DISKUZE K ČLÁNKU Jak jsou na tom piloti s motory a převodovkami před posledními dvěma závody sezóny?

Jezdci mohou během sezóny volně použít v závodech celkem 8 motorů. Jak jsou na tom před posledními dvěma velkými cenami sezóny 2013?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Jak jsou na tom piloti s motory a převodovkami před posledními dvěma závody sezóny?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 10, poslední 07.11.2013 10:52 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Petr (Hlasovalo 9 lidí) 06.11.2013 16:29
Tyto údaje máme od FIA. »
» uzivatel000737 (Hlasovalo 8 lidí) 06.11.2013 16:18
Zdroj k článku Pěkný článek, zjistit počet… »
» uzivatel000737 (Hlasovali 4 lidé) 06.11.2013 16:38
Díky. 01 »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Ako vidieť,.. ...najlepší motorári sú v Mercedese, lebo motor s navyšším výkonom je najlepšie dimenzovaný na celý seriál závodov F1. To, že niekomu ostane na konci sezóny nevyužitý motor a plance sa na konci, alebo v strede štartovného poľa nie je ukazovateľom dobrej kvality a ani výkonnosti. Ak Mercedes na rok urobí aj víťazné auto k dobrému motoru, len potom môže pomýšľať na post najvyšší v jazdcoch aj tímoch. 01

    + 3 / − 8

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • XR

      109.81.245.XXX
      Takže nejlepší motor je ten, který produkuje nejvyšší výkon bez ohledu na hmotnost, spotřebu, velikost a spolehlivost? Proto má Renault (811) v šampionátu letos dvakrát více bodů než Ferrari (400) a o 60 % více bodů než Mercedes (334)? Neměl by mít nejlepší motor nejvíce bodů?

      + 5 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • FF

        37.221.245.XXX
        Sice nelze určit nejlepší motor jen podle výkonu, ale na druhou stranu jej nelze určit ani podle bodů, protože aerodynamika hraje v současnosti důležitější roli než motor. Můžeme zanedbat fakt, že Renaulty pohánějí o dva vozy víc, protože je to Caterham. Ale musíme vzít v úvahu, že Renault pohání vozy dvou týmů ze špičky Red Bull a Lotus a jeden z horšího středu pole Williams a pak již zmíněny Caterham. Mercedes má tovární tým na špici a dva týmu řekněme v lepším středu pole McLaren a Force India. Ferrari má také tovární tým na špici a dva týmu ve středu pole Sauber a Toro Rosso. Kdyby rozhodujícím faktorem byly motory, tak by Williams a Caterham asi nebyly tak vzadu, ne? Navíc nejméně vzadu jsou vozy s motory Mercedes, možná i díky jejich výkonu.

        + 2 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Kapor

        194.160.178.XXX
        Ty vieš sám,.. ...že počet bodov sa prideľuje za počet získaných bodov v závode, kde sa nejedná o samotný motor, ale o vozidlo v ktorom je motor zamontovaný. To že motor je namontovaný vo vozidlách, ktoré nie sú víťazné, nie je neúspech motorárov Mercedesu a zatiaľ nik nedokázal, že motor Mercedes má najväčšiu hltnosť, lebo ak je namontovaný vo vraku, ktorý je zle postavený k pneumatikám Pirelli pre sezónu 2013 a aj aerodynamicky nekonkuruje RB9, je jasné, že Nico aj Lewis to musia mať zošlapnuté väčšinou na podlahe. 18 11 To, že motor Mrecedes má najvyšší výkon je evidentné a že jeho životnosť je správne dimenzovaná, článok jasne dokazuje. 01

        + 3 / − 6

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • XR

          109.81.245.XXX
          Omlouvám se, nějak jsem v něm přehlédl tabulku s porovnáním maximálních výkonů. Samozřejmě, že při bodech je důležitý celý balík - mě jen šlo o to, že v F1 není nejdůležitějším kritériem pro posuzování motoru samotný výkon, jak jsi naznačoval v prvním příspěvků, ale také celá řada dalších parametrů.

          + 5 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Kapor

            194.160.178.XXX
            Áno,.. ...pochopili sme sa a to je najdôležitejšie, lebo najvýkonnejší motor, určite bude mať spotrebu zrovnateľnú s ostatnými, lebo nik nezaregistroval, že by tankovali viac ako konkurencia, alebo by im po závode nezvýšilo na odobratie vzorky, alebo zastavili po závode na trati, ako to praktizovali tímy s inými motormi, ale je fakt, že tú životnosť rozvrhli k výkonu a spotrebe najepšie, pritom Nico a ani Lewis nepatria k tým, ktorý po okruhu len krúžia, ale závodia vždy, čo to dá. 01 Tak isto je to u závodníkov Force India a nevydarenému autu Mclanu, to tiež pomáha, lebo s iným motorom by boli na tom ešte oveľa horšie. 14

            + 3 / − 5

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000737

    uzivatel000737

    147.32.221.XXX
    Zdroj k článku Pěkný článek, zjistit počet použitých motorů u jednotlivých jezdců není lehké, týmy se tím obecně nechlubí. Zajímal by mě zdroj k článku, pokud je to možné. 04

    + 8 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Sergio Pérez měl našlápnuto k lepšímu výsledku, ale skončil předčasně v předposledním kole (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Piasti v euforii, Leclerc zpytuje svědomí, Verstappen propadá mírně skepsi

Oscar Piastri se dočkal vítězství díky vlastnímu dobrému výkonu (ilustrační foto)

GP ÁZERBAJDŽÁNU: Piastri ustál Leclercovy ataky, Monačan ani napočtvrté nezúročil pole-position

Lewis Hamilton v závodě v Austrálii

Lewise Hamiltona na startovním roštu v Baku neuvidíme

Vozy Alpine by dosavadní průběh Grand Prix v ulicích Baku vymazaly (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ PO KVALIFIKACI: Všichni čekají nepředvídatelný závod

Sergio Pérez v letošní sezóně poprvé v kvalifikaci porazil svého kolegu (ilustrační foto)

Leclercovi Baku svědčí zajel tu čtvrté pole-position v řadě, Norris fatálně propadl

Alexander Albon stejně jako jeho nový týmový kolega v Baku překvapili (ilustrační foto)

Třetí trénink plný dramat: dvě červené vlajky a výborný Williams, těsně triumfoval Russell

George Russell téměř celou první polovinu prostál v boxech (ilustrační foto)

Leclerc těsně pokořil Péreze v druhém tréninku, smůlu měl Norris

Max Verstappen v závodě v Monaku

První trénink v Baku ovládl Verstappen. Leclerc a Colapinto bourali

Newey nastupuje k Aston Martinu

Newey přechází k Aston Martinu. S Alonsem a Hondou očekává opět úspěšné partnerství

Model monpostu McLarenu v aerodynamickém tunelu

Proč McLaren stále nenasadil to největší vylepšení a díky čemu předčí při vývoji své soupeře?

  • Pátek

    • 1. Trénink (11:30 - 12:30)
    • 2. Trénink (15:00 - 16:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (11:30 - 12:30)
    • Kvalifikace (15:00)
  • Neděle

    • Závod (14:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama