DISKUZE K ČLÁNKU Druhému tréninku s několika haváriemi vládly Red Bully - opět Vettel před Webberem

SUZUKA - 2. TRÉNINK; Ve druhém tréninku Red Bully předvedly svou rychlost. Nejlepší byl Sebastian Vettel, za ním se seřadili Mark Webber a Nico Rosberg. Během této části jsme také byli svědky několika havárií.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Druhému tréninku s několika haváriemi vládly Red Bully - opět Vettel před Webberem

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 45, poslední 12.10.2013 01:44 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel001000 (Hlasovalo 12 lidí) 11.10.2013 10:01
Škoda, že se místo těch mínusů nemůžou dávat… »
» McMatej (Hlasovalo 7 lidí) 11.10.2013 09:40
top speed Red Bull na rozdíl od prvního tréninku… »
» uzivatel000608 (Hlasovalo 6 lidí) 11.10.2013 08:42
Uz me ten Vettel fakt nebavi10 02 To auto je… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • uzivatel001378

    uzivatel001378

    88.100.224.XXX
    Redakce Zdravím, redakci a díky za pěkný článek a mám takový malinkatý dotaz.

    Už se prosím někdo věnoval změně odkazu z první stránky (časomíra, počasí) tak, aby to odkazovala na správný link.

    Jistě lze to dohledat jinde a jinak, ale tak jak to bylo dříve to bylo takové rychlejší, lepší.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Tomur

    Tomur

    95.173.85.XXX
    Off topic Maria de Villota už bohužel není mezi námi 05

    + 1 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Jens

      109.81.245.XXX
      A kdyby sis četl i text, tak nemusíš psát off-topis.

      + 4 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Tomur

        Tomur

        95.173.85.XXX
        Přiznám se. Čekal jsem aspoň zmínku v samostatném článku, takže jsem to psal ještě předtím, než jsem četl tento článek.

        + 1 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Pepan

          Pepan

          89.24.157.XXX
          Taky doufám že se tu objeví samostatný článek. Ona si to skutečně zaslouží.

          + 3 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • anonym

            109.81.245.XXX
            Proč by se tu měl objevovat? Já doufám, že ne. Co v F1 dokázala, krom toho, že se nabourala při testu na rovince?

            + 4 / − 4

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • Qay

            212.108.4.XXX
            čím?

            + 3 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Pepan

              Pepan

              89.24.157.XXX
              Čím? I když byla jako testovací jezdec týmu z chvostu pole, svoje si odjezdila v nižších sériích a pokud si ji ten tým vybral jako testovacího jezdce, určitě to nebylo jenom kvůli penězům, které do týmu přinesla, případně kvůli objemu jejího poprsí. Prostě jezdit musela umět, jinak by seděla maximálně na tribuně a vysílala zářivé úsměvy do éteru. Proto si ten článek zaslouží.

              + 2 / − 5

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Jens

                109.81.245.XXX
                Takových jezdců jsou stovky a nebyla tu o nich ani řádka. Je mí její smrti líto samozřejmě, ale v F1 nedokázala nic, ani v těch nižších sériích, abych tady byl zvědavý na nějaký článek o ní - jen kvůli tomu, že šlo o ženskou. Toho bude plný bulvár, tady mi to chybět rozhodně nebude.

                + 8 / − 2

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Qay

                  212.108.4.XXX
                  přesně tak

                  + 4 / − 1

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                • uzivatel001374

                  uzivatel001374

                  95.102.80.XXX
                  . Možno práve na to ako môže dopadnúť reklamný či platiaci tester ktorý na jazdu s F1 nemá a posadia ho do voza niekde na letisku alebo sa má rútiť niekde ulicami Moskvy či Bombaja, by mohol taký článok poukázať. Zabudlo sa na to že vozy F1 nie sú hračky. Do športu sa tlačí Wolfová lebo je žena ale v nezvládala ani pomalšie séria alebo Sirotkin, ktorý môže mať veľa talentu, ale prípravu minimálnu a ponuku na F1 nemôže odmietnuť ani keby chcel, pretože ďalší rok by mu už sponzori takú ponuku nemuseli dať. Nikto to nerieši, získanie kilometrov na superlicenciu je zasa len otázkou peňazí.

                  + 3 / − 3

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
  • McMatej

    McMatej

    176.67.230.XXX
    top speed Red Bull na rozdíl od prvního tréninku jezdí s křídly pro vyšší přítlak a je nejrychlejší na top speed? Tady něco nesedí.

    + 7 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      109.81.245.XXX
      Ono to vychází z toho, že je speed trap umístěna na výjezdu ze 130R. Ve druhém tréninku na už mají lepší nastavení, více na to tlačí a hlavně nasazují i měkčí směs. Proto ta vyšší rychlost v zatáčce, což ostatně s křídlem pro vyšší přítlak dává i větší logiku. 03

      + 6 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • zlo

      94.113.8.XXX
      Jak je možné, že na speed trapu i na jiných místech trati jsou monoposty letos o více než 20km/h pomalejší než loni? Nějaká teorie?

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        93.99.87.XXX
        Mám teorii, že to není o víc jak 20 km/h 04
        citace z letošního článku o Suzuce, údaje mají být z loňska:
        Závod
        - nejrychlejší kolo: 1:35,774 (Vettel)
        - maximální rychlost: 303,7 km/hod (Vergne)

        Řekl bych, že se ještě zrychlí, ale záleží na počasí.

        + 2 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Petr

        Petr

        109.81.245.XXX
        1. Nejsou o více než 20 km/hod pomalejší.
        2. Loni mohli používat v nejrychlejším místě před 130R používat DRS, letos pouze na startovní/cílové rovince.
        3. Speed trap se nachází za zatáčkou, nikoliv před ní, tedy nikoliv v místě, kde dosahují maximálních rychlostí.

        + 3 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • zlo

          94.113.8.XXX
          Loni FP2: speed trap max. 312 km/h, sektor 2 max. 318 km/h.
          Letos: FP2: speed trap max. 295 km/h, sektor 2 max. 300km/h.

          Speed trap byl i loni za 130R. Propad na sektorech 1 a 3 je také výrazný. Časy na kolo narostly o 1,5 vteřiny.

          + 1 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Petr

            Petr

            109.81.245.XXX
            Zkusím to tedy napsat ještě jednou a pomaleji:
            1. Rozdíly v rychlostech nepřesahují 20 km/hod, jak sám dokládáš.
            2. Loni mohli používat všude DRS, letos pouze na startovní/cílové rovince. S tím souvisí i odlišné nastavení (více přítlaku). DRS = +15 až 20 km/hod. Dělá to obrovské rozdíly i v časech na kolo.
            3. Porovnávej pouze S1, ten je s ohledem na bod 2 reprezentativnější.

            + 5 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • jako

    jako

    81.201.62.XXX
    RB in Japan Kdyz bude dobre pocasi tak si myslim ze zitra a pozitri se dockame skutecne dominance RB s obema vozy..Pokud nebudou mit tech.problemy..07

    + 4 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000608

    uzivatel000608

    89.176.52.XXX
    Uz me ten Vettel fakt nebavi10 02 To auto je nelegalne postavene a on neni tak dobrym jezdcem jako treba Alonso:-)At ho daji svezt do mclarenu a uvidime jak je dobrej!!!!:-)

    + 6 / − 20

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Charles Leclerc tak trochu jako chytrá Horákyně - nevyhrál, ale přesto odstartuje první (ilustrační foto)

GP BELGIE: Kvalifikaci ovládl Verstappen, ale jako první do závodu vyrazí Leclerc

Carlos Sainz se v druhém tréninku dostal do TOP5 (ilustrační foto)

GP BELGIE: V druhém tréninku McLareny vrací úder

Alpine opouští po roce další šéf

Bruno Famin končí v Alpine, Ocon už má nové angažmá

Esteban Ocon se v prvním tréninku svezl pouze v jediném instalačním kole

GP BELGIE - v prvním tréninku s převahou vítězí Verstappen, překvapil Albon

Lewis Hamilton po úspěšné Velké ceně Maďarska

Hamilton Verstappenovi řekl, jak se má mistr světa chovat. Zápis komisařů o kolizi ho šokoval

Mattia Binotto do roku 2022 šéfoval Ferrari

Binotto znovu na scéně, stává se šéfem F1 projektu Audi. Seidl končí

Oscar Piastri a Lando Norris slaví po závodě v Maďarsku

FOTO: Double McLarenu v Maďarsku, bronzový Hamilton a tápající Red Bull

Max Verstappen

"Nemám se za co omlouvat! Tohle byla poslední kapka," varuje naštvaný Verstappen. Komisaře by nechal vyšetřit + VIDEO

Tým Mclaren působí navenek jako pohodový tým. Ale bude si muset poněkud uspořádat poměry

Přepis radiokomunikace týmu McLaren v závěru GP Maďarska

Nakolik myslel Lando Norris své prohlášení upřímně? (Ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po GP Maďarska: Vítězové se plácají po zádech, týmy ze suterénu loví optimismus

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama