DISKUZE K ČLÁNKU Renault může slavit druhé kompletní podium v řadě
Jako před 17 lety - Renault v Suzuce oslavil již podruhé v řadě plně obsazené stupně vítězů. V Japonsku navíc v TOP5 dojely hned 4 vozy poháněné motory Renault.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Renault může slavit druhé kompletní podium v řadě
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel001385
(Hlasovalo 7 lidí)
15.10.2013 07:57
Renault Nyní mají dvě vítězství za sebou, a k… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Kapor
09:47 16.10.2013 194.160.178.XXXÁno, má to inak aj pekný dizajn,.. ...a je to pohľad na motor zvrchu, pričom turbaokompresor je spojený s motorgenerátorom - MGU-H a umiestnený nad motorom 1,6 V6 Turbo a druhý MGU-K je zrejme pod nim, pričom sú obidva cez elektromagnetickú spojku (lebo oba nemôžu byť spolu v zábere) a prevodovku napojené na kľukový hriadeľ. Tak sa mi to zdá logické, lebo ak automobil zrýchľuje a ide po rovinke, dobíja ion-lítiové akumulátory MGU-H a keď brzdí, tak zase MGU-K. Na rovinke pri sklopení zadného krídla a zapnutí ERS motor z MGU-K dotáča motor 1,6 V6 Turbo do maximálky. -
-
Arnoux
21:40 15.10.2013 37.48.37.XXXNo koukni do inzerce a jsem zvědavej jestli tam bude víc pojízdnejch 15 letejch bavoráků nebo Renaultů?.
A nezapomen, že Rendl je ve Francii auto vyráběný na maximálně 4 roky provozu a to se ti žádnej nerozpadne.
Laguna Sport Kombi 4WS si v testech redakce Auto-Motor-Sport vytřela zadek s každym včetně bavoráků a jinejch Německejch pokladů.Megane RS je nejrychlejší předokolka světa.Starý Clio RS mělo nejsilnější atmosférák na světě v poměru k obsahu, tak to není uplně špatný.
Jsou to všechno nesmyslný předsudky.Renault dělá vzhledem,k ceně dobrý auta.Jinak by je nikdo nekupoval.S BMW to ale můžeš těžko srovnávat, to je jiná kategorie.
-
-
uzivatel001385
07:57 15.10.2013 89.103.251.XXXRenault Nyní mají dvě vítězství za sebou, a k tomu jim gratuluji. Nicméně se domnívám, že toto rozhodně nemusí být konečné číslo. Pokud si uvědomíme, že drtivá většina týmů už ukončila vývojový program vozů pro 2013, a plně se soustředí na sezónu nadcházející, která je pověstná velkou změnou pravidel, tak nemám sebemenší důvod domnívat se, že následující závody nebudou opět v režii Red Bullu, a Lotusu. Tyto dva týmy spolu se Saubrem jdou poslední dobou hodně dopředu. Když pomineme Vettla, jakož to naprosto bezkonkurenčního pilota v bezkonkurenčním monopostu, tak je tady Webber toužící rozloučit se se svou kariérou poněkud v důstojnějším duchu, než v jakém byly vedeny jeho letošní výkony. Tenhle chlapík měl letos hroznou smůlu, a tak určitě doufá, že ji v Suzuce konečně prolomil, a další pódia budou následovat. A pak je tady ten výše zmiňovaný Lotus, a s ním jak Kimi, tak především Grosjean. který se poslední dobou potkal s úžasnou formou, a roste nám ve vynikajícího top jezdce. Už dávno to není ten bourající "frantík", který vždy v první zatáčce marně hledá brzdový pedál. Daří se mu jak kvalifikace, tak i závody, a tak není důvod domnívat se, že by nebyl v nadcházejících závodech horkým aspirantem na stupně vítězů. A v poslední ředě je tady ledový fin, který se sice poslední dobou v kvalifikacích trápí, ale v závodech vždy předvádí úžasné výkony, a mnohdy i špatnou startovní pozici přetaví ve stupně vítězů. Takže ani tady bych to nevylučoval.
Závěrem bych to shrnul tak, že vývoje jsou takřka u všech týmu zastavené, a současné rozložení sil dává velikou pravděpodobnost, že druhé, plné obsazení stupňů vítězů Renaultem nemusí být posledním, a já osobně věřím, že jím skutečně nebude.
Přeji krásné ráno. -
Pepan
05:57 15.10.2013 89.24.157.XXXAž Renault postaví kompletní vozy a ty se umístí na pódiu, tak to budu brát jako porážku Mercedesu a Ferrari. Oba týmy totiž staví kompletní vozy, což vyžaduje mnohem více práce, zatím Renault jenom dodává pohonné jednotky. Takže článek porovnává neporovnatelné. Vzhledem k tomu, že současné motory jsou srovnatelné, článek nevypovídá nic o jejich kvalitě. Vypovídá jenom o tom, že zákazníci, kteří si ty motory koupili, postavili vůz, který v těch dvou závodech dojel před Ferrari a Mercedesem.-
Arnoux
19:46 15.10.2013 37.48.37.XXXPepo článek sice o jejich kvalitě nevypovídá, naštěstí o jejích kvalitě vypovídá počet podií za letošní sezonu,nejvíc získanejch PP v historii F1 a 21 titulů v poháru jezdců a konstruktérů.Bud rád,že už nestaví komplet auta, viděls jak to dopadlo 2005 a 2006.
Motory jsou sice srovnatelné, ale ten od Renaultu je prostě momentálně nejlepší.To je realita.Takže pro RS 27 A počkej až začnou foukat to bude mazec! Hlavně aby Ferrari nechtělo zase vystoupit z F1
-
-
-
-
-
Arnoux
19:35 15.10.2013 37.48.37.XXXDokonce celkem usměvná přezdívka pro auta "varné konvice".Pravdou je,že vařily víc než dost.
Ale jen do Dijonu 1979! Tam se smát přestali.První vítězství Turbomotoru v historii Formule 1.Nesmrtelným se stal J.P.Jabouille a bylo jasné, že na tom turbu asi něco bude.
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek