DISKUZE K ČLÁNKU Ecclestonův žebříček nejlepších pilotů Formule 1 vede Mansell

Za britským šampiónem následují Senna, Schumacher, Vettel, Rindt a Peterson.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Ecclestonův žebříček nejlepších pilotů Formule 1 vede Mansell

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 27, poslední 07.04.2014 10:33 Vložte komentář

Nejlepší názory

» mi88ki (Hlasovalo 13 lidí) 04.11.2013 16:31
Kde je Fernando ? To bude Fernando zase… »
» uzivatel001378 (Hlasovali 4 lidé) 04.11.2013 20:36
Mnoho fans Ferrari si myslí, že Alonso je… »
» uzivatel001378 (Hlasoval 1 člověk) 05.11.2013 11:51
Jasný chápu, ale pokud je statistika resp. to… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Mario Theissen

    193.179.175.XXX
    Jimmy Škoda že si (asi) Bernie nepamatuje na Jima Clarka. Ve své době byl jako Senna.

    + 1 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • AAA

    147.229.208.XXX
    Mansell??? To akože prečo? Veď Mansell mal za kolegov Piqueta aj Prosta. Prost ho rozprášil a Piquet mu bol prinajmenšom rovnocenným súperom. V roku 1986 sa pripravil o titul chybami, 1987 zas preto lebo si nevedel privyknúť na aktívne závesy a preto jazdil so staršou špecifikáciou. Naozaj nechcem znižovať jeho kvality ale pre mňa bol v tej dobe len 3.-4. najlepší pilot v poli.

    Ešte ma prekvapilo, že Bernie ako bývalí šéf Brabhamu dal Piqueta tak nízko. Pritom to bol práve on kto mu vyhral 2 tituly a človek by čakal, že bude tak trocha zaujatý ako napr Briatore voči Alonsovi.

    + 4 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • mi88ki

      mi88ki

      165.72.200.XXX
      Nebude to tím, že to je taky Brit ? :D

      + 1 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • anonym

        89.24.146.XXX
        ... Je to v morálně 3násobný mistr světa. 2x přišel o titul nehoráznou smůlou v posledním závodě sezony. Byl největším bojovníkem historie. Vítězil v době, kdy o vítězství rozhodovalo umění pilota! Dokázal porazit v přímém souboji kohokoliv. Byl jeden z mála na kterého byl krátký i Senna. Např. v Maďarsku 1989 dokázal na špatném Ferrari zvítězit z 12 místa na startu a porazit v boji všechny, včetně Ayrtona. A takových závodů byla celá řada. Jako kluk jsem je viděl, a dodnes jsou to pro mě nejlepší zážitky z F1. ( a to i včetně závodů, které jsem viděl přímo na místě v padocku nebo z tribun). Bernie je pako, ale s hodnocením Mansella plně souhlasím, také bych ho dal na 1. místo.
        Příspěvek byl redakčně upraven.

        + 2 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Chufu

    62.245.112.XXX
    Myslím, že Bernie porovnává neporovnatelné.

    + 7 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • anonym

    91.148.27.XXX
    Stary Bernie je asi zdrogovany ..... A kde je Gilles Villeneuve ????

    + 5 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • anonym

    217.168.213.XXX
    Já nevim, ale Senna mi přijde strašně přeceňovanej jen proto, že v době kdy byl nejlepší zemřel..

    + 9 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Bernie je starý sklerotik,.. ...lebo zabudol na Prosta a pojem najlepší pilot si poplietol s najuniverzálnejším. Mansell je najuniverzálnejší, lebo vyhral majstra v F1 a hneď o rok aj majstra Indy, čo bol teda exelentný výkon, ale najlepší je jednoznačne ten, kto získal najviac titulov a to je M. Schumascher, potom nasleduje Prost, Sebastian, Sena atď., podľa získaných titulov majstrov sveta. To je totiž ukazovateľ hodnotenia pilotov. 14

    + 4 / − 14

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      89.24.146.XXX
      ... co dělá pilota nejlepším. Jezdecké umění, bojovnost apod. Tituly o tomto nic nic nevypovídají. Je snad Vettel lepším jezdcem než Senna?!?!? Vetell je pouze průměrným pilotem v nadprůměrném autu. Kdyby sedělo 50% současných pilotů v jeho mistrovských autech, výsledky by měli stejné. Mansell, Senna vyhrávali v době kdy pilot vítězil a ne auto a tým.
      Příspěvek byl redakčně upraven.

      + 2 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • FF

      37.221.245.XXX
      Počet titulů sám o sobě není ukazatel kvality pilota, co takhle Stirling Moss, Jacky Ickx, Clay Regazzoni, Carlos Reutemann nebo Gilles Villenueve, kteří nikdy titul nezískali, ale přesto podle mne patří k nejlepším z nejlepších. Čistě podle titulů se dá určit pouze nejúspěšnější pilot ne nejlepší.

      + 20 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Kapor

        194.160.178.XXX
        Ako na olympiáde je ukazovateľom,.. ...zlatá olympinská medaila, tak u jazdcov F1, je to jednoznačné počet titulov. Že tam niekto jazdil na druhom a treťom mieste si nik nepamätá ! 18 11

        + 4 / − 7

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Chufu

          62.245.112.XXX
          Ale jo, správnej fanda si pamatuje. Sympatie, dravost, odhodlání, zvádnutí technické stránky věci...

          + 6 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • FF

          37.221.245.XXX
          To že ti jména, která jsem uvedl, nic neříkají neznamená, že si je nikdo nepamatuje.
          Srovnání s olympiádou je decentně mimo, protože na olympiádě nehraje technika či vybavení tak výraznou roli jako v motorsportu. I když i mezi olympijskými sporty změna techniky či vybavení hrála svoji roli, například různé střihy a materiály plavek případně změna techniky ve skoku na lyžích nebo skoky vysokém.
          V motorsportu talent k úspěchu nestačí je potřeba být ve správnou chvíli na správném místě, pokud by si Vettela vyhlídl místo Red Bullu McLaren, tak by měl možná jeden titul jako Hamilton, a 4 tituly dnes mohl mít třeba Nelson Piquet jr. pokud by si jej Red Bull vybral.

          PS: zkus si o těch jezdcích něco najít, než zase začneš psát takové hlouposti.
          Velice stručný sumář prvních dvou uvedených:
          Stirling Moss:
          vícemistr světa F1 1955,1956, 1957, 1958; třetí 1959, 1960, 1961;
          první neameričan, který vyhrál 12h v Sebringu (1954)
          vítěz Mille Migilia 1955
          vítěz 1000km na Nürburgringu z let 1958, 1959, 1960
          Jacky Ickx:
          vícemistr světa F1 1969, 1970
          vítěz 24h Le Mans 1969, 1975, 1976, 1977, 1981, 1982
          vítěz Rally Paříž-Dakar 1983

          + 1 / − 4

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Kapor

            194.160.178.XXX
            Už ani bežci z Etiópie,.. ...a iných štátov, kde behy sú dominanntné nebehali a nebehajú bosí, lebo by asi nevyhrali v zrovnaní s týmy, čo majú na to špičkové vybavenie a to nielen obutie, ale aj ostatné veci výbavy športovca a to isté je aj u jazdcov F1, lebo jedno bez druhého v dnešnej dobe už neexistuje. To isté platí o zázemí a zabezpečení. Je vidieť, že si atletiku nikdy nerobil. 02 Dokonca aj na Slovensku máme základné školy, kde začínajú mladé talenty, aby z nich vyrástli reprezentanti a to všetko sa odohráva okolo nich tak, aby im to išlo čo najlepšie. Dnes sa už nič nedá robiť amatérdky a polovičato. 11

            + 3 / − 5

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • FF

              37.221.245.XXX
              Zklamu tě, atletiku jsem na základce a do zranění na střední dělal. Já nepíšu, že vybavení nemá žádnou roli, ale že má výrazně menší roli než v motorsportu. Navíc rozdíly, které tvoří různé vybavení mezi atlety na vrcholné úrovni, jsou zanedbatelné. Větší rozdíly tvoří různé povrchy na různých stadionech. Pokud budeš mít dva běžce, rychlejšího s levnými tretrami za pár stovek a o něco pomalejšího v profesionálních tretrách, tak ten rychlejší přesto vyhraje, protože ty tretry mezi nimi tvoří relativně malý rozdíl. Ale pokud budeš mít rychlého jezdce řekněme v Marussii a o něco pomalejšího jezdce v Red Bullu, tak vyhraje ten v Red Bullu (pokud mezi jezdci nebude propastný rozdíl), protože technika v motorsportu hraje podstatnější roli.
              Trénink a zázemí je jiná věc, ale o tom jsem nepsal ani slovo, takže nevím proč to sem zatahuješ.

              + 2 / − 3

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
          • FF

            37.221.245.XXX
            No s tím Piquetem jr. jsem to přehnal, ale ty tituly by měl třeba Hamilton nebo Rosberg

            + 2 / − 3

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • mi88ki

    mi88ki

    165.72.200.XXX
    Kde je Fernando ? To bude Fernando zase naštvanej. Asi bude muse zajít za Berniem a zopakovat mu, že je zázrak, být druhý na takové plečce :D

    + 13 / − 8

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Nasir

      188.175.176.XXX
      Ecclestone mluví o legendách F1 a ty máš v hlavě Alonsa? Nějaká schíza?
      Mám dojem, že naštvaný bys byl hlavně ty - pokud by tam byl. 12

      + 11 / − 6

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama