DISKUZE K ČLÁNKU Montezemolo: Ferrari jde do posledních závodů naplno, nesoustředí se už jen na 2014

Ferrari jde do posledních čtyř závodů letošní sezóny s maximálním odhodláním. Podle jejího prezidenta Lucy di Montezemola se už nevěnují pouze roku 2014, ale udělají vše pro to, aby uhájili druhé příčky v šampionátech.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Montezemolo: Ferrari jde do posledních závodů naplno, nesoustředí se už jen na 2014

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 17, poslední 16.10.2013 21:46 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Pepan (Hlasovalo 12 lidí) 16.10.2013 09:20
Ferrari, to není jenom F1 Ferrari je v prvé řadě… »
» Pepan (Hlasovalo 9 lidí) 16.10.2013 09:59
On je možná trochu problém v tom že je tam… »
» uzivatel000776 (Hlasovalo 9 lidí) 16.10.2013 10:25
Pro Ferrari je problem - 1- Stefano: Neni… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kimi

    94.113.22.XXX
    Přesně jsi to vystihnul 03

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Áno, Luca hovorí úplnú pravdu,.. ..idú do toho naplno, no bez víťazného auta, čo na titul nie je ani náhodou, v jazdcoch, alebo v tímoch a budú veľmi radi, ak ich nepredbehne do konca sezóny Lotus a aj Mrcedes. Mercedes to riadne v Suzuke pokazil, inak by mali už v Maranelle hlavu plnú smútku. Ták len do toho hlapci Ferarští ! Keď Luca hovorí naplno, tak naplno. 18 11

    + 2 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001385

    uzivatel001385

    89.103.251.XXX
    Montezemolo Možná, že mě teď mnoho fanoušků Ferrari bude nenávidět, ale když se na to podívám nezaujatě, a s nadhledem, tak se prostě nemohu ubránit pocitu, že Montezemolo svou pozici nezvládá. Za poslední čtyři roky vyjelo Ferrari jeden titul v PK, a to je všechno. To je na tak vynikající, a historickou stáj příliš málo, aby za to neměl někdo nést plnou zodpovědnost. Chce to radikální řez, nebo se z toho Ferrari nikdy nedostane. Nesvědčí jim nové specifikace pneumatik, nesvědčí jim zmražený vývoj motorů, ale to jsou jen podružné důvody. Mám takový pocit, že uvnitř týmu to moc neklape. Evidentně si mysleli, že když najmou Alonsa, pilota s pověstí boha, tak že nebudou muset tolik pracovat, a tituly jim spadnou do klína samy. A naopak Alonso si myslel, že tým jako Ferrari mu bude poskytovat bezkonkurenční techniku, a on se nebude muset tolik dřít, aby dojížděl na prvních pozicích, a že mu rovněž titul spadne sám do klína. Ani jedno se nesplnilo, a jejich očekávání se vlastně dokonale vyrušila. Ale od toho tam přeci ten Montezemolo je, aby to vyřešil, a přivedl svůj tým zpět na vítěznou vlnu, a k titulům, tak jak by si to tato kdysi úžasná stáj zasloužila.

    + 6 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel001385

      uzivatel001385

      89.103.251.XXX
      *Ještě doplním, aby nedošlo k omylu.
      Člověka který by měl nést plnou odpovědnost jsem samozřejmě nemyslel přímo Montezemola, ale Stefana Domenicaliho.

      Uvědomuji si, že jsem se v prvním příspěvku vyjádřil poněkud nesrozumitelně. 17

      + 8 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Pepan

      Pepan

      89.24.157.XXX
      Ferrari, to není jenom F1 Ferrari je v prvé řadě výrobce luxusních sportovních aut. Luca Montezemolo je ve vedení této firmy 20 let. Za tuto dobu Ferrari 3.5 krát zvýšilo produkci aut. Firma je ve velkém zisku, nemají problém s odbytem aut (jako jedni z mála ve světě). Nemám ten pocit, že by presidente svoji úlohu nezvládl.

      + 12 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel001385

        uzivatel001385

        89.103.251.XXX
        Souhlasím. Ovšem ve formuli jedna je to poslední dobou děs, a bída. A pokud z toho nedokáže vyvodit důsledky, a adekvátně naložit s lidmi, kteří za těmi neúspěchy stojí, tak to není zrovna vynikající zvládání pozice. Alespoň tak to vidím já.

        + 5 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Pepan

          Pepan

          89.24.157.XXX
          On je možná trochu problém v tom že je tam jižanské vedení. Když byl v kokpitu Schumacher a v boxech Brawn, bylo to trochu o něčem jiném. I když mám ferka rád, pozoruji tam uvolněnou atmosféru. Když se kouknu k Red Bullu, tak při tréninku jsou piloti soustředění, připraveni kdykoliv vyjet, u Ferrari oba piloti sedí v křeslech a vykecávají se. Já jám takový pocit, jako kdyby si mysleli, že první nebudou a ty za sebou holt nějak zmáknou. Ale může přijít jeden závod, kdy vyletí nejenom Massa, ale i Alonso, konkurenci se zadaří a z druhého místa může být naráz čtvrté. Za to ale může Domenicalli ale asi si současný stav dokáže u prezidenta obhájit. Zatím to může házet na Massu, který opravdu už ani v té druhé půlce sezóny nezabral jako loni. Naskýtá se otázka, jak to bude zdůvodňovat v příštím roce, pokud se nebude dařit. Budou mít špičkové duo pilotů tak se na ně vymlouvat nebudou moct.

          + 9 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • Kimi

          94.113.22.XXX
          Surprise:

          Trochu poupravím tvou informaci o Ferrari. Ferrari za poslední 4 roky nevyhrálo ani jeden PK. V roce 2009 jej vyhrál Brawn GP a 2010 - 2012 Red Bull. Ferrari vyhrálo PK naposled v roce 2008. 03

          + 3 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • Tom

          193.41.42.XXX
          Já myslim, že hlavním problémem jsou příliš vysoká očekávání fanoušků Ferrari po Schumacherových letech.
          Ferrari je sice nejstarší tým, ale měli už spoustu "suchých" období, kdy se jim nedařilo získávat tituly. A to mladší fandové, kteří pamatují jenom Schumachera nejsou ochotní překousnout. Po Schumacherově éře se Ferrari prostě vrátilo zpátky do normálu - občas získá titul Ferrari, občas McLaren, snad ještě občas i Williams a teď se jim do toho zamíchal ten proklatý RedBull, který udělal 4 tituly za 8 let existence - letošek už je rozhodnutý.

          + 4 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Nasir

            188.175.176.XXX
            Souhlas. Když se podíváš na poslední 4 roky, tak je Ferrari druhý nejúspěšnější tým za RB. Což jim samozřejmě nestačí, chtějí vyhrávat tituly. Nicméně lidi, kteří jim vyhrávali tituly už tam nejsou a zadruhé tým kolem Brawna a Byrneho taky "promrhal" 3-4 roky, než jim Schumi vyjel první titul. Takže zázrak se nekoná a čeká je ještě dřina, ale tak bledě na tom nejsou. Mohou doufat, že "výprodej designérů u Lotusu" byla dobrá volba. 03

            + 1 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
    • uzivatel000776

      uzivatel000776

      94.112.78.XXX
      Pro Ferrari je problem -
      1- Stefano: Neni dostatecne tvrda autorita a rekl bych ze jezdci ho maj spis za kamaradicka nez za sefa.

      2- Massa: Neprispiva do PK tak jak by mel. Nechat si ho a poslat pryc Raikkonena byla chyba.

      3-Vettel: Ano je to tak jeden z jejich nejvetsich problemu sedi v sedacce RbR. V roce 2010 jeste vytvarel chyby ale od zisku titulu je to stroj na dokonalou jizdu.

      4-Alonso: To je problem jen kosmeticky protoze svyma vykonama zastini negativni vyroky na adresu Ferrari ktere nikoho v teamu nemotivuji spis naopak.

      Ross Brawn je na vazkach s odchodem z Merglu takze by klidne Stefana vymenit mohl. Raikkonen predpokladam priveze vic bodu do PK pokud bude mit formu jakou predvadi posledni dva roky. Brawn by zaroven mohl Alonsovi lehce srazit hrebinek. Jedina vec kterou Ferka mit nemuzou je Vettel.

      + 9 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Arnošt

        213.151.83.XXX
        Trochu bych poopravil pořadí bodů. Váš božský Alonso mi tak božský nepřipadá. Výmluvy na auto a pomluvy teamu jsou už trapné. Alonso je evidentně za zenitem a pomluvama teamu nejspíš zakrývá vlastní neschopnost. Příští rok se uvidí. Kimi žádné pokyny na povinná pouštění božského Alonsa neposlechne. Může lehce prasknout skutečnost, že auto není až tak strašné.

        + 7 / − 11

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Nasir

          188.175.176.XXX
          Zakomplexovaný výlev, gratuluji. To máš z toho, že sami piloti zvolili Alonsa jako nejlepšího za určitý rok?
          Nikdo nikdy netvrdil, že auto je strašné. Mít "pouze" dobré auto ale pro ně není meta, když mají většinou alespoň malé manko na ty nejlepší (RB). S takovou moc titulů nevyhrají, to by museli soupeři dělat víc chyb. Ale to je asi marné psát člověku s jednoduchým černobílým myšlením.

          + 3 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • Arnoux

          37.48.53.XXX
          No já bych se osobně velice divil, kdyby Kimi Fernanda v sezoně porazil.Jde o vynikajícího pilota bez slabiny, který moc často se svým kolegou neprohrává a myslím,že to nebude ani příští rok.
          Fernado jistě za zenitem není, pokud by dostal mistrovské auto-bude to stejné jako s Vettelem ted.
          Jeho problém vidím v určité frustraci právě z minulých sezon ve Ferrari a v jeho očekávání v tomto týmu.Pokud se na to ale podiváš nezaujatě je Ferrari právě ten největší soupeř RB.(mimo posledních dvou závodů, kdy to byl jednoznačně Lotus).

          Je ale nesmysl si myslet,že jde o nějaký pád výkonosti Alonsa.Fanoušek který F1 sleduje a trochu ji rozumí jasně vidí jak pojíždí kolegu, který není žádným nazdárkem a navíc musíš vidět, že Ferrari prostě "nejede".Nemá tempo, je pomalé na výjezdu ze zatáčky i v samotném průjezdu.

          Můžeme se asi shodnout,že vystupování Fernanda na venek není dobré, někdy směšné a asi mu škodí.Jeho jezdecké kvality jsou ale jasné a asi není třeba o nich diskutovat.Auto mu nejede a má vztek.
          Tím ho ale neomlouvám,líbí se mi názor Montezzemola a sám mám stejný-do konce je ještě hodně závodů a není důvod balit kufry i když je titul fuč.Takový závod co předvedl Romain je to proč se jezdí F1 a každý tým může být na takový výkon hrdý i když to zrovna na vítězství nevyjde a zaslouží si uznání komu se něco podobného povede.

          A hlavně prohrávat s RB není ostuda ani pro Ferrari.Latka je strašně vysoko a je to obrovská výzva.Kraviny co Fernando občas trousí, nebo když si Lewis nadělá z Vettela do kalhot, je pro tým rána do zad.
          Tak chlapi rozhadrujte gumy, vyjedte benzín do poslední kapky a at se z auta po dojezdu kouří, nebo z něj něco upadne, chodte do továrny ale hlavně nebrečte že to Vettelovi jede.Možná bude ještě hůř.

          Sezona není jen o titulu.Lotus sice titul nezíská, ale dojem jaký letos zanechá se mu určitě přibližuje.Je to bojovný tým a to chce každý fanoušek vidět.


          + 5 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • uzivatel001378

            uzivatel001378

            88.100.224.XXX
            Jeho vystupování a averze k někomu kdo může být lepší je už skoro legendární věcí. Když se podíváme do minulosti když s ním jezdil Ham a copak se stalo? Ham ho dokázal ve své první sezóně pěkně zajíždět a jemu to vadilo až tak moc, že ho v Maďarsku pěkně blokoval.

            Vzpomínám na úžasný závod v Abu, kde nedokázal předjet Petrova a po závodě mu hrozil pěstí + jeho komentáře proč ho nenechal předjet když on bojuje o titul.
            Nyní dostane Kimiho a doufám, že Kimi ukáže co je v něm a my jako diváci se můžeme dočkat velmi hezkých manévrů apod.

            + 4 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • Poručík Mazurek

    90.177.186.XXX
    Tak je to spravne a tak to ma byt.11

    + 3 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama