DISKUZE K ČLÁNKU Ecclestonův žebříček nejlepších pilotů Formule 1 vede Mansell

Za britským šampiónem následují Senna, Schumacher, Vettel, Rindt a Peterson.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Ecclestonův žebříček nejlepších pilotů Formule 1 vede Mansell

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 27, poslední 07.04.2014 10:33 Vložte komentář

Nejlepší názory

» mi88ki (Hlasovalo 13 lidí) 04.11.2013 16:31
Kde je Fernando ? To bude Fernando zase… »
» uzivatel001378 (Hlasovali 4 lidé) 04.11.2013 20:36
Mnoho fans Ferrari si myslí, že Alonso je… »
» uzivatel001378 (Hlasoval 1 člověk) 05.11.2013 11:51
Jasný chápu, ale pokud je statistika resp. to… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Mario Theissen

    193.179.175.XXX
    Jimmy Škoda že si (asi) Bernie nepamatuje na Jima Clarka. Ve své době byl jako Senna.

    + 1 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • AAA

    147.229.208.XXX
    Mansell??? To akože prečo? Veď Mansell mal za kolegov Piqueta aj Prosta. Prost ho rozprášil a Piquet mu bol prinajmenšom rovnocenným súperom. V roku 1986 sa pripravil o titul chybami, 1987 zas preto lebo si nevedel privyknúť na aktívne závesy a preto jazdil so staršou špecifikáciou. Naozaj nechcem znižovať jeho kvality ale pre mňa bol v tej dobe len 3.-4. najlepší pilot v poli.

    Ešte ma prekvapilo, že Bernie ako bývalí šéf Brabhamu dal Piqueta tak nízko. Pritom to bol práve on kto mu vyhral 2 tituly a človek by čakal, že bude tak trocha zaujatý ako napr Briatore voči Alonsovi.

    + 4 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • mi88ki

      mi88ki

      165.72.200.XXX
      Nebude to tím, že to je taky Brit ? :D

      + 1 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • anonym

        89.24.146.XXX
        ... Je to v morálně 3násobný mistr světa. 2x přišel o titul nehoráznou smůlou v posledním závodě sezony. Byl největším bojovníkem historie. Vítězil v době, kdy o vítězství rozhodovalo umění pilota! Dokázal porazit v přímém souboji kohokoliv. Byl jeden z mála na kterého byl krátký i Senna. Např. v Maďarsku 1989 dokázal na špatném Ferrari zvítězit z 12 místa na startu a porazit v boji všechny, včetně Ayrtona. A takových závodů byla celá řada. Jako kluk jsem je viděl, a dodnes jsou to pro mě nejlepší zážitky z F1. ( a to i včetně závodů, které jsem viděl přímo na místě v padocku nebo z tribun). Bernie je pako, ale s hodnocením Mansella plně souhlasím, také bych ho dal na 1. místo.
        Příspěvek byl redakčně upraven.

        + 2 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Chufu

    62.245.112.XXX
    Myslím, že Bernie porovnává neporovnatelné.

    + 7 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • anonym

    91.148.27.XXX
    Stary Bernie je asi zdrogovany ..... A kde je Gilles Villeneuve ????

    + 5 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • anonym

    217.168.213.XXX
    Já nevim, ale Senna mi přijde strašně přeceňovanej jen proto, že v době kdy byl nejlepší zemřel..

    + 9 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Bernie je starý sklerotik,.. ...lebo zabudol na Prosta a pojem najlepší pilot si poplietol s najuniverzálnejším. Mansell je najuniverzálnejší, lebo vyhral majstra v F1 a hneď o rok aj majstra Indy, čo bol teda exelentný výkon, ale najlepší je jednoznačne ten, kto získal najviac titulov a to je M. Schumascher, potom nasleduje Prost, Sebastian, Sena atď., podľa získaných titulov majstrov sveta. To je totiž ukazovateľ hodnotenia pilotov. 14

    + 4 / − 14

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      89.24.146.XXX
      ... co dělá pilota nejlepším. Jezdecké umění, bojovnost apod. Tituly o tomto nic nic nevypovídají. Je snad Vettel lepším jezdcem než Senna?!?!? Vetell je pouze průměrným pilotem v nadprůměrném autu. Kdyby sedělo 50% současných pilotů v jeho mistrovských autech, výsledky by měli stejné. Mansell, Senna vyhrávali v době kdy pilot vítězil a ne auto a tým.
      Příspěvek byl redakčně upraven.

      + 2 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • FF

      37.221.245.XXX
      Počet titulů sám o sobě není ukazatel kvality pilota, co takhle Stirling Moss, Jacky Ickx, Clay Regazzoni, Carlos Reutemann nebo Gilles Villenueve, kteří nikdy titul nezískali, ale přesto podle mne patří k nejlepším z nejlepších. Čistě podle titulů se dá určit pouze nejúspěšnější pilot ne nejlepší.

      + 20 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Kapor

        194.160.178.XXX
        Ako na olympiáde je ukazovateľom,.. ...zlatá olympinská medaila, tak u jazdcov F1, je to jednoznačné počet titulov. Že tam niekto jazdil na druhom a treťom mieste si nik nepamätá ! 18 11

        + 4 / − 7

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Chufu

          62.245.112.XXX
          Ale jo, správnej fanda si pamatuje. Sympatie, dravost, odhodlání, zvádnutí technické stránky věci...

          + 6 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • FF

          37.221.245.XXX
          To že ti jména, která jsem uvedl, nic neříkají neznamená, že si je nikdo nepamatuje.
          Srovnání s olympiádou je decentně mimo, protože na olympiádě nehraje technika či vybavení tak výraznou roli jako v motorsportu. I když i mezi olympijskými sporty změna techniky či vybavení hrála svoji roli, například různé střihy a materiály plavek případně změna techniky ve skoku na lyžích nebo skoky vysokém.
          V motorsportu talent k úspěchu nestačí je potřeba být ve správnou chvíli na správném místě, pokud by si Vettela vyhlídl místo Red Bullu McLaren, tak by měl možná jeden titul jako Hamilton, a 4 tituly dnes mohl mít třeba Nelson Piquet jr. pokud by si jej Red Bull vybral.

          PS: zkus si o těch jezdcích něco najít, než zase začneš psát takové hlouposti.
          Velice stručný sumář prvních dvou uvedených:
          Stirling Moss:
          vícemistr světa F1 1955,1956, 1957, 1958; třetí 1959, 1960, 1961;
          první neameričan, který vyhrál 12h v Sebringu (1954)
          vítěz Mille Migilia 1955
          vítěz 1000km na Nürburgringu z let 1958, 1959, 1960
          Jacky Ickx:
          vícemistr světa F1 1969, 1970
          vítěz 24h Le Mans 1969, 1975, 1976, 1977, 1981, 1982
          vítěz Rally Paříž-Dakar 1983

          + 1 / − 4

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Kapor

            194.160.178.XXX
            Už ani bežci z Etiópie,.. ...a iných štátov, kde behy sú dominanntné nebehali a nebehajú bosí, lebo by asi nevyhrali v zrovnaní s týmy, čo majú na to špičkové vybavenie a to nielen obutie, ale aj ostatné veci výbavy športovca a to isté je aj u jazdcov F1, lebo jedno bez druhého v dnešnej dobe už neexistuje. To isté platí o zázemí a zabezpečení. Je vidieť, že si atletiku nikdy nerobil. 02 Dokonca aj na Slovensku máme základné školy, kde začínajú mladé talenty, aby z nich vyrástli reprezentanti a to všetko sa odohráva okolo nich tak, aby im to išlo čo najlepšie. Dnes sa už nič nedá robiť amatérdky a polovičato. 11

            + 3 / − 5

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • FF

              37.221.245.XXX
              Zklamu tě, atletiku jsem na základce a do zranění na střední dělal. Já nepíšu, že vybavení nemá žádnou roli, ale že má výrazně menší roli než v motorsportu. Navíc rozdíly, které tvoří různé vybavení mezi atlety na vrcholné úrovni, jsou zanedbatelné. Větší rozdíly tvoří různé povrchy na různých stadionech. Pokud budeš mít dva běžce, rychlejšího s levnými tretrami za pár stovek a o něco pomalejšího v profesionálních tretrách, tak ten rychlejší přesto vyhraje, protože ty tretry mezi nimi tvoří relativně malý rozdíl. Ale pokud budeš mít rychlého jezdce řekněme v Marussii a o něco pomalejšího jezdce v Red Bullu, tak vyhraje ten v Red Bullu (pokud mezi jezdci nebude propastný rozdíl), protože technika v motorsportu hraje podstatnější roli.
              Trénink a zázemí je jiná věc, ale o tom jsem nepsal ani slovo, takže nevím proč to sem zatahuješ.

              + 2 / − 3

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
          • FF

            37.221.245.XXX
            No s tím Piquetem jr. jsem to přehnal, ale ty tituly by měl třeba Hamilton nebo Rosberg

            + 2 / − 3

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • mi88ki

    mi88ki

    165.72.200.XXX
    Kde je Fernando ? To bude Fernando zase naštvanej. Asi bude muse zajít za Berniem a zopakovat mu, že je zázrak, být druhý na takové plečce :D

    + 13 / − 8

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Nasir

      188.175.176.XXX
      Ecclestone mluví o legendách F1 a ty máš v hlavě Alonsa? Nějaká schíza?
      Mám dojem, že naštvaný bys byl hlavně ty - pokud by tam byl. 12

      + 11 / − 6

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: Přehodnotil jsem své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama