Ne, přímo úměrně to spolu opravdu nesouvisí. Jsou to dvě rozdílné věci. Je to podobné, jako s degradací pneumatiky a jejím opotřebením. By si ses divil, co dnes stačí, když máš peníze.

                    + 3 / − 1

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • uzivatel001374

                      uzivatel001374

                      78.98.96.XXX
                      . Tento príspevok som popravde nepochopil, pre mňa je proste jasná výhoda ak jazdec vie čo môže chcieť od továrňe aby pre neho urobila a ako sa to správne robí v súčinnosti s vývojom voza atď, a proste nováčikovia ktorí nikdy nemali tú česť byť súčasťou vývojového procesu toto nemali kde zažiť na vlastnej koži.

                      + 4 / − 4

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
          • anonym

            178.40.173.XXX
            skusenosti mozu byt ale v buducom roku pre niektorych aj nevyhoda

            si zober kolko skusenosti mal miso ked vratil z dochodku a pritom tim nikde neposuval, skor naopak a to vsetko preto ze sa nedokazal prisposobit autu a preto tim namiesto toho aby sa venoval zlepsovaniu auta sa musel venovat prisposobovaniu auta misovi

            tak isto webber sa nedokazal prisposobit k terajsim gumam a asi aj massov najvacsi problem su gumy kedze v 2010 este za alonzom velmi nezaostaval

            taky button sa tiez moc nedokaze neprisposobit autu a preto raz jazdi perfektne(ked mu sadne auto) a ked mu auto nesadne tak jazdi ako posledny platic

            perez sa nechytil, dokaze zajazdit aj dobre preteky ale nema konzistentnost, z neho absolutna spicka uz asi tazko bude
            takze ak s nim neuvazuju aj do dalsich rokov tak je zbytocne ho tam drzat ked maju slubny talent
            mclaren nemava problemy s nasadenim mladych jazdcov takze preco to nerisknut

            + 4 / − 5

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • uzivatel001374

              uzivatel001374

              78.98.130.XXX
              . Môže byť, celkm pekne si to spísal, aj keď zrovna u toho Buttona sa v McLarene čaká že ak mu auto čiastočne nesadne, tak jasne povie čo chce, skvelým príkladom je Räikkonen ktorý sa nehanbil požadovať vývoj prednej časti monopostu aj posilovača riadenia, keď to nefungovalo v Monaku tak im rovno povedal že taký šrot si môžu strčiť niekam, aby neskôr vyhrali Abú Zabí. To by vtedy ešte Grosjean nezmákol.

              + 3 / − 3

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Zbynek Havrda

                95.102.58.XXX
                Kimi jazdil na najlepsich vozoch McL a Ferrari a Lotusu odovzdal nezaplatitelne skusenosti. inzinieri tlieskali od radosti ked im hovoril ako ma co fungovat neskutocne sa Lotus posunul vo vyvoji.

                + 4 / − 4

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Sergio Pérez měl našlápnuto k lepšímu výsledku, ale skončil předčasně v předposledním kole (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Piasti v euforii, Leclerc zpytuje svědomí, Verstappen propadá mírně skepsi

Oscar Piastri se dočkal vítězství díky vlastnímu dobrému výkonu (ilustrační foto)

GP ÁZERBAJDŽÁNU: Piastri ustál Leclercovy ataky, Monačan ani napočtvrté nezúročil pole-position

Lewis Hamilton v závodě v Austrálii

Lewise Hamiltona na startovním roštu v Baku neuvidíme

Vozy Alpine by dosavadní průběh Grand Prix v ulicích Baku vymazaly (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ PO KVALIFIKACI: Všichni čekají nepředvídatelný závod

Sergio Pérez v letošní sezóně poprvé v kvalifikaci porazil svého kolegu (ilustrační foto)

Leclercovi Baku svědčí zajel tu čtvrté pole-position v řadě, Norris fatálně propadl

Alexander Albon stejně jako jeho nový týmový kolega v Baku překvapili (ilustrační foto)

Třetí trénink plný dramat: dvě červené vlajky a výborný Williams, těsně triumfoval Russell

George Russell téměř celou první polovinu prostál v boxech (ilustrační foto)

Leclerc těsně pokořil Péreze v druhém tréninku, smůlu měl Norris

Max Verstappen v závodě v Monaku

První trénink v Baku ovládl Verstappen. Leclerc a Colapinto bourali

Newey nastupuje k Aston Martinu

Newey přechází k Aston Martinu. S Alonsem a Hondou očekává opět úspěšné partnerství

Model monpostu McLarenu v aerodynamickém tunelu

Proč McLaren stále nenasadil to největší vylepšení a díky čemu předčí při vývoji své soupeře?

  • Pátek

    • 1. Trénink (11:30 - 12:30)
    • 2. Trénink (15:00 - 16:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (11:30 - 12:30)
    • Kvalifikace (15:00)
  • Neděle

    • Závod (14:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama